Ex-vriend intimideert mij
zaterdag 20 oktober 2018 om 23:12
Sinds een maand is de relatie tussen mij en mijn vriend verbroken na 4 jaar samen zijn.
Het is definitief uit, daar is geen misverstand over.
Echter is het zo dat hij mij bijna dagelijks confronteert. Boosheid, beschuldigingen, (semi)dreigementen en het ergste nog dat het in huis gebeurt. Fysiek gelukkig nooit problemen.
Vaak kom ik van werk thuis en na een uur staat meneer opeens binnen en beginnen de ruzies. Hij blijft dan ook de hele avond in de huiskamer terwijl ik rustig wil Netflixen. Hij moet gewoon zelf een bezigheid vinden en niet mij blijven lastig vallen.
De buren, zijn familie en zelfs mijn eigen familie tonen geen enkele sympathie, kiezen zelfs zijn kant.
De sleutels van de auto zijn ook verdwenen, waardoor ik nu dagelijks met de fiets naar werk moet (is gelukkig maar een half uur fietsen)
Ik heb wel eens uit pure frustratie alle haken op de deur gedaan, maar ik moet hem nageven inventief te zijn want binnen 10 minuten had hij een haak aan een stok gemaakt en via een bovenraampje het keukenraam al los.
Ik heb geen zin in confrontatie, ik wil gewoon rustig mijn leven leiden en het verleden achter me laten. Wie heeft er een wijze raad voor mij
Het is definitief uit, daar is geen misverstand over.
Echter is het zo dat hij mij bijna dagelijks confronteert. Boosheid, beschuldigingen, (semi)dreigementen en het ergste nog dat het in huis gebeurt. Fysiek gelukkig nooit problemen.
Vaak kom ik van werk thuis en na een uur staat meneer opeens binnen en beginnen de ruzies. Hij blijft dan ook de hele avond in de huiskamer terwijl ik rustig wil Netflixen. Hij moet gewoon zelf een bezigheid vinden en niet mij blijven lastig vallen.
De buren, zijn familie en zelfs mijn eigen familie tonen geen enkele sympathie, kiezen zelfs zijn kant.
De sleutels van de auto zijn ook verdwenen, waardoor ik nu dagelijks met de fiets naar werk moet (is gelukkig maar een half uur fietsen)
Ik heb wel eens uit pure frustratie alle haken op de deur gedaan, maar ik moet hem nageven inventief te zijn want binnen 10 minuten had hij een haak aan een stok gemaakt en via een bovenraampje het keukenraam al los.
Ik heb geen zin in confrontatie, ik wil gewoon rustig mijn leven leiden en het verleden achter me laten. Wie heeft er een wijze raad voor mij
anoniem_377396 wijzigde dit bericht op 22-10-2018 14:39
0.00% gewijzigd
maandag 22 oktober 2018 om 13:59
Pammetjes schreef: ↑22-10-2018 12:09Ik snap dat je geen zin hebt het hele topic door te spitten. We hadden een open relatie. Hij ging regelmatig met andere vrouwen. Ik denk dat hij dat 'rollebollen' van mij alleen maar als excuus heeft gebruikt omdat hij van me af wil.
Ik heb al besloten om hier weg te gaan. Ik heb ook al een plan. Maar dat kan ik hier niet helemaal gaan uittypen ivm eventuele herkenbaarheid.
Oh wat spannend!!! Ik hou het bijna niet meer hoor
maandag 22 oktober 2018 om 14:00
Nee ik ga iig niet uit wraak zijn spullen verkopen. Als ik al wraak neem is het op een eerlijke manier. Maar ik heb hier al teveel details van mijn privéleven neergezet, dus kan ik me niet verder over uitwijden. Bovendien, ga ik me voornamelijk bezig houden met mijn eigen leven. Dit afhterlijke mannukel heeft me nu al meer dan genoeg tijd en energie gekost.
maandag 22 oktober 2018 om 14:37
Niets bijzonders
anoniem_377396 wijzigde dit bericht op 22-10-2018 14:48
46.38% gewijzigd
maandag 22 oktober 2018 om 15:55
Dat zeker! Van hem ben ik volgende week af, met mezelf moet ik nog de rest van m'n leven door. Dus wat reflectie kan zeker geen kwaad.
De broer van m'n ex stuurde me net trouwens een appje dat hij de situatie ook vervelend voor me vindt en me wel wil helpen verhuizen met z'n aanhanger.
Als de mensen die geboden hebben mijn spullen ook daadwerkelijk komen kopen dan heb ik genoeg geld voor een autootje, en kan ik ergens afgelegen antikraak wonen.
De broer van m'n ex stuurde me net trouwens een appje dat hij de situatie ook vervelend voor me vindt en me wel wil helpen verhuizen met z'n aanhanger.
Als de mensen die geboden hebben mijn spullen ook daadwerkelijk komen kopen dan heb ik genoeg geld voor een autootje, en kan ik ergens afgelegen antikraak wonen.
maandag 22 oktober 2018 om 16:29
Neehoor, ik heb vandaag gebeld en ze hebben een aantal units direct beschikbaar. Wel op ongelukkige locaties waar je met OV niet kunt komen, en douche en keuken gedeeld. Maar wel ruime kamer waar al m'n spullen makkelijk inpassen. En goedkoop ook.
Werkgeversverklaring, huurdersverklaring en borgstelling enzo (formulieren die ze bij anti-kraak organisatie willen hebben) heb ik een maand geleden ook al ingeleverd daar, dus denk dat het nu wel snel kan gaan. Hoop van wel iig.
Werkgeversverklaring, huurdersverklaring en borgstelling enzo (formulieren die ze bij anti-kraak organisatie willen hebben) heb ik een maand geleden ook al ingeleverd daar, dus denk dat het nu wel snel kan gaan. Hoop van wel iig.