Ben ik dan echt niemands type?

17-12-2019 12:25 475 berichten
Ik open er toch maar even een topic over want het lijkt er op dat ik echt niemands type ben (qua uiterlijk) Ik heb de afgelopen tijd heel wat datingapps getest van tinder t/m paiq. Met wat verschillende foto's van reisfoto's t/m foto's in huis en een leuk gifje. Maar of ik er nu 1 of 5 foto's opzet het schijnt niks uit te maken. Want ik heb een tijdje getest met een 1 foto half van mijn achterkant en mijn bio. En daar kreeg ik wat redelijk likes op zelfs superlikes, het gesprek aangaan lukt ook en het is was dan vaak gezellig totdat ik een gezichts foto stuurde. Doe ik dezelfde tekst met foto's dan krijg ik niet of nauwelijks likes. En ik vraag mij echt af wat de dames zien ik heb niks bijzonders of raars, geen puistjes, een goed gebit, een bos krullen en ben lang, krijg daarbij ook nog regelmatig complimentjes over mijn kledingstijl. Maar ik ontvang afwijzing op afwijzing. En ik geloof oprecht niet tussen de honderden profielen dat er zo weinig mensen mij zien zitten. Ik hoor echt regelmatig dat dames een gewoon een leuke jongen zoeken mr zelfs in die categorie schijn ik niet te vallen. En ik weet ook allemaal dat je datingcoaches en speeddaten en al die dingen heb. Maar ik heb min of meer al geprobeerd dat ze in eerste instantie voor mijn innerlijk gaan. Ik snap dat ik niet iedereen zijn type kan zijn maar ik hoor het te vaak, en ik wil erachter komen wat het is
Mermedina schreef:
19-12-2019 16:10

Ik zou geen vent willen die alleen op mijn bicepsen valt O en veel geld. Ik heb toch een ander idee van een fantastisch leven. .
Arnold gezond, welnee, hij heeft hoeveel bypasses ook alweer?
Hij is 72, dus dat is niet heel erg vreemd. Ik zou zeggen voor iemand in de 70 is dat niet heel raar, ondanks alle steroide. Hij was pas nog door een jongen van ~18 aangevallen/besprongen en je kunt zien op de video dat hij nauwelijks beweegt. Dat zou bij meeste 72 jarige anders gaan.
maar jij zou serieus ‘vrouwen’ fans willen die op je sixpack vallen en je lichaam willen maar verder niets.
Correct. Aandacht van vrouwen lijkt me super, waarom dan ook. Misschien liever niet als het alleen om geld gaat. En ik bedoel, dat zou dan ook wederzijds zijn. Misschien niet als het om een langere relatie zou gaan maar voor aandacht/ONS/wat dan ook? Graag.
En je vindt ‘stripper’ een súper baan.
Voor vrouwen is het anders. Vrouwen worden vaak (obviously niet altijd) strippers als ze het geld nodig hebben, voor een man om stripper te kunnen worden moet je echt in de top 1% van mannen zitten kwa uiterlijk - dus een mannelijke stripper zijn is een compliment.
Ik leef dat dan ook graag langer dan mmm zeg, 22 jaartjes
Ben jij een man...? Want aandacht krijgen van het andere geslacht is anders voor mannen en vrouwen; dat staat ook meerdere keren in deze topic. Hell, daar heeft TO het over. Het is niet zo makkelijk voor een man om aandacht te krijgen van vrouwen als vice versa.
Alle reacties Link kopieren
syntax18 schreef:
19-12-2019 17:33
Hij is 72, dus dat is niet heel erg vreemd. Ik zou zeggen voor iemand in de 70 is dat niet heel raar, ondanks alle steroide. Hij was pas nog door een jongen van ~18 aangevallen/besprongen en je kunt zien op de video dat hij nauwelijks beweegt. Dat zou bij meeste 72 jarige anders gaan.

Correct. Aandacht van vrouwen lijkt me super, waarom dan ook. Misschien liever niet als het alleen om geld gaat. En ik bedoel, dat zou dan ook wederzijds zijn. Misschien niet als het om een langere relatie zou gaan maar voor aandacht/ONS/wat dan ook? Graag.

Voor vrouwen is het anders. Vrouwen worden vaak (obviously niet altijd) strippers als ze het geld nodig hebben, voor een man om stripper te kunnen worden moet je echt in de top 1% van mannen zitten kwa uiterlijk - dus een mannelijke stripper zijn is een compliment.

Ben jij een man...? Want aandacht krijgen van het andere geslacht is anders voor mannen en vrouwen; dat staat ook meerdere keren in deze topic. Hell, daar heeft TO het over. Het is niet zo makkelijk voor een man om aandacht te krijgen van vrouwen als vice versa.
Geloof mij, zoveel hart operaties is echt niet normaal. Stevig kunnen staan is nog geen bewijs van fysieke gezondheid. Maar laten we Arnold vooral zijn heldenstatus gunnen. Hij is immers tot inkeer gekomen over het proteïnegebruik en een pleitbezorger van vegan.

Je schrijft dat je een ander type vrouw zou zoeken voor een relatie dan voor een ONS/ aandacht. De TO zoekt iets serieus, dan zoekt hij dus geen vrouw die alleen op zijn uiterlijk of zijn portemonnee valt, maar vooral (mede) op zijn karakter. Dat wil hij uitstralen. En dan kom jij met bodybuilden en Zyzz. Dat lijkt mij géén passende tip.

Mannen overschatten vaak het belang van hun fysiek, voor een ONS is het vast belangrijker. Ik ben een vrouw en jij bent waarschijnlijk nog vrij jong.
Mermedina schreef:
19-12-2019 17:54
De TO zoekt iets serieus, dan zoekt hij dus geen vrouw die alleen op zijn uiterlijk of zijn portemonnee valt, maar vooral (mede) op zijn karakter. Dat wil hij uitstralen. En dan kom jij met bodybuilden en Zyzz. Dat lijkt mij géén passende tip.
Het helpt nogsteeds, meer opties en meer aantrekkingskracht is nogsteeds een plus, helemaal voor Tinder. TO heeft bijna geen success, een sterker en gespierder lichaam helpt altijd. Natuurlijk zal niet elke vrouw opzoek zijn naar iets serieus, maar er zullen zeker wel sommige tussen zitten die dat wel willen.

Als we het gaan hebben over zijn karakter, inplaats van zijn uiterlijk, dan moeten we stoppen met het hebben over Tinder - dat is bijna compleet gefocussed op uiterlijk. Maar zolang TO online dating gebruikt, helpt het.
jij bent waarschijnlijk nog vrij jong.
ik ben 62
syntax18 schreef:
19-12-2019 17:58
Het helpt nogsteeds, meer opties en meer aantrekkingskracht is nogsteeds een plus, helemaal voor Tinder. TO heeft bijna geen success, een sterker en gespierder lichaam helpt altijd. Natuurlijk zal niet elke vrouw opzoek zijn naar iets serieus, maar er zullen zeker wel sommige tussen zitten die dat wel willen.

Als we het gaan hebben over zijn karakter, inplaats van zijn uiterlijk, dan moeten we stoppen met het hebben over Tinder - dat is bijna compleet gefocussed op uiterlijk. Maar zolang TO online dating gebruikt, helpt het.
Ik denk ook dat hij het beter niet in de online vleeskeuringsapps kan zoeken.

En toch.

Er zijn mannen met spierballen die andere dealbreakers hebben: niet aardig, andere humor, onintelligent. Dat merk je nog in het online contact. En dan lijkt dat allemaal goed en blijkt hij behalve spierbundels te beschikken over afknappers als een piepstem, afstotende lichaamsgeur, horkerige manier van bewegen, enzovoorts. Juist die fysieke dingen ontdek je pas als je elkaar ontmoet.
Star² schreef:
19-12-2019 11:31
Ik vind zo'n Ken-achtige kruis-/heup-/onderbuikregio heel erg lelijk.
O, ja ? Ik vind dat juist prachtig.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Qiyara schreef:
19-12-2019 09:06
Jemig zo lelijk was het echt niet. Het is een kwestie van smaak. Hij is begin 30 en verwacht dat dames van begin 20 op hem zullen vallen. Dan kan die kleding toch prima?
Ik weet niet hoor, maar zelf 32 zijn en inzetten op 10 jaar jonger? Dat is veel verschil. Ik weet niet of TO dat doet hoor maar het zou zijn kansen kunnen verkleinen.
tom30 schreef:
19-12-2019 17:09
Bermuda kan best. Het gaat om het totale plaatje.

Afbeelding
(Afbeelding: https://pureluxe.nl/2017/08/mr-marvis-m ... rte-broek/.)
Ik vind het alleen kunnen als je toevallig net langs zo'n muur loopt in exact dezelfde kleur als je bermuda
Nouschi schreef:
19-12-2019 16:34
Is er al een date?
Ik denk dat ze hun eerstgeborene Murrmurr noemen
Murrmurr schreef:
19-12-2019 21:23
Ik vind het alleen kunnen als je toevallig net langs zo'n muur loopt in exact dezelfde kleur als je bermuda
:HA:
Voor iedereen een groene tuin
Murrmurr schreef:

Photoshop!

Kun je meteen dat mokkel wegpoetsen want dat roept natuurlijk alleen maar vragen op in een dating-app.
RikM schreef:
19-12-2019 21:35
Photoshop!
Hoeft niet, dit is mij al meerdere malen overkomen
RikM schreef:
19-12-2019 21:35
Photoshop!

Kun je meteen dat mokkel wegpoetsen want dat roept natuurlijk alleen maar vragen op in een dating-app.
D'r hoofd doorkrassen is ook nog een optie volgens sommige mannen.
wij slapen nooit.
alongwiththesunshine schreef:
19-12-2019 21:45
D'r hoofd doorkrassen is ook nog een optie volgens sommige mannen.

Dat is ook niet subtiel. Doe dan een zwart balkje over haar ogen, dan heb je meteen gespreksstof.
Wacht eens even, heb je hier niet een heeeeele tijd geleden ook een topic over geopend, en toen foto's naar (onder andere) mij gestuurd? 1 van die foto's sta je met gevouwen handen voor het christusbeeld in rio.
Zanahoria schreef:
19-12-2019 21:54
Wacht eens even, heb je hier niet een heeeeele tijd geleden ook een topic over geopend, en toen foto's naar (onder andere) mij gestuurd?1 van die foto's sta je met gevouwen handen voor het christusbeeld in rio
Whut? :rofl:
GroenTuintje schreef:
19-12-2019 21:57
Whut? :rofl:
Ja dan weet hij tenminste of ik het echt over hem heb en niet over een ander hè.
Zanahoria schreef:
19-12-2019 21:54
Wacht eens even, heb je hier niet een heeeeele tijd geleden ook een topic over geopend, en toen foto's naar (onder andere) mij gestuurd? 1 van die foto's sta je met gevouwen handen voor het christusbeeld in rio.

Doe die foto ook even hier! :lol:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
19-12-2019 21:58
Doe die foto ook even hier! :lol:
Neejoh, dan zit ik aan zijn privé
Zanahoria schreef:
19-12-2019 21:57
Ja dan weet hij tenminste of ik het echt over hem heb en niet over een ander hè.
Nou ben ik ook benieuwd naar die foto :clown: zit te denken wat voor kleding TO hier dan draagt
Zanahoria schreef:
19-12-2019 22:00
Neejoh, dan zit ik aan zijn privé

Maar je ziet toch wel of het dezelfde gast is?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik heb het topic niet gevolgd verder, wat is er met zijn kleding?
Ok ik moet maar even het topic gaan lezen denk ik. Er is blijkbaar een foto...?
Zanahoria schreef:
19-12-2019 22:05
Ok ik moet maar even het topic gaan lezen denk ik. Er is blijkbaar een foto...?

O nee sorry, de foto is al weg natuurlijk.
Murrmurr schreef:
:proud:
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Murrmurr schreef:
Ja, maar dat is natuurlijk expres gedaan, in de trant van: kijk hoe bevangen wij zijn door dit moment vol geluk vanwege mijn perfect aansluitende bermuda en daarom schijt hebben aan het feit dat de kleur niet matcht met de muur waardoor deze foto spontaan en oprecht overkomt. Slim slim slim! En die broek springt er zo heel erg uit. Waar kan ik die kopen?
wij slapen nooit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven