date dit weekend

14-01-2011 16:21 131 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi allemaal, mijn moeder heeft voor mij een advertentie geplaatst om voor wat meer vrienden en vriendinnen te krijgen,omdat ik die bijna niet heb. nu heb ik een aardige jongen via msn leren kennen en we gaan elkaar dit weekend voor het eerst zien,we gaan uit eten.het lijkt me erg gezellig,maar ik zit toch ergens mee, die vriend waar ik mee omga! kom niet aan met stop met hem,want dat weet ik inmiddels nu wel.

ik ga die intieme dingen met hem best missen als ik een relatie met die andere jongen krijg. ik zit nu best in een lastig parket. omdat het me leuk lijkt om met die jongen uit te gaan en dat ik die andere vriend niet kwijt wil. ik weet niet of het met die jongen een relatie word en anders vriendschap.wat moet ik doen? ik heb het mn vriend gevraagd,maar die vind t niet erg als ik t zou doen
quote:valentinamaria schreef op 16 januari 2011 @ 23:00:

ik begin het te begrijpen. als ik TO,s moeder was schoot ik intieme vriend zijn ballen eraf met een schrootbuks.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
hoi, de date is geslaagd,ik was alleen nerveus omdat hij mij steeds aankeek haha. we spreken dit weekend weer af en hij ziet me wel zitten en ik hem ook wel een beetje. alleen ken ik hem niet zo goed nog en we hebben elkaar maar 1 keer gezien

t was gezellig
Het was toch gewoon vriendschappelijk.........
ja is eerst wel de bedoeling. wij willen elkaar beter leren kennen,eerst wil ik gewoon vrienden zijn, ik heb hem nog maar 1 keer gezien. maar hij ziet me wel zitten en dit weekend gaan we weer uit
En nu niet weer de goedkeuring van die collega (sorry, maar ik kan het met de beste wil geen vriend van je noemen) gaan vragen he.
Heeft hij gezegd dat hij je wel ziet zitten? Hoe dan?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ja, "hij heeft verteld dat hij me wel ziet zitten" is wel erg beknopt..

Vertel ns wat meer? En vond jij hem wel leuk? Wat hebben jullie gedaan?
ja had hij echt gezegd,hij smst me best veel en ik hem ook. we zijn uit eten geweest en ik vind hem ook leuk en was me ook niet tegen gevallen en hem ook niet. nu we elkaar nog niet goed kennen,doen we het wel rustig aan
quote:smurfje251 schreef op 18 januari 2011 @ 22:22:

nu we elkaar nog niet goed kennen,doen we het wel rustig aanSmurf, jij wordt steeds verstandiger! Laat die collega je kont kussen (niet letterlijk) En steek energie in deze date die je aan heeft gekeken tijdens het etentje.
ja, maar die intieme vriend van mij. zit daar nog een toekomst in? ivm met zijn kindje en zijn ex?
quote:smurfje251 schreef op 19 januari 2011 @ 12:34:

ja, maar die intieme vriend van mij. zit daar nog een toekomst in? ivm met zijn kindje en zijn ex?Vraag je jezelf dat nog steeds af?, ben je nu nog steeds niet wakker?, meid ga hulp zoeken!
ik bedoel, ik denk zo,hij heeft gewoon teveel bagage en dat het nooit een toekomst word met ons twee,wij mogen van onze ouders als zelfs niet uitgaan. dat onze ouders bang zijn dat het gesodemieter weer begint met zijn ex
Hou toch eens op met denken, hij wil jou niet! accepteer dat nu eens een keer, word jij niet gek van jezelf?
ik zeg dit alleen maar. een andere collega van mij had me 1 tip gegeven. zoek beter een relatie buiten de werkplaats! hij heeft ook z,n problemen en hij is niet de enige hoor. er zijn wel meerdere collega,s die prive problemen hebben en zo of wat voor beperking dan ook en dat je beter onder de normale mensen kan zitten,zij had dit meegemaakt en heeft nu de kop al gestoten
maar van dit weet mn intieme vriend wel maar dat ik gevoelens voor die date heb,ga ik hem nog niet zeggen, ik had gezegd dat het geenr elatie is maar gewoon vriendschap waar ik mee gedate heb
quote:smurfje251 schreef op 19 januari 2011 @ 12:34:

ja, maar die intieme vriend van mij. zit daar nog een toekomst in? ivm met zijn kindje en zijn ex?Daar heeft toch nog nooit een toekomst in gezeten?
nee
dus smurfje, die zetten we opzij. De 'intieme vriend die ook een collega' is wordt niet jouw vriendje, want het werkt niet.

Ik hoop echt dat je wat leuke vriendschappen kunt sluiten, en wat fijne dingen gaat doen voor je weer met relaties bezig gaat.
quote:smurfje251 schreef op 19 januari 2011 @ 15:17:

maar van dit weet mn intieme vriend wel maar dat ik gevoelens voor die date heb,ga ik hem nog niet zeggen, ik had gezegd dat het geenr elatie is maar gewoon vriendschap waar ik mee gedate hebJe hoeft hem geen verantwoording af te leggen, vertel hem vanaf nu maar eens lekker niks over je leventje buiten het werk.
ja hij weet wel dat ik met die jongen uit eten ben geweest en dat het alleen een vriendschap is en geen relatie.maar zou het verstandig zijn als ik het hem ook vertel dat ik wat meer voor die jongen ga voelen en hij voor mij?

ik denk nu ook ik verdien wel beter en hoeft niet geheim te zijn
Zoals Murdoch en anderen terecht aangeven, ben je hem 0,0 verantwoording schuldig. Dus nee, vertel hem maar lekker niks. Het gaat hem gewoon helemaal niets aan. Dus nee, niet verstandig. Gewoon simpelweg overbodig.
Goedzo smurf! Zeg die gekke collega van je dat je een leuke jongen hebt ontmoet en dat je wilt stoppen met je 'relatie' met hem. Maar dan wel echt rustig aan doen he met die andere jongen!
oke maar hij zei als ik een relatie zou hebben,zou hij het niet erg vinden
Nou dan, dan weet je toch genoeg? Dan zal het hem niet interesseren of je het nou vertelt of niet en dus kun je het net zo goed niet vertellen. Hoe minder contact, hoe beter met zo'n loser.
quote:smurfje251 schreef op 19 januari 2011 @ 17:04:

ik het hem ook vertel dat ik wat meer voor die jongen ga voelen en hij voor mij?

Lieve Smurf dat wéét je niet na 1 date.

Doe nou es rustig aan en noem het nu niet weer meer dan het is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven