Durf geen winden te laten bij nieuwe vriend...

24-12-2009 12:02 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb sinds een paar maanden een relatie met mijn huidige vriend. Het gaat heel erg goed, alleen merk ik nog wel dat ik me heel erg bewust ben van zijn aanwezigheid. Als we afspreken, zal ik me altijd opmaken, iets leuks aantrekken. Als hij naar mij komt, zal ik ook nooit bijvoorbeeld een joggingbroek aanhebben.

Vanzelfsprekend zal ik ook geen wind laten in zijn aanwezigheid. Is niet echt ladylike i.m.o., en misschien wel een turn-off voor hem. Het probleem is alleen dat ik soms best wel buikpijn kan hebben, met name 's nachts. Soms kan ik er niet van slapen zelfs!

Soms probeer ik het op te lossen door gewoon te gaan plassen en dan, tegelijk met het doortrekken, mijn 'gas' te laten ontsnappen (klinkt een beetje raar zo, maar je snapt wat ik bedoel). Alleen heb ik dan niet altijd controle over het volume. Volgens mij heeft hij wel door dat ik deze 'truc' gebruik(te), waardoor het in feite alleen nog maar genanter aanvoelt voor me.

In vergelijking met andere problemen hier, is dit natuurlijk niet echt een big deal. Maar aan de andere kant: ik kan er vaak niet door slapen. Hebben jullie tips voor me?
mijn vriend krijgt een stomp als ie een bout laat waar ik bij ben. Doe dat lekker in de wc ofzo, maar niet in mijn bed. Bah.
quote:summerbreeze21 schreef op 24 december 2009 @ 13:15:

Ik vind scheten dus echt supergrappig en lig meestal dubbel als mijn vriend er een laat, ik kan er niks aan doen. Dat geluid is zo komisch.

Leuk ook in combinatie met je nick!

HAHA!
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 24 december 2009 @ 12:39:

Laatst zei hij wel: jeetje dit is niet normaal meer hoor voor een vrouw. Begreep ik niet helemaal. Moeten die minder stinken dan mannen dan?

Als hij wil dat je je zo op je gemak voelt dat je er niet meer voor op de wc gaat zitten dan vind ik dit wel een heel domme opmerking.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
slotje wegens permaban voor to

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven