Bedrogen door vriend

09-04-2018 10:46 276 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ongeveer een maand geleden ben ik erachter gekomen dat mijn vriend vreemd is gegaan. Ik las een berichtje op zijn telefoon, anders had ik het nu nog niet geweten. Hij heeft alles opgebiecht. En het was geen dronken one night stand. Nee 4 maanden lang! Heeft hij een affaire gehad met een andere vrouw. De grond zakte onder mijn voeten vandaan. Hoe kon hij mij en de kinderen dit aan doen?
Hij is er zelf kapot van en heeft veel spijt. Hij wil voor mij gaan, voor ons gezin. En heeft direct alle contact met die ander afgebroken. Het ergste is nog, dat het een wederzijdse vriendin was. Dubbel verraad dus. En ze hebben seks gehad in ons huis. Kotsmisselijk word ik ervan. En ik walg van wat hij heeft gedaan. Ik ben tot op het bot gekwetst.

Hij zegt dat hij niet van haar houd maar zij zegt wat anders. Zij zegt dat ze plannen hadden om samen verder te gaan. Ik weet niet wat ik moet geloven. Waarom is hij anders zolang ermee doorgegaan? Dan is er toch liefde in het spel?
Ik heb hem een paar dagen uit huis gezet direct toen ik erachter kwam. Na een paar dagen mocht hij terugkomen omdat de kinderen hun papa zo miste. Maar van mij hoefde het echt niet meer.

Nu een maand verder word ik nog steeds elke dag kotsmisselijk van mijn eigen huis, zie ik alles voor me wat ze hebben gedaan. Hij laat wel echt xien dat hij voor me gaat. Maar ik kan maar niet begrijpen dat hij zoiets heeft kunnen doen! Dat hij zo egoistisch is geweest en alleen maar aan zichzelf heeft gedacht. Verhuizen gaat (voorlopig) niet want mijn vriend heeft een eigen bedrijf aan huis.
Ik denk niet dat dit ooit nog goed komt, ik wil het opzich wel voor de kinderen maar tussen ons zal het nooit meer hetzelfde zijn. Ik walg nog elke dag van hem.
Ik weet niet of ik er goed aan doe om te blijven want ik kan hier denk ik niet mee leven. We hebben wel 2 kinderen en een bedrijf, dit maakt het extra lastig. Wat moet ik doen?
anoniem_367627 wijzigde dit bericht op 09-04-2018 10:54
4.02% gewijzigd
I’m all about the fairytail baby
Ksenija schreef:
10-04-2018 15:51
Je hebt nooit zekerheid en ik vind het dus ook oerstom om te zeggen dat je man niet vreemd gaat. Hij kan tijdens het werk doen wat hij wil. Heeft hij geen gsm voor nodig, bv. Merk je niets van...Maar wat niet weet wat niet deert...
Dat weet ik. Ik vertrouw hem ook echt niet blind, te vaak op mijn bek gegaan. Er kan zich van alles afspelen waar je geen weet van hebt. Ik ben dus altijd op mijn hoede, misschien vermoeiend, maar ik hoop dat ik het merk mocht het zo zijn.
Maar goed ik sluit me aan bij wat al eerder hier gezegd is. Handelen naar je verliefdheid is een keuze. En je bent niet willoos. Zelf ben ik de flierefluiter die makkelijk verliefd wordt helemaal als het weer lente is en lekker weer enzo dan lopen er ineens overal potentiele kansen. Heb ook echt weleens flink de kriebels om iemand gehad maar wat je niet voedt kan niet groeien. Ook al was ik dan echt wel verliefd... t was het me niet waard. Want ik hou van mijn man en ons kind en dat wint imho altijd van wat kortdurende verboden spanning.

Jaaaaaren geleden als naïeve 19 jarige een affaire gehad met een getrouwde man. Die ook keer op keer weer terughobbelde naar zijn vrouw. Mij wijsmaakte dat ie niet anders kon en ok zn grote liefde was en geduld moest hebben want ooit.... En dan mij weer maandenlang keihard liet zitten uit angst dat zn vrouw erachter zou komen. Daarom geloof ik vreemdgaande sneuleuters niet meer en ik snap heel erg de angst van TO want een nieuwe geheime fb is zo gemaakt en anders heb je nog kik en telegram en de verstopte geheime 2e telefoon. Als hij TO echt zou willen dan had dit geen 4 maanden geduurd. Waarschijnlijk heeft deze kerel geen zin in verhuizen en gedoe met de zaak en de kinderen en zal ie de storm even afwachten om vervolgens gewoon weer snode dingen uit te vreten maar ditkee r nog voorzichtiger zijn dat het niet uitkomt. Ik geloof er geen snars van dat ie ineens het licht ziet namelijk want dan zou dat betekenen dat TO al die tijd al genoeg voor m was (Want dat is wat ie nu impliceert door alsnog voor haar te kiezen) dan was ie nl nooit deze affaire begonnen. Dikke kans dat mevrouw 2 nu op het wachtbankje zit met een kutsmoes dat ze de Ware is maar dat hij NU nog niet kan scheiden want (zie topic met De Smoezenlijst)
Kersje33 schreef:
10-04-2018 15:53
Ho eens even, jij vraagt zelf of het uiterlijk voldoende is om haar als levenspartner te zien? Hij zal een verzorgend type moeten hebben ja aangezien hij zelf kinderen heeft en die om het weekend en eens per week bij hem gaan zijn
Welnee lieve TO, je doet jezelf te kort. Het doet er niet toe wat haar karakter is en of ze een moederlijk type is of niet. Hij zal voor zijn eigen kinderen moeten zorgen, niet zijn nieuwe vriendin.
Kersje33 schreef:
10-04-2018 15:53
Ho eens even, jij vraagt zelf of het uiterlijk voldoende is om haar als levenspartner te zien? Hij zal een verzorgend type moeten hebben ja aangezien hij zelf kinderen heeft en die om het weekend en eens per week bij hem gaan zijn
Die 1e zin snap ik niet. Die kinderen mag hij lekker zelf voor zorgen. Hij heeft ze immers gemaakt en niet zij. Bovendien heeft zij haar eigen kinderen. Maar zover komt het niet.
Horror-Clown schreef:
10-04-2018 15:55
Maar goed ik sluit me aan bij wat al eerder hier gezegd is. Handelen naar je verliefdheid is een keuze. En je bent niet willoos. Zelf ben ik de flierefluiter die makkelijk verliefd wordt helemaal als het weer lente is en lekker weer enzo dan lopen er ineens overal potentiele kansen. Heb ook echt weleens flink de kriebels om iemand gehad maar wat je niet voedt kan niet groeien. Ook al was ik dan echt wel verliefd... t was het me niet waard. Want ik hou van mijn man en ons kind en dat wint imho altijd van wat kortdurende verboden spanning.

Jaaaaaren geleden als naïeve 19 jarige een affaire gehad met een getrouwde man. Die ook keer op keer weer terughobbelde naar zijn vrouw. Mij wijsmaakte dat ie niet anders kon en ok zn grote liefde was en geduld moest hebben want ooit.... En dan mij weer maandenlang keihard liet zitten uit angst dat zn vrouw erachter zou komen. Daarom geloof ik vreemdgaande sneuleuters niet meer en ik snap heel erg de angst van TO want een nieuwe geheime fb is zo gemaakt en anders heb je nog kik en telegram en de verstopte geheime 2e telefoon. Als hij TO echt zou willen dan had dit geen 4 maanden geduurd. Waarschijnlijk heeft deze kerel geen zin in verhuizen en gedoe met de zaak en de kinderen en zal ie de storm even afwachten om vervolgens gewoon weer snode dingen uit te vreten maar ditkee r nog voorzichtiger zijn dat het niet uitkomt. Ik geloof er geen snars van dat ie ineens het licht ziet namelijk want dan zou dat betekenen dat TO al die tijd al genoeg voor m was (Want dat is wat ie nu impliceert door alsnog voor haar te kiezen) dan was ie nl nooit deze affaire begonnen. Dikke kans dat mevrouw 2 nu op het wachtbankje zit met een kutsmoes dat ze de Ware is maar dat hij NU nog niet kan scheiden want (zie topic met De Smoezenlijst)
Dus dat
Ksenija schreef:
10-04-2018 15:56
Die 1e zin snap ik niet. Die kinderen mag hij lekker zelf voor zorgen. Hij heeft ze immers gemaakt en niet zij. Bovendien heeft zij haar eigen kinderen. Maar zover komt het niet.
Hoe bedoel je zover komt het niet?
En aan de mensen die zo nodig gniffelend denken dat mijn man vreemdgaat hij kan helemaal niet zomaar weg op zijn werk zonder dat ik dat indirect merk. Wellicht dat t m sporadisch lukt qua tijd om naar de hoeren te gaan voor een heel vlug vluggertje maar dan zou ik geld moeten missen haha. Maar het is niet mijn vent die hier ter discussie staat he. Mijn ervaring is dat vreemdgangers vroeg of laat een steek laten vallen ze worden nonchalant ze vertonen afwijkend en ontwijkend gedrag etc etc. Mocht de mijne toch vreemdgaan dan weet ie wat er gebeurt dan staat ie meteen buiten. Net als mijn vreemdgaande ex ondanks net nieuw koophuis en restschuld. Jaren financieel voor gebloed maar dat neemt niet weg dat ik blij ben die eikel er meteen uitgekickt te hebben.
Kersje33 schreef:
10-04-2018 16:01
Hoe bedoel je zover komt het niet?
Zij wil hem niet. Dat bedoelt ze. Dus zover komt het niet. Zodra jouw man voor haar deur staat met de woorden “ ik ga scheiden “ haakt zij af.
Horror-Clown schreef:
10-04-2018 16:02
En aan de mensen die zo nodig gniffelend denken dat mijn man vreemdgaat hij kan helemaal niet zomaar weg op zijn werk zonder dat ik dat indirect merk. Wellicht dat t m sporadisch lukt qua tijd om naar de hoeren te gaan voor een heel vlug vluggertje maar dan zou ik geld moeten missen haha. Maar het is niet mijn vent die hier ter discussie staat he. Mijn ervaring is dat vreemdgangers vroeg of laat een steek laten vallen ze worden nonchalant ze vertonen afwijkend en ontwijkend gedrag etc etc. Mocht de mijne toch vreemdgaan dan weet ie wat er gebeurt dan staat ie meteen buiten. Net als mijn vreemdgaande ex ondanks net nieuw koophuis en restschuld. Jaren financieel voor gebloed maar dat neemt niet weg dat ik blij ben die eikel er meteen uitgekickt te hebben.
Ik gniffel niet, maar ik bedoel dat ik dus ook soort van voorgelogen werd zonder dat ik het wist, ik had wel een onderbuik gevoel, er klopte wat dingetjes niet. Ik was er dus ook echt ziek van toen er ineens iemand belde en hij heel verdacht deed. Toen kwam er een heel blabla verhaal over een collega ( uiteraard ) en ik moest hem maar op zijn blauwe ogen geloven. Die opvallende signaaltjes komen nu niet meer voor, maar ik vraag me nog steeds af hoe de vork in de steel zit.
Diep in het hart hebben bedrogen vrouwen het vaak ook al een beetje door. Man doet vaak iets samen met een ander en Tuurlijk is het écht vriendschappelijk etc. Of ze zijn gespannen en willen minder seks want ja stress en druk of ze bewaken hun telefoon met hun leven of ze vertonen afwezig verliefd gedrag of je voelt dat er iets is en t wordt weggewimpeld etc etc.
Misschien naief.maar door zelf 4 (!?!@$ omg what was i thinking) jaar door die getrouwde vent met blauwe ogen te zijn voorgelogen heb ik echt een neus voor vreemd gedrag ontwikkeld. En ik werk in een mannenwereld waar heel wat afgesloerd wordt en mensen echt vreemdgaan bij het leven en dat maakt dat ik er echt 0 sympathie meer voor kan opbrengen. Zitten ze heel trots te vertellen wat ze nu weer hebben uitgevreten alsof t stoer is echt bah. Ook de betrapte types doen even een rondje Kalm Aan Laan tot het weer is overgewaaid. Het is zo in en in kansloos.
Horror-Clown schreef:
En aan de mensen die zo nodig gniffelend......uitgekickt te hebben.
Je kaapt een beetje dit draadje. Een beetje jammer van al die agressie. TO heeft net geschreven dat ze bij haar man weggaat.
Nirakkam schreef:
10-04-2018 16:13
Je kaapt een beetje dit draadje. Een beetje jammer van al die agressie. TO heeft net geschreven dat ze bij haar man weggaat.
Ik kaap helemaal niks maar geef aan dat gewichtstoename geen enkele ruk te maken heeft met een vrijbrief zijn voor vreemdgaan. Dat ik dit ook enorm laf zou vinden. Dus als er iemand de draad kaapte is het Amant wel met zijn opmerkingen hierover. En dag doet ie uit den treure op dit forum. Altijd discussies uitlokken in dit soort topics dat de bedonderde het wel zelf naar gemaakt zal hebben door sleur en gewicht etc. Dat er vervolgens mensen mij willen wijsmaken dat ik ook bedonderd kan worden so be it.

Verstandig dat TO bij hem weggaat. Heel veel sterkte gewenst in deze dappere maar moeilijke beslissing.
beetjegek schreef:
Zij wil hem niet. Dat bedoelt ze. Dus zover komt het niet. Zodra jouw man voor haar deur staat met de woorden “ ik ga scheiden “ haakt zij af.
Dit dus. Alleen gaat dit vent van jou dat niet eens aanbieden aan haar. Hij wil haar en het pakket wat ze meesleurt ook niet als puntje bij paaltje komt.
Horror-Clown schreef:
10-04-2018 16:21
Ik kaap helemaal niks maar geef aan dat gewichtstoename geen enkele ruk te maken heeft met een vrijbrief zijn voor vreemdgaan. Dat ik dit ook enorm laf zou vinden. Dus als er iemand de draad kaapte is het Amant wel met zijn opmerkingen hierover. En dag doet ie uit den treure op dit forum. Altijd discussies uitlokken in dit soort topics dat de bedonderde het wel zelf naar gemaakt zal hebben door sleur en gewicht etc. Dat er vervolgens mensen mij willen wijsmaken dat ik ook bedonderd kan worden so be it.

Verstandig dat TO bij hem weggaat. Heel veel sterkte gewenst in deze dappere maar moeilijke beslissing.

Ja, jij KAN ook bedonderd worden. Jij bent geen uitzondering en het boeit geen bal waar hij werkt en wat jij kan checken. Je laat je overigens wel erg kennen door het gewichts issue.
Ksenija schreef:
10-04-2018 16:35
Dit dus. Alleen gaat dit vent van jou dat niet eens aanbieden aan haar. Hij wil haar en het pakket wat ze meesleurt ook niet als puntje bij paaltje komt.
Nee misschien nu de eerste tijd niet, maar reken maar dat hij uiteindelijk weer bij haar aanklopt. Want zij wil hem nog steeds, dat weet hij ook
Kersje33 schreef:
10-04-2018 16:38
Nee misschien nu de eerste tijd niet, maar reken maar dat hij uiteindelijk weer bij haar aanklopt. Want zij wil hem nog steeds, dat weet hij ook
Dus als zij hem wil, dan zegt hij geen Nee? Dat moet je niet willen. En ik weet zeker dat die 2 niet samen eindigen. Die kunnen blijven aanrommelen, dat wel.
Ksenija schreef:
10-04-2018 16:49
Dus als zij hem wil, dan zegt hij geen Nee? Dat moet je niet willen. En ik weet zeker dat die 2 niet samen eindigen. Die kunnen blijven aanrommelen, dat wel.
Ze hebben een relatie gehad. Die is gestopt omdat het is uitgekomen. Dus als dit alles achter de rug is, zie ik ze vrolijk samen verder gaan hoor. Ze doen maar.
Kan, maar hoeft niet. Lekker aanrommelen met een bezet iemand is heel wat anders dan zijn koters regelmatig over de vloer krijgen allerlei andere sores die zo'n situatie met zich meebrengt. Daar wordt niemand vrolijk van, hoor.
anoniem_106277 wijzigde dit bericht op 10-04-2018 17:04
27.17% gewijzigd
:hug: sterkte kersje.
Ksenija schreef:
10-04-2018 16:59
Kan, maar hoeft niet. Lekker aanrommelen met een bezet iemand is heel wat anders dan zijn koters regelmatig over de vloer krijgen allerlei andere sores die zo'n situatie met zich meebrengt. Daar wordt niemand vrolijk van, hoor.
Tja, die sores heeft hij sowieso al.
YagaBaba schreef:
10-04-2018 17:00
:hug: sterkte kersje.
Dankjewel!
Kersje33 schreef:
10-04-2018 17:12
Tja, die sores heeft hij sowieso al.
Je eigen sores is beter te behappen dan die van een ander. En nu krijgen ze beiden gezeik, allebei kinderen, scheidingen, omgangsregelingen en alimentatie . Misschien ook nog huizen verkopen. En dat alleen omdat hij zijn pik niet in zijn broek kon houden. Het idee alleen al om met zo iemand verder te gaan...
beetjegek schreef:
10-04-2018 17:19
Je eigen sores is beter te behappen dan die van een ander. En nu krijgen ze beiden gezeik, allebei kinderen, scheidingen, omgangsregelingen en alimentatie . Misschien ook nog huizen verkopen. En dat alleen omdat hij zijn pik niet in zijn broek kon houden. Het idee alleen al om met zo iemand verder te gaan...
Andermans koters en bijbehorend gezeik is wat anders dan je eigen genen. Joh, dit wordt toch niks. Niet dat dit niet gebeurt, hoor. Maar in dit specifieke geval denk ik van niet. En als het wel zo is, dan wordt hun leven een grote rotzooi. Dan moet de liefde wel heel sterk zijn wil je daarmee doorgaan. En dat is het niet in dit geval.
beetjegek schreef:
10-04-2018 17:19
Ja dat is zo maarja, voor haar heeft hij uiteindelijk wel zijn relatie op het spel gezet. En nu zijn relatie dan toch kapot is, zou het een beetje dom zijn om niet meer haar verder te gaan. Anders eindigt hij helemaal met lege handen. Maargoed, het zal me ook een worst wezen wat ze doen ze verdienen elkaar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven