Bedrogen door vriend
maandag 9 april 2018 om 10:46
Ongeveer een maand geleden ben ik erachter gekomen dat mijn vriend vreemd is gegaan. Ik las een berichtje op zijn telefoon, anders had ik het nu nog niet geweten. Hij heeft alles opgebiecht. En het was geen dronken one night stand. Nee 4 maanden lang! Heeft hij een affaire gehad met een andere vrouw. De grond zakte onder mijn voeten vandaan. Hoe kon hij mij en de kinderen dit aan doen?
Hij is er zelf kapot van en heeft veel spijt. Hij wil voor mij gaan, voor ons gezin. En heeft direct alle contact met die ander afgebroken. Het ergste is nog, dat het een wederzijdse vriendin was. Dubbel verraad dus. En ze hebben seks gehad in ons huis. Kotsmisselijk word ik ervan. En ik walg van wat hij heeft gedaan. Ik ben tot op het bot gekwetst.
Hij zegt dat hij niet van haar houd maar zij zegt wat anders. Zij zegt dat ze plannen hadden om samen verder te gaan. Ik weet niet wat ik moet geloven. Waarom is hij anders zolang ermee doorgegaan? Dan is er toch liefde in het spel?
Ik heb hem een paar dagen uit huis gezet direct toen ik erachter kwam. Na een paar dagen mocht hij terugkomen omdat de kinderen hun papa zo miste. Maar van mij hoefde het echt niet meer.
Nu een maand verder word ik nog steeds elke dag kotsmisselijk van mijn eigen huis, zie ik alles voor me wat ze hebben gedaan. Hij laat wel echt xien dat hij voor me gaat. Maar ik kan maar niet begrijpen dat hij zoiets heeft kunnen doen! Dat hij zo egoistisch is geweest en alleen maar aan zichzelf heeft gedacht. Verhuizen gaat (voorlopig) niet want mijn vriend heeft een eigen bedrijf aan huis.
Ik denk niet dat dit ooit nog goed komt, ik wil het opzich wel voor de kinderen maar tussen ons zal het nooit meer hetzelfde zijn. Ik walg nog elke dag van hem.
Ik weet niet of ik er goed aan doe om te blijven want ik kan hier denk ik niet mee leven. We hebben wel 2 kinderen en een bedrijf, dit maakt het extra lastig. Wat moet ik doen?
Hij is er zelf kapot van en heeft veel spijt. Hij wil voor mij gaan, voor ons gezin. En heeft direct alle contact met die ander afgebroken. Het ergste is nog, dat het een wederzijdse vriendin was. Dubbel verraad dus. En ze hebben seks gehad in ons huis. Kotsmisselijk word ik ervan. En ik walg van wat hij heeft gedaan. Ik ben tot op het bot gekwetst.
Hij zegt dat hij niet van haar houd maar zij zegt wat anders. Zij zegt dat ze plannen hadden om samen verder te gaan. Ik weet niet wat ik moet geloven. Waarom is hij anders zolang ermee doorgegaan? Dan is er toch liefde in het spel?
Ik heb hem een paar dagen uit huis gezet direct toen ik erachter kwam. Na een paar dagen mocht hij terugkomen omdat de kinderen hun papa zo miste. Maar van mij hoefde het echt niet meer.
Nu een maand verder word ik nog steeds elke dag kotsmisselijk van mijn eigen huis, zie ik alles voor me wat ze hebben gedaan. Hij laat wel echt xien dat hij voor me gaat. Maar ik kan maar niet begrijpen dat hij zoiets heeft kunnen doen! Dat hij zo egoistisch is geweest en alleen maar aan zichzelf heeft gedacht. Verhuizen gaat (voorlopig) niet want mijn vriend heeft een eigen bedrijf aan huis.
Ik denk niet dat dit ooit nog goed komt, ik wil het opzich wel voor de kinderen maar tussen ons zal het nooit meer hetzelfde zijn. Ik walg nog elke dag van hem.
Ik weet niet of ik er goed aan doe om te blijven want ik kan hier denk ik niet mee leven. We hebben wel 2 kinderen en een bedrijf, dit maakt het extra lastig. Wat moet ik doen?
anoniem_367627 wijzigde dit bericht op 09-04-2018 10:54
4.02% gewijzigd
I’m all about the fairytail baby
dinsdag 10 april 2018 om 17:27
Dat moet zij ook maar willen. En ik denk dat dat niet het geval is. Dan heeft hij idd niks. Zijn verdiende loon.Kersje33 schreef: ↑10-04-2018 17:25Ja dat is zo maarja, voor haar heeft hij uiteindelijk wel zijn relatie op het spel gezet. En nu zijn relatie dan toch kapot is, zou het een beetje dom zijn om niet meer haar verder te gaan. Anders eindigt hij helemaal met lege handen. Maargoed, het zal me ook een worst wezen wat ze doen ze verdienen elkaar.
dinsdag 10 april 2018 om 17:28
Hij nam een risico, dat wil niet zeggen dat je hij ook mee verder wil. Hij eindigt helemaal niet met lege handen, want ik vermoed dat jullie bij mekaar blijven. Overigens, geloof ik ook niet dat zij hem wil, nogmaals. En dan nog? Beter lege handen dan een hand vol problemen. Dan kan hij beter voor een nieuwe vrouw zonder bagage gaan. Of hij dit gaat vinden is een ander verhaal. Die zitten natuurlijk ook niet op die troep te wachten.Kersje33 schreef: ↑10-04-2018 17:25Ja dat is zo maarja, voor haar heeft hij uiteindelijk wel zijn relatie op het spel gezet. En nu zijn relatie dan toch kapot is, zou het een beetje dom zijn om niet meer haar verder te gaan. Anders eindigt hij helemaal met lege handen. Maargoed, het zal me ook een worst wezen wat ze doen ze verdienen elkaar.
dinsdag 10 april 2018 om 17:29
Hoezo in dit specifieke geval niet dan?Ksenija schreef: ↑10-04-2018 17:24Andermans koters en bijbehorend gezeik is wat anders dan je eigen genen. Joh, dit wordt toch niks. Niet dat dit niet gebeurt, hoor. Maar in dit specifieke geval denk ik van niet. En als het wel zo is, dan wordt hun leven een grote rotzooi. Dan moet de liefde wel heel sterk zijn wil je daarmee doorgaan. En dat is het niet in dit geval.
dinsdag 10 april 2018 om 17:39
dinsdag 10 april 2018 om 17:41
Of hij opgelucht is weet ik niet. Hij krijgt het vanavond zelf te horen.
En trouwens denk ik dat niemand in eerste instantie opgelucht zal zijn als hij hoort dat zijn veilige thuisbasis in mekaar dondert. Overigens geheel zijn eigen schuld
dinsdag 10 april 2018 om 18:06
Nee hoor mijn besluit staat vast. Het is echt klaar, hij mag zijn spullen pakken.
In het bericht stond: liefje ik heb weer van je genoten, ik hoop jij ook van mij. Iets in die trant.
dinsdag 10 april 2018 om 18:09
dinsdag 10 april 2018 om 18:22
Ksenija schreef: ↑10-04-2018 18:09Je bent nu nog erg kwaad, het is vers. Als puntje bij paaltje komt ga je er toch anders naar kijken. Al is het om de kinderen wat je zelf aangaf.
Dat bericht is weer een bevestiging van wat ik al aangaf. Het is lust, geen liefde. Voor zoiets verlaat niemand zijn partner.
Hij heeft ook gezegd dat ze uren met elkaar konden praten, hand in hand wandelingen maakten, en de echte seks kwam pas na 2/3 maand. Dus ja of het alleen lust was denk ik niet.
dinsdag 10 april 2018 om 18:29
Gelukkig heeft hij het niet voor het zeggen en maakt TO haar eigen beslissing.Ksenija schreef: ↑10-04-2018 18:09Je bent nu nog erg kwaad, het is vers. Als puntje bij paaltje komt ga je er toch anders naar kijken. Al is het om de kinderen wat je zelf aangaf.
Dat bericht is weer een bevestiging van wat ik al aangaf. Het is lust, geen liefde. Voor zoiets verlaat niemand zijn partner.
Sterkte Kersje!
dinsdag 10 april 2018 om 18:51
Sterkte Kersje, er zal heel wat op je afkomen. Misschien daalt je woede wel, wat hier meer gezegd wordt, maar ik begrijp ook heel goed dat je je partner nooit meer zult zien als de lieve, loyale, eerlijke man die hij misschien wel was. Hij heeft iets vreselijk kapot gemaakt door je zo voor te liegen en te bedriegen. Persoonlijk zou het vreemdgaan an sich nog niet eens het ergste vinden. Maar dat hij achter jouw rug om afspraakjes maakt, maandenlang, met een vriendin van jou notabene, en dat ze dan ook nog het gore lef hebben om in jullie bed te gaan liggen neuken... Nee, voor mij zou het ook over zijn. Nogmaals, heel veel sterkte
dinsdag 10 april 2018 om 18:52
Pas na 2-3 maanden. Nou, poe poe. Mij zegt het alsnog geen reet, behalve dat ze rommelen. Minnares zijn is niet alleen op je rug liggen, hoor.
dinsdag 10 april 2018 om 18:54
Kers, wat maak je een dappere keuze.
Ik denk dat vrijwel iedereen die je topic gelezen heeft, inziet dat jullie relatie geen kans van slagen meer heeft.
Goed voor jezelf en de kinderen dat je het nu al zelf in ziet, ipv na maanden stille hoop houden en blijven proberen.
Ik zeg bijna altijd wanneer er kinderen in het spel zijn dat je moet blijven proberen, maar dit vind ik zo pijnlijk en respectloos, ik denk niet dat jullie relatie ooit van deze klap te boven komt.
Heel erg veel sterkte vanavond en mocht je erna stoom willen afblazen of je verdriet kwijt willen, zijn we er digitaal voor je. Zet m op!
Ik denk dat vrijwel iedereen die je topic gelezen heeft, inziet dat jullie relatie geen kans van slagen meer heeft.
Goed voor jezelf en de kinderen dat je het nu al zelf in ziet, ipv na maanden stille hoop houden en blijven proberen.
Ik zeg bijna altijd wanneer er kinderen in het spel zijn dat je moet blijven proberen, maar dit vind ik zo pijnlijk en respectloos, ik denk niet dat jullie relatie ooit van deze klap te boven komt.
Heel erg veel sterkte vanavond en mocht je erna stoom willen afblazen of je verdriet kwijt willen, zijn we er digitaal voor je. Zet m op!
-
dinsdag 10 april 2018 om 19:30
Ik helaas wel en heb hem buiten gemieterd. Ik dacht hetzelfde als jij maar deed het ook.
dinsdag 10 april 2018 om 19:33
Oh wauw wat een debiel zeg, alles op het spel zetten.. Jammer voor hen dat hij een sterke vrouw heeft die zich niets laat wijsmaken. Een man die vrouw en kind heeft en er zo'n affaire op nahoudt (zei hij nou echt dat hij wilde kijken wat er bij haar in zat?? En dan lekker zijn nieuwe schoenen alvast inlopen en daarna de oude weggooien? Wauw..) en nu hij betrapt is valt alles uit elkaar en is alleen hij schuldig. Ja schuldig. Hoe durft hij.. Ik voel met je mee kers sterkte vanavond. Kom hier van je afschrijven he?