date dit weekend
vrijdag 14 januari 2011 om 16:21
hoi allemaal, mijn moeder heeft voor mij een advertentie geplaatst om voor wat meer vrienden en vriendinnen te krijgen,omdat ik die bijna niet heb. nu heb ik een aardige jongen via msn leren kennen en we gaan elkaar dit weekend voor het eerst zien,we gaan uit eten.het lijkt me erg gezellig,maar ik zit toch ergens mee, die vriend waar ik mee omga! kom niet aan met stop met hem,want dat weet ik inmiddels nu wel.
ik ga die intieme dingen met hem best missen als ik een relatie met die andere jongen krijg. ik zit nu best in een lastig parket. omdat het me leuk lijkt om met die jongen uit te gaan en dat ik die andere vriend niet kwijt wil. ik weet niet of het met die jongen een relatie word en anders vriendschap.wat moet ik doen? ik heb het mn vriend gevraagd,maar die vind t niet erg als ik t zou doen
ik ga die intieme dingen met hem best missen als ik een relatie met die andere jongen krijg. ik zit nu best in een lastig parket. omdat het me leuk lijkt om met die jongen uit te gaan en dat ik die andere vriend niet kwijt wil. ik weet niet of het met die jongen een relatie word en anders vriendschap.wat moet ik doen? ik heb het mn vriend gevraagd,maar die vind t niet erg als ik t zou doen
vrijdag 14 januari 2011 om 17:27
quote:Spijker schreef op 14 januari 2011 @ 17:21:
Smurf, want vindt je moeder eigenlijk van de date van zondag?Die heeft dat kennelijk geregeld volgens de OP. Ik hoop zo dat dit een normaal iemand is, want anders begrijp ik het ook niet meer. Ik hoop echt smurfje dat je moeder je goed genoeg kent om te begrijpen dat jij lastigheden hebt in jezelf, en daarom misschien niet teveel met daten bezig zou moeten zijn...
Smurf, want vindt je moeder eigenlijk van de date van zondag?Die heeft dat kennelijk geregeld volgens de OP. Ik hoop zo dat dit een normaal iemand is, want anders begrijp ik het ook niet meer. Ik hoop echt smurfje dat je moeder je goed genoeg kent om te begrijpen dat jij lastigheden hebt in jezelf, en daarom misschien niet teveel met daten bezig zou moeten zijn...
vrijdag 14 januari 2011 om 17:35
quote:smurfje251 schreef op 14 januari 2011 @ 17:31:
ik date heeel weinig,dit is pas weer mn eerste,mn ma heeft advertentie geplaatstVoor het vinden van vrienden en vriendinnen ja. Niet voor het vinden van relatiemateriaal voor jou. Denk ook dat dat je focus zou moeten zijn, vriendschap. Zeker als je zelf al weet dat je moeilijk contact maakt met mensen...
ik date heeel weinig,dit is pas weer mn eerste,mn ma heeft advertentie geplaatstVoor het vinden van vrienden en vriendinnen ja. Niet voor het vinden van relatiemateriaal voor jou. Denk ook dat dat je focus zou moeten zijn, vriendschap. Zeker als je zelf al weet dat je moeilijk contact maakt met mensen...
vrijdag 14 januari 2011 om 17:46
Smurfje, het lijkt me dat je dit voor je huidige 'vriend' niet hoeft te laten, want volgens mij was dat je al duidelijk: die moet je laten schieten.
Lief van je moeder dat ze zich bekommert om jouw contacten. Maar over die date die er aan staat te komen: let op Smurfje. Het is maar een date maar ik krijg de indruk dat jij je erg snel overgeeft aan een ander. Blijf bij jezelf, doe niets wat je niet wilt.
Verder: veel plezier!
Lief van je moeder dat ze zich bekommert om jouw contacten. Maar over die date die er aan staat te komen: let op Smurfje. Het is maar een date maar ik krijg de indruk dat jij je erg snel overgeeft aan een ander. Blijf bij jezelf, doe niets wat je niet wilt.
Verder: veel plezier!
vrijdag 14 januari 2011 om 17:49
Lieve schat, zorg dat je goed slaapt, er leuk uitziet en ga ervoor zondag! En dan bedoel ik geen vervangend materiaal voor collega, maar een prettig vriendschappelijk contact met een fijne vent!
Als je nu een positieve ervaring scoort denk ik dat het makkelijker zal gaan, maar probeer ook eens wat af te spreken met meiden, al is het maar 1 fijne vriendin die er echt voor je is, dat zal je goed doen, geloof me!
Heel, heel veel succes zondag: laat je weten hoe het was?
X Sam
Als je nu een positieve ervaring scoort denk ik dat het makkelijker zal gaan, maar probeer ook eens wat af te spreken met meiden, al is het maar 1 fijne vriendin die er echt voor je is, dat zal je goed doen, geloof me!
Heel, heel veel succes zondag: laat je weten hoe het was?
X Sam
vrijdag 14 januari 2011 om 18:36
Kan me wel voorstellen dat het spannend is Smurf, maar er hangt voor jou helemaal niets van af: zit het mee, dan heb je een leuke vriend om vaker mee af te spreken; valt 'ie tegen dan ben je al wat meer geoefend in het sociale. Dan durf je hierna ook eerder met andere mensen iets te ondernemen (vrouwen van jouw leeftijd schijnen bijvoorbeeld ook heel leuk te zijn!).