geen moederdagcadeau gekregen

12-05-2014 12:25 259 berichten
Alle reacties Link kopieren
voordat jullie denken dat ik mn man afbrand met deze topic dat is niet zo, maar ben zooo boos en telleur gesteld.

ik heb dus gister geen moederdag cadeau gekregen en ben dr best heel erg boos over en zwaar telleur gesteld in hem.



ik sta altijd voor iedereen hier in huis klaar, doe alles hier,

zorg dat alles op rolletjes loopt, zorg voor ons kind, doe het hele huishouden en hij hoeft helemaal maar dan ook helemaal nix tedoen hier, enigste wat hij doet is werken 6dagen in de week.



ik vraag nooit ergens om, ben absoluut niet veeleisend, ik zeur en klaag nooit op hem omdat hij zoveel werkt en dit voor ons doet(ben helaas werkloos en doe onwijs mn best maar is vreselijke moeilijke tijd), heb zelfs aan gegeven dat ik geen cadeautje hoefde voor mn verjaardag paar maand terug(stiekem wel op gehoopt), maar nu is het godverdorie 1x in jaar moederdag!



en dan krijg ik helemaal nix! zelfs geen kaartje..

ik kan zaterdags zelfs nog op pad om cadeautjes tekopen voor onze moeders.

wij hebben een slechte band(relatie) met zijn ouders daar wilde hij eerst liever niet naartoe, ik heb daar zelfs op aangedrongen om er wel heen tegaan omdat het tenslotte z'n moeder is en het maar 1x per jaar moederdag is.



ik ga dan ook met tegenzin naar zn ouders maar doe dit omdat het wel zo hoord vind ik.

en ik krijg godverdorie helemaal nix!

was gister ook zo boos dat ik optijd naar bed ben gegaan en er ff helemaal klaar mee was.

het gaat mij niet perse om een kado of dat iets geld moet kosten maar een beetje waardering voor alles wat ik doe, dat ik een goeie en lieve vrouw ben, een goeie moeder en gevoel krijg dat ik gewaardeerd word.



en dat hoeft niet perse alleen op deze dag, dat hoort altijd zo tezijn maar dit voelt echt als een mes in mn rug.

sorry vd lange post maar moest het echt ff kwijt.
Alle reacties Link kopieren
Het leven is een stuk simpeler als je geen verwachtingen hebt. Heb je die wel, dan kun je ze ook uitspreken.



Hoe kan jouw man ruiken dat je geen cadeau voor je verjaardag wil, wat eigenlijk een veel persoonlijkere dag is, en wel voor moederdag? Denk je dat hij telepathisch is?



Mijn vriend heeft een hekel aan dit soort commerciële dagen, dus hoef met valentijn niks te verwachten en als wij kinderen hebben samen dus ook niks met moederdag. Lekker makkelijk.



Hoe laat jij je man weten dat je zijn harde werken en onderhoud voor het gezin waardeert? 6 dagen per week werken is ook niet niks namelijk.
Alle reacties Link kopieren
Op zich snap ik je teleurstelling, maar ik denk dat je je boosheid even in de juiste proportie moet zetten. Jij wilde naar zijn ouders, hij niet. Waarom maak je zo'n heisa om zoiets commercieels als Moederdag? Jullie moeten per se naar de moeders en jij wilt per se een cadeautje. Een kind van een jaar is daar nog helemaal niet mee bezig. En je man blijkbaar ook niet, want jij bent zijn moeder niet en jullie kindje is nog te klein. Als jullie relatie verder goed is, zou ik me niet zo druk maken over zoiets. Laat het lekker gaan. Enne.... ik zou persoonlijk niet naar (schoon)moeders gaan op zo'n dag, als je daar geen echt geweldige band mee hebt. Je bent zelf moeder nu, lijkt me belangrijker.
Alle reacties Link kopieren
Je overdrijft enorm.

Dat je ietwat teleurgesteld bent, kan ik ergens nog wel wat begrijpen.

Maar dat moet je je dan op een normale rustige manier met je man bespreken, zonder te verwijten.

Zorg dat je verwachtingen duidelijk zijn en zeg dat je waarde hecht aan een moment in het zonnetje en dat je waardering wil.

Maar eerst even afkoelen.



Wij doen niet aan speciale dagen. Ook geen Moederdag. Kwam er gister om 10 uur achter vanwege een topic hier. Ik zat al drie uur beneden met de kinderen.

Desondanks een heerlijke zondag gehad, omdat ik gewoon een leuke vent heb. Sowieso. Met of zonder Moederdagfestiviteiten.
quote:Thordis schreef op 12 mei 2014 @ 12:58:

[...]



Nou, op d'r knieën moet ze! Wat denkt ze wel niet.





Heb jij je laatste nuance vanmorgen bij het ontbijt opgegeten ofzo?



Jij bent je hersens verloren tijdens het beffen, klopt....dat schreef je daarstraks al ja. Stom dat ik dat ef vergat!



Iemand die vloekend te keer gaat en 100 keer in 1 OP schrijft dat ze nooit iets vraagt of verwacht.......wat denk je zelf hoe zo iemand in het dagelijkse leven is!



En weet jij of haar partner haar heeft laten uitslapen? Een ontbijt heeft gemaakt? Etc?



Als je gepikeerd bent over mijn reactie zit je hier niet op je plek.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ontbijt op bed gekregen met bloemetjes geplukt van ons balkon en een knustel van zoon.

Super blij mee! Meer dan genoeg..
Joh binnenkort is het vaderdag dussss
quote:saartje- schreef op 12 mei 2014 @ 13:01:

Het leven is een stuk simpeler als je geen verwachtingen hebt. Heb je die wel, dan kun je ze ook uitspreken.



Hoe kan jouw man ruiken dat je geen cadeau voor je verjaardag wil, wat eigenlijk een veel persoonlijkere dag is, en wel voor moederdag? Denk je dat hij telepathisch is?



Mijn vriend heeft een hekel aan dit soort commerciële dagen, dus hoef met valentijn niks te verwachten en als wij kinderen hebben samen dus ook niks met moederdag. Lekker makkelijk.



Hoe laat jij je man weten dat je zijn harde werken en onderhoud voor het gezin waardeert? 6 dagen per week werken is ook niet niks namelijk.

Wat een kaal leven heb je dan, als je vooral zo min mogelijk moet verwachten.



En tof voor je vriend dat hij niets met die commerciële dagen heeft, maar het gaat er toch om of de ánder er iets mee heeft?

Ik bedoel, ik kan wel niets met verjaardagen hebben, maar dat wil toch niet zeggen dat ik de verjaardag van een ander kan negeren?
Alle reacties Link kopieren
Vriend zei later toen we door de stad liepen en hij overal 'moederdagcadeau' reclames zag "Oh, hoort er ook een cadeautje bij moederdag?" haha, zoon is 3 dus het was niet onze eerste moederdag ofzo.
quote:patsy_stone schreef op 12 mei 2014 @ 13:03:

Ik heb ontbijt op bed gekregen met bloemetjes geplukt van ons balkon en een knustel van zoon.

Super blij mee! Meer dan genoeg..Ik denk dat TO daar ook heel blij mee was geweest.
Dit stukje viel mij meteen op:



Quote:

heb zelfs aan gegeven dat ik geen cadeautje hoefde voor mn verjaardag paar maand terug (stiekem wel op gehoopt).



Ik word altijd zó moe als ik een vrouw dit hoor zeggen... Als je een man zegt dat je geen cadeau hoeft, moet je er ook niet op hopen. Heb dan de ballen om te zeggen dat je wél een cadeau wilt hebben, maar ga niet zo (aaargh!) verschrikkelijk verwend doen en toch de hoop houden dat je toch wat krijgt.



Mannen denken niet zo! Die horen je zeggen dat je géén cadeau wilt. Moet hij dan in jouw hoofd kruipen en er achter komen dat je toch wél een cadeau wilt? Dat kan hij niet, hij kan jouw gedachten niet lezen. En daarom heeft hij niets gekocht. Jij was immers helder: ik hoef geen cadeau.



Dus, zeur niet. Ik ga hem hier x 1000 plaatsen:



Mijn man kwam gisteren aan dat hij niets voor mij had voor Moederdag. Tja, hoeft ook niet. Ik word pas over een maand moeder. Hij een geweldige vent die mij iedere dag laat weten dat hij heel blij met mij is, heb ik geen cadeau voor nodig. Niet met moederdag, niet op ons jubileum en niet met mijn verjaardag of Kerst. Leuk meegenomen als het zo is, maar ik weet wat ik aan hem heb en dat is voldoende voor mij. De blik in zijn ogen als hij mij ziet na een dag hard werken, is mij veel meer waard dan een cadeau.
quote:troelalaaaatje schreef op 12 mei 2014 @ 13:03:

[...]





Jij bent je hersens verloren tijdens het beffen, klopt....dat schreef je daarstraks al ja. Stom dat ik dat ef vergat!



Iemand die vloekend te keer gaat en 100 keer in 1 OP schrijft dat ze nooit iets vraagt of verwacht.......wat denk je zelf hoe zo iemand in het dagelijkse leven is!



En weet jij of haar partner haar heeft laten uitslapen? Een ontbijt heeft gemaakt? Etc?



Als je gepikeerd bent over mijn reactie zit je hier niet op je plek.Iets met tang en varken en een lul op een drumstel deze reactie.
quote:troelalaaaatje schreef op 12 mei 2014 @ 13:03:

[...]





Jij bent je hersens verloren tijdens het beffen, klopt....dat schreef je daarstraks al ja. Stom dat ik dat ef vergat!



Iemand die vloekend te keer gaat en 100 keer in 1 OP schrijft dat ze nooit iets vraagt of verwacht.......wat denk je zelf hoe zo iemand in het dagelijkse leven is!



En weet jij of haar partner haar heeft laten uitslapen? Een ontbijt heeft gemaakt? Etc?



Als je gepikeerd bent over mijn reactie zit je hier niet op je plek.Of jij moet gewoon even normaal reageren zeg.
Alle reacties Link kopieren
quote:Annapalona schreef op 12 mei 2014 @ 13:05:

[...]





Ik denk dat TO daar ook heel blij mee was geweest.



Ja ik begrijp ook dat ik mazzel heb.

Maar geen echt cadeau, niet dat ik dat wil of verwacht maar om te nuanceren..
Niks gelezen behalve de OP, maar jees waar maak je je druk om. Teleurgesteld omdat je geen cadeautje van je man hebt gehad?! Pffffff
quote:Thordis schreef op 12 mei 2014 @ 13:05:

[...]



Wat een kaal leven heb je dan, als je vooral zo min mogelijk moet verwachten.



En tof voor je vriend dat hij niets met die commerciële dagen heeft, maar het gaat er toch om of de ánder er iets mee heeft?

Ik bedoel, ik kan wel niets met verjaardagen hebben, maar dat wil toch niet zeggen dat ik de verjaardag van een ander kan negeren?

Juist als je niks verwacht heb je een heel rijk leven.



En ja, als je niks met verjaardagen hebt kun je de verjaardag van een ander negeren.
Ach, en verkijk je er ook niet op. Mannen die wel attent zijn hebben vaak weer andere minpunten. Nobody's perfect.
Alle reacties Link kopieren
quote:Thordis schreef op 12 mei 2014 @ 13:06:

[...]



Iets met tang en varken en een lul op een drumstel deze reactie.





tand en varken ken ik wel maar lul op drumstel? beelddenker hier
Ik vind een beetje teleurgesteld op zich best begrijpelijk. Maar voelen alsof je een mes in de rug gestoken krijgt? Dan is er of veel meer aan de hand of ze overdrijft werkelijk verschrikkelijk.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt wel je eigen moederdag goed om zeep geholpen trouwens. Praat voortaan met je man over verwachtingen. Je weet dat hij niet attent is, als je wat wilde zeg het dan. En niet met hints, maar gewoon wat je verwacht.



Heeft je kind van 1 jaar je geen lieve glimlach gegeven gisteren?
En TO ik geef juist hele duidelijke hints mbt verjaardagkadootjes.

'Ja dat is leuk zeg, mooi verjaardagskado! '



Helpt enorm ipv zeggen dat je niks wil hebben en dan hoopt dat hij wel zo slim is om er een te kopen
Alle reacties Link kopieren
quote:zoembaya schreef op 12 mei 2014 @ 13:08:

Ik vind een beetje teleurgesteld op zich best begrijpelijk. Maar voelen alsof je een mes in de rug gestoken krijgt? Dan is er of veel meer aan de hand of ze overdrijft werkelijk verschrikkelijk.+1
quote:patsy_stone schreef op 12 mei 2014 @ 13:05:

Vriend zei later toen we door de stad liepen en hij overal 'moederdagcadeau' reclames zag "Oh, hoort er ook een cadeautje bij moederdag?" haha, zoon is 3 dus het was niet onze eerste moederdag ofzo.

Sorry, maar dan heb je wel onder een steen gelegen geloof ik.



En er horen niet per se kado's bij Moederdag, dat is maar net hoe je het zelf invult, maar niet weten dat dat vaak gedaan wordt is best wel dom, en iets van een knutsel of bloemetje is toch wel gebruikelijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:WellieB schreef op 12 mei 2014 @ 13:07:

Niks gelezen behalve de OP, maar jees waar maak je je druk om. Teleurgesteld omdat je geen cadeautje van je man hebt gehad?! PffffffNee, niet teleurgesteld, een mes in haar rug. Dat was het.




Ik vind sommige reacties hier hilarisch.
quote:patsy_stone schreef op 12 mei 2014 @ 13:07:

[...]







tand en varken ken ik wel maar lul op drumstel? beelddenker hier

Dat slaat als een slappe lul op een drumstel? Ken je niet?



You're welcome

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven