confrontatie alcohol man

15-10-2011 22:16 128 berichten
Alle reacties Link kopieren
Pfff.. Ik zit hier nog helemaal na te trillen, maar ik moet het even van me af typen..

Vanmiddag kwam ik thuis en zag ik dat mijn man bier in huis heeft gehaald terwijl hij op de kinderen paste.

Toen ik hem hiermee confronteerde ontkende hij het recht in mn gezicht en zei dat die bierblikken in de vuilnisbak niet van hem waren.

Ik heb me stil gehouden en nadat de kinderen naar bed zijn gebracht ben ik naar de winkel gegaan. Ik heb plastic bakertjes gehaald en 23 halve liter blikken bier. Dit is de hoeveelheid bier die hij per week opdrinkt waarvan ik op de hoogte ben. Ik heb bijna 60 plastic bekertjes gevuld met bier op het aanrecht en hem gevraagd of hij, nu hij de bekertjes zag staan, nog steeds dacht dat hij geen probleem heeft.

Na een flinke scheldpartij is hij boos de deur uit gestormd en hij is nog niet terug gekomen..

Pfff... Wat ik met dit topic wil? Dat iemand even tegen mij zegt dat ik er goed aan doe.. Dat is hem flink op de feiten moet drukken tot het doordringt. Voor mijn kinderen. Ik weet even niet hoe het verder moet. Ik hou van hem, maar weiger toe te kijken hoe hij zichzelf kapot drinkt..
Beertjeviva, goed dat hij bereid is om in therapie te gaan. Aan wat voor therapie denken jullie. Bij wat voor instantie? Niet alle soorten therapie zijn even effectief, er is kaf tussen het koren, vandaar de vraag. Je kunt maar beter meteen bij het juiste adres aankloppen. Experts genoeg op het forum die je naar een goed adres kunnen verwijzen. Schroom niet om daar advies over in te winnen. Succes.
Beertjeviva, ohhhh, oke ik heb dat bericht even gemist, weet jij waar ik dat bericht terug kan vinden?
I do not stop when I am tired, I stop when I am done
Jeetje wat verschrikkelijk zeg... Zeker ook de reacties van mensen die zelf een alcoholistische vader of moeder hadden. Het is toch wat om te zien dat één van je ouders liever voor drank kiest dan voor het gezin.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven