date dit weekend
vrijdag 14 januari 2011 om 16:21
hoi allemaal, mijn moeder heeft voor mij een advertentie geplaatst om voor wat meer vrienden en vriendinnen te krijgen,omdat ik die bijna niet heb. nu heb ik een aardige jongen via msn leren kennen en we gaan elkaar dit weekend voor het eerst zien,we gaan uit eten.het lijkt me erg gezellig,maar ik zit toch ergens mee, die vriend waar ik mee omga! kom niet aan met stop met hem,want dat weet ik inmiddels nu wel.
ik ga die intieme dingen met hem best missen als ik een relatie met die andere jongen krijg. ik zit nu best in een lastig parket. omdat het me leuk lijkt om met die jongen uit te gaan en dat ik die andere vriend niet kwijt wil. ik weet niet of het met die jongen een relatie word en anders vriendschap.wat moet ik doen? ik heb het mn vriend gevraagd,maar die vind t niet erg als ik t zou doen
ik ga die intieme dingen met hem best missen als ik een relatie met die andere jongen krijg. ik zit nu best in een lastig parket. omdat het me leuk lijkt om met die jongen uit te gaan en dat ik die andere vriend niet kwijt wil. ik weet niet of het met die jongen een relatie word en anders vriendschap.wat moet ik doen? ik heb het mn vriend gevraagd,maar die vind t niet erg als ik t zou doen
vrijdag 14 januari 2011 om 21:28
Omg, een date?
Jij bent helemaal (en dat zie ik vanaf hier door ál je topics) nog niet toe aan een date. Echt niet.
Ga eerst aan je eigenwaarde werken, en daarna daten. Dan heb je er veel en veel meer plezier aan dan nu.
Alleen al het idee; Je moeder (!) plaatst een advertentie voor vriendschap en jij gaat daten. Dat is anders dan vriendschap. Richt je eerst op jezelf ipv je zelfvertrouwen uit 'vriendjes' proberen te halen. Je vernietigd jezelf nog meer op deze manier.
Jij bent helemaal (en dat zie ik vanaf hier door ál je topics) nog niet toe aan een date. Echt niet.
Ga eerst aan je eigenwaarde werken, en daarna daten. Dan heb je er veel en veel meer plezier aan dan nu.
Alleen al het idee; Je moeder (!) plaatst een advertentie voor vriendschap en jij gaat daten. Dat is anders dan vriendschap. Richt je eerst op jezelf ipv je zelfvertrouwen uit 'vriendjes' proberen te halen. Je vernietigd jezelf nog meer op deze manier.
vrijdag 14 januari 2011 om 21:33
quote:Madhe schreef op 14 januari 2011 @ 21:28:
Omg, een date?
Alleen al het idee; Je moeder (!) plaatst een advertentie voor vriendschap en jij gaat daten. Dat is anders dan vriendschap. Richt je eerst op jezelf ipv je zelfvertrouwen uit 'vriendjes' proberen te halen. Je vernietigd jezelf nog meer op deze manier.Mag ik me even hierbij aansluiten? En TO, misschien helpt het als je het stukje twee keer leest.
Omg, een date?
Alleen al het idee; Je moeder (!) plaatst een advertentie voor vriendschap en jij gaat daten. Dat is anders dan vriendschap. Richt je eerst op jezelf ipv je zelfvertrouwen uit 'vriendjes' proberen te halen. Je vernietigd jezelf nog meer op deze manier.Mag ik me even hierbij aansluiten? En TO, misschien helpt het als je het stukje twee keer leest.
vrijdag 14 januari 2011 om 21:35
Mijn tip; Eerst eens wat vrouwen en meiden leren kennen, vriendinnen/vriendschappen om je heen verzamelen. Die gaan beter helpen met het uitbreiden van je sociale vaardigheden dan mannen die vriendschap en eventueel meer wilden.
Vriendschap en eventueel meer.. dat is zo'n standaardtekst van een datingsite. M.a.w.; als het effe kan dan neuken we de sterren van de hemel en daarna zien we wel of we nog eens gaan afspreken.
Vriendschap en eventueel meer.. dat is zo'n standaardtekst van een datingsite. M.a.w.; als het effe kan dan neuken we de sterren van de hemel en daarna zien we wel of we nog eens gaan afspreken.
zaterdag 15 januari 2011 om 20:39
Maar Smurfje, je hebt toch geen intieme vriend? Want die collega wil helemaal niets..En ik dacht dat je je nu zou richten op gewoon leuk contact maken met mensen omdat dat goed voor je zelfvertrouwen is, en het is fijn om sociale contacten te hebben...
En je collega was toch een gesloten boek, het is over met hem(als het al ooit aan was). Ga nou gewoon verder met je leven, en laat die andere man achter je. Gewoon gezellig kletsen met vriendinnen, doe je best!
En je collega was toch een gesloten boek, het is over met hem(als het al ooit aan was). Ga nou gewoon verder met je leven, en laat die andere man achter je. Gewoon gezellig kletsen met vriendinnen, doe je best!
zaterdag 15 januari 2011 om 21:44
quote:smurfje251 schreef op 15 januari 2011 @ 21:35:
heb er niet zo,n goed gevoel bij nu
Waarbij? Bij je collega? Daar heb ik al 251 topics geen goed gevoel bij.
Smurfje, wanneer smurf je dat bord voor je kop eens weg? Zolang je blijft rommelen met die collega, hou je je verliefdheid en je hoop dat het wat wordt in stand, en word je alleen maar ongelukkiger. Daar kan echt niets goeds van komen.
heb er niet zo,n goed gevoel bij nu
Waarbij? Bij je collega? Daar heb ik al 251 topics geen goed gevoel bij.
Smurfje, wanneer smurf je dat bord voor je kop eens weg? Zolang je blijft rommelen met die collega, hou je je verliefdheid en je hoop dat het wat wordt in stand, en word je alleen maar ongelukkiger. Daar kan echt niets goeds van komen.
zaterdag 15 januari 2011 om 22:41
Ik word hierhopeloos van hoor Smurfje. Jouw collega doet helemaal niet echt aardig tegen je, want hij heeft je heel lang aan 't lijntje gehouden en hij gaat niet echt voor je.
Met andere woorden; we laten hem achter ons!
En nu kun je gewoon proberen gezellig afspraken te maken met mensen om vriendschappen te krijgen en te onderhouden.
Ga je dat doen Smurfje?
Met andere woorden; we laten hem achter ons!
En nu kun je gewoon proberen gezellig afspraken te maken met mensen om vriendschappen te krijgen en te onderhouden.
Ga je dat doen Smurfje?
zondag 16 januari 2011 om 02:33
Gewoon doen, doorgaan met allebei, lekker met iedereen het bed in duiken. Geslachtziektes krijgen is niet zo erg, zwanger worden ook niet (je kunt toch abortus laten doen).
En, wat maakt het nou uit dat die eerste vriend/collega van je al een andere vriendin heeft? Dan heeft hij juist meer seksuele ervaring.
Kijk, je hebt geen vriendinnen, maar heb je die echt nodig?
Wat maakt het uit als je de rest van je leven nooit iets sociaals kunt doen behalve seks met een man?
En, wat maakt het nou uit dat die eerste vriend/collega van je al een andere vriendin heeft? Dan heeft hij juist meer seksuele ervaring.
Kijk, je hebt geen vriendinnen, maar heb je die echt nodig?
Wat maakt het uit als je de rest van je leven nooit iets sociaals kunt doen behalve seks met een man?
zondag 16 januari 2011 om 02:38
Wat lief van je moeder dat ze je geholpen heeft.
Een date is eigenlijk een kennismaking he. En als het niet leuk is, blijft het bij een afspraak. Je kunt vooraf bepalen waar de grens ligt, bijv iets drinken maar niet samen eten. Wel praten maar geen lichamelijk contact. Ik noem maar iets. Dat bespreek je niet met hem maar houd je in je achterhoofd.
Veel succes morgen en denk maar even niet aan die andere kerel.
Een date is eigenlijk een kennismaking he. En als het niet leuk is, blijft het bij een afspraak. Je kunt vooraf bepalen waar de grens ligt, bijv iets drinken maar niet samen eten. Wel praten maar geen lichamelijk contact. Ik noem maar iets. Dat bespreek je niet met hem maar houd je in je achterhoofd.
Veel succes morgen en denk maar even niet aan die andere kerel.
zondag 16 januari 2011 om 21:26
Veel plezier Smurfje. Ik vind het goed van je mams dat ze een advertentie heeft geplaatst voor vriendschappen. MAARRRRR, als de man waar je mee gaat eten nu al begint over misschien meer, houd dan je knietjes wel bij elkaar hoor! Je ben t op zoek naar vrienden he, niet naar nog een man die je misbruikt voor de sex. En toch, je intieme vriend maakt alleen maar misbruik van je voor zijn eigen sexuele genot. Kappen met die gast. Ja, echt! Ik hoop van harte dat er ook wat meiden op de advertentie reageren, die hebben dan ook weer vrienden en voor je het weet heb je een hele gezellige vriendenclub. Toe maar, dat is ook voor jou weggelegd, en niet zo'n knakker die bepaalt wanneer je wel of niet met hem mag praten.
O, en ik heb 1 g-star broek, maar dat is alleen maar omdat die goed paste. Verder heb ik niets met merken en ook niets met mensen die mensen afrekenen op hun merkkleding.
O, en ik heb 1 g-star broek, maar dat is alleen maar omdat die goed paste. Verder heb ik niets met merken en ook niets met mensen die mensen afrekenen op hun merkkleding.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
zondag 16 januari 2011 om 22:54
je moeder zet je op een datingsite en je intieme vriend vindt het prima dat je een date hebt met een man. hij moet wel stapelgek op je zijn.
je probleem is nu dat je nieuwe dat waarsch ook stapelgek op je wordt, elke date is raak natuurlijk, kan je mooi trio doen, weer intieme vriend erbij.
ik zou geen vriendinnen nemen, straks raak je een man uit je harem kwijt.
ik ga nu even je topic van t begin tot het eind lezen, lijkt me erg smeuiig.
je probleem is nu dat je nieuwe dat waarsch ook stapelgek op je wordt, elke date is raak natuurlijk, kan je mooi trio doen, weer intieme vriend erbij.
ik zou geen vriendinnen nemen, straks raak je een man uit je harem kwijt.
ik ga nu even je topic van t begin tot het eind lezen, lijkt me erg smeuiig.
wij slapen nooit.