Afknappers

22-10-2025 14:57 386 berichten
N.a.v. het Held op sokken topic:

Je dacht dat iemand een heel leuk persoon was, tot diegene plots......
Welke afknapper heb jij meegemaakt?
Alle reacties Link kopieren Quote
apppie schreef:
25-10-2025 09:30
Dat deed ik dan ook niet, juf.
En waarom voel jij je aangesproken?
Ik heb je niet gequote hoor
Ontbreken van persoonlijke hygiëne.
Geen basic tafelmanieren.
Geen interesse in de ander.
Niet deelnemen aan het gesprek.

Heb ooit een date gehad met iemand die bijna niets zei. Zelfs op open vragen kwam een minimaal antwoord.
En aan het eind van de avond vroeg ie of we nog een keer wat gingen afspreken want hij had een leuke avond gehad met me. :whut:
apppie schreef:
24-10-2025 22:07
Iemand ervan verdenken een creep te zijn omdat hij zegt dat hij van "borrelen" houdt in plaats van van "iets drinken" (of elke andere pietluttige afknapper), lijkt mij persoonlijk nogal overdreven.
Niemand doet dat. Mij lijken dit soort stropopredeneringen compleet overbodig.
En nog een paar.

Eentje was de tweede date en zij nodigde mij bij haar thuis uit. Het was einde winter en ik kwam in haar huis en het was steenkoud en het stonk naar kerosine. Ik liet dus mijn jas aan. Ze vertelde dat de CV kapot was. Vond ik vreemd want dan laat je het toch niet zover komen ? Ze had nogal wat schulden dus ik vermoedde eerder dat ze de gasrekening niet betaald had.
Ik zag dat ze een petroleumkachel had om nog een beetje warmte te krijgen. Ik was snel weer weg ...

En een tweede date met een andere vrouw. We ontmoetten elkaar op een treinstation en gingen met de trein naar haar stad en onderweg vertelde ze over allemaal dure zeven gangen diners en gaandeweg begon ik me steeds meer te ergeren aan haar snobisme. Ik wilde eerst omkeren maar toch voor de beleefdheid meegegaan naar haar appartement wat een heel erg design interieur had, totaal niet mijn stijl. Ze zag aan mijn lichaamstaal al dat ik totaal afgeknapt was dus ging ik weer naar huis.
Ik heb al 100 jaar niet gedatet, dus geen verhalen hier, maar als ik jullie verhalen zo lees vraag ik me af of er nog normale mannen bestaan.
Creativiteit is de adem van de ziel – dus adem elke dag!
Sierlijk schreef:
26-10-2025 09:56
Ik heb al 100 jaar niet gedatet, dus geen verhalen hier, maar als ik jullie verhalen zo lees vraag ik me af of er nog normale mannen bestaan.
Natuurlijk zijn die er wel, want hier staan alleen de negatieve verhalen.
Sierlijk schreef:
26-10-2025 09:56
Ik denk altijd... ik ben normaal en actief op die apps dus er zullen ook wel normale mannen zijn 😅
Aanvulling op mannen die zeggen ' zullen we een borrel doen, een drankje doen, een vorkje prikken, een hapje eten'

- ik ga ff kijken of er nog lucht in de bandjes moet
- wanneer zullen we een vakantietje boeken
- ff boodschapjes doen
- je zoon kleine boef noemen
- overal ' top' op zeggen
- ik ga mijn nest opzoeken, als hij gaat slapen
wadapatja wijzigde dit bericht op 26-10-2025 11:09
0.44% gewijzigd
Een hele grote afknapper vind ik een man met oorbellen of een ketting.
Mannen met rode broeken. Of een heel opvallend brilmontuur.
Met geverfd haar, een filter over de foto's, een hele opsomming van wat ze niét willen, foto's van hun dikke auto of zwembad, 'hallo, ik ben [enter name], ik ben een [enter job] en ik ben altijd down om te praten over [interests].
Down om te praten?? Wtf? En zo dom dat ze niet snappen dat ze daar ten minste hun naam moeten invullen?
Attraverso schreef:
26-10-2025 11:18
Met geverfd haar, een filter over de foto's, een hele opsomming van wat ze niét willen, foto's van hun dikke auto of zwembad, 'hallo, ik ben [enter name], ik ben een [enter job] en ik ben altijd down om te praten over [interests].
Down om te praten?? Wtf? En zo dom dat ze niet snappen dat ze daar ten minste hun naam moeten invullen?
Ga maar eens een vrouw boven de 40 vinden met ongeverfd haar. Nou ja, ze zijn er wel, maar echt in de minderheid.
Mannen die grappig willen zijn ten koste van anderen.

Als ze vragen wat mijn ouders voor werk doen, euh hoezo? wil je hun ook daten?

Ooit eens een hele leuke monteur over vloer gehad, maar toen hij zijn mond open deed had hij echt een zwaar verwaarloosd gebit, zo zonde.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
Was ooit met een date (in zijn huis). Moest hij naar de wc en zei: 'Ik ga even een bruine trui breien'.
Echt gast, TMI, gadverdamme, en om dat zo te zeggen vond ik zo plat, echt een afknapper.
toulouse_74 schreef:
26-10-2025 11:57
Was ooit met een date (in zijn huis). Moest hij naar de wc en zei: 'Ik ga even een bruine trui breien'.
Echt gast, TMI, gadverdamme, en om dat zo te zeggen vond ik zo plat, echt een afknapper.
:HA: wat erg!
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
Ik heb er nog 1. Leek ook een leuke man, zag er vooral goed uit. Drankje gedaan en mee gegaan naar zijn huis. Dat zag eruit als een soort jaren ‘90 bordeel, met veel zwart en rood en een enorme spiegelwand in de huiskamer. Tja. Maar goed: never judge a book by its cover en wel gelachen dus later per app voorgesteld wat leuks te gaan doen. Dat wilde hij wel maar “dat is dan wel op jou” (?) Ik had nog nooit van die uitdrukking gehoord, dus ik vroeg wat hij bedoelde. Nou, dat ik dus moest betalen, want hij had mij al ‘getrakteerd ‘ (lees wat uitgedroogde rijst met een ieniemini pietsje onbestendige saus en een glas hoofdpijnwijn). Ok, beetje vreemd, dus ik zei dat ik niet op deze manier met anderen omga, vind dat niet zo relaxt. Waarop hij in woede ontstak: wat ik wel niet dacht, hij was ondernemer en ik een ‘skeer wijf’ met stomme kleren 😳 Pfff, volgens mij was het enige wat hij de afgelopen jaren had ondernomen een uitkering aanvragen.. Heb hem meteen geblokkeerd. Overigens ben ik totaal niet gierig en nooit te beroerd om te betalen.
Oh god er schiet mij nu weer van alles te binnen. Een andere date. Eerst beeldbellen op zijn verzoek. Hou ik niet zo van met een onbekende maar bleek toch een heel goed idee. Hij begon over mijn wenkbrauwen. Of ik die toevallig pas had laten verven en modelleren. Nou nee, zo zien ze er gewoon uit. Hele analyse over dat dat volgens hem niet kon kloppen. Afijn, ben maar op een ander onderwerp overgestapt. Ik vertelde, ook om een beetje wat te vertellen dan ik een bejaarde buurvrouw nog even ergens mee ging helpen en dan naar de afgesproken plaats kon komen. Nouhou een buurvrouw helpen… Dat zei blijkbaar heel veel over mij. Kreeg een complete psycho analyse over dat ik een ‘redder’ was en waarom ik dat voor mijn eigen ego zou doen. Zo’n gesprek waarin ik mij steeds leek te moeten verdedigen. Ik heb hem eerlijk gezegd dat ik nu al heel erg moe van hem werd. Waarop hij vroeg of ik daarmee wilde zeggen dat ik van de date afzag. Die analyse klopte dan weer wel, dus dat heb ik beaamt, waarna hij vriendelijk bedankte voor mijn tijd en mij het beste wenste. Dat was keurig en beleefd. Ik hem ook.
DinkyDigger schreef:
26-10-2025 02:36
Een dickpic in disguise....🤦
😂😂😂
M’n laatste date bleek - na een tijdje in een best, gezellig gesprek - te twijfelen tussen VVD en BBB want hij vond Caroline vd Plas écht een leuk mens. Ik stem links, dus ik denk dat de afknapper wederzijds was.

Zinnen als schrik me de tandjes, m’n nestje induiken en borreltje pakken hoor ik echt nooit in mijn omgeving. Dus dat vind ik dan wel (even) leuk exotisch.
KamilleT schreef:
26-10-2025 11:32
Ga maar eens een vrouw boven de 40 vinden met ongeverfd haar. Nou ja, ze zijn er wel, maar echt in de minderheid.
Maar dat mag je dan bij een man toch wel een afknapper vinden? Ik zou een man in een jurk of rok ook een afknapper vinden. Tenminste wel als partner. Als ik zo'n jonge gast zie kopen met een rok vind ik het vooral erg fijn voor hem dat hij zich zo vrij voelt om te doen wat die wil. Maar als zijnde partner zou ik afknappen op een man in rok, jurk of met geverfde haren of oorbel. Daar gaat dit topic toch over?
GroenTuintje schreef:
25-10-2025 09:14
Ja precies. En iemand die wel oprecht kan zijn, kan net geen huis hebben ( want gescheiden en krappe woningmarkt) of een krappe financiële situatie hebben door bijv een ex, koophuis etc.
Waar het om gaat is of iemand open en eerlijk is over zijn situatie. En ook zelfreflectie laat zien ten aanzien van problemen en een idee heeft hoe hij die gaat oplossen. Dat is het verschil tussen al maanden op de bank bij vrienden en dan boos zijn op ex of je werkgever. Of een maand bij je ouders maar actief zoeken naar een oplossing.

En jij kunt dan zelf bedenken of je verder wilt gaan met daten als iemand zaken niet op orde heeft.
apiejapie schreef:
26-10-2025 13:03
Maar dat mag je dan bij een man toch wel een afknapper vinden? Ik zou een man in een jurk of rok ook een afknapper vinden. Tenminste wel als partner. Als ik zo'n jonge gast zie kopen met een rok vind ik het vooral erg fijn voor hem dat hij zich zo vrij voelt om te doen wat die wil. Maar als zijnde partner zou ik afknappen op een man in rok, jurk of met geverfde haren of oorbel. Daar gaat dit topic toch over?
Sure, maar ik wist niet zeker of die forummer met mannen of vrouwen date. Ik kan me ook voorstellen dat het voor mannen niet altijd duidelijk is.
KeithMoon schreef:
24-10-2025 20:06
Mensen die van een "r" een "j" maken: Meej, vejschjikkelijk. Of een "w" toevoegen (die er niet staat): townen, zow. 😉
O ja. Of mensen die “mai” en “jai” zeggen in plaats van mij en jij. Schijnt Polder-Nederlands te zijn :'-(
KamilleT schreef:
26-10-2025 13:28
Sure, maar ik wist niet zeker of die forummer met mannen of vrouwen date. Ik kan me ook voorstellen dat het voor mannen niet altijd duidelijk is.

Dat wat voor mannen niet altijd duidelijk is? Of een vrouw haar haar verft? Dat lijkt mij ook niet altijd duidelijk voor mannen inderdaad, maar Ik kan me moeilijk voorstellen dat er mannen zijn die afknappen op een vrouw die haar haar verft.
Claire45 schreef:
26-10-2025 13:44
O ja. Of mensen die “mai” en “jai” zeggen in plaats van mij en jij. Schijnt Polder-Nederlands te zijn :'-(

Of een Brabander die een r uitspreekt als een g. Dus i.p.v. 'maar' , 'maag 'zeggen. 'Het is mooi weeg'.

Sowieso plat Brabants is een hele erge afknapper!

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven