Cadeau voor date
woensdag 1 augustus 2018 om 18:33
Hoi iedereen,
Ik ben sinds 3 weken aan het daten met een leuke jongen. En nu is hij over een aantal dagen jarig.
Ik wil een leuk cadeau geven, maar vind het echt heel lastig omdat we elkaar nog niet zo lang kennen. Ergens uiteten of naar de bioscoop vind ik niet zo'n leuk idee omdat we dat al hebben gedaan.
Ik hoop dat jullie leuke tips en ideeën hebben!
xx
Ik ben sinds 3 weken aan het daten met een leuke jongen. En nu is hij over een aantal dagen jarig.
Ik wil een leuk cadeau geven, maar vind het echt heel lastig omdat we elkaar nog niet zo lang kennen. Ergens uiteten of naar de bioscoop vind ik niet zo'n leuk idee omdat we dat al hebben gedaan.
Ik hoop dat jullie leuke tips en ideeën hebben!
xx
woensdag 1 augustus 2018 om 18:40
woensdag 1 augustus 2018 om 18:41
Dat valt altijd in goede aarde. In de bioscoop, stel ik voor.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
woensdag 1 augustus 2018 om 18:46
woensdag 1 augustus 2018 om 18:53
Mijn huidige vriend was ook na 2 weken daten jarig. Ik heb toen handboeien(was een grapje tussen ons vanaf moment 1) en een theepakketje(mok, thee ei en verse thee) gegeven. Vond hij heel lief en waardeerde het echt. Ligt er wel een beetje aan hoe vaak je hem hebt gezien in die 3 weken, wij waren al best close in die eerste 2weken
mijn tip is dan gewoon iets kleins en attends. Bijv. Bierpakketje van favo bier, favo zakken snoep leuk verpakken of als hij ook veel thee drinkt zo een pakketje. Zou het niet te duur maken in ieder geval.
woensdag 1 augustus 2018 om 18:56
woensdag 1 augustus 2018 om 18:58
woensdag 1 augustus 2018 om 19:00