Brieven van ex
dinsdag 25 augustus 2020 om 13:25
Mijn ex is al maanden bezig met het sturen van brieven met daarin mijn Facebookberichten.
Het begon met dat ik die brieven thuis kreeg. Soms ook met een foto van hemzelf erbij. Vervolgens hoorde ik van mijn werk dat daar ook brieven binnen komen om de aandacht te vestigen op wat ik op Facebook zet.
Nu krijgt mijn dochter (hij is de verwekker) ook brieven op haar werk. Ze werkt twee keer per week bij de Albert Heijn waar mijn ex brieven naar toe stuurt aan haar. Collega’s hebben haar eerste brieven geopend maar nu krijgt ze bijna elke week de post mee naar huis.
Ik heb mijn ex er al eens op aan gesproken. Hij ontkent alles. Intussen blijf ik maar brieven krijgen. Als ik op Facebook wat plaats zet ik er elke keer nu bij “dit wordt weer uitgeprint en opgestuurd” en ja hoor een week later ligt mijn Facebookpost hier op de deurmat.
Ik zou graag willen dat ik een goed gesprek heb met mijn ex hierover en hij hiermee stopt. Hoe pak ik dat aan?
Het begon met dat ik die brieven thuis kreeg. Soms ook met een foto van hemzelf erbij. Vervolgens hoorde ik van mijn werk dat daar ook brieven binnen komen om de aandacht te vestigen op wat ik op Facebook zet.
Nu krijgt mijn dochter (hij is de verwekker) ook brieven op haar werk. Ze werkt twee keer per week bij de Albert Heijn waar mijn ex brieven naar toe stuurt aan haar. Collega’s hebben haar eerste brieven geopend maar nu krijgt ze bijna elke week de post mee naar huis.
Ik heb mijn ex er al eens op aan gesproken. Hij ontkent alles. Intussen blijf ik maar brieven krijgen. Als ik op Facebook wat plaats zet ik er elke keer nu bij “dit wordt weer uitgeprint en opgestuurd” en ja hoor een week later ligt mijn Facebookpost hier op de deurmat.
Ik zou graag willen dat ik een goed gesprek heb met mijn ex hierover en hij hiermee stopt. Hoe pak ik dat aan?
dinsdag 25 augustus 2020 om 14:33
Aloliem1980 schreef: ↑25-08-2020 14:32Als ik bij anderen reacties plaats print hij die ook uit. Ik heb ook brieven gehad met screenshots van Facebook waarin ik reageer op winacties.
Dan verdien je het ook. Mensen die winacties delen moeten ze verbieden.
dinsdag 25 augustus 2020 om 14:38
Dus als je bij anderen reageert zet je dat achterlijke zinnetje erbij? Fijn voor anderen.Aloliem1980 schreef: ↑25-08-2020 14:32Als ik bij anderen reacties plaats print hij die ook uit. Ik heb ook brieven gehad met screenshots van Facebook waarin ik reageer op winacties.
dinsdag 25 augustus 2020 om 14:39
dinsdag 25 augustus 2020 om 14:42
Hij is de verwekker. Je noemt hem niet haar vader, maar haar verwekker. Hij stuurt deze brieven sinds een paar maanden en dat is sinds jullie uit elkaar zijn. Je dochter is minimaal 15 jaar aangezien ze bij de AH werkt.
Hoe kan dat hij hem haar verwekker noemt terwijl hij dan dus denk ik 15 jaar wel in haar leven is geweest?
Hoe kan dat hij hem haar verwekker noemt terwijl hij dan dus denk ik 15 jaar wel in haar leven is geweest?
dinsdag 25 augustus 2020 om 14:43
Jij schrijft dat je bij je berichten zet dat dit wel weer uitgeprint zal worden. Das gewoon gezuig.
dinsdag 25 augustus 2020 om 14:43
Mijn dochter is 16. We hadden al langer relatieproblemen maar woonden wel samen tot we uit elkaar gingen.sneeuwwitje80 schreef: ↑25-08-2020 14:42Hij is de verwekker. Je noemt hem niet haar vader, maar haar verwekker. Hij stuurt deze brieven sinds een paar maanden en dat is sinds jullie uit elkaar zijn. Je dochter is minimaal 15 jaar aangezien ze bij de AH werkt.
dinsdag 25 augustus 2020 om 14:51
Sja, dan is het maar wat je belangrijk vindt hoor..Aloliem1980 schreef: ↑25-08-2020 14:39Nou Facebook is wel handig voor contact en kijken hoe het met anderen gaat
dinsdag 25 augustus 2020 om 14:51
Dus je hebt mot met de vader van je dochter.Aloliem1980 schreef: ↑25-08-2020 14:43Mijn dochter is 16. We hadden al langer relatieproblemen maar woonden wel samen tot we uit elkaar gingen.
Ziet je dochter hem nog?
Facebook kan je ook alleen lezen hè. En als je iemand iets wil zeggen kan dat in een pb.
Je hoeft niets online te slingeren.
apatura wijzigde dit bericht op 25-08-2020 14:53
20.13% gewijzigd
Been there, done that, got the T-shirt.
dinsdag 25 augustus 2020 om 14:52
Ik snap niet hoe hij steeds aan die berichten en foto’s van mij komt. Mijn dochter heeft hem ook geblokkeerd. En zij heeft ook al eens tegen hem gezegd “laat mij en mijn moeder met rust” maar hij blijft ontkennen. Terwijl hij steeds die brieven stuurt.
dinsdag 25 augustus 2020 om 14:53
Aloliem1980 schreef: ↑25-08-2020 14:52Ik snap niet hoe hij steeds aan die berichten en foto’s van mij komt. Mijn dochter heeft hem ook geblokkeerd. En zij heeft ook al eens tegen hem gezegd “laat mij en mijn moeder met rust” maar hij blijft ontkennen. Terwijl hij steeds die brieven stuurt.
Wat Elmo zegt: weet je wel echt zeker dat je ex dit doet? Iedere gek die jou op facebook heeft kan jouw berichten kopiëren en zijn foto erbij doen.
Nee heb je, ja kun je krijgen.
dinsdag 25 augustus 2020 om 14:53
Hoe dan? Wat voor bewijs heb je?
Nee heb je, ja kun je krijgen.
dinsdag 25 augustus 2020 om 14:55
Je hebt hem denk ik niet goed geblokkeerd als hij jouw reacties bij anderen kan zien. Of hij zit op je dochters account of hij heeft software op je apparaten achtergelaten waarmee hij je wachtwoorden ed kan zien.
En anders zou ik als ik jou was eens heel kritisch mijn vriendenlijst bij langs gaan.
En anders zou ik als ik jou was eens heel kritisch mijn vriendenlijst bij langs gaan.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
1. Check in de instellingen waar je allemaal aangemeld bent op facebook de laatste tijd, staat er daar iets vreemd tussen?
2. Indien ja, wijzig je wachtwoord op facebook, kan zijn dat hij het kent.
3. Verander ook je profiel van openbaar naar enkel zichtbaar voor vrienden. Ook als hij geblokkeerd is kan hij via omwegen kijken wat je post zolang je profiel openbaar staat. Het neemt de kans niet weg dat hij posts van je ziet bij anderen, maar dat is toch al een pak minder dan.
2. Indien ja, wijzig je wachtwoord op facebook, kan zijn dat hij het kent.
3. Verander ook je profiel van openbaar naar enkel zichtbaar voor vrienden. Ook als hij geblokkeerd is kan hij via omwegen kijken wat je post zolang je profiel openbaar staat. Het neemt de kans niet weg dat hij posts van je ziet bij anderen, maar dat is toch al een pak minder dan.
Misschien hebben je ex en jij of je dochter wel gezamenlijke vrienden en als die iets liken dan ziet hij het ook volgens mij. Stop even tijdelijk met facebook. Zet het op inactief en ga werken aan goed contact onderling voor dochter.Aloliem1980 schreef: ↑25-08-2020 14:52Ik snap niet hoe hij steeds aan die berichten en foto’s van mij komt. Mijn dochter heeft hem ook geblokkeerd. En zij heeft ook al eens tegen hem gezegd “laat mij en mijn moeder met rust” maar hij blijft ontkennen. Terwijl hij steeds die brieven stuurt.