Een nieuw begin.

13-02-2026 11:33 131 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hallo allemaal,

Mijn vorige topic heb ik laten verwijderen i.v.m. eventuele herkenbaarheid. Ik ben nu op een veilige plek en wil dat ook graag zo houden.

Korte samenvatting: half jaar geleden heb ik een topic geopend voor advies. Ik was namelijk bang voor mijn ex en wilde alleen tips om er mee om te kunnen gaan. Door de maanden heen heb ik mij gerealiseerd dat er sprake was van huiselijk geweld en andere problematiek bij mijn ex. Inmiddels zit ik op een veilige plek.

Ik merk dat het besef nu pas begint in te dalen. Heb geen idee hoe de komende dagen/weken/maanden zullen gaan verlopen, maar vanaf nu kan het alleen maar beter worden! :)
Als de kalk eenmaal weg is, kan je het volgende eens proberen. Je afwas is toch ook altijd streeploos? Ik maak vrijwel alles, en zeker ruiten en spiegels, schoon met een oplossing afwasmiddel in een sprayfles. Goed droogmaken, met een trekker of gewoon met een handdoek of zo.
Iedereen heeft zijn eigen manier van schoonmaken. Heel veel mensen gebruiken Glassex, en ik krijg met Glassex juist strepen, snap niet hoe anderen daarmee kunnen werken :O
Probeer gewoon verschillende tips uit en dan komt vanzelf bovendrijven wat voor jou werkt.
En misschien ben je gewoon geen schoonmaakkoningin, daar vergaat de wereld ook niet van. :D
Ik accepteer gewoon strepen op mijn douchecabine. Life's too short.
Tjezus, wat vals
MevrouwJack schreef:
17-02-2026 11:38
:HA:
Meelezer hier. Heel tof voor je TO, dat je zo fijn aan het settelen bent in je eigen huis!
MevrouwJack schreef:
17-02-2026 11:38
Precies dit. Het is niet iets waar je de hele tijd tegenaan kijkt. Spelen met de katten is vast veel leuker.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven