date dit weekend
vrijdag 14 januari 2011 om 16:21
hoi allemaal, mijn moeder heeft voor mij een advertentie geplaatst om voor wat meer vrienden en vriendinnen te krijgen,omdat ik die bijna niet heb. nu heb ik een aardige jongen via msn leren kennen en we gaan elkaar dit weekend voor het eerst zien,we gaan uit eten.het lijkt me erg gezellig,maar ik zit toch ergens mee, die vriend waar ik mee omga! kom niet aan met stop met hem,want dat weet ik inmiddels nu wel.
ik ga die intieme dingen met hem best missen als ik een relatie met die andere jongen krijg. ik zit nu best in een lastig parket. omdat het me leuk lijkt om met die jongen uit te gaan en dat ik die andere vriend niet kwijt wil. ik weet niet of het met die jongen een relatie word en anders vriendschap.wat moet ik doen? ik heb het mn vriend gevraagd,maar die vind t niet erg als ik t zou doen
ik ga die intieme dingen met hem best missen als ik een relatie met die andere jongen krijg. ik zit nu best in een lastig parket. omdat het me leuk lijkt om met die jongen uit te gaan en dat ik die andere vriend niet kwijt wil. ik weet niet of het met die jongen een relatie word en anders vriendschap.wat moet ik doen? ik heb het mn vriend gevraagd,maar die vind t niet erg als ik t zou doen
maandag 17 januari 2011 om 22:12
dinsdag 18 januari 2011 om 22:45
woensdag 19 januari 2011 om 12:38
woensdag 19 januari 2011 om 12:55
ik zeg dit alleen maar. een andere collega van mij had me 1 tip gegeven. zoek beter een relatie buiten de werkplaats! hij heeft ook z,n problemen en hij is niet de enige hoor. er zijn wel meerdere collega,s die prive problemen hebben en zo of wat voor beperking dan ook en dat je beter onder de normale mensen kan zitten,zij had dit meegemaakt en heeft nu de kop al gestoten
woensdag 19 januari 2011 om 16:22
woensdag 19 januari 2011 om 16:24
quote:smurfje251 schreef op 19 januari 2011 @ 15:17:
maar van dit weet mn intieme vriend wel maar dat ik gevoelens voor die date heb,ga ik hem nog niet zeggen, ik had gezegd dat het geenr elatie is maar gewoon vriendschap waar ik mee gedate hebJe hoeft hem geen verantwoording af te leggen, vertel hem vanaf nu maar eens lekker niks over je leventje buiten het werk.
maar van dit weet mn intieme vriend wel maar dat ik gevoelens voor die date heb,ga ik hem nog niet zeggen, ik had gezegd dat het geenr elatie is maar gewoon vriendschap waar ik mee gedate hebJe hoeft hem geen verantwoording af te leggen, vertel hem vanaf nu maar eens lekker niks over je leventje buiten het werk.
woensdag 19 januari 2011 om 17:04