Durf geen winden te laten bij nieuwe vriend...

24-12-2009 12:02 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb sinds een paar maanden een relatie met mijn huidige vriend. Het gaat heel erg goed, alleen merk ik nog wel dat ik me heel erg bewust ben van zijn aanwezigheid. Als we afspreken, zal ik me altijd opmaken, iets leuks aantrekken. Als hij naar mij komt, zal ik ook nooit bijvoorbeeld een joggingbroek aanhebben.

Vanzelfsprekend zal ik ook geen wind laten in zijn aanwezigheid. Is niet echt ladylike i.m.o., en misschien wel een turn-off voor hem. Het probleem is alleen dat ik soms best wel buikpijn kan hebben, met name 's nachts. Soms kan ik er niet van slapen zelfs!

Soms probeer ik het op te lossen door gewoon te gaan plassen en dan, tegelijk met het doortrekken, mijn 'gas' te laten ontsnappen (klinkt een beetje raar zo, maar je snapt wat ik bedoel). Alleen heb ik dan niet altijd controle over het volume. Volgens mij heeft hij wel door dat ik deze 'truc' gebruik(te), waardoor het in feite alleen nog maar genanter aanvoelt voor me.

In vergelijking met andere problemen hier, is dit natuurlijk niet echt een big deal. Maar aan de andere kant: ik kan er vaak niet door slapen. Hebben jullie tips voor me?
Het hangt er van af hoe het gaat. Af en toe eens een windje moet kunnen.

Maar ik had eens een scharrel die expres liep te knetteren door mijn huis, ik heb hem er o.a. voor gedumpt. Bah, wat een afknapper was dat.
Ik ben al bijna 20 jaar met mijn man maar ik laat ook geen winden in zijn aanwezigheid, wel boeren trouwens.

Het kan natuurlijk eens gebeuren als ongelukje maar ik laat ze echt niet zomaar waaien als hij in de buurt is.

Op de w.c. vind ik trouwens een ander verhaal: als ik daar geen scheten mag laten, weet ik het niet meer.
Maar zit het je echt zo hoog dat je speciaal hiervoor naar het viva-forum bent gekomen? En dat je dacht: het taboe is nu toch doorbroken dus laat ik het direct ook maar over k**scheten hebben?
\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
Ik snap dat je geen scheetjes wil laten in het bijzijn van je 'nieuwe' vriend. Ik weet dat ook nog wel, dat heeft denk ik een jaar geduurd. Ik had er meestal last van als ik bijvoorbeeld bleef eten bij zijn ouders, daarna kreeg ik meestal een hele opgezette buik.

Kun je niet ongemerkt af en toe naar buiten gaan?

Na een tijdje zullen dit soort dingen verdwijnen en heb je geen last meer van deze schaamte.
Wie zegt dat je geen scheten mag laten op de wc Charlotte?

Ook hier last van spastische darmen, heel vervelend. Zou nooit scheten laten in gezelschap (altijd even wc opzoeken of inhouden...) maar in het bijzijn van vriend hou ik me niet in. Nou is het echt niet zo dat ik constant loopt te knetteren ofzo... en als ik merk dat ze enorm meuren dan hou ik me ook in

Over het algemeen ruik ik naar bloemetjes trouwens
misschien ben ik dan wat truttig, maar ik doe dat uberhaupt niet in het bij zijn van anderen. ook niet als ik al 10 jaar een relatie heb. Het kan een keer per ongeluk gebeuren, maar meestal doe ik dat op het toilet als vriend er is.

Net zoals zorgen dat je er leuk uit ziet, vind ik niet alleen maar de eerste paar maanden in een relatie belangrijk. Natuurlijk zit ik ook wel eens in mn joggingbroek, maar ik loop meestal niet als een Tokkie rond.
Heb ook een darmprobleem en soms heb ik idd. een aanval. Dan kan ik wel uren op de wc zitten en weer naar bed gaan en dan komt het. Tja kan ik echt niks aan doen.

Mijn man vind het vervelender als ik heel de tijd ervoor op de wc zit en zegt dat hij liever heeft dat ik niet hem lig en er soms 1 laat komen dan dat ik heel de tijd op de wc zit ervoor.

Laatst zei hij wel: jeetje dit is niet normaal meer hoor voor een vrouw. Begreep ik niet helemaal. Moeten die minder stinken dan mannen dan?

Zou echt niet ervoor wakken gaan liggen TO. Zou het gewoon eens bespreken met je vriend. Het is zo enorm menselijk. Natuurlijk probeer je je in te houden bij een vergadering, in de lift of achter je bureau maar thuis in bed. Zeker als je ze een beetje buiten de deken laat.
quote:Marriss schreef op 24 december 2009 @ 12:35:

Wie zegt dat je geen scheten mag laten op de wc Charlotte?

Nou Mariss, TO zegt dat ze scheten laat tijdens het doortrekken van de plee zodat hij het niet kan horen dus vandaar mijn opmerking dat het vrij normaal is dat je scheten laat als je op de pot zit. Snappie?
Hier ook spastische darmen. En als ik de winden niet laat waaien zwel ik op als een ballon en verrek ik van de pijn. In gezelschap hou ik ze in, tenzij ik naar de wc kan. Maar bij mijn man geneer ik me er echt niet voor hoor, hij laat ze net zo goed.
Ja, dat proef ik dus ook altijd....

Dat vrouwen er veel meer op worden afgerekend dan mannen! En het stomme is dat ik er nog in mee ga ook!
En gezien je ze waarschijnlijk dus veel ophoud, knetter je je vriend wakker als jullie liggen te slapen..
Ik laat ook gerust scheten hoor, we kunnen er hier altijd wel om lachen. Op de een of andere manier altijd erg leuk, schetenhumor. . Maar mijn man en ik zijn nu alweer 14 jaar samen. In het begin deed ik het natuurlijk ook niet. Dat gaat vanzelf over.
ik vind dat je scheten laten niet kunt vergelijken met andere 'eerdere taboes' zoals menstruatie. Ik stink niet hoor als ik ongesteld ben maar van de 'windjes' van mijn vriend moet ik soms echt kokhalzen, bij ons thuis dus echt ruzie als hij ze laat. Ik vind het wel zo netjes dat hij even wegloopt naar wc oid (alleen mijn zoontje van 21 maanden mag lekker knetteren..... maar die stinkt (nog) niet zoals zijn vader stinken kan.

eh.... eet smakelijk allemaal!
Het gekke is dat ik winden eigenlijk helemaal niet vind stinken. Althans, ze stinken wel, maar op een lekkere manier.

Ik moet bekennen dat ik wel eens mijn hoofd onder de deken stop wanneer ik alleen slaap. Het schijnt dat meer mensen dat doen trouwens.
quote:Annemarie1983 schreef op 24 december 2009 @ 12:54:

Het gekke is dat ik winden eigenlijk helemaal niet vind stinken. Althans, ze stinken wel, maar op een lekkere manier.

Ik moet bekennen dat ik wel eens mijn hoofd onder de deken stop wanneer ik alleen slaap. Het schijnt dat meer mensen dat doen trouwens.

Heb je een leuke kerstvakantie?
Ook als je naast me ligt, je gezicht opnieuw het mooiste blijkt te zijn
Ruzie omdat hij een scheet laat? Arme man. (of laat hij ze expres in je gezicht of ik kleine ruimtes ofzo?)
ik zou zeggen, kom eens tussen onze dekens liggen thuis...... ik weet niet wat mijn vriend overdag allemaal eet maar man, wat kan hij stinken
Oeh, onze hond vroeger....díe kon stinken!! Pff, daar kan geen vent tegenop volgens mij

Hond lag vroeger graag onder een hoektafeltje lekker in haar eigen stank te pitten maar als ze dan ineens onder de tafel uit kwam gekropen zonder reden, dan wist je: deze is écht erg. Man, man, als ik daar nog aan denk...
Ik ben mijn eigen bananenschil
Wij laten geen winden bij elkaar in de buurt. dat heb ik vrij in het begin al gezegd dat ik dat oncharmant en vies vind

dus doen we dat ook niet.

ik ga ook meestal even naar de w.c of de gang ofzo.
Mijn vriend laat ze best vaak en ze stinken / blijven hangen. Dus daar word ik soms wel kwaad om. Als ik lekker heb gedoucht en dan stinken de gang, slaap-en woonkamer helemaal naar de poep, bah!!

En op andere momenten (met een wijntje een beetje geinend op de bank ofzo) laat ik er eentje 'terug' als hij er een laat. Maar ik begin nooit. Anders heb ik ook weinig recht om me te irriteren.

Wij lopen ook wel naar de gang/balkon als er iets dwars zit. Ik zeg het dan wel (ff niet op de gang komen binnenkort ) Prima oplossing toch? Hij weet heus wel dat je scheten laat, zoals iedereen. Alleen hoef ik ze van een ander niet te horen/ruiken.

Ennn... Als je stille scheten wilt laten nog een tip (schaam me een beetje om dit te vertellen, maar het werkt echt): als je je ene bilhelft opzij trekt - even uitproberen hoe ver - dan knettert 'ie niet, maar hoor je gewoon pffffft hahahahaha!

Even oefenen als je alleen thuis bent!
quote:odi schreef op 24 december 2009 @ 13:09:

Ennn... Als je stille scheten wilt laten nog een tip (schaam me een beetje om dit te vertellen, maar het werkt echt): als je je ene bilhelft opzij trekt - even uitproberen hoe ver - dan knettert 'ie niet, maar hoor je gewoon pffffft hahahahaha!

Even oefenen als je alleen thuis bent!

Wel een goeie tip eigenlijk
Ik ben mijn eigen bananenschil
annemarie de melding is gemaakt.
Godkolere Annemarie, eet je veel kroketjes van de Febo of niet?
Ze stinken overigens nog wel gewoon - lijkt wel erger.

Als iemand daar nog tips voor heeft
Ik vind scheten dus echt supergrappig en lig meestal dubbel als mijn vriend er een laat, ik kan er niks aan doen. Dat geluid is zo komisch.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven