Ex-vriend intimideert mij
zaterdag 20 oktober 2018 om 23:12
Sinds een maand is de relatie tussen mij en mijn vriend verbroken na 4 jaar samen zijn.
Het is definitief uit, daar is geen misverstand over.
Echter is het zo dat hij mij bijna dagelijks confronteert. Boosheid, beschuldigingen, (semi)dreigementen en het ergste nog dat het in huis gebeurt. Fysiek gelukkig nooit problemen.
Vaak kom ik van werk thuis en na een uur staat meneer opeens binnen en beginnen de ruzies. Hij blijft dan ook de hele avond in de huiskamer terwijl ik rustig wil Netflixen. Hij moet gewoon zelf een bezigheid vinden en niet mij blijven lastig vallen.
De buren, zijn familie en zelfs mijn eigen familie tonen geen enkele sympathie, kiezen zelfs zijn kant.
De sleutels van de auto zijn ook verdwenen, waardoor ik nu dagelijks met de fiets naar werk moet (is gelukkig maar een half uur fietsen)
Ik heb wel eens uit pure frustratie alle haken op de deur gedaan, maar ik moet hem nageven inventief te zijn want binnen 10 minuten had hij een haak aan een stok gemaakt en via een bovenraampje het keukenraam al los.
Ik heb geen zin in confrontatie, ik wil gewoon rustig mijn leven leiden en het verleden achter me laten. Wie heeft er een wijze raad voor mij
Het is definitief uit, daar is geen misverstand over.
Echter is het zo dat hij mij bijna dagelijks confronteert. Boosheid, beschuldigingen, (semi)dreigementen en het ergste nog dat het in huis gebeurt. Fysiek gelukkig nooit problemen.
Vaak kom ik van werk thuis en na een uur staat meneer opeens binnen en beginnen de ruzies. Hij blijft dan ook de hele avond in de huiskamer terwijl ik rustig wil Netflixen. Hij moet gewoon zelf een bezigheid vinden en niet mij blijven lastig vallen.
De buren, zijn familie en zelfs mijn eigen familie tonen geen enkele sympathie, kiezen zelfs zijn kant.
De sleutels van de auto zijn ook verdwenen, waardoor ik nu dagelijks met de fiets naar werk moet (is gelukkig maar een half uur fietsen)
Ik heb wel eens uit pure frustratie alle haken op de deur gedaan, maar ik moet hem nageven inventief te zijn want binnen 10 minuten had hij een haak aan een stok gemaakt en via een bovenraampje het keukenraam al los.
Ik heb geen zin in confrontatie, ik wil gewoon rustig mijn leven leiden en het verleden achter me laten. Wie heeft er een wijze raad voor mij
anoniem_377396 wijzigde dit bericht op 22-10-2018 14:39
0.00% gewijzigd
zondag 21 oktober 2018 om 20:20
Ik loop altijd met de inbrenghuls van mijn Mirena op zak. Jij niet dan?
zondag 21 oktober 2018 om 20:33
zondag 21 oktober 2018 om 23:15
De boosheid en beschuldigingen van zijn kant lijken voorbij. Hij vertelde vanavond heel kalm dat hij inzag dat hij veel fouten heeft gemaakt en dat hij een week bij z'n broer gaat logeren. Daarna wil hij dat ik weg ben omdat hij de logeerkamer per 1 november gaat verhuren.
Dit laatste leek me eerst een domme smoes om van mij af te komen, maar hij liet me allemaal berichten lezen. Hij gaat de kamer 'verhuren' aan een 19jarig meisje dat hij kent via een sexsite
Nou ik heb het rijk hier gelukkig even een week voor mezelf. Even geen ruzies en dreigementen meer. En ik heb ook al een plan
Maar nu eerst slapen.
Dit laatste leek me eerst een domme smoes om van mij af te komen, maar hij liet me allemaal berichten lezen. Hij gaat de kamer 'verhuren' aan een 19jarig meisje dat hij kent via een sexsite
Nou ik heb het rijk hier gelukkig even een week voor mezelf. Even geen ruzies en dreigementen meer. En ik heb ook al een plan
maandag 22 oktober 2018 om 08:24
Je laatste post schetst een heel ander beeld dan je eerdere posts. Jij zal dus moeten vertrekken , het is zijn huis. En ook zijn auto. Waarom vind je het raar dat hij zijn eigen huis en auto wil blijven gebruiken?
Zoek zelf iets anders.
edit. Heel erg mosterd. Het ging te snel voor mij.
Zoek zelf iets anders.
edit. Heel erg mosterd. Het ging te snel voor mij.
anoniem_677a6b2c79b65 wijzigde dit bericht op 22-10-2018 13:59
Reden: Mosterd
Reden: Mosterd
9.89% gewijzigd
maandag 22 oktober 2018 om 10:27
Ah gut. Ja ik had hier echt willen blijven wonen tot mijn pensioen. Not. Ik vind dat hij met z'n idiote leugenachtige gedrag gewoon niet zo makkelijk mag wegkomen.
maandag 22 oktober 2018 om 10:34
Joh, doe toch gewoon. Zelden zo'n flauwekul gelezen. Zoek een hobby.Pammetjes schreef: ↑21-10-2018 16:25Hij droeg die verklaring bij zich om aan z'n sekscontact te kunnen aantonen dat hij steriel en SOA-vrij is. Zodat ze onbeschermde seks konden hebben.
Het was een uitdraai van die sterilisatie-kliniek waarop stond wanneer hij voor het eerst gebeld had, dat hij doorverwijzing van de HA had, wanneer de ingreep gedaan is en dat er bij de test een aantal maanden later geen levende zaadcellen meer zijn gevonden.
maandag 22 oktober 2018 om 11:40
Ik kon het zelf ook nauwelijks geloven. Het enge vind ik vooral dat hij er tegen mij nu opeens wel zo open over is, terwijl hij tegen z'n familie nog de brave Hendrik speelt.Petrolblauw75 schreef: ↑22-10-2018 10:34Joh, doe toch gewoon. Zelden zo'n flauwekul gelezen. Zoek een hobby.
maandag 22 oktober 2018 om 11:42
Ik krijg inderdaad het gevoel dat ik op dit forum niet helemaal op m'n plek ben. Jullie begrijpen mij niet, en ik begrijp veel van de reacties hier niet. Noorwegen?the_Wicked_Witch schreef: ↑22-10-2018 10:41Zelf in Noorwegen gaat het niveau achteruit. Ik vind dit nog geen zesje waard.
maandag 22 oktober 2018 om 11:47
Ja ben ik met je eens. Ik begin steeds meer te beseffen hoe ik me heb laten manipuleren tot er van m'n zelfrespect weinig meer over was. Vandaag opeens een helder gevoel van doortastendheid en wraaklust.Het-groepje schreef: ↑21-10-2018 20:31Ik zou nog liever in een hostel slapen dan in deze situatie.
Heb je geen trots, je hebt er toch geen reet aan om medehuurder te worden, hij gaat echt zijn huis niet opgeven ofzo
Neem je verlies, huur een kamer en ga gewoon weg. Dit slaat nergens op.
Ik denk dat een aantal van jullie posts, in combinatie met het gesprek van gister, mijn ogen wel hebben geopend
maandag 22 oktober 2018 om 12:02
Zijn huis dus (van oorsprong), zijn auto. Jij met een andere man aan het rollebollen en je vindt het gek dat hij zo 'raar' reageert?Pammetjes schreef: ↑20-10-2018 23:51Huis staat op zijn naam, ik ben er 2 jaar geleden ingetrokken en heb me ingeschreven. We betaalden beiden de helft van het huishouden.
Echter zijn we niet met ruzie uit elkaar gegaan, en is er gewoon een royale gastenkamer waar ik nu verblijf, Ik vind niet dat ik daarom zomaar weg moet gaan. We kunnen gewoon als huisgenoten samen wonen toch? Auto is ook van hem al gebruikte die ik meer want hij carpoolt elke dag naar werk.
Ik vind het maar raar dat hij hier zo moeilijk over doet, ik betaal toch gewoon mee aan de huur? Zo'n overlast ben ik niet. Ik ben zelfs regelmatig een dag of weekend niet thuis en bij mijn nieuwe scharrel (dat was de reden dat het uit ging overigens, ik had een keer wat gedaan met een andere man, so what)
Verhuis en ga op eigen benen staan!
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
maandag 22 oktober 2018 om 12:09
Ik snap dat je geen zin hebt het hele topic door te spitten. We hadden een open relatie. Hij ging regelmatig met andere vrouwen. Ik denk dat hij dat 'rollebollen' van mij alleen maar als excuus heeft gebruikt omdat hij van me af wil.
Ik heb al besloten om hier weg te gaan. Ik heb ook al een plan. Maar dat kan ik hier niet helemaal gaan uittypen ivm eventuele herkenbaarheid.
maandag 22 oktober 2018 om 12:11
Ja hoor. Ik heb genoeg foto's van m'n oude appartement gelukkig.PotjePindakaas schreef: ↑22-10-2018 12:05Ik hoop voor jou spullen die aantoonbaar van jou zijn. Anders ga je nog wel op voor heling.
(Al ga ik die voorlopig niet bekijken want dan barst ik in tranen uit van heimwee)
maandag 22 oktober 2018 om 12:22
Niet jezelf van de domme houden. In een ander topic blijkt dat jij héél goed weet waar Noorwegen ligt.
maandag 22 oktober 2018 om 13:51
Het land waar de kinderen regelmatig van gedaante veranderen? Staat nog niet op mijn lijstje helaas, wel op de jouwe zie ikthe_Wicked_Witch schreef: ↑22-10-2018 12:22Niet jezelf van de domme houden. In een ander topic blijkt dat jij héél goed weet waar Noorwegen ligt.