belazert

08-08-2009 21:04 81 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn man heeft mij pas geleden verteld dat hij al 1,5 jaar vreemdgaat met een collega. Hij heeft deze collega zelfs ten huwlijk gevraagd, de datum, lokatie enz was allemaal al geregeld. Hij was het alleen even vergeten tegen mij te vertellen.

Nu heeft meneer dus spijt en wil hij alles doen om ons huwlijk te redden. Het betekende niks voor hem, hij houd aleen van mij en het ging volgens hem alleen maar om de aandacht die ze hem gaf.

De aandacht was alleen wel gebaseerd op leugens, alles wat hij haar vertelde was gelogen, hij loog over mij tegen haar en tegen haar over mij.

Het was zelf zo erg dat toen onze dochter ernstig ziek was en zij net 1 dag uit het ziekenhuis was hij weer een nachtje naar haar toe ging onder het mom van een werkafspraak. Hij liet dus ook gewoon zijn dochter zitten en heeft zijn vriendin niet eens verteld dat zijn kind zo ziek was.

Ik kan het hem gewoon niet vergeven ook al kruipt hij al weken voor me en is hij totaal niet stiekem meer bezig wat hij voorheen wel was.

Het probleem is dat ik niet kan stoppen met het controleren van alles. mail, telefoon enz enz. ik word stapelgek van mezelf.

Helpppp!!!
"Het betekende niks"??!! Wat een BS.

Is er een reden te bedenken waarom je nog bij hem zou willen blijven?
Àls je het hem niet kan vergeven (wat me erg logisch lijkt) waarom zit je dan nog in deze relatie?
quote:lunaa123 schreef op 08 augustus 2009 @ 21:04:

Mijn man heeft mij pas geleden verteld dat hij al 1,5 jaar vreemdgaat met een collega. Hij heeft deze collega zelfs ten huwlijk gevraagd, de datum, lokatie enz was allemaal al geregeld. Hij was het alleen even vergeten tegen mij te vertellen.

Nu heeft meneer dus spijt en wil hij alles doen om ons huwlijk te redden. Het betekende niks voor hem, hij houd aleen van mij en het ging volgens hem alleen maar om de aandacht die ze hem gaf.

De aandacht was alleen wel gebaseerd op leugens, alles wat hij haar vertelde was gelogen, hij loog over mij tegen haar en tegen haar over mij.

Het was zelf zo erg dat toen onze dochter ernstig ziek was en zij net 1 dag uit het ziekenhuis was hij weer een nachtje naar haar toe ging onder het mom van een werkafspraak. Hij liet dus ook gewoon zijn dochter zitten en heeft zijn vriendin niet eens verteld dat zijn kind zo ziek was.

Ik kan het hem gewoon niet vergeven ook al kruipt hij al weken voor me en is hij totaal niet stiekem meer bezig wat hij voorheen wel was.

Het probleem is dat ik niet kan stoppen met het controleren van alles. mail, telefoon enz enz. ik word stapelgek van mezelf.

Helpppp!!!En jij? Wil jij ook alles doen om dit huwelijk te redden?
Ben je wel nog bij hem?

Ik had hem zonder pardon in zijn blote billen buiten gezet!

Zijn kleren er in een vuilniszak (als ik in een goeie bui was geweest) er achter aan gegooid.

Een huwelijk plannen met een ander zonder je vrouw in te lichten lijkt me een hele domme move...

Maar goed, wat wil JIJ?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Als je hem het huis uitzet (want je vergeeft hem nooit) dan hoef je hem toch nooit meer te controleren?
Het probleem is dat ik zielsveel van hem hou, we zijn tenslotte niet voor niks 15 jaar getrouwd.

Nu was de relatie al niet zo heel goed meer, we leefde langs elkaar heen. TOT dit gebeurde. Ik wist niet dat iik nog zoveel van hem hield en hij zei het zelfde te ervaren. We waren er eerst van overtuigt dat we uit elkaar aan het groeien waren. sosm denk ik wel een dat het zo heeft moeten zijn. ik vraag hem ook regelmatig WAAROM hij het niet eerder gezegd heeft. ik krijg dan als antwoord dat hij het niet durfde te zeggen.

Ook hebben we net 1 jaar een koophuis dat met dikke verlies weg gaat in deze tijd. Dat word dan dus een mega schuld!! voor onz beide.
Trap er alsjeblieft niet in!

Ga weg, zet hem het huis uit, bescherm jezelf en je dochter tegen deze leugenaar.
Oja, ik heb wel zijn kleding verknipt en er een briefje op gedaan met de tekst

ze kan toch zo goed naaien!!

Erg he, maar ik kon het niet laten, ook heb ik onze dochter een splinternieuwe fiets gegeven van ZIJN vakantie geld.
En hij ziet deze collega nog?

Denk je dat je hem nog ooit kan vertrouwen?
En geloof me ik zou ook zeggen trap hem eruit. Maar als je er zelf in zit is het echt heeeel anders.
Nee die collega woont aan de andere kant van het land. ze spraken (hoe goedkoop) altijd af in hotels!! Hij ziet haar dus niet meer.
quote:lunaa123 schreef op 08 augustus 2009 @ 21:13:

Nee die collega woont aan de andere kant van het land. ze spraken (hoe goedkoop) altijd af in hotels!! Hij ziet haar dus niet meer.En dat geloof jij?Waarom zou je hem nog geloven?
Zoek samen een goede therapeut als je hier echt uit wil komen. Een vertrouwensbreuk van deze omvang (het is me nogal niet wat zeg....) zal een hoop praten, janken en eerlijk zijn kosten voor dat weer enigszins herstelt is. Ik vraag me af of je dit zonder professionele (onpartijdige) hulp gaat redden.
Ja dat geloof ik want ik heb haar zelf gesproken, meerdere keren zelfs.

Zij is er ook erg verdrietig onder want zij wilde wel met hem verder enz. Zij heeft haar huwlijk wel opgegeven voor hem. En dat vind ik echt zoooo kut voor haar.

Zij is ook slachtoffer, ben ook niet boos op haar, zij wist van niks.
quote:lunaa123 schreef op 08 augustus 2009 @ 21:11:

Erg he, maar ik kon het niet laten, ook heb ik onze dochter een splinternieuwe fiets gegeven van ZIJN vakantie geld.

GE-WEL-DIG!!!!

Maar als je nog nog veel van hem houdt dan zal je je erover heen moeten zetten.

Dus niet meer controleren, niet meer checken en het er niet meer over hebben.

Naar mijn mening is dat onmogelijk, maar als je met hem verder wilt is dat de enige manier
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:lunaa123 schreef op 08 augustus 2009 @ 21:15:

Ja dat geloof ik want ik heb haar zelf gesproken, meerdere keren zelfs.

Zij is er ook erg verdrietig onder want zij wilde wel met hem verder enz. Zij heeft haar huwlijk wel opgegeven voor hem. En dat vind ik echt zoooo kut voor haar.

Zij is ook slachtoffer, ben ook niet boos op haar, zij wist van niks.Hoezo slachtoffer??Zij is toch ook gewoon ordinair vreemd gegaan als ze haar huwelijk heeft opgegeven?
We hebben inderdaad professionele hulp gekregen, maandag gaan we daar starten.
Ik bedoel, mijn man heeft haar verteld dat hij al in scheiding lag en dat het huis al een jaar te koop stond. zij wist niet beter of hij lag in scheiding en toen heeft zij dat ook gedaan.
Heeft hij er zelf een punt achter gezet omdat hij met jou verder wil? Of heeft zij hem gedumpt, of onder druk gezet? Of kwam jij erachter, merkte je iets aan hem?
quote:lunaa123 schreef op 08 augustus 2009 @ 21:12:

En geloof me ik zou ook zeggen trap hem eruit. Maar als je er zelf in zit is het echt heeeel anders.Hij wilde met haar TROUWEN.
quote:lunaa123 schreef op 08 augustus 2009 @ 21:11:

Hij komt zelf ook nogal verknipt over.
Wat een stom gelul. Ze heeft gewoon verkeerd gegokt en nou vind jij het zielig voor haar? En waarom geloof je dat hij haar niet meer ziet? Dat heeft hij eerder ook 1,5 jaar verzwegen.

Nee lekker betrouwbaar. Ik hoop voor jullie dat er iets goeds uit komt maar ik geloof het niet.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Ik kan me voorstellen dat je hem niet meer kan vertrouwen. Iemand die in staat is je zo te behandelen en zo te liegen zou ik nooit meer kunnen vertrouwen.

Laat hem voorlopig maar in zijn sop gaarkoken en kies voor jezelf.

Veel sterkte ermee!
Hij is nu de hele dag thuis, zijn telefoons liggen op de kast in de woonkamer) die zaten vroeger altijd in zijn zak, zelfs in de badkamer of op de wc. Ik heb alle ww van alle mail adressen gekregen.

Nu weet ik wel dat je zo weer een nieuwe aan kan maken maar toch. Ik heb wel het idee dat hij het echt meent. Dit is ook nog nooit eerder gebeurd.

Hij zegt zelf dat ze 1 keer hebben afgesproken en toen kwam van het 1 het anders en toen zaten ze allebei vast. Ons huwlijk was niet veel meer en we dachten niet meer van elkaar te houden. maar toen het uitkwam bleken we nog wel degelijk heel veel van elkaar te houden.

Alleen kunnen de gedachten aan wat hun allemaal samen deden niet uit mijn hoofd, ik sta er mee op en ga ermee naar bed. 24/7

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven