date dit weekend

14-01-2011 16:21 131 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi allemaal, mijn moeder heeft voor mij een advertentie geplaatst om voor wat meer vrienden en vriendinnen te krijgen,omdat ik die bijna niet heb. nu heb ik een aardige jongen via msn leren kennen en we gaan elkaar dit weekend voor het eerst zien,we gaan uit eten.het lijkt me erg gezellig,maar ik zit toch ergens mee, die vriend waar ik mee omga! kom niet aan met stop met hem,want dat weet ik inmiddels nu wel.

ik ga die intieme dingen met hem best missen als ik een relatie met die andere jongen krijg. ik zit nu best in een lastig parket. omdat het me leuk lijkt om met die jongen uit te gaan en dat ik die andere vriend niet kwijt wil. ik weet niet of het met die jongen een relatie word en anders vriendschap.wat moet ik doen? ik heb het mn vriend gevraagd,maar die vind t niet erg als ik t zou doen
quote:mamalief schreef op 19 januari 2011 @ 17:21:

[...]

Lieve Smurf dat wéét je niet na 1 date.

Doe nou es rustig aan en noem het nu niet weer meer dan het is.Dit ook ja.
Smurfje, wat fijn dat de date goed ging! Zie je nou wel dat je je niet zo druk hoeft te maken...

En dat er ook mannen zijn die wel leuk/goed met je (gevoelens) omgaan. Geniet ervan, maar doe rustig en voorzichtig aan.
Smurfje, pas goed op jezelf. Dit zeg ik omdat ik op de een of andere manier me bij jou toch altijd oprecht een beetje zorgen maak om je...

Offtopic: Ik vind het heel lastig dat niemand een avatar heeft door die bug, iedereen lijkt op elkaar.
ene keer zegt die jongen dat hij me wel ziet zitten en dan zegt hij ik ben niet toe aan een relatie,dat maakt me wel onzeker.wat wil hij nou? en dan zegt hij gewoon vrienden
fijn dat je date zo leuk ging smurfje. laat die zgn intieme vriend van je maar zitten. doe lekker rustig aan met die nieuwe, probeer wat vriendinnen te krijgen.

en wat je zei over normale mensen buiten de werkplaats, overal zijn normale en abnormale mensen, voel jezelf aub nooit abnormaal. de uitdrukking; hoe groter geest, hoe groter beest, klopt nog steeds.
wij slapen nooit.
ja maar zoals ik al zei,deed hij net raar op msn
Hij deed niet raar, hij wil gewoon graag vrienden met je zijn. Hij vindt je dus leuk op een vriendschappelijke manier. Dat is toch niet raar doen, dat is juist heel aardig doen, hij geeft aan wat hij verwacht van jullie 2 tezamen, en hij denkt dat jullie hele fijne vrienden kunnen worden. Niets meer, niets minder.
wat deed ie voor raars?
wij slapen nooit.
ja maar op msn zei hij dat ik hem niet meer kon bellen en smsen omdat zijn telefoon kapot was en net smsde hij dat het niet toe is aan een relatie.maar waarom zegt hij dan dat hij me ziet zitten en xxjes achter in de smsjes zet? en dat ik speciaal ben enz
Omdat hij je ook heel speciaal vindt, en aardig. Ik zet ook x achter smsjes naar mensen die ik lief vind, niet alleen bij mensen waar ik verliefd op ben.

Maar hij wil dus geen relatie met je, dus als dat is wat je wilde, dan kun je beter geen contact meer met hem hebben. Hij is heel duidelijk naar je toe.

Dat van die telefoon begrijp ik ook niet zo goed, maar dat is nu niet belangrijk. Het gaat erom dat je weet wat je kunt verwachten van hem: alleen maar vriendschap. Niets. meer.
zie hem gewoon als vriend smurfje. mannelijke vrienden zijn goud waard. ik heb er 2, ben er heel blij mee. vooral de mannelijke kijk op dingen kan heel verhelderend zijn.
wij slapen nooit.
Hij wil geen relatie, maar ziet je wel zitten? Grote kans dat hij alleen maar op sex uit is...

En ik vermoed dat Smurfje helaas een erg makkelijk 'prooi' is...
Sorry hoor.. maar wat ben jij ontzettend naief! Een man die je alleen heeft voor de seks, intieme relatie noemen? En je dan nog afvragen of er toekomst in zit...

Volgens mij kan je beter eerst jezelf een beetje op de rit proberen te krijgen voordat je gaat daten.
Aapislief, het woord 'intiem' wordt door sommige mensen gebruikt als een eufemisme voor sex (als in de zaadodende uitspraak 'we zijn intiem geweest'). Ze bedoelt dus gewoon 'neukertje'.
ik heb nog niks van hem gehoord, reageert niet op mn mail en is neit op msn en heeft zijn telefoon uit staan,vind dit wel ineens erg raar!
Hoezo is dat raar? Je hebt hem pas kort geleden ontmoet. Hij hoeft nu toch niet al 24 uur per dag beschikbaar te zijn. Hoeft hij overigens nooit maar je snapt vast wel wat ik bedoel.
nou hij was elke dag op msn en stuurde hij me smsjes en nu ineens niet meer!
Misschien vindt hij je toch niet zo leuk en durft hij dat niet eerlijk te zeggen. Gewoon laten gaan.

Zijn er nog meer reacties gekomen op de advertentie?
Smurfje... wat fijn om een keer een topic van je te lezen dat niet (alleen) gaat over je collega.

Je kunt het ook zo zien: Je hebt een gezellige avond gehad, je hebt nu gezien dat er mannen/mensen zijn die je wel recht aankijken en je niet gelijk het bos inlokken om sex te hebben.

Ook al wordt het verder niets met deze date... je hebt nu wel 'geproefd' aan de enigszins normale gang van daten. Ik hoop dat je nog heel veel van zulke gezellige dates gaat hebben. Heel goed dat je geen sex met je date hebt gehad, anders had je je nu weer gebruikt gevoeld.

Blijf die collega opzij zetten en ga lekker door met het vinden van nieuwe vrienden en vriendinnen!
ja heb nog 2 reactie,s gehad maar deze wil ik niet. dat was een meisje die iemand zocht voor haar vriend,ze wil kijken hoe haar turkse vriend het doet met andere vrouwen met seks en die andere was een travestiet
quote:smurfje251 schreef op 22 januari 2011 @ 09:28:

ja heb nog 2 reactie,s gehad maar deze wil ik niet. dat was een meisje die iemand zocht voor haar vriend,ze wil kijken hoe haar turkse vriend het doet met andere vrouwen met seks en die andere was een travestietO wat leuk! Dat moet je zeker doen!

ja heb nog 2 reactie,s gehad maar deze wil ik niet. dat was een meisje die iemand zocht voor haar vriend,ze wil kijken hoe haar turkse vriend het doet met andere vrouwen met seks en die andere was een travestietWat stond er in godsnaam in die contactadvertentie?

ja heb nog 2 reactie,s gehad maar deze wil ik niet. dat was een meisje die iemand zocht voor haar vriend,ze wil kijken hoe haar turkse vriend het doet met andere vrouwen met seks en die andere was een travestietDit waren reacties op een advertentie die gezet was door je moeder??
I only get one shot at life - so I shoot to kill
tja de wereld is raar. ik zoek alleen mensen om een vriendschap mee op te bouwen.

ik heb gisteren eindelijk iets van die jongen gehoord. hij had wat prive problemen dus lag niet aan mij
quote:liselore schreef op 22 januari 2011 @ 09:43:

[...]

Wat stond er in godsnaam in die contactadvertentie? My thoughts exactly...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven