Bedrogen door vriend
maandag 9 april 2018 om 10:46
Ongeveer een maand geleden ben ik erachter gekomen dat mijn vriend vreemd is gegaan. Ik las een berichtje op zijn telefoon, anders had ik het nu nog niet geweten. Hij heeft alles opgebiecht. En het was geen dronken one night stand. Nee 4 maanden lang! Heeft hij een affaire gehad met een andere vrouw. De grond zakte onder mijn voeten vandaan. Hoe kon hij mij en de kinderen dit aan doen?
Hij is er zelf kapot van en heeft veel spijt. Hij wil voor mij gaan, voor ons gezin. En heeft direct alle contact met die ander afgebroken. Het ergste is nog, dat het een wederzijdse vriendin was. Dubbel verraad dus. En ze hebben seks gehad in ons huis. Kotsmisselijk word ik ervan. En ik walg van wat hij heeft gedaan. Ik ben tot op het bot gekwetst.
Hij zegt dat hij niet van haar houd maar zij zegt wat anders. Zij zegt dat ze plannen hadden om samen verder te gaan. Ik weet niet wat ik moet geloven. Waarom is hij anders zolang ermee doorgegaan? Dan is er toch liefde in het spel?
Ik heb hem een paar dagen uit huis gezet direct toen ik erachter kwam. Na een paar dagen mocht hij terugkomen omdat de kinderen hun papa zo miste. Maar van mij hoefde het echt niet meer.
Nu een maand verder word ik nog steeds elke dag kotsmisselijk van mijn eigen huis, zie ik alles voor me wat ze hebben gedaan. Hij laat wel echt xien dat hij voor me gaat. Maar ik kan maar niet begrijpen dat hij zoiets heeft kunnen doen! Dat hij zo egoistisch is geweest en alleen maar aan zichzelf heeft gedacht. Verhuizen gaat (voorlopig) niet want mijn vriend heeft een eigen bedrijf aan huis.
Ik denk niet dat dit ooit nog goed komt, ik wil het opzich wel voor de kinderen maar tussen ons zal het nooit meer hetzelfde zijn. Ik walg nog elke dag van hem.
Ik weet niet of ik er goed aan doe om te blijven want ik kan hier denk ik niet mee leven. We hebben wel 2 kinderen en een bedrijf, dit maakt het extra lastig. Wat moet ik doen?
Hij is er zelf kapot van en heeft veel spijt. Hij wil voor mij gaan, voor ons gezin. En heeft direct alle contact met die ander afgebroken. Het ergste is nog, dat het een wederzijdse vriendin was. Dubbel verraad dus. En ze hebben seks gehad in ons huis. Kotsmisselijk word ik ervan. En ik walg van wat hij heeft gedaan. Ik ben tot op het bot gekwetst.
Hij zegt dat hij niet van haar houd maar zij zegt wat anders. Zij zegt dat ze plannen hadden om samen verder te gaan. Ik weet niet wat ik moet geloven. Waarom is hij anders zolang ermee doorgegaan? Dan is er toch liefde in het spel?
Ik heb hem een paar dagen uit huis gezet direct toen ik erachter kwam. Na een paar dagen mocht hij terugkomen omdat de kinderen hun papa zo miste. Maar van mij hoefde het echt niet meer.
Nu een maand verder word ik nog steeds elke dag kotsmisselijk van mijn eigen huis, zie ik alles voor me wat ze hebben gedaan. Hij laat wel echt xien dat hij voor me gaat. Maar ik kan maar niet begrijpen dat hij zoiets heeft kunnen doen! Dat hij zo egoistisch is geweest en alleen maar aan zichzelf heeft gedacht. Verhuizen gaat (voorlopig) niet want mijn vriend heeft een eigen bedrijf aan huis.
Ik denk niet dat dit ooit nog goed komt, ik wil het opzich wel voor de kinderen maar tussen ons zal het nooit meer hetzelfde zijn. Ik walg nog elke dag van hem.
Ik weet niet of ik er goed aan doe om te blijven want ik kan hier denk ik niet mee leven. We hebben wel 2 kinderen en een bedrijf, dit maakt het extra lastig. Wat moet ik doen?
anoniem_367627 wijzigde dit bericht op 09-04-2018 10:54
4.02% gewijzigd
I’m all about the fairytail baby
dinsdag 10 april 2018 om 20:09
Laat je niet beinvloeden door onze reacties dat je gelijk hebt om de relatie te verbreken.
Misschien komt er door het gesprek van vanavond een andere conclusie voor je uit. Ook dat kan.
Mijn wijze vader zei altijd: doe wat je
je ingeeft.
Laat dit topic je uitlaatklep zijn wat je ook beslist. Het is jouw leven, jouw keuze.
Sterkte vanavond
Misschien komt er door het gesprek van vanavond een andere conclusie voor je uit. Ook dat kan.
Mijn wijze vader zei altijd: doe wat je
Laat dit topic je uitlaatklep zijn wat je ook beslist. Het is jouw leven, jouw keuze.
Sterkte vanavond
dinsdag 10 april 2018 om 21:17
Bedankt allemaal! Het gesprek is achter de rug. Ik wil er nu verder niet heel veel op ingaan, maar ik heb gezegd wat ik wilde zeggen en hoewel hij heel erg verdrietig is, respecteert hij mijn keuze. We gaan deze week verder praten over het praktische, qua woonruimte etc.
Natuurlijk ben ik ook verdietig maar ik heb het gevoel dat dit de juiste keuze is en dat geeft ook een bepaalde rust
Natuurlijk ben ik ook verdietig maar ik heb het gevoel dat dit de juiste keuze is en dat geeft ook een bepaalde rust
dinsdag 10 april 2018 om 21:22
Dankjewel! Geeft niks hoor, je had helemaal gelijk met je eerdere reactie.
dinsdag 10 april 2018 om 22:16
dinsdag 10 april 2018 om 22:27
4 maanden bedrog ? Binnen 4 sec had ik mijn beslissing genomen: weg bij deze man.
In eerste instantie tijdelijk en wanneer de liefde en het vertrouwen onherstelbaar blijkt , permanent .
Je kinderen hebben er niks aan om in een gezin op te groeien binnen muren van bedrog , angst en pijn.
En jij bent beter af zonder partner die jou bedriegt.
In eerste instantie tijdelijk en wanneer de liefde en het vertrouwen onherstelbaar blijkt , permanent .
Je kinderen hebben er niks aan om in een gezin op te groeien binnen muren van bedrog , angst en pijn.
Que Sera Sera
woensdag 11 april 2018 om 10:20
Ik heb hem er in eerste instantie ook gelijk uitgezet toen ik erachter kwam. Na een paar dagen mocht hij van mij terug komen voor de kinderen. Maar dit zal nooit meer goedkomen, nooit zal ik hem meer zien als de man wie hij was. Het bedrog is te groot, dat hij mij dit heeft aan kunnen doen is iets wat ik nooit zal begrijpen.Leonietmachine schreef: ↑10-04-2018 22:274 maanden bedrog ? Binnen 4 sec had ik mijn beslissing genomen: weg bij deze man.
woensdag 11 april 2018 om 10:42
Kersje33 schreef: ↑10-04-2018 21:17Bedankt allemaal! Het gesprek is achter de rug. Ik wil er nu verder niet heel veel op ingaan, maar ik heb gezegd wat ik wilde zeggen en hoewel hij heel erg verdrietig is, respecteert hij mijn keuze. We gaan deze week verder praten over het praktische, qua woonruimte etc.
woensdag 11 april 2018 om 15:40
Lieve Kers,
Wat een moeilijk en dapper besluit. Je hebt natuurlijk gelijk dat je voor jezelf kiest. Ik kan me wel voorstellen dat dit te groot is om te vergeven en vergeten. Ik wens je veel sterkte de komende tijd. Het zal niet makkelijk zijn. Maar goed: de beste weg is niet altijd de makkelijke weg.
Wat een moeilijk en dapper besluit. Je hebt natuurlijk gelijk dat je voor jezelf kiest. Ik kan me wel voorstellen dat dit te groot is om te vergeven en vergeten. Ik wens je veel sterkte de komende tijd. Het zal niet makkelijk zijn. Maar goed: de beste weg is niet altijd de makkelijke weg.
woensdag 11 april 2018 om 23:24
Sterke vrouw ben je , met gezond verstand. Het zal emotioneel wel moeilijk voor je zijn... Sterkte.Kersje33 schreef: ↑11-04-2018 10:20Ik heb hem er in eerste instantie ook gelijk uitgezet toen ik erachter kwam. Na een paar dagen mocht hij van mij terug komen voor de kinderen. Maar dit zal nooit meer goedkomen, nooit zal ik hem meer zien als de man wie hij was. Het bedrog is te groot, dat hij mij dit heeft aan kunnen doen is iets wat ik nooit zal begrijpen.
Voor je kinderen ben je een goede moeder , met gezond verantwoordelijkheidsbesef .
Als je het te moeilijk krijgt met je emoties : een psycholoog kan je er mee helpen hoor, om dit te boven te komen en hier sterker uit te komen.
Sterkte
Que Sera Sera