de buurman wil meer!!

13-11-2009 12:07 945 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik sta nog te trillen..mijn god zeg...

We wonen nu een paar maanden in een nieuw huis in een leuke wijk..direct goed contact met de buren, een leuk jong stel en vooral mijn man en de buurman kunnen het goed vinden.

Menig avondje samen klussen en daarna een drankje bij hun of ons.Nu het wat kouder is zien we elkaar wat minder omdat iedereen meer binnen is.

Nu ging net de bel..de buurman..ik zeg gedag en hij vraagt of hij binnen mag komen..nou kom binnen.

In de gang probeert hij me direct te zoenen en raaskalt over dat de gevoelens te sterk zijn en bladie bla alsof we allebei gek op elkaar zijn.Heb niet veel gezegd en hem weggeduwd en de deur dicht gedaan..en nu zit ik hier op de bank..wtf???!!!
quote:singalala schreef op 13 november 2009 @ 14:33:

[...]

Moest je dat weer uitleggen bij de receptie de volgende ochtend Of zei je dat het op de rekening van die man die pay tv gebruikt had, hoorde?

Die rekening moest ik zelf betalen..

En nadat ik mijn grote baas alles verteld heb, mocht ik die rekening alsnog declareren..
DTEEZ!
quote:singalala schreef op 13 november 2009 @ 14:27:

[...]

Wat is jouw ranzige buurmanverhaal dan? Ik moet het wel even vergelijken voordat ik kan besluiten welk verhaal het ranzigst is

Okee... Komt 'ie dan.

Ik woonde op een leuk klein flatje met een portiek. De buurman naast me hielp me altijd met zware dingen naar boven dragen, zoals boodschappentassen enzo. Hij blowde een beetje veel. Hij had een vriendinnetje die hij alle hoeken van de flat liet zien, waarna zij hem buitensloot en hij haar voor 'prostituee met een nare ziekte' uitmaakte, maar wel zo hard dat heel de buurt kon meegenieten. Op een dag was zijn vriendinnetje weg, vertelde hij. Na een paar dagen stond hij ineens bij mij voor de deur. Of hij even binnen mocht komen? 'tuurlijk, waarom niet?

Op de bank vertelde hij dat ik er altijd zo schoon en fris uitzag. Zachtjes aan ging een alarmbelletje af. En dat hij net een SOA-test had laten doen en dat hij niets onder de leden had. Of wij misschien niet even...

Ik heb hem heel hard mijn huis uit geschopt.
En doe aangifte!
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
anders ga je met je man naar de deur toe, zeg daar dat je er absoluut niet van gedoend bent om door buurman bepoteld te worden; dat 'ie niet meer welkom is op jullie terrein en dat je een aanklacht tegen hem indiend zodra hij weer aan je zit.

de buurvrouw zoekt het verder zelf maar uit.

en daarna ga je lekker uit, 'k zou daar ook zeker niet een avond gaan zitten met die gekken
anders ga je met je man naar de deur toe, zeg daar dat je er absoluut niet van gediend bent om door buurman bepoteld te worden; dat 'ie niet meer welkom is op jullie terrein en dat je een aanklacht tegen hem indiend zodra hij weer aan je zit.

de buurvrouw zoekt het verder zelf maar uit.

en daarna ga je lekker uit, 'k zou daar ook zeker niet een avond gaan zitten met die gekken
Choco, overleg het later even met je man en als jullie er allebei geen zin in hebben, gaan jullie gewoon niet. Doen waar jij je nu prettig bij voelt.
---
---
anoniem_87560 wijzigde dit bericht op 13-11-2009 14:46
Reden: Forum lag er uit en dan krijg je dit...
% gewijzigd
Chocoreep, wat een verhaal zeg.

Gezien de reactie van buuv zou ik accuut aangifte tegen deze creep doen. Hij heeft haar duidelijk een verzinsel op de mouw gespeld en zij kiest ervoor hem te geloven. Vandaar dat ie zo hard met z'n auto is weggescheurd. Pure damagecontrol. Laat je tanden maar zien. Potdomme, je zou 'm toch bobbitten dat stuk verdriet. Misschien heeft ie 't al eerder geflikt.

Sterkte meid, laat je niet kisten he!
Ga in ieder geval aangifte doen...wat hij heeft gedaan kan echt niet!
quote:Ratteke schreef op 13 november 2009 @ 14:33:

[...]

Ik denk eerder dat ze het hele donkerbruine vermoeden had dat haar man de buurvrouw wel heel erg ziet zitten. En nu krijgt choco de schuld. De onnozele trut.Kutmannen...zo ben ik ooit een vriendin verloren. Man vond mij leuk en wilde stiekem wel meer met mij. Ik ben er uiteraard never nooit op in gegaan.. Aan het eind van het liedje kreeg ik ineens allemaal boze smsjes van vriendin, hoe ik het in mijn hoofd haal om haar dit te flikken. Ik stond perplex en was me van geen kwaad bewust! Wel een vriendin kwijt, heel naar allemaal..
Aangifte is kansloos. Wat ze nog wel eens willen doen, is een melding opnemen.

Echte aangifte kun je shaken.
quote:Artemis schreef op 13 november 2009 @ 14:36:

[...]

Okee... Komt 'ie dan.

Ik woonde op een leuk klein flatje met een portiek. De buurman naast me hielp me altijd met zware dingen naar boven dragen, zoals boodschappentassen enzo. Hij blowde een beetje veel. Hij had een vriendinnetje die hij alle hoeken van de flat liet zien, waarna zij hem buitensloot en hij haar voor 'prostituee met een nare ziekte' uitmaakte, maar wel zo hard dat heel de buurt kon meegenieten. Op een dag was zijn vriendinnetje weg, vertelde hij. Na een paar dagen stond hij ineens bij mij voor de deur. Of hij even binnen mocht komen? 'tuurlijk, waarom niet?

Op de bank vertelde hij dat ik er altijd zo schoon en fris uitzag. Zachtjes aan ging een alarmbelletje af. En dat hij net een SOA-test had laten doen en dat hij niets onder de leden had. Of wij misschien niet even...

Ik heb hem heel hard mijn huis uit geschopt.Ieeeuuuuwwwwwww, wat een mafketel!
Artemis, ik zie het voor me, schoon en fris in je persoonlijke ruimte.
quote:chocoladereep schreef op 13 november 2009 @ 14:28:

En nu dus een sms van de buurvrouw..heb je nu je zin?..

Ik word zo boos nu!! Waar ben ik nu in godsnaam in terecht gekomen! Wat een grap! Bel ik haar en neemt ze niet op..

Belde mijn man en die begint het geloof ik een beetje komisch te vinden..die grapte al over weer lekker verhuizen en opnieuw verbouwen..Goh, dus buurman heeft het verhaal verdraaid. Wie had dat verwacht?
Artemis!
DTEEZ!
Oh artemis: je eindigt met dit ranzige buurmanverhaal wel heel hoog!

haha yasmijn, tja die persoonlijke ruimte
Echt, die opmerking, schoon en fris... Brrrr! Maar het verhaal doet het wel altijd goed op feesten en partijen.

Maar gelukkig woon ik daar niet meer. Voor Choco is het helaas anders...
Al is het maar een melding bij de politie Yas. Dan weet dat stuk schorem in ieder geval dat Choco bloedserieus is en hopelijk gaat buuv eens nadenken. Maar goed, de kans daarop acht ik klein. Het gaat er ook om dat Choco straks niet de risee is van de buurt, gezien de reactie van die goochemerds.
anoniem_20062 wijzigde dit bericht op 13-11-2009 14:47
Reden: verbeterpuntje
% gewijzigd
Ik moet wel lachen om jullie verhalen zeg! Bedankt allemaal!

De buurvrouw is niet thuis,die is gewoon aan het werk. Wij gaan vanavond gewoon uit eten en weg hebben we besloten. Ik ga geen aangifte doen..is mischien stom maar ik voel me niet aangerand ofzo. Ben meer heel erg beledigd dat ze een totaal verkeerd beeld van me hebben.
Aangifte, melding maakt niet uit. Als je buren maar heel duidelijk weten dat jij niet van die ellende gedend bent.

Ten 2e, doet ie het weer dan is de politie heeeel snel ter plaatse als je belt en er staat al een melding.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Ja een melding kan. Maar een aangifte nemen ze niet op in deze.
quote:HoiPippiLangkous schreef op 13 november 2009 @ 14:46:

Aangifte, melding maakt niet uit. Als je buren maar heel duidelijk weten dat jij niet van die ellende gedend bent.

Ten 2e, doet ie het weer dan is de politie heeeel snel ter plaatse als je belt en er staat al een melding.Dat is correct en tevens juist.
quote:Artemis schreef op 13 november 2009 @ 14:36:

[...]

Ik heb hem heel hard mijn huis uit geschopt.

Maar jouw buurman had dus geen buurvrouw meer, dus was eigenlijk gewoon heel netjes bezig toch ?

Doet me denken aan dit nummer: http://www.youtube.com/watch?v=RTtfBJiVVfo "Don't you think I'm so sexy I'm dressed so fresh so clean"
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Ik zou echt een melding bij de politie doen, wie weet heeft ie 't al vaker geflikt. Bovendien weet je niet wat ze voor praatjes ze gaan rondstrooien in de buurt. Jij hebt het recht om je veilig te voelen in je eigen huis en je nieuwe buurt.
anoniem_20062 wijzigde dit bericht op 13-11-2009 14:51
Reden: aanvulling
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven