Ben ik dan echt niemands type?
dinsdag 17 december 2019 om 12:25
Ik open er toch maar even een topic over want het lijkt er op dat ik echt niemands type ben (qua uiterlijk) Ik heb de afgelopen tijd heel wat datingapps getest van tinder t/m paiq. Met wat verschillende foto's van reisfoto's t/m foto's in huis en een leuk gifje. Maar of ik er nu 1 of 5 foto's opzet het schijnt niks uit te maken. Want ik heb een tijdje getest met een 1 foto half van mijn achterkant en mijn bio. En daar kreeg ik wat redelijk likes op zelfs superlikes, het gesprek aangaan lukt ook en het is was dan vaak gezellig totdat ik een gezichts foto stuurde. Doe ik dezelfde tekst met foto's dan krijg ik niet of nauwelijks likes. En ik vraag mij echt af wat de dames zien ik heb niks bijzonders of raars, geen puistjes, een goed gebit, een bos krullen en ben lang, krijg daarbij ook nog regelmatig complimentjes over mijn kledingstijl. Maar ik ontvang afwijzing op afwijzing. En ik geloof oprecht niet tussen de honderden profielen dat er zo weinig mensen mij zien zitten. Ik hoor echt regelmatig dat dames een gewoon een leuke jongen zoeken mr zelfs in die categorie schijn ik niet te vallen. En ik weet ook allemaal dat je datingcoaches en speeddaten en al die dingen heb. Maar ik heb min of meer al geprobeerd dat ze in eerste instantie voor mijn innerlijk gaan. Ik snap dat ik niet iedereen zijn type kan zijn maar ik hoor het te vaak, en ik wil erachter komen wat het is
donderdag 19 december 2019 om 12:37
Deze jongen was gewoon ziek en zijn onzekerheid en daarmee obsessie voor zijn uiterlijk heeft hem letterlijk zijn leven gekost. (Overleden aan overdosis steroïden las ik.) Echt een goed voorbeeld voor mensen zoals TO.syntax18 schreef: ↑19-12-2019 12:06Dus denk jij dat hij niet gemakkelijk tientallen matches zou krijgen op Tinder?
Want smaken kunnen verschillen maar ik denk dat als TO net zo gespierd was, hij nooit meer hoefde te zoeken naar de perfecte combo kleding, belichting of glimlach.
Zyzz stond bekend om zijn populariteit, hij en zijn vrienden maakte veel youtube videos waarin ze random nummers kregen van meiden op straat.
En hij hoefde niet eens te daten, hij werkte als mannelijke stripper - vrouwen betaalde hem. Idd hij deed niet echt aan daten, hij had wel zat ONS daarintegen.
wij slapen nooit.
donderdag 19 december 2019 om 12:41
Oh ik ben het met je eens, maar ik gebruikte hem alleen als voorbeeld i.v.m zijn uiterlijk, niet zijn levensverhaal.alongwiththesunshine schreef: ↑19-12-2019 12:37Deze jongen was gewoon ziek en zijn onzekerheid en daarmee obsessie voor zijn uiterlijk heeft hem letterlijk zijn leven gekost. ) Echt een goed voorbeeld voor mensen zoals TO.
Niet iedereen die spieren traind moet steroiden gebruiken. Er is niets mis met trainen om je uiterlijk te verbeteren. TO wil weten wat helpt omtrent matches in online daten en mannen met een gespierd lichaam zoals Zyzz hebben geen enkele moeite met vrouwen.
Ja, hartaanval op 22 jarige leeftijd; één van de grootste bij effecten van steroide.(Overleden aan overdosis steroïden las ik.
Maar als ik eerlijk ben, ik zou het leven van Zyzz zo nemen. Alleen kut dat je dan eerst 17 jaar alleen en ongelukkig bent.
donderdag 19 december 2019 om 12:51
Ik vind dit ook niet echt mannelijk, het idee dat ie na elke borrelnootje een kwartier dit ups moet doen, veel te gecureerd. En een stom kapsel to boot.alongwiththesunshine schreef: ↑19-12-2019 11:59Op zich heeft hij een leuk gezicht, maar zijn lijf vind ik echt drie keer niks. Ik vind zo'n soort getrainde buik echt foeilelijk.
Dus je ziet maar hoe verschillend smaak is!
donderdag 19 december 2019 om 12:53
Nogmaals, had dan een ander voorbeeld genomen en niet zo'n extreem geval als Zyzz. Daarmee geef je toch echt een verkeerde boodschap af. En dan nog ook nog zeggen dat je zou tekenen voor een leven zoals die van Zyzz...syntax18 schreef: ↑19-12-2019 12:41Oh ik ben het met je eens, maar ik gebruikte hem alleen als voorbeeld i.v.m zijn uiterlijk, niet zijn levensverhaal.
Niet iedereen die spieren traind moet steroiden gebruiken. Er is niets mis met trainen om je uiterlijk te verbeteren. TO wil weten wat helpt omtrent matches in online daten en mannen met een gespierd lichaam zoals Zyzz hebben geen enkele moeite met vrouwen.
Ja, hartaanval op 22 jarige leeftijd; één van de grootste bij effecten van steroide.
Maar als ik eerlijk ben, ik zou het leven van Zyzz zo nemen. Alleen kut dat je dan eerst 17 jaar alleen en ongelukkig bent.
wij slapen nooit.
donderdag 19 december 2019 om 12:59
Hoezo? Er zijn zat mannen met hetzelfde uiterlijk die gezond zijn. Arnold was 10 keer meer gespierd en die leeft nogsteeds, op 72 jarige leeftijd. Oké dan neem je Jeff Seid als voorbeeld, het veranderd niets voor het verhaal. Gespierd lichaam = meer matches op tinder.alongwiththesunshine schreef: ↑19-12-2019 12:53Nogmaals, had dan een ander voorbeeld genomen en niet zo'n extreem geval als Zyzz. Daarmee geef je toch echt een verkeerde boodschap af. .Maar ja, alles voor de roem, hè. Triester kan het niet.
Hij had geld zat, een baan als stripper, 100en mannen als fans en 100en vrouwen die voor hem vielen, zonder een woord te hoeven zeggen. Lijkt mij een super leven. Maarja, hij wist natuurlijk niet dat hij zo snel dood zou gaan.Hoogstwaarschijnlijk was hij na zijn 17e levensjaar nog steeds niet gelukkig, want hij kon geen maat houden.
Vrouwen, geld, een super baan, fans.En dan nog ook nog zeggen dat je zou tekenen voor een leven zoals die van Zyzz..
Instagram was nog geen jaar oud toen hij dood ging. Hij deed het zeker niet voor "de likes". Hij deed uberhaupt niet echt aan social media. Hij zat wel op 4chan lol.Zolang je maar massa's likes kunt krijgen.
anoniem_386559 wijzigde dit bericht op 19-12-2019 13:02
1.99% gewijzigd
donderdag 19 december 2019 om 13:00
Voor iedereen een groene tuin
donderdag 19 december 2019 om 13:04
donderdag 19 december 2019 om 13:19
Zulk soort kapsels waren back in the days heel gangbaar. Vooral in de emoscène. Zie dit pareltje: https://youtu.be/Vxpgm_w32mU
wij slapen nooit.
donderdag 19 december 2019 om 14:15
Selecteert lekker uitLievejetje schreef: ↑19-12-2019 10:35Mensen wat een gezeur. Prima foto, niks mis mee. Nu weet je gelijk waarom mensen niet swipen, omdat er allemaal van die mierenneukers op tinder zitten die vallen over het feit dat je op een hek zit of een gele broek aan hebt. What a world we live in...
donderdag 19 december 2019 om 14:22
Instagram was niet het eerste Social Media platform hè. En nogmaals, waarom neem je zulke extreem opgepompte gasten als uitgangspunt? Dat is wat ik bedoelde. Het is allemaal verschrikkelijk over the top. (En als je het mij vraagt, niet eens mannelijk of mooi.)syntax18 schreef: ↑19-12-2019 12:59Hoezo? Er zijn zat mannen met hetzelfde uiterlijk die gezond zijn. Arnold was 10 keer meer gespierd en die leeft nogsteeds, op 72 jarige leeftijd. Oké dan neem je Jeff Seid als voorbeeld, het veranderd niets voor het verhaal. Gespierd lichaam = meer matches op tinder.
Hij had geld zat, een baan als stripper, 100en mannen als fans en 100en vrouwen die voor hem vielen, zonder een woord te hoeven zeggen. Lijkt mij een super leven. Maarja, hij wist natuurlijk niet dat hij zo snel dood zou gaan.
Vrouwen, geld, een super baan, fans.
Instagram was nog geen jaar oud toen hij dood ging. Hij deed het zeker niet voor "de likes". Hij deed uberhaupt niet echt aan social media. Hij zat wel op 4chan lol.
Inclusief die ongekende aandacht, geld en een zeer relatieve "super"baan. Mij niet gezien hoor. Maar veel succes met je droomcarrière als stripper.
wij slapen nooit.
donderdag 19 december 2019 om 16:10
Arnold gezond, welnee, hij heeft hoeveel bypasses ook alweer?syntax18 schreef: ↑19-12-2019 12:59Hoezo? Er zijn zat mannen met hetzelfde uiterlijk die gezond zijn. Arnold was 10 keer meer gespierd en die leeft nogsteeds, op 72 jarige leeftijd. Oké dan neem je Jeff Seid als voorbeeld, het veranderd niets voor het verhaal. Gespierd lichaam = meer matches op tinder.
Hij had geld zat, een baan als stripper, 100en mannen als fans en 100en vrouwen die voor hem vielen, zonder een woord te hoeven zeggen. Lijkt mij een super leven. Maarja, hij wist natuurlijk niet dat hij zo snel dood zou gaan.
Vrouwen, geld, een super baan, fans.
Instagram was nog geen jaar oud toen hij dood ging. Hij deed het zeker niet voor "de likes". Hij deed uberhaupt niet echt aan social media. Hij zat wel op 4chan lol.
Ik zou geen vent willen die alleen op mijn bicepsen valt maar jij zou serieus ‘vrouwen’ fans willen die op je sixpack vallen en je lichaam willen maar verder niets. O en veel geld. En je vindt ‘stripper’ een súper baan. Ik heb toch een ander idee van een fantastisch leven. Ik leef dat dan ook graag langer dan mmm zeg, 22 jaartjes.
donderdag 19 december 2019 om 16:13
daar heb ik nog een cd van, ergensalongwiththesunshine schreef: ↑19-12-2019 13:19Zulk soort kapsels waren back in the days heel gangbaar. Vooral in de emoscène. Zie dit pareltje: https://youtu.be/Vxpgm_w32mU
donderdag 19 december 2019 om 16:21
donderdag 19 december 2019 om 17:09
Bermuda kan best. Het gaat om het totale plaatje.

(Afbeelding: https://pureluxe.nl/2017/08/mr-marvis-m ... rte-broek/.)

(Afbeelding: https://pureluxe.nl/2017/08/mr-marvis-m ... rte-broek/.)
anoniem_390518 wijzigde dit bericht op 19-12-2019 18:46
3.68% gewijzigd