Een fout van 10 jaar geleden speelt weer op...

14-03-2018 16:08 232 berichten
Alle reacties Link kopieren
Inmiddels ruim 10 jaar geleden, iets waar ik me nog steeds voor schaam.

Ik was met mijn beste vriendin en haar ouders mee op zomervakantie, tijdens die vakantie heb ik een aantal keer seks met haar vader gehad.
Na die vakantie zijn we alle 2 gaan studeren en op kamers gegaan. We hebben altijd het contact en onze vriendschap behouden.
Maar contact tussen mij en haar ouders was er later (bijna) niet meer omdat we ons eigen plekje hadden.
Zeker haar vader heb ik al jaren niet meer gezien, dit heeft me geholpen de fout een plek te geven en te vergeten.

Maar nu 10 jaar later, gaat ze trouwen en ze heeft mij gevraagd als ceremoniemeester, wat ook betekend dat ik best wel weer intensief contact met haar ouders zal hebben.
Ik zie daar als een berg tegen op en weet niet goed hoe ik hier mee om moet gaan.

Nogmaals een grote fout destijds.
iemand tips hoe ik hier mee om moet gaan?
creativeguy schreef:
14-03-2018 21:16
Ik vind er niks geils aan, ik vind het ranzig dat een getrouwde man van 50 neukt met vriendin van dochter van 18.
En dat TO daar nooit last of wroeging van had vind ik ook raar.
Knap dat jij weet dat hij toen 50 was!
creativeguy schreef:
14-03-2018 21:16
Ik vind er niks geils aan, ik vind het ranzig dat een getrouwde man van 50 neukt met vriendin van dochter van 18.
En dat TO daar nooit last of wroeging van had vind ik ook raar.
Gast, trek geen conclusies die er niet zijn.
Ik heb zijn leeftijd niet genoemd.
En heb je gelezen dat ik er geen last van heb.....
Bedoel je nu dat ie niet te oud voor jou was?
Ik zou het niet doen. Dan kan je je op de bruiloft wat meer op de achtergrond houden. En stel het komt ooit uit (god verhoede), dan geeft het feit dat jij ceremoniemeester was met terugwerkende kracht ook nog een smet op de huwelijksdag. Voor vader zal het ook makkelijker zijn, kan ik mij zo voorstellen, als jij geen 'rol' hebt maar gewoon gast bent. Dit is niet het moment om het voor jezelf, vader en vooral vriendin ongemakkelijk te maken.
ikke.merel schreef:
14-03-2018 21:23
Gast, trek geen conclusies die er niet zijn.
Ik heb zijn leeftijd niet genoemd.
En heb je gelezen dat ik er geen last van heb.....
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 15-03-2018 10:06
Reden: Ongepast gedrag
65.83% gewijzigd
8102 schreef:
14-03-2018 21:23
Knap dat jij weet dat hij toen 50 was!
Hij zal geen 30 zijn geweest
:hihi: f
Tampaxropeje schreef:
14-03-2018 22:40
Nou meid wat heb jij er een last van. Zoveel last van dat je al die jaren je kop hebt kunnen houden.

Wat voor persoon ben je als je mee mag op vakantie met het gezin van je vriendin en je dan haar vader gaat liggen neuken, pijpen, en weet ik veel wat meer. En dat niet een keer, maar een 'paar' keer. Dan heb je geen enkel fatsoen. Helemaal nul. Als je vervolgens nog 10 jaar mooi weer met je 'vriendin' blijft spelen heb je daar duidelijk niet genoeg last van.

En nu is er de bruiloft, straks sta je schijnhalig naast opa bij de geboorte van haar kind, maar god god wat heb jij er een last van. Je was 18/19 dan, ben je geen 'ik wist niet wat ik deed' kind meer. Waarschijnlijk heb je hem nog staan versieren ook met je piercings in je tietten. Heb je het ook met haar man gedaan of komt dat nog als ze zwanger is?
Dat dus, met wederzijds goed vinden, brrr :worship:
Tampaxropeje schreef:
Nou meid wat heb jij er een last van. Zoveel last van dat je al die jaren je kop hebt kunnen houden.

Wat voor persoon ben je als je mee mag op vakantie met het gezin van je vriendin en je dan haar vader gaat liggen neuken, pijpen, en weet ik veel wat meer. En dat niet een keer, maar een 'paar' keer. Dan heb je geen enkel fatsoen. Helemaal nul. Als je vervolgens nog 10 jaar mooi weer met je 'vriendin' blijft spelen heb je daar duidelijk niet genoeg last van.

En nu is er de bruiloft, straks sta je schijnhalig naast opa bij de geboorte van haar kind, maar god god wat heb jij er een last van. Je was 18/19 dan, ben je geen 'ik wist niet wat ik deed' kind meer. Waarschijnlijk heb je hem nog staan versieren ook met je piercings in je tietten. Heb je het ook met haar man gedaan of komt dat nog als ze zwanger is?
Jeeh wat een gefrustreerd type ben je, klinkt als een bedrogen vrouw ( en dat kan ik nog snappen ook !!!!)
Tampaxropeje schreef:

Nounou. Wat een vijandigheid, was het jouw vader soms?
Je kan van de pure drift niet eens het woord ‘tieten’ meer spellen, denk aan je rikketik, vrouw!

Ik begrijp niet dat dit verhaal iedereen zo triggert, eigenlijk. Tuurlijk had ze het niet met hem moeten doen, maar toen ik 18/19/20 was ben ik ook in situaties verzijld geraakt waarvan ik achteraf dacht ‘fuck, dit was gevaarlijk/stom/naïef!’. Jammer genoeg is daar achteraf vaak al niets meer aan te doen.
Nepalese33 schreef:
14-03-2018 22:56
Dat dus, met wederzijds goed vinden, brrr :worship:
Jij kent het hé. Je scharrel gaat er met een ander tussen uit....

Echt, ik ben het niet helemaal met TO eens.

Maar jij en gefrustreerde collega net gaan wel erg ver.

Bah Bah
Denk dat veel mannen stiekem best jaloers zijn op de vader in kwestie... seks met een jonge vrouw is nou eenmaler geiler dan seks met je vrouw van 45 waar je het al 15 jaar meedoet. Vreemdgaan gebeurt wel vaker, leeftijd maakt in deze kwestie niets uit (en daar gaat het vooral over in dit topic).
loes1984 schreef:
14-03-2018 23:06
Jij kent het hé. Je scharrel gaat er met een ander tussen uit....

Echt, ik ben het niet helemaal met TO eens.

Maar jij en gefrustreerde collega net gaan wel erg ver.

Bah Bah
Dit gaat niet over een scharrel, maar over het neuken met de vader van je vriendin.
En waarom zijn mijn collega en ik dan gefrustreerd? Omdat we een mening hebben?
Beetje kortzichtig meid, doe er wat aan :bye:
[quote=shala91 post_id=28264047 time=1521064960 user_id=173653]
Je kan van de pure drift niet eens het woord ‘tieten’ meer spellen, denk aan je rikketik, vrouw!

Tuurlijk had ze het niet met hem moeten doen, maar toen ik 18/19/20 was ben ik ook in situaties verzijld geraakt.

Huh? Verzijld geraakt :high5: :facepalm:
Nepalese33 schreef:
14-03-2018 23:17
Dit gaat niet over een scharrel, maar over het neuken met de vader van je vriendin.
En waarom zijn mijn collega en ik dan gefrustreerd? Omdat we een mening hebben?
Beetje kortzichtig meid, doe er wat aan :bye:
Nee hoor ik heb een weidse blik.
Maar jullie zuur gehalte knalt er uit !!!
Jeeh zo uit je panty gaan om een 10 jaar oude jeugdzonde.
Ik hoop dat jij/jullie je hele leven al binnen de lijntjes kleuren.

Nogmaals BAH !!!
Rooss4.0 schreef:
14-03-2018 16:18
Alsjeblieft niet zeg!

Er speelt helemaal geen fout op, wat een kul. Je komt een exsekspartner onder ogen en de situatie is wat ongemakkelijk. Nou en. Gedraag je dit keer volwassen, zo lastig is dat niet.
Plus 300000000000
Natuurlijk word die oude koe niet de sloot uit gehaald.
De kans bestaat natuurlijk dat de man nog steeds denkt dat het wel even ergens kan gebeuren. Maar ik vermoed dat de kans groter is dat hij met een strak smoelwerk niets zegt. En als jij het ook niet doet, krijgen bruid en bruidegom waar ze recht op hebben;Een leuke dag. Mocht het geen leuke dag voor jou worden doordat je spanning mocht voelen, dan is dat maar zo. Daar kom je ook wel weer overheen. Na tien jaar biechten bij vriendin slaat ook nergens op. Als je dat direct gedaan zou hebben zou ik het wellicht hebben gesnapt.
Maar nu na tien jaren pas ? Kom op zeg, iets met oude koeien, sloot enzo.

Dus laat het los, niemand is ermee bezig en jammer voor je dat jij er wel mee bezig bent. Negeer de man veder en zorg ervoor dat vriendin het fijn heeft.
enn wijzigde dit bericht op 14-03-2018 23:35
26.19% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
lise1985 schreef:
14-03-2018 16:15
Misschien ben ik wel heel moralistisch of ouderwets, maar seks met de vader van je beste vriendin, terwijl hij ook nog eens een relatie heeft, is echt not done. Dat doe je gewoon niet, punt.

Breng je vriendin op de hoogte, alsnog. Wees eerlijk.
Pas een paar reacties gelezen maar ik moet gewoon even kwijt dat het absurd is dat de vader van die vriendin zijn poten niet van haar af heeft gehouden. Seks met een vriendinnetje van je dochter...
Werkelijk dat doe je niet, hij had als volwassen man zijn handen thuis moeten houden.
To, als je nu al nerveus wordt van het idee alleen zou ik het niet doen en tegen je vriendin zeggen dat je helaas geen tijd hebt.
Nepalese33 schreef:
14-03-2018 23:22
Altijd nog minder erg dan “tietten”.

En ik had het niet tegen jou. :puh:

Opruier.

OVERIGENS. Er staat in de eerste zin dat ze iets heeft gedaan waar ze zich voor SCHAAMT, en in de titel heeft ze het over een FOUT. Dus wieso heeft ze er geen last van?

Mijn opa zei mij vaak ‘Herzchen, hätte, hätte, Fahrradkette’. Dus.
shala91 wijzigde dit bericht op 14-03-2018 23:41
9.89% gewijzigd
Flowerspowers schreef:
14-03-2018 19:53
Ha! Wat een soap.
Je mond houden , rug recht schouders naar achteren, die bruiloft zo goed mogelijk regelen, de beste ceremoniemeester en vriendin ever zijn, en verder niks.
Totaal debiel gedrag van 10 jaar geleden , maar hee 10 jaar terug! Het is niet vorige week gebeurd.
Prima post dit.... Lees dit even TO
Laat je ook niet veroordelen voor wat tien jaar geleden gebeurt is.
Alleen maar verdrietige en boze mensen als je dit ooit gaat vertellen. Heeft niemand wat aan.
Het kijkt wel of tampax en nepal 1 en de zelfde persoon zijn.....

Idd opruiend en misselijk makende types vind ik jullie.
Dit soort mensen maakt het dat fora uitsterven !!!!

Als een topic waarin een VRAAG wordt gesteld je niet aan staat, reageer dan niet.
Ze vraagt nl niet om jullie gefrustreerde mening. Maar hoe ze hier het beste mee om kan gaan.

Droevig jullie :sick:
loes1984 schreef:
14-03-2018 23:00
Jeeh wat een gefrustreerd type ben je, klinkt als een bedrogen vrouw ( en dat kan ik nog snappen ook !!!!)
Jammer voor je. Ik heb gewoon principes. Maar dat lijkt tegenwoordig een taboe. Alles moet maar kunnen, niks is meer heilig. Sommige dingen doe je gewoon echt niet. Daar is dit er voor mij een van.
[quote=shala91 post_id=28264158 time=1521066745 user_id=173653]
Altijd nog minder erg dan “tietten”.

Ach meid maak je niet druk, het ging mij erom dat je iemand op taalfouten wijst en er dan zelf ook één maakt, die jijzelf nog minder erg blijkt te vinden maar dat terzijde :cheer2:

Mijn opa zei altijd: Op de wind van gisteren kan je vandaag niet zeilen :hello:
Tampaxropeje schreef:
15-03-2018 00:16
Jammer voor je. Ik heb gewoon principes. Maar dat lijkt tegenwoordig een taboe. Alles moet maar kunnen, niks is meer heilig. Sommige dingen doe je gewoon echt niet. Daar is dit er voor mij een van.
Sorry gefrustreerde, maar nogmaals, ze stelt een vraag en vraagt niet naar jouw principes of zure mening.
Kwestie van begrijpend lezen. Maar dat is nogal lastig voor je, zo te lezen.

Echt een citroen smaakt zoet vergeleken met jou !
[quote=loes1984 post_id=28264180 time=1521067227 user_id=118957]
Het kijkt wel of tampax en nepal 1 en de zelfde persoon zijn.....

Idd opruiend en misselijk makende types vind ik jullie.
Dit soort mensen maakt het dat fora uitsterven !!!!

Als een topic waarin een VRAAG wordt gesteld je niet aan staat, reageer dan niet.
Ze vraagt nl niet om jullie gefrustreerde mening. Maar hoe ze hier het beste mee om kan gaan.

Droevig jullie :sick:

Ach ach, doe niet zo dramatisch zeg. Openbaar forum hé, dan kan je reactie's verwachten. Dat de reactie's jou dan niet aanstaan en dat jij dan gelijk gaat strooien met woorden als gefrustreerd, opruiend en misselijk makende types dat vind ik dan weer een kwalijke zaak :p:
Valt me op dat jullie tekens vlak na elkaar reageren.
Dus toch 1 en dezelfde persoon.
Zal de mods eens even tippen.
Trollen zijn jullie !!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven