Dilemma/verleiding

17-04-2009 12:57 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na lang meelezen op het forum ga ik nu ook meedoen :-)

Ik heb meteen een moeilijke situatie voor jullie. In mijn vorige relaties was ik lang niet altijd trouw, soms omdat de relatie niet goed zat, maar ook vanwege een soort verlangen naar spanning, een soort nieuwsgierigheid. Inmiddels ben ik al wel weer 2 jaar gelukkig met mijn vriend en monogaam.

Toch is het soms moeilijk, zo heb ik nu weer contact met de jongen op wie ik voor het eerst verliefd was, ik was toen 10 en hij 14.

We zagen elkaar weinig, want ontmoet op vakantie en onze families zochten elkaar heel af en toe nog eens op. Ik had natuurlijk meer interesse in hem dan andersom, maar hij zag ook al iets door het kinderlijke heen.

Ik zocht hem laatst op (op internet) om te kijken hoe het met hem ging, maar nu groeit er bij ons allebei een enorme nieuwsgierigheid om te weten hoe HET zou zijn met elkaar.

Het stomme is, ik ben gewoon gelukkig met mijn vriend en krijg meer dan genoeg aandacht. Toch kruipt het bloed waar het niet gaan kan en brengt zoiets me in verleiding. Waarschijnlijk zou ik me enorm schuldig voelen, aan de andere kant zegt het duiveltje op mijn schouder, 'hij zal het nooit weten en het is maar 1 keer..'

Kent iemand dit probleem?
quote:PlayingTheAngel schreef op 17 april 2009 @ 13:14:

True, over die spanning.

Moet ook zelf duidelijker grenzen stellen als iemand ergens op aanstuurt of dubbelzinnige dingen gaat zeggen terwijl ik gewoon benieuwd ben hoe hij terecht gekomen is.Onzin, je zegt zelf te genieten van die spanning dus waarschijnlijk zoek je het ook op of trek je het minstens aan, denk je zelf niet?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven