Dreigen bij ruzie

18-09-2010 19:11 96 berichten
Alle reacties Link kopieren
Te herkenbaar.
Eh wat dacht je van scheiden van deze hoofdprijs?
Je moet helemaal niet blijven, en die centjes, dikke pech maar is het je waard om doodongelukkig te blijven met deze vent omdat je hem je geld gegeven hebt?

Als je toch iets koopt, dan wil je er toch lol van hebben niet?
Wegwezen! Zorg dat je een goede advocaat krijgt. Wat een mispunt...
Ja, dat vind ik echt.
quote:dangeensuus schreef op 18 september 2010 @ 19:13:

Je moet helemaal niet blijven, en die centjes, dikke pech maar is het je waard om doodongelukkig te blijven met deze vent omdat je hem je geld gegeven hebt?

Als je toch iets koopt, dan wil je er toch lol van hebben niet?Juist!
Ja, dat vind ik echt.
Dit verdien je toch niet??

Ook op een flatje red jij je wel hoor! Van die erfenis is zonde, maar denk je niet dat je ouders trots op je zouden zijn geweest als je aan je eigenwaarde denkt en gewoon vertrekt.
Iets vergeten: wij hebben geen geldzorgen, verre van, dus daar kan de reden niet inzitten. Hij is gek op zijn baan dus daar zit het ook niet.

Hij denkt trouwens ook dat alle vrouwen die we kennen verliefd op hem zijn. Misschien schept dat ook een duidelijker beeld?

Neala
Ja... WEGWEZEN!

He ain't Gods gift to women
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
.
ik zou dreigen dat als hij niet met je in relatie therapie gaat dat je bij hem weg gaat, en dat dan ook daadwerkelijk doen.
Een man die zulke dingen tegen me zegt kan mooi inpakken. Of ik pak zelf in.
Kom op zeg, je moet begrijpen dat dit niet gezond is. Ik snap echt wel dat scheiden of weg gaan niet zo makkelijk is als dat wij hier zeggen. Anders had je dat al lang gedaan. Maar hij heeft flinke ego issues!

Weet niet hoe oud jullie zijn, vooral hij, maar die verander je niet zomaar.

Wil hij eventueel in therapie. Misschien als jij zegt dat jij het nodig hebt (Dat wil hij vast graag geloven :-)).

Jij gaat echt niet tot hem doordringen.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:Neala schreef op 18 september 2010 @ 19:11:

Je snapt dat ik ruzies probeer te vermijden en hem vaak gelijk geef omdat die uitspraken van hem zo kwetsen.

Ehm, nee, dat snap ik dus niet. Wat ik zou doen? Wegwezen... al zou ik onder een brug moeten slapen, met of zonder dieren, jammer dan, maar ik zou me niet zo laten vernederen. Wat een mafketel...

(en begrijp me niet verkeerd, ik vind het oprecht klote voor je dat je in deze situatie zit, en er niet uitkomt Iets om over na te denken misschien: je bent zelf verantwoordelijk voor je eigen geluk, jij kan kiezen, wil je zo verder voor de rest van je leven?)
Zoek voor je weg gaat een goed huis voor je honden en vogels. Die huizen zijn er. Dan weet je waar ze terecht komen. En kun je misschien vragen of je af en toe langs mag komen.
Ja ik ben getrouwd en het is een koopwoning er is geen overwaarde met de huidige huizenmarkt.

Ik ga even bij de buurvrouw koffie drinken wat ik moet even eruit. Ik wil jullie heel erg bedanken voor het meedenken, doet me goed.

Ik pak nu elke maand 100 euro en stop dat in een kistje in mijn kast, gemeen ik weet het, maar zo kan ik me staande houden, die gedachte aan dat geld en dat ik , als het moet, mijn flatje kan inrichten.
quote:Neala schreef op 18 september 2010 @ 19:24:

Wegwezen dat schiet ook steeds meer door mij heen. Ik ben al stiekem geld aan het sparen wat ik mee kan nemen want hij zorgt er echt wel voor dat ik niets krijg.

Hij heeft zijn kinderen ook al 6 jaar niet gezien omdat hij geen zin heeft om 100 kilometer te rijden, dus zo ongevoelig is hij.

Als ik ga ben ik de honden en papegaaien kwijt, die stopt hij wel in een asiel. Die kan ik niet onderhouden. De katjes zou ik over houden. Stom ik weet het, maar het verschrikkelijkst lijkt het me dat ik mijn dieren kwijt ben en weet dat ze ergens in een hok komen. Dat vind ik nog erger dan mijn man kwijt te zijn.

Ik ben 44, dus om opnieuw te beginnen zie ik ook tegenop.

Het klinkt zo makkelijk: wegwezen, ik zou het ook moeten doen he? Maar zie boven wat me tegen houdt tot nu toe.Waarom ben jij al tien jaar bij deze pantoffel??
Zo'n schatje was mijn ex ook............emotionele mishandeling.....

Ben nog jaren bezig geweest om na mijn scheiding een gevoel van eigenwaarde terug te krijgen............

ik zeg meid,wegwezen,zo snel mogelijk....

Onzin dat je honden niet alleen kunnen zijn.....mijne zijn ook alleen,het gaat erom wat je ermee doet als je wel thuis bent.Ze liggen toch de meeste tijd te slapen...

Vind dat je allemaal smoesjes verteld waarom je niet kan gaan.......

Als je echt weg wilt,ga je.........
Klinkt niet echt gezellig.
Ik zou dat geld niet in een kistje in de kast doen maar op een rekening zetten. (andere naam ander adres verzin maar wat)

En verder eens met iedereen, als de sodemieter wegwezen!!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Met zo'n "vriend" heb je geen vijanden meer nodig.
quote:Neala schreef op 18 september 2010 @ 19:29:

Ja ik ben getrouwd en het is een koopwoning er is geen overwaarde met de huidige huizenmarkt.

Ik ga even bij de buurvrouw koffie drinken wat ik moet even eruit. Ik wil jullie heel erg bedanken voor het meedenken, doet me goed.

Ik pak nu elke maand 100 euro en stop dat in een kistje in mijn kast, gemeen ik weet het, maar zo kan ik me staande houden, die gedachte aan dat geld en dat ik , als het moet, mijn flatje kan inrichten.Als je al zo denkt, dan is er toch geen redden meer aan?
Nog even snel:

Hij in therapie? Echt niet, het ligt nooit aan hem. Ik opperde dat al eens die relatie therapie en toen moest ik maar in mijn eentje gaan want met hem is niets mis.

Hij is 45

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven