date dit weekend
vrijdag 14 januari 2011 om 16:21
hoi allemaal, mijn moeder heeft voor mij een advertentie geplaatst om voor wat meer vrienden en vriendinnen te krijgen,omdat ik die bijna niet heb. nu heb ik een aardige jongen via msn leren kennen en we gaan elkaar dit weekend voor het eerst zien,we gaan uit eten.het lijkt me erg gezellig,maar ik zit toch ergens mee, die vriend waar ik mee omga! kom niet aan met stop met hem,want dat weet ik inmiddels nu wel.
ik ga die intieme dingen met hem best missen als ik een relatie met die andere jongen krijg. ik zit nu best in een lastig parket. omdat het me leuk lijkt om met die jongen uit te gaan en dat ik die andere vriend niet kwijt wil. ik weet niet of het met die jongen een relatie word en anders vriendschap.wat moet ik doen? ik heb het mn vriend gevraagd,maar die vind t niet erg als ik t zou doen
ik ga die intieme dingen met hem best missen als ik een relatie met die andere jongen krijg. ik zit nu best in een lastig parket. omdat het me leuk lijkt om met die jongen uit te gaan en dat ik die andere vriend niet kwijt wil. ik weet niet of het met die jongen een relatie word en anders vriendschap.wat moet ik doen? ik heb het mn vriend gevraagd,maar die vind t niet erg als ik t zou doen
zondag 23 januari 2011 om 16:04
quote:smurfje251 schreef op 22 januari 2011 @ 09:28:
ja heb nog 2 reactie,s gehad maar deze wil ik niet. dat was een meisje die iemand zocht voor haar vriend,ze wil kijken hoe haar turkse vriend het doet met andere vrouwen met seks en die andere was een travestiet
Yeah right. Tot een topic terug gaf ik je nog het voordeel van de twijfel.
Nu gooi ik het op een hele rijke fantasie.
ja heb nog 2 reactie,s gehad maar deze wil ik niet. dat was een meisje die iemand zocht voor haar vriend,ze wil kijken hoe haar turkse vriend het doet met andere vrouwen met seks en die andere was een travestiet
Yeah right. Tot een topic terug gaf ik je nog het voordeel van de twijfel.
Nu gooi ik het op een hele rijke fantasie.
maandag 24 januari 2011 om 10:50
Je moeder plaatst een advertentie voor je?
Is je moeder niet goed bij haar hoofd?
En jij bent alleen op zoek naar vriendschap?
Dan kom je toch behoorlijk wanhopig over.
Vriendschappen ontstaan niet als jij zo geforceerd te werk gaat.
Je ligt bijna in de kreukels als een vent niets laat horen en dan maak jij jezelf en anderen wijs dat het alleen om vriendschap draait?
Is je moeder niet goed bij haar hoofd?
En jij bent alleen op zoek naar vriendschap?
Dan kom je toch behoorlijk wanhopig over.
Vriendschappen ontstaan niet als jij zo geforceerd te werk gaat.
Je ligt bijna in de kreukels als een vent niets laat horen en dan maak jij jezelf en anderen wijs dat het alleen om vriendschap draait?
dinsdag 25 januari 2011 om 06:39
dinsdag 25 januari 2011 om 07:30
Hey Smurfje,
Leuk te lezen dat het erop lijkt dat je doorgaat met je leven en die man die misbruik van je maakt op een zijspoor zet!
Nogmaals: hij is NIET je vriend, wil dat niet zijn, dus heeft hij zeer zeker niets te zeggen of jij wel of niet date.
Dat dat even duidelijk is
Joh, er zullen nog genoeg mensen voorbij komen die na een leuke ontmoeting niets meer van zich laten horen.
Wees daar dan blij om zodat je geen energie meer aan hen verspilt!
Fijn dat je hulp van je moeder hebt!
Succes he!
Leuk te lezen dat het erop lijkt dat je doorgaat met je leven en die man die misbruik van je maakt op een zijspoor zet!
Nogmaals: hij is NIET je vriend, wil dat niet zijn, dus heeft hij zeer zeker niets te zeggen of jij wel of niet date.
Dat dat even duidelijk is
Joh, er zullen nog genoeg mensen voorbij komen die na een leuke ontmoeting niets meer van zich laten horen.
Wees daar dan blij om zodat je geen energie meer aan hen verspilt!
Fijn dat je hulp van je moeder hebt!
Succes he!
dinsdag 25 januari 2011 om 07:34
quote:smurfje251 schreef op 25 januari 2011 @ 06:39:
en gisteren belde hij me weer 2 keer,ik neem op maar hij zegt niks en hangt weer op en heb hem daarna gesmst wat er is en wat hem dwars zit. kreeg ik terug ik weet niet wat ik moet zeggen en mij zit nisk dwars. ik vind het allemaal maar raarJa, het is ook raar als iemand belt en niks zegt. Dus gooi hem van je msn, verwijder zijn telefoonnummer uit je telefoon en ga verder met je leven en het ontmoeten van normale mensen.
en gisteren belde hij me weer 2 keer,ik neem op maar hij zegt niks en hangt weer op en heb hem daarna gesmst wat er is en wat hem dwars zit. kreeg ik terug ik weet niet wat ik moet zeggen en mij zit nisk dwars. ik vind het allemaal maar raarJa, het is ook raar als iemand belt en niks zegt. Dus gooi hem van je msn, verwijder zijn telefoonnummer uit je telefoon en ga verder met je leven en het ontmoeten van normale mensen.