Ex-vriend intimideert mij
zaterdag 20 oktober 2018 om 23:12
Sinds een maand is de relatie tussen mij en mijn vriend verbroken na 4 jaar samen zijn.
Het is definitief uit, daar is geen misverstand over.
Echter is het zo dat hij mij bijna dagelijks confronteert. Boosheid, beschuldigingen, (semi)dreigementen en het ergste nog dat het in huis gebeurt. Fysiek gelukkig nooit problemen.
Vaak kom ik van werk thuis en na een uur staat meneer opeens binnen en beginnen de ruzies. Hij blijft dan ook de hele avond in de huiskamer terwijl ik rustig wil Netflixen. Hij moet gewoon zelf een bezigheid vinden en niet mij blijven lastig vallen.
De buren, zijn familie en zelfs mijn eigen familie tonen geen enkele sympathie, kiezen zelfs zijn kant.
De sleutels van de auto zijn ook verdwenen, waardoor ik nu dagelijks met de fiets naar werk moet (is gelukkig maar een half uur fietsen)
Ik heb wel eens uit pure frustratie alle haken op de deur gedaan, maar ik moet hem nageven inventief te zijn want binnen 10 minuten had hij een haak aan een stok gemaakt en via een bovenraampje het keukenraam al los.
Ik heb geen zin in confrontatie, ik wil gewoon rustig mijn leven leiden en het verleden achter me laten. Wie heeft er een wijze raad voor mij
Het is definitief uit, daar is geen misverstand over.
Echter is het zo dat hij mij bijna dagelijks confronteert. Boosheid, beschuldigingen, (semi)dreigementen en het ergste nog dat het in huis gebeurt. Fysiek gelukkig nooit problemen.
Vaak kom ik van werk thuis en na een uur staat meneer opeens binnen en beginnen de ruzies. Hij blijft dan ook de hele avond in de huiskamer terwijl ik rustig wil Netflixen. Hij moet gewoon zelf een bezigheid vinden en niet mij blijven lastig vallen.
De buren, zijn familie en zelfs mijn eigen familie tonen geen enkele sympathie, kiezen zelfs zijn kant.
De sleutels van de auto zijn ook verdwenen, waardoor ik nu dagelijks met de fiets naar werk moet (is gelukkig maar een half uur fietsen)
Ik heb wel eens uit pure frustratie alle haken op de deur gedaan, maar ik moet hem nageven inventief te zijn want binnen 10 minuten had hij een haak aan een stok gemaakt en via een bovenraampje het keukenraam al los.
Ik heb geen zin in confrontatie, ik wil gewoon rustig mijn leven leiden en het verleden achter me laten. Wie heeft er een wijze raad voor mij
anoniem_377396 wijzigde dit bericht op 22-10-2018 14:39
0.00% gewijzigd
zaterdag 20 oktober 2018 om 23:56
Natuurlijk.
zaterdag 20 oktober 2018 om 23:57
Dat ze niet rustig kan netflixen in zijn huis. En dat hij zijn eigen autosleutels heeft en TO nu moet fietsen.
Echt ik had je bij de eerste buitensluiting al uit mijn huis geflikkerd TO.
Misschien wat beters verzinnen volgend topic.
zondag 21 oktober 2018 om 00:03
Ghe, dus zijn huis, zijn auto en ‘so what’dat jij een keer wat met een ander rommelde? Jij betaalt toch ook huur?
Slecht verhaal, mij te lang.
Bullshit.
Slecht verhaal, mij te lang.
Bullshit.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zondag 21 oktober 2018 om 00:10
Ja, we hadden een open relatie qua seks. Waar hij uiterst tevreden mee was, tot ik degene was die eens met een ander rommelde. Toen was het huis opeens te klein, letterlijk en figuurlijk.
zondag 21 oktober 2018 om 00:15
Uiteindelijk wel natuurlijk. Maar tot die tijd blijf ik hier. Ik hoop dat hij de negatieve emoties snel achter zich kan laten zodat we gewoon vrienden kunnen zijn. Dat is ook wat we hebben afgesproken.
zondag 21 oktober 2018 om 00:20
zondag 21 oktober 2018 om 00:22
Nee, ik wil wel graag kinderen. Maar kwam er onlangs achter dat hij zich heeft laten steriliseren. Dus wat dat betreft ook wel beter dat het uit is.
zondag 21 oktober 2018 om 00:22
Je hebt het maar zwaar zeg. Misschien helpt een handje pammetjes.Pammetjes schreef: ↑21-10-2018 00:20Kiezen jullie nu ook opeens allemaal zijn kant? Alleen maar omdat huurhuis en auto toevallig op zijn naam staan? Ik heb de afgelopen twee jaar minstens zoveel betaald aan alles als hij. Ik vind niet dat ik opeens m'n spullen hoef te pakken omdat hij plots jaloers is.
zondag 21 oktober 2018 om 00:24
Ik zou zo snel mogelijk vertrekken voor jou eigen veiligheid en rust.Pammetjes schreef: ↑21-10-2018 00:20Kiezen jullie nu ook opeens allemaal zijn kant? Alleen maar omdat huurhuis en auto toevallig op zijn naam staan? Ik heb de afgelopen twee jaar minstens zoveel betaald aan alles als hij. Ik vind niet dat ik opeens m'n spullen hoef te pakken omdat hij plots jaloers is.
Dat zou mij meer waart zijn wie er gelijk heeft ja/nee.
Jou ex kan er blijkbaar niet mee omgaan om jou continu te zien, dat blijkt wel uit de confrontaties welke hij opzoekt elke avond.
Zoek andere woonruimte.
zondag 21 oktober 2018 om 00:33
Hier heb je wel gelijk in. Maar nieuwe woonruimte heb ik niet zo 1,2,3 gevondenesther55 schreef: ↑21-10-2018 00:24Ik zou zo snel mogelijk vertrekken voor jou eigen veiligheid en rust.
Dat zou mij meer waart zijn wie er gelijk heeft ja/nee.
Jou ex kan er blijkbaar niet mee omgaan om jou continu te zien, dat blijkt wel uit de confrontaties welke hij opzoekt elke avond.
Zoek andere woonruimte.
zondag 21 oktober 2018 om 00:36
Nou dan blijf je toch lekker zitten waar je zit? Mijn een biet.Pammetjes schreef: ↑21-10-2018 00:20Kiezen jullie nu ook opeens allemaal zijn kant? Alleen maar omdat huurhuis en auto toevallig op zijn naam staan? Ik heb de afgelopen twee jaar minstens zoveel betaald aan alles als hij. Ik vind niet dat ik opeens m'n spullen hoef te pakken omdat hij plots jaloers is.
zondag 21 oktober 2018 om 00:38
Ja, met een gesteriliseerde ex is het lastig kinderen maken inderdaad. Hopelijk vind je snel een nieuwe zaadschieter die er geen problemen mee heeft dat je het huis van je ex gekraakt hebt terwijl hij er nog woont.