Fysieke aantrekkingskracht tussen man en vrouw..

07-03-2010 09:41 345 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ladies and gentlemen..?

Ik vraag me af of een sterke, sexuele fysieke aantrekkingskracht tussen een man en een vrouw voor altijd tussen hen aanwezig zal blijven..Ook al hebben ze weinig of geen contact meer. Dan heb ik het over de man, zal de man zich altijd wel aangetrokken voelen tot de vrouw met wij die sexuele klik heeft..?

Dit zijn ook gevoelens, welliswaar anders dan echte liefde..of is het ook een vorm van liefde..?

Graag leuke en serieuze reacties
quote:SexyBitch schreef op 07 maart 2010 @ 10:10:

[...]

Kan en is that a crime, Rasa? Hou jij je maar lekker hoopvol bezig met je sporadische 2e date.Neuh, zeker geen crime. Alleen dat is wel wat anders dan puur fysieke aantrekkingskracht. Je suggereert dat jij met die man kan spelen en dat hij je niks doet, maar je lijkt juist volledig in de ban geraakt van hem. En nee, dat is zeker geen misdaad, maar wel goed om onder ogen te zien.
@TO, ik vind de manier waarop jij meent te moeten reageren op anderen beneden peil en hou het hierbij verder voor gezien.
ik denk dat fysieke aantrekkings kracht,puur gebaseerd op seksuele gevoelens uiteindelijk dooft.

Als je iemand beter leert kennen en je wordt verliefd dan is het een ander verhaal.dan wil je graag bij die persoon zijn en dan speelt aantrekkingskracht uiteraard ook een rol.

Maar als het op zich zelf staat, dan is het vrijen gewoon lekker,niet meer niet minder.Tuurlijk zijn het gevoelens maar enkel gestuurd door hormonen.Het verlangen naar seks of iemand waar er goed mee gesekst kan worden is heel anders dan verlangen naar een persoon,een mens.
quote:QQelleQ schreef op 07 maart 2010 @ 10:11:

Ik voelde me eerst tot iemand aangetrokken, later niet meer.....

Ik vind dus dat het kan overgaan :-SMaar wat als het nog niet "af" is..? Niet uit of aan, het contact is een beetje in het midden gelaten, zeg maar.
ik speur voorzichtig wat vijandigheid....
quote:Rasa schreef op 07 maart 2010 @ 10:15:

[...]

Neuh, zeker geen crime. Alleen dat is wel wat anders dan puur fysieke aantrekkingskracht. Je suggereert dat jij met die man kan spelen en dat hij je niks doet, maar je lijkt juist volledig in de ban geraakt van hem. En nee, dat is zeker geen misdaad, maar wel goed om onder ogen te zien.Tja, ben nu eenmaal een zeer gevoelige vrouw. Dank voor je reactie.
quote:MEFunny schreef op 07 maart 2010 @ 10:16:

ik speur voorzichtig wat vijandigheid....En dan vooral van de degenen die zuur op mijn topic reageren.
Krijg ik ook nog antwoord??
quote:SexyBitch schreef op 07 maart 2010 @ 10:16:

[...]

Maar wat als het nog niet "af" is..? Niet uit of aan, het contact is een beetje in het midden gelaten, zeg maar.

dan heeft hij geen zin in een relatie met jou, maar houdt je achter de hand voor sex.

als een man een relatie met je wil, verneem je dat wel.

ze zijn niet zo subtiel....
Als het puur fysiek is, dan is er ook niet veel voor nodig om af te knappen ; één rimpel erbij, één stomme opmerking, één keer raar ondergoed, één keer minder geweldige vrijpartij en .... exit.

Als je seksuele aantrekkingskracht als een vorm van liefde ziet vind ik dat je een treurig beeld hebt van de liefde.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:ardni schreef op 07 maart 2010 @ 10:16:

ik denk dat fysieke aantrekkings kracht,puur gebaseerd op seksuele gevoelens uiteindelijk dooft.

Als je iemand beter leert kennen en je wordt verliefd dan is het een ander verhaal.dan wil je graag bij die persoon zijn en dan speelt aantrekkingskracht uiteraard ook een rol.

Maar als het op zich zelf staat, dan is het vrijen gewoon lekker,niet meer niet minder.Tuurlijk zijn het gevoelens maar enkel gestuurd door hormonen.Het verlangen naar seks of iemand waar er goed mee gesekst kan worden is heel anders dan verlangen naar een persoon,een mens.Kijk, mannen kunnen vrijen met gevoel of heel oppervlakkig en egoistisch. Kan het geen combi zijn, dat de man in dit geval geen raad weet met zn gevoelens? Want als hij alleen sex zou willen, dan had ie de deur bij me plat gelopen, toch..Hij houdt zich juist down-low door die warmte tussen ons.
quote:SexyBitch schreef op 07 maart 2010 @ 10:18:

[...]

En dan vooral van de degenen die zuur op mijn topic reageren.En met 'zuur' bedoel je degenen die niet het antwoord geven dat je wil horen? Waarom stel je eigenlijk vragen als je maar één bepaald antwoord wil horen?
Peas on earth!
quote:SexyBitch schreef op 07 maart 2010 @ 10:21:

[...]

Kijk, mannen kunnen vrijen met gevoel of heel oppervlakkig en egoistisch. Kan het geen combi zijn, dat de man in dit geval geen raad weet met zn gevoelens? Want als hij alleen sex zou willen, dan had ie de deur bij me plat gelopen, toch..Hij houdt zich juist down-low door die warmte tussen ons.hahahahaha, ja natuurlijk
quote:SexyBitch schreef op 07 maart 2010 @ 10:21:

[...]

Kijk, mannen kunnen vrijen met gevoel of heel oppervlakkig en egoistisch. Kan het geen combi zijn, dat de man in dit geval geen raad weet met zn gevoelens? Want als hij alleen sex zou willen, dan had ie de deur bij me plat gelopen, toch..Hij houdt zich juist down-low door die warmte tussen ons.Als je je eigen vraag ( kan het geen combi zijn ...) al heel stellig gaat beantwoorden ( hij houdt zich juist.... ) wat heeft dit topic dan voor zin? Ga dan ergens zitten bloggen.
[quote]blijfgewoonbianca schreef op 07 maart 2010 @ 10:19:

Als het puur fysiek is, dan is er ook niet veel voor nodig om af te knappen ; één rimpel erbij, één stomme opmerking, één keer raar ondergoed, één keer minder geweldige vrijpartij en .... exit.

Als je seksuele aantrekkingskracht als een vorm van liefde ziet vind ik dat je een treurig beeld hebt van de liefde.[/quote]

Meid, heb een lang huwelijk achter de rug, weet heus wel wat het verschil is tussen liefde en sex..En jij? Bewijs maar dat aantrekkingskracht geen vorm is van genegenheid. Ligt het aan mij of zijn jullie echt zo zuur? Misschien heb ik nog WEL een frisse kijk op zaken, ja toch? Hahaha!
quote:blijfgewoonbianca schreef op 07 maart 2010 @ 10:23:

[...]

Als je je eigen vraag ( kan het geen combi zijn ...) al heel stellig gaat beantwoorden ( hij houdt zich juist.... ) wat heeft dit topic dan voor zin? Ga dan ergens zitten bloggen.Ik skip jou.
Wil je nu zo graag horen dat die man in de war is door de overweldigende gevoelens voor jouw geweldige persoonlijkheid?

(Persoonlijk zou ik zwaar afknappen op iemand die zo vol van zichzelf is als jij je hier doet voorkomen, hoe heerlijk de seks ook was...)
...
OK; een poging tot een serieuze reaktie.

Ik vermoed dat je last hebt van projectie van je eigen gevoelens.

(overigens een kwaal waar heel veel vrouwen aan lijden).

"als ik het zo voel dan kan het toch niet anders of hij voelt het ook zo? "

Mijn advies: wake up, smell the coffee en besef dat een man geen vrouw is. Andersom ook niet trouwens.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
ik geef het op....mijn antwoord wil je blijkbaar niét lezen...
quote:danivo schreef op 07 maart 2010 @ 10:23:

[...]

hahahahaha, ja natuurlijkJou helemaal, hahahaha..
Fysieke aantrekkingskracht alleen heeft (mijn inziens) te maken met seks en niet met liefde (die je in een relatie wilt). Liefde is niet te verwarren met het hebben van warme gevoelens voor iemand. Een combinatie van (met name) mentale aantrekkingskracht en fysieke aantrekkingskracht is (of zou) liefde (kunnen zijn). Ik kan gerust bij de bakker een leuke vent zien, die daar met zijn gezin staat, waarvan ik denk hmmmm. Ook kan ik met iemand op straat flirten of waar dan ook, maar dat is kortstondig en doe er ook verder niets mee.

Wanneer je een relatie hebt (gehad) die gebaseerd is op alleen fysieke aantrekkingskracht, dan is dit een kwestie van lust geweest. Het wordt pas gecompliceerd wanneer één van de twee de mentale aantrekkingskracht gaat voelen, die de ander niet heeft. SexyBitch, is dit wat met jou is gebeurd?
quote:danivo schreef op 07 maart 2010 @ 10:23:

[...]

hahahahaha, ja natuurlijk

sgat het is andersom.... als hij verliefd is of iets dergelijks dan loopt hij juist de deur plat!!!!!!!!!!!!!!

voor een booty-call echt niet... just when he wants to put his sperm somewhere else than his hand...
quote:vlammetje schreef op 07 maart 2010 @ 10:28:

Wil je nu zo graag horen dat die man in de war is door de overweldigende gevoelens voor jouw geweldige persoonlijkheid?

(Persoonlijk zou ik zwaar afknappen op iemand die zo vol van zichzelf is als jij je hier doet voorkomen, hoe heerlijk de seks ook was...)Joh, ben helemaal niet geweldig..Vertel alleen precies hoe het allemaal is gegaan, is that a crime?
quote:SexyBitch schreef op 07 maart 2010 @ 10:28:

[quote]blijfgewoonbianca schreef op 07 maart 2010 @ 10:19:

Meid, heb een lang huwelijk achter de rug, weet heus wel wat het verschil is tussen liefde en sex..En jij? Ik bén nog steeds getrouwd; misschien heb ik dus wel een beter beeld.

Bewijs maar dat aantrekkingskracht geen vorm is van genegenheid. Ik ervaar met veel meer mannen dan mijn eigen man dat er aantrekkingskracht is. Zou het doodvermoeiend vinden om voor al die kerels ook nog eens genegenheid op te moeten vatten.

Ligt het aan mij of zijn jullie echt zo zuur? Het ligt aan jou.

Misschien heb ik nog WEL een frisse kijk op zaken, ja toch? Of misschien heb je een klein begrijpertje. Hahaha!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven