advies gevraagd

07-02-2012 21:02 81 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een aantal keer gedate met een jongen. Jaar ouder als mij, goede klik, zelfde interesses.. Sinds onze eerste date elke dag erg leuk contact. Twee weken niet gezien door omstandigheden en morgen zie ik hem weer. Zit alleen met het volgende: keek op zn hyves en reacties van meiden op foto's.. Ik heb hem 2 weken geleden op facebook toegevoegd maar hij heeft me nog steeds niet geaccepteerd. Comtact via whatsapp komt wel veel van zijn kant.. Morgen 4e date, moet ik hem hiermee confronteren? Het zit me niet zo lekker.. Krijg het gevoel dat hij met meerdere afspreekt terwijl hij zo totaal niet tegen mij doet.. Bedankt voor het lezen :-)
Hey 123, dus eigenlijk wil je met hem af blijven spreken om te kijken of je toch verliefd wordt?

Misschien kom ik negatief over maar als jullie beiden (nog) niet verliefd zijn, hij het eerst afkapt, hij het te snel vindt gaan, (terwijl jullie nog maar een paar keer afgesproken hadden), hij een soort van aangeeft niet open te staan voor een relatie...tja, zijn mij iets te veel ingrediënten waarvan ik denk: dat gaat m niet worden!!

Maar ik hoop voor jullie dat ik het mis heb!
Dan is het toch goed meid, whatever makes you happy..

Enjoy!
Sorry voor de late reactie.. Ik kan via mn telefoon een topic niet terugvinden!! Erg irritant..

@ Goldmember; Wat jij zegt klopt misschien ook wel! Hij doet nog steeds leuk en toont interesse. Misschien zie ik hem morgen weer. Ik wil het dus nog even aankijken en anders kap ik het af. Dat wat hij heeft gezegd zijn ook indd redenen dat het hem niet gaat worden. Maar er zijn ook tegenstrijdige dingen. Hij was wel chago die dag en zei er later nog iets over!

We zullen het wel zien.
Ik zou het leuk voor je vinden, maar voorzichtig met je hart!
Thanks goldmember! Denk niet dat het goed gaat komen, heb vandaag ook afgezegd, niet daarom maar heb ff andere dingen aan mn hoofd
En het maakt me ook wel een beetje chagerijnig hoe het nu gaat dus ik laat hem lekker met rust.. Kijken of hij harder zn best gaat doen nog

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven