Ex-vriend intimideert mij

20-10-2018 23:12 139 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds een maand is de relatie tussen mij en mijn vriend verbroken na 4 jaar samen zijn.
Het is definitief uit, daar is geen misverstand over.
Echter is het zo dat hij mij bijna dagelijks confronteert. Boosheid, beschuldigingen, (semi)dreigementen en het ergste nog dat het in huis gebeurt. Fysiek gelukkig nooit problemen.

Vaak kom ik van werk thuis en na een uur staat meneer opeens binnen en beginnen de ruzies. Hij blijft dan ook de hele avond in de huiskamer terwijl ik rustig wil Netflixen. Hij moet gewoon zelf een bezigheid vinden en niet mij blijven lastig vallen.

De buren, zijn familie en zelfs mijn eigen familie tonen geen enkele sympathie, kiezen zelfs zijn kant.

De sleutels van de auto zijn ook verdwenen, waardoor ik nu dagelijks met de fiets naar werk moet (is gelukkig maar een half uur fietsen)

Ik heb wel eens uit pure frustratie alle haken op de deur gedaan, maar ik moet hem nageven inventief te zijn want binnen 10 minuten had hij een haak aan een stok gemaakt en via een bovenraampje het keukenraam al los.

Ik heb geen zin in confrontatie, ik wil gewoon rustig mijn leven leiden en het verleden achter me laten. Wie heeft er een wijze raad voor mij :confused:
anoniem_377396 wijzigde dit bericht op 22-10-2018 14:39
0.00% gewijzigd
Ergens anders gaan wonen, evt tijdelijk. Je doet het ook zelf door in deze situatie te blijven en te eisen dat hij zich op een bepaalde manier gedraagt.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 21-10-2018 23:41
Reden: trollhunten
0.00% gewijzigd
Caracolita schreef:
20-10-2018 23:18
Waarom kiest iedereen zijn kant?
.
Omdat TO is vreemd gegaan.

Ja, best wel raar dat iedereen dan zijn kant kiest :facepalm:

Beetje soort van wel de lusten maar niet de lasten willen.
Niet geschoten is altijd mis
Bloody_Mary schreef:
21-10-2018 10:16
Is het schoolvakantie?
Ja.
Caracolita schreef:
20-10-2018 23:18
Inderdaad belangrijk om te weten van wie het huis en de auto is. Als jullie niet samen woonden of het is jouw huis, dan is het heel simpel: deur op slot, niet binnenlaten, politie bellen bij inbraak, blokkeren op whatsapp en sms/bellen en vooral nergens op ingaan.
Waarom kiest iedereen zijn kant?
Zijn huis, zijn auto en ze is vreemdgegaan.

Nou moeilijk hoor.
De topic titel is verkeerd. Had moeten zijn: ik stalk mijn ex vriend en breek in zijn huis in.

Zorg dat je vandaag nog je spullen bij elkaar verzameld en zijn huis verlaat. Dat je zelf te weinig gespaard heb om een eigen auto te kunnen kopen is ook al niet zijn probleem. Dan ga je maar op een camping staan met je tentje of je trekt in bij je nieuwe lover. En de volgende keer dat je je ex buiten sluit uit zijn eigen huis hoop ik dat hij de politie belt en je er uit laat zetten.
Bitje93 schreef:
21-10-2018 13:04
.
Omdat TO is vreemd gegaan.

Ja, best wel raar dat iedereen dan zijn kant kiest :facepalm:

Beetje soort van wel de lusten maar niet de lasten willen.
Nee vreemdgaan zou ik het niet willen noemen. We hadden afgesproken dat seks met anderen geen probleem was zolang we het met die ander veilig deden en er eerlijk over waren. Hij is tijdens omze relatie ook wel eens met een ander geweest. Voor mij was dit de eerste keer.
Lucifer2018 schreef:
21-10-2018 13:06
Zijn huis, zijn auto en ze is vreemdgegaan.

Nou moeilijk hoor.
Zwart-wit denken is wel lekker makkelijk hè?

"Zijn huis" dat klinkt net alsof hij de eigenaar is. Ik woon hier net zo goed. Hij is de hoofdhuurder en ik de medehuurder. Als ik nog een maand langer hier sta ingeschreven krijg ik volgens mij ook huurrechten als hij.
Jij moet nieuwe woonruimte zoeken.
Pammetjes schreef:
21-10-2018 14:12

"Zijn huis" dat klinkt net alsof hij de eigenaar is. Ik woon hier net zo goed. Hij is de hoofdhuurder en ik de medehuurder. Als ik nog een maand langer hier sta ingeschreven krijg ik volgens mij ook huurrechten als hij.
Het dringt niet echt tot je door dat het wel degelijk zijn huis is he, en zijn auto. Dat jij meebetaalt is je eigen keuze geweest.
Pammetjes schreef:
21-10-2018 14:09
Nee vreemdgaan zou ik het niet willen noemen. We hadden afgesproken dat seks met anderen geen probleem was zolang we het met die ander veilig deden en er eerlijk over waren. Hij is tijdens omze relatie ook wel eens met een ander geweest. Voor mij was dit de eerste keer.
Goede afspraken dan. Die werkten dus niet. Lijkt me ook logisch.
Pammetjes schreef:

Feiten zijn vervelend he?

Ahh en weer een nieuw stukje info.. spannend hoor.

Nou dan zou ik maar dimmen als ik jou was he?
Dus hem niet buiten sluiten en alles ondergaan zodat hij je er niet uitmietert.
Pammetjes schreef:

Lekker bij je neukertje gaan wonen.

Opgelost.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Pammetjes schreef:

Dan snap ik niet dat je zo bijdehand naar hem doet. Maandje slikken en buigen en af en toe pijpen en je kan een rechtszaak starten om hem het huis uit te krijgen.
Wat wil je dan? Hij wil zijn huis niet uit, jij wil er niet uit en samen gaat dus niet.
huisduif schreef:
21-10-2018 14:25
Wat wil je dan? Hij wil zijn huis niet uit, jij wil er niet uit en samen gaat dus niet.
Wennen aan de nieuwe situatie. Dat hij me een hele tijd heeft voorgelogen, dat we niet samen verder gaan. Uiteindelijk natuurlijk wel een woning voor mezelf vinden. Ik had vorige week al even gezocht, en dat valt niet mee in deze buurt. Zodra ik weer twee keer loon heb gehad kan ik ook wel zelf een autootje kopen. Dan zou ik eventueel ook verderaf kunnen gaan wonen, daar is meer betaalbaar aanbod.

Nog liever heb ik natuurlijk dat hij gewoon vertrekt. Naar één van z'n neukertjes ofzo. Maar ik heb inmiddels wel door dat dat er niet inzit
En tijdelijk bij familie?

Dit lijkt me ook niets. Het lijkt alsof jullie beide elkaar niet kunnen uitstaan, en dan samen in 1 huis. Erger dan dat kan niet.
Nemaìn’ schreef:
21-10-2018 00:23
:rofl:
Ik snap echt niet wat hier zo grappig aan is? :(

Een aantal maanden geleden zocht ik in zijn jaszak naar de autosleutels. Maar toen vond ik opeens een klein mapje met daarin een aantal opgevouwen documenten, waaronder uitslag SOAtest en een verklaring van de datum waarop hij gesteriliseerd is.

Ik kan dit nu nog steeds nauwelijks geloven. Hij zei altijd dat hij kinderen wilde met mij en we hadden afgesproken alleen beschermde seks te hebben met anderen. Blijkt dus dat hij over beide heeft gelogen.

Toen ben ik uit boosheid en zoektocht naar troost een keer met een andere man gegaan. Ik vind echt niet dat ex mij daarom nu opeens op straat kan zetten.
Jardis schreef:
21-10-2018 14:46
En tijdelijk bij familie?

Dit lijkt me ook niets. Het lijkt alsof jullie beide elkaar niet kunnen uitstaan, en dan samen in 1 huis. Erger dan dat kan niet.
Mijn familie woont ver weg. Vanuit daar kan ik nooit optijd op mijn werk verschijnen met ov, zo vroeg rijden de bussen nog niet. Ik kan ook niemand bedenken waarvan ik de auto zou kunnen lenen ofzo
Erg volwassen allemaal.

Hij zich niet gedragen zoals jij wel dat deed hij hiervoor ook al niet.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Pammetjes schreef:
21-10-2018 14:55

Een aantal maanden geleden zocht ik in zijn jaszak naar de autosleutels. Maar toen vond ik opeens een klein mapje met daarin een aantal opgevouwen documenten, waaronder uitslag SOAtest en een verklaring van de datum waarop hij gesteriliseerd is.

Ik kan dit nu nog steeds nauwelijks geloven. Hij zei altijd dat hij kinderen wilde met mij en we hadden afgesproken alleen beschermde seks te hebben met anderen. Blijkt dus dat hij over beide heeft gelogen.

Toen ben ik uit boosheid en zoektocht naar troost een keer met een andere man gegaan. Ik vind echt niet dat ex mij daarom nu opeens op straat kan zetten.
Waar is de open relatie gebleven ?
Je bent uit wrok en troost in de armen van je neukertje gedreven
Waarom heb je het niet uitgemaakt toen je er achter kwam dat die over een soa en een Sterilisatie loog

Of wist hij niet dat je dat wist

Als dat zo is

"Dan verdienen jullie elkaar" en word eens volwassen 😐
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
mamsvan schreef:
21-10-2018 15:36
Waar is de open relatie gebleven ?
Je bent uit wrok en troost in de armen van je neukertje gedreven
Waarom heb je het niet uitgemaakt toen je er achter kwam dat die over een soa en een Sterilisatie loog

Of wist hij niet dat je dat wist

Als dat zo is

"Dan verdienen jullie elkaar" en word eens volwassen 😐
Waar de 'open' in onze relatie opeens heen was snap ik ook niet. Blijkbaar was het voor hem alleen open van zijn kant. Dat hij wel eens seks had met anderen vond ik oké. Alleen het gelieg dus niet.

Jawel, ik heb hem daarmee geconfronteerd en hij ontkende ook niets. Hij legde me uit dat hij op z'n 30e gelijk sterilisatie heeft laten doen om niet per ongeluk iemand zwanger te maken. Hij heeft vrij veel seksuele contacten (gehad) in z'n leven. Hij laat minimaal 2x per jaar een SOAtest doen voor de zekerheid.

Van de sterilisatie had hij wel spijt zei hij. Had hij me nog niet durven te vertellen. Op dat moment klonken z'n woorden heel mooi, maar dag later ging ik er toch aan twijfelen. Heeft hij me niet al die tijd gewoon belazerd.
Pammetjes schreef:
21-10-2018 14:55

En die droeg hij bij zich omdat?
En hoe ziet die verklaring er eigenlijk uit? Wist niet eens dat ze daar verklaringen voor afgeven
Lord*Voldemort schreef:
21-10-2018 16:13
En die droeg hij bij zich omdat?
En hoe ziet die verklaring er eigenlijk uit? Wist niet eens dat ze daar verklaringen voor afgeven
Hij droeg die verklaring bij zich om aan z'n sekscontact te kunnen aantonen dat hij steriel en SOA-vrij is. Zodat ze onbeschermde seks konden hebben.

Het was een uitdraai van die sterilisatie-kliniek waarop stond wanneer hij voor het eerst gebeld had, dat hij doorverwijzing van de HA had, wanneer de ingreep gedaan is en dat er bij de test een aantal maanden later geen levende zaadcellen meer zijn gevonden.
Pammetjes schreef:
21-10-2018 16:25
Hij droeg die verklaring bij zich om aan z'n sekscontact te kunnen aantonen dat hij steriel en SOA-vrij is. Zodat ze onbeschermde seks konden hebben.

Het was een uitdraai van die sterilisatie-kliniek waarop stond wanneer hij voor het eerst gebeld had, dat hij doorverwijzing van de HA had, wanneer de ingreep gedaan is en dat er bij de test een aantal maanden later geen levende zaadcellen meer zijn gevonden.
Hou de eer aan jezelf en vertrek uit zijn woning. Dit gaat het niet meer worden. En leer hiervan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven