Cadeau voor date
woensdag 1 augustus 2018 om 18:33
Hoi iedereen,
Ik ben sinds 3 weken aan het daten met een leuke jongen. En nu is hij over een aantal dagen jarig.
Ik wil een leuk cadeau geven, maar vind het echt heel lastig omdat we elkaar nog niet zo lang kennen. Ergens uiteten of naar de bioscoop vind ik niet zo'n leuk idee omdat we dat al hebben gedaan.
Ik hoop dat jullie leuke tips en ideeën hebben!
xx
Ik ben sinds 3 weken aan het daten met een leuke jongen. En nu is hij over een aantal dagen jarig.
Ik wil een leuk cadeau geven, maar vind het echt heel lastig omdat we elkaar nog niet zo lang kennen. Ergens uiteten of naar de bioscoop vind ik niet zo'n leuk idee omdat we dat al hebben gedaan.
Ik hoop dat jullie leuke tips en ideeën hebben!
xx
woensdag 1 augustus 2018 om 19:03
In de bioscoop is het toch nét even iets anders dan thuis. Denk ik dan.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
woensdag 1 augustus 2018 om 19:05
woensdag 1 augustus 2018 om 19:14
Eens. Dan zou ik wel echt heel erg mijn best doen en uitgebreid koken. Of zijn favoriete gerecht ofzo. Koken vind ik eigenlijk ook iets vanzelfsprekends om voor je partner te doen. Maar als je nog maar zo kort date, is dit misschien een leuke eerste keer om echt uit te pakken.
woensdag 1 augustus 2018 om 19:23
woensdag 1 augustus 2018 om 19:40
Drie weken is te kort om met heel bijzondere geschenken aan te komen zetten. Als hij van een biertje houdt, zou ik bijv. bij een slijter een pakketje van zijn favoriete bieren laten samenstellen, evt. met bijbehorend bierglas ofzo. Meer is niet nodig. Niet alsof jullie als een mega relatie hebben. Voor hetzelfde geld is het over weer 3 weken over.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!