date heeft zwaar accent

21-03-2012 22:27 348 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo lezers,

ik heb gisteren een gezellige date gehad met een jongen. Ik woon zelf in Brabant en hij woont in de Achterhoek bij Doetinchem. Het was echt een gezellige avond en we hebben 3 uur lang gekletst over vanalles. We hebben dan ook weer volgende week afgesproken voor een tweede date.

Hij is leuk genoeg dus om vaker te zien. Alleen het puntje is: hij heeft een zwaar Achterhoeks dialect. Ik vind het opzich niet erg (versta hem natuurlijk wel), maar ik vraag me af of ik dit niet vervelend ga vinden als hij in mijn woonplaats zal zijn. Ik merk dat ik toch een beetje negatief tegenover een accent/dialect sta. Meer omdat ik me dan afvraag wat anderen ervan denken... Mijn familie enz.

Wat zouden jullie hiervan vinden?
quote:martin81 schreef op 22 maart 2012 @ 14:09:

Je bent echt kansloos, Yvon Martin. Get a life. Get a woman. En val anderen niet lastig.

Je bent echt kansloos, Yvon. Get a life. Get a woman. En val anderen niet lastig.Kijk eens in de spiegel en zeg dit nog eens, dan met je eigen naam
Later is nu

Je bent echt kansloos, Yvon. Get a life. Get a woman. En val anderen niet lastig.

Ik heb een leven, en ik heb een man (en sowieso geen behoefte aan een vrouw). Ik denk eerder dat jij eens een leven moet getten, met je targets en je doelen hier.

Ik val niemand lastig. Jij wel: jij bent denigrerend en beledigend naar andere forummers toe, alleen maar omdat ze misschien toevallig in een andere streek dan jij geboren zijn. En om allerlei andere redenen die ik al eerder opgesomd heb. Dat vind ik kansloos (en ook nog behoorlijk asociaal bovendien).
quote:Maja82 schreef op 22 maart 2012 @ 14:12:

Ik vind Yvon leuk en informatief posten

Meen je dat nou? Dat zure, zeurderige, humorloze... iemand die Y. Jaspers als avatar uitkiest, dat kan toch geen leuke vrouw zijn?

Vooral dat gezeur bij de moderators de hele tijd.... doodvermoeiend.
quote:yvonjaspers schreef op 22 maart 2012 @ 14:18:

[...]

Dat vind ik kansloos (en ook nog behoorlijk asociaal bovendien).

Ik vind het dom en bekrompen. Verder eens met jou.

Waarom wil Martin jou zo graag aan de vrouw helpen? Vreemd...
quote:helene31 schreef op 22 maart 2012 @ 14:28:

[...]

Waarom wil Martin jou zo graag aan de vrouw helpen? Vreemd...Oee, jij bent vals...
quote:martin81 schreef op 22 maart 2012 @ 14:29:

[...]

Oee, jij bent vals... Als er nu iets is wat ik niet ben is het vals of gemeen.
quote:martin81 schreef op 22 maart 2012 @ 14:28:

Meen je dat nou? Dat zure, zeurderige, humorloze... iemand die Y. Jaspers als avatar uitkiest, dat kan toch geen leuke vrouw zijn?

Als je niet weet hoe dat ontstaan is kun je je daar geen oordeel over vellen.

quote:Vooral dat gezeur bij de moderators de hele tijd.... doodvermoeiend. De hele tijd? Wat ben je toch een sneu mannetje. Volgens mij heb jij in de tijd dat je hier op het forum aanwezig bent meer bij de moderatoren gezeurd (en gedramd, en doorgezeurd) dan ik in mijn hele forumcarrière met al mijn verschillende nicknames.
Ehm, Martin, iets met "pot" en "ketel" als het over klagen bij de mods gaat...
quote:martin81 schreef op 22 maart 2012 @ 14:28:

[...]

Vooral dat gezeur bij de moderators de hele tijd.... doodvermoeiend.

Maar jij kijkt ook naar BzV dus zo vervelend vind je de echte Yvonne niet (om naar te kijken).

En Yvon is niet humorloos in tegen stelling tot jou. Ik heb Yvon ook nog niet op een bekrompen geest kunnen betrappen. En ze leert noors en da's ook een grote + (als ze gudbrandtstalost lekker vind is ze helemaal een prachtmeid!)

Wat een gelul zeg.... Yvon, je zit continu bij de mods. Voor mij, voor plaatjesplakkers, voor het ter verantwoording roepen over hun beleid, etc. Oneindig vaker dan ik.
Joh dames, zet die eikel vent toch gewoon onder je negeerknop
Moeten we al t-shirts aanschaffen?

Op de mijne komt 'Team Yvon' te staan.
quote:Maja82 schreef op 22 maart 2012 @ 14:35:

[...]

En Yvon is niet humorloos in tegen stelling tot jou.

Okee, smaken verschillen. Laten we het netjes houden.
quote:boerentrientje schreef op 22 maart 2012 @ 14:36:

Joh dames, zet die eikel vent toch gewoon onder je negeerknopHeb je gezien wat ze over mij heeft gezegd in de moderator-topic?
Wel snotverdikkie, ik had hier als voorzitter van de Yvon Jaspers fanclub buiten willen blijven, maar bepaalde forummers laten me geen keus (martin): Laat Yvon met rust!

En neem een kijkje op onze fansite: Yvonline.nl

Teken je ook het gastenboek?
Martin, ik begrijp iets niet: als jij toch tot doel hebt het verlichten van ons klootjesvivavolk, waarom verdoe je je tijd dan met ingaan op in jouw ogen onnozele forummers? Dat moet je dan toch edelmoedig terzijde schuiven, 'ze weet niet beter' denken en je vervolgens weer op je barmhartige taak storten?
quote:martin81 schreef op 22 maart 2012 @ 14:37:

[...]

Heb je gezien wat ze over mij heeft gezegd in de moderator-topic?

Als we jou weg kunnen krijgen door bij de moderators te zeuren dan ga ik daar ook eens kijken

Zou jij niet eens je conclusies trekken als iedereen over jou bij moderators zeurt Martin81?
Is dit wat als officieel logo voor de fanclub?

Team Yvon
Martin, je bent een rasecht voorbeeld van een huilie. Een zure, zeurderige, hoogst zelfingenomen en arrogante man.

Maar dat lees jij niet want ik sta blijkbaar al een tijd onder je negeerknop wegens niet adorerend genoeg.
Martin, echt, je spoort niet. Ik ga niet eens meer in op die onzin die je hier probeert te verkopen, je weet zelf ook wel dat je poep praat. Stop liever met topics van anderen vervuilen.

En @de rest:
Dialoog? Waarom ga je dan niet op mijn postings in?
quote:Tia.Dalma schreef op 22 maart 2012 @ 14:42:

Martin, je bent een rasecht voorbeeld van een huilie. Een zure, zeurderige, hoogst zelfingenomen en arrogante man.

Maar dat lees jij niet want ik sta blijkbaar al een tijd onder je negeerknop wegens niet adorerend genoeg.

En weer die "op de grond liggen van het lachen-smiley"....

Niet alles is hilarisch, Yvonne.. sommige dingen zijn gewoon "wel leuk" of (in dit geval) zelfs dat niet.
Martin, waarom lees jij zo slecht? Ik zie jou continu Yvonne typen.

Of is dat weer een stiekeme sneer?
quote:martin81 schreef op 22 maart 2012 @ 14:46:

[...]

Niemand staat onder mijn negeerknop, want ik geloof in negeren van andermans inbreng en mijn eigen inbreng als dé dialoog zien.
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven