Advies

28-03-2019 02:15 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey Hey ik ben Joël hahaha ik ben een jonge en heb even jullie (dames) advies nodig!

Ik heb een tijdje terug een meisje leren kennen via Tinder en er was meteen een klik. We gingen al snel contact leggen op andere platfvormen als Facebook en Snap ze heeft moeilijke en zware dingen meegemaakt maar Door omstandigheden had ik een week lang niet kunnen reageren (terwijl ze me wel op Facebook online zag) en zouden we een weekend afgelopen weekend veel appen, Maar in plaats daarvan blokkeerde ze me omdat ik haar belde 1x snapt 1 van jullie dat ?

Ik hield de eer aan mezelf maar toen hoorde ik (via beste vrienden) de volgende ochtend dezelfde avond dat we zouden appen dat ze met allemaal jongens ging etc etc dat ging bij mij een grens over, want dan zou ze alles tegen me hebben gelogen. dus had dr uitgescholden voor hoer slet etc domste hoe je een meisje kunt noemen ik weet dat...

Maar ik wil het super graag goed maken heb daar veel voor over. ik zal al heel blij zijn als we gewoon vrienden zijn, maar hoe kan ik dit het beste aanpakken ik hoor graag jullie advies

Mvg Joël
Joël schreef:
28-03-2019 11:29
Bedankt voor de reactie’s! Groot gelijk geef ik jullie! Ik ben nog jong en heb veel te leren en schamen heb ik zeker gedaan. Lot uit de loterij of God of wat dan ook ben ik niet. Ik heb dr een week lang niet geappt (met niemand niet) omdat mijn vader met een zware hartinfarct in ziekenhuis lag en elke avond middag ochtend bij mijn moeder was. Wist ze ook en Facebook gebruikte ik om alleen even snel het nieuws van kennis etc te volgen. Iemand Slet/hoer (iets waar ik sowieso al een spuug hekel aan heb) is not done alleen is dat allemaal onbedoeld gebeurt, omdat ze me had geblokkeerd en verwijderd en de volgende ochtend hoor je via je je beste vrienden allemaal verhalen.

Dank voor jullie reactie’s ik zal het meenemen en ervan leren/aan mezelf werken.

Hartstikke klote van je vader. gaat het nu goed met hem? Als je een meisje leuk vindt, dan hebben ze er best begrip voor als ze weten wat de situatie is. Voortaan kan je dan het beste even een kort berichtje sturen, zodat zij ook weet waar ze aan toe is. Vaak krijg je dan een hele lieve reactie terug en kan je elkaar juist steunen.

Het dikgedrukte deel is bullshit. Als dit 'onbedoeld gebeurd' dan moet je echt even bij jezelf te raden gaan, want dat is alles behalve normaal. Onbedoeld is je kleine teen stoten aan de bedrand en even keihard vloeken. Onbedoeld is een typo maken, of een autocorrect-fail. Het was een bewuste keuze om haar zo uit te schelden. Een vrouw uitmaken voor slet, hoer, etc, is NOOIT, maar dan ook NOOIT oké. Hoeveel stress je ook hebt, hoe boos je ook bent, het is niet oké. Ga daar aan werken. Daar wordt je een veel aantrekkelijkere man van.
Als je iemand onbedoeld hoer noemt, heb je echt nog veel grotere issues om aan te werken, dan tot nu toe al duidelijk was. hahaha hey hey
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Joël schreef:
Bedankt voor de reactie’s! Groot gelijk geef ik jullie! Ik ben nog jong en heb veel te leren en schamen heb ik zeker gedaan. Lot uit de loterij of God of wat dan ook ben ik niet. Ik heb dr een week lang niet geappt (met niemand niet) omdat mijn vader met een zware hartinfarct in ziekenhuis lag en elke avond middag ochtend bij mijn moeder was. Wist ze ook en Facebook gebruikte ik om alleen even snel het nieuws van kennis etc te volgen. Iemand Slet/hoer (iets waar ik sowieso al een spuug hekel aan heb) is not done alleen is dat allemaal onbedoeld gebeurt, omdat ze me had geblokkeerd en verwijderd en de volgende ochtend hoor je via je je beste vrienden allemaal verhalen.

Dank voor jullie reactie’s ik zal het meenemen en ervan leren/aan mezelf werken.
Vervelend van je vader, hopelijk gaat het een stuk beter met hem.
Maar linksom of rechtsom, verder zijn het allemaal smoesjes.
Wel tijd om het nieuws van een kennis (!) te volgen, maar geen tijd om haar een chatje te sturen met: mijn vader ligt in het ziekenhuis, ben even niet bereikbaar?

Serieus: onbedoeld uitschelden? :sarcastic: Als dat per ongeluk is gebeurd, dan is er echt iets niet goed in je hoofd.
En je hoort verhalen van je vrienden en jij denkt gelijk het allerergste? :facepalm: Zoveel vertrouwen had je er al niet in.
Blokkeren en verwijderen is het beste dat ze had kunnen doen.

Tip voor jou: wordt een beetje volwassen, leer wat manieren en behandel andere mensen met respect.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
JollyRider schreef:
28-03-2019 11:40
Als je iemand onbedoeld hoer noemt, heb je echt nog veel grotere issues om aan te werken, dan tot nu toe al duidelijk was. hahaha hey hey
Hoezo grotere issues ? Zou je dat willen onderbouwen ? Dat ik veel aan mezelf moet werken weet ik wel. Heb persoonlijk 8 jaar met een gebroken rug rondgelopen heeft mijn hele ontwikkeling verknalt. Graag leer ik van jou mening!
Een cursus zelfreflectie is ernstig te overwegen. Je zit vol flauwekul smoesjes. Het zou je sieren als je je best doet om naar je eigen aandeel te kijken in plaats van met suffe smoezen aan komen zetten. Want wat je nu eigenlijk zegt is: nee, dat schelden is niet goed, en dat vind ik normaal ook, máár. ...en dan komt het deel waar ze een trap na krijgt, want zij heeft jou gedreven tot deze ordinaire scheldpartij. Niet chic.

Sowieso ongeacht de reden (smoezen ) is uitschelden, en zeker zo grof als jij deed, einde oefening.

Hahaha
Joël schreef:
Iemand Slet/hoer (iets waar ik sowieso al een spuug hekel aan heb) is not done alleen is dat allemaal onbedoeld gebeurt, omdat ze me had geblokkeerd en verwijderd en de volgende ochtend hoor je via je je beste vrienden allemaal verhalen.
Eerst zeg je dat het not done is, en dat je een spuug hekel hebt aan iemand een slet/hoer noemen. Daarna ga je uitleggen waarom je haar uitgescholden hebt.

Als je je eigen gedrag zo blijft goedpraten word je nooit volwassen.

Zij is onzeker of jij wel interesse in haar hebt en dus blokkeert ze je via sociale media. Is niet tof overigens.
Jij bent ook onzeker en begint te schelden.

Niet meer doen. Dat is mijn advies. Maar ook niet je eigen gedrag goedpraten. Neem verantwoordelijkheid voor wat je doet en zegt en leer ervan.

Ik hoop dat je vader snel herstelt. :hug:
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Joël schreef:
28-03-2019 12:14
Hoezo grotere issues ? Zou je dat willen onderbouwen ? Dat ik veel aan mezelf moet werken weet ik wel. Heb persoonlijk 8 jaar met een gebroken rug rondgelopen heeft mijn hele ontwikkeling verknalt. Graag leer ik van jou mening!
Het is namelijk niet normaal dat je iemand uit gaat schelden, terwijl dat niet je de bedoeling is. Waar is dan je filter, je mogelijkheid om vervelende neigingen te onderdrukken? Dat niet kunnen is een groot probleem, waar je echt iets aan moet doen.

Een inderdaad een beetje zelfreflectie kan geen kwaad. Je snapt dat zoiets niet slim is, maar doet het wel. En je zegt niet, ja dat was gewoon heel stom van mij, ik ga mijn best doen om dit in de toekomst niet meer te laten gebeuren. Maar je zegt: ja normaal zou ik dat niet doen, maar... (insert smoesjes).
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Dus omdat je 8 jaar met een gebroken rug hebt rondgelopen (?) Mag je iemand voor van alles en nog wat uitschelden?

Wat denk je zelf?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven