Haat reacties Bridget Maasland op Instagram

10-11-2019 22:19 2971 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag las ik meerdere artikelen op nu.nl dat Bridget Maasland een relatie heeft met Andre Hazes.

Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.

Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.

Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.

Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..

Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.

Waarom??
SonjaS schreef:
24-04-2020 00:09
Heeft ie nog iets vermakelijks gezegd?
Wel mooi dat Jinek natuurlijk eerst begon over de turbulente tijd.
Hij zei o.a dat hij nog lerende is. Dat hij het niet zo handig heeft aangepakt. Dat het beter gaat dan ooit. En het heerlijk vindt om thuis te zijn. Blabla
mabelle schreef:
24-04-2020 10:19
Wel mooi dat Jinek natuurlijk eerst begon over de turbulente tijd.
Hij zei o.a dat hij nog lerende is. Dat hij het niet zo handig heeft aangepakt. Dat het beter gaat dan ooit. En het heerlijk vindt om thuis te zijn. Blabla
Hij is goed afgericht; vertelt overal het verhaaltje dan Monique erin gestampt heeft :whip:

Verder is het wel zo aardig als ze nu gewoon hun mond hierover houden. Ze hebben hun zegje gedaan en Mo vond het zelf ook niet leuk toen B en A overal verschenen.
vivautrecht85 schreef:
24-04-2020 10:25
Hij is goed afgericht; vertelt overal het verhaaltje dan Monique erin gestampt heeft :whip:

Verder is het wel zo aardig als ze nu gewoon hun mond hierover houden. Ze hebben hun zegje gedaan en Mo vond het zelf ook niet leuk toen B en A overal verschenen.
Heb je er wel eens aangedacht dat die lullo zelf kan nadenken zelf een verhaal kan verzinnen/vertellen zonder dat Monique daar iets voor hoeft te doen.
Je lijkt mijn ex wel als mijn kinderen hun mening gaven had ik het ze dat in gepeperd, dat ze een eigen mening hadden bestond niet, het waren toen net als deze lullo geen driejarige he.
Vlinder1963 schreef:
24-04-2020 10:32
Heb je er wel eens aangedacht dat die lullo zelf kan nadenken zelf een verhaal kan verzinnen/vertellen zonder dat Monique daar iets voor hoeft te doen.
Je lijkt mijn ex wel als mijn kinderen hun mening gaven had ik het ze dat in gepeperde, dat ze een eigen mening hadden bestond niet, het waren toen net als deze lullo geen driejarige he.
Joh, neem het vooral met een grote korrel zout.
Ik heb het interview in Linda gelezen waardoor dit beeld bij mij is ontstaan. Mo wist precies wat goed voor hem was en hij begrijpt nog steeds niet wat er precies is gebeurd. Daar is hij te jong voor. En zij doorziet hem en is veel verder want leest boeken.
vivautrecht85 schreef:
24-04-2020 10:34
Joh, neem het vooral met een grote korrel zout.
Ik heb het interview in Linda gelezen waardoor dit beeld bij mij is ontstaan. Mo wist precies wat goed voor hem was en hij begrijpt nog steeds niet wat er precies is gebeurd. Daar is hij te jong voor. En zij doorziet hem en is veel verder want leest boeken.
Ik vind het nogal sneu over komen als hier iemand zich net zo gedraagd als een ex, terwijl ze part nog deel aan die relatie hebben.
Vlinder1963 schreef:
24-04-2020 11:04
Ik vind het nogal sneu over komen als hier iemand zich net zo gedraagd als een ex, terwijl ze part nog deel aan die relatie hebben.
Stel je niet zo aan zeg. Hij zat toch ook bij Jinek Monique na te papegaaien? Alsof ie een kind van 12 is , die er niks aan kan doen.
En dan zeggen dat je achternaam een vloek is, als mensen zeggen nee doe ik ja. Sure. Wat een kneus.
Always look on the bright side of life
Vlinder1963 schreef:
24-04-2020 11:04
Sodeju, chill aan. Je zag mijn smiley erachter? Neem het allemaal niet zo serieus.

Heb je het interview gelezen overigens?
Ik ben heel chill ik zeg gewoon hoe het op mij overkomt meer niet.
Hoef je je niet op je tenen getrapt te voellen hoor.
Vlinder1963 schreef:
24-04-2020 11:21
Ik ben heel chill ik zeg gewoon hoe het op mij overkomt meer niet.
Hoef je je niet op je tenen getrapt te voellen hoor.
Oh, dat voel ik me totaal niet. Zegt meer over jou dat jij er een situatie van jezelf erbij haalt en een ander sneu noemt.
Flowerspowers schreef:
24-04-2020 11:11
Stel je niet zo aan zeg. Hij zat toch ook bij Jinek Monique na te papegaaien? Alsof ie een kind van 12 is , die er niks aan kan doen.
En dan zeggen dat je achternaam een vloek is, als mensen zeggen nee doe ik ja. Sure. Wat een kneus.
Joh ik noem hem een lullo omdat ik zo een fan van hem ben :yes:
Nee ik heb hem niet bij Jinek gezien, ik zap door als er mensen op tv komen waar ik me aan erger of oninteressant vind.
vivautrecht85 schreef:
24-04-2020 11:23
Oh, dat voel ik me totaal niet. Zegt meer over jou dat jij er een situatie van jezelf erbij haalt en een ander sneu noemt.
Nogmaals ik zeg alleen hoe het op mij overkomt en dat het op iets lijkt wat ik heb meegemaakt, en dat zegt niks over mij het sneue gedrag van die ander.
ClaireUnderwood schreef:
23-04-2020 10:37
Welke post bedoel je?

Ik denk dat Nathalies hashtags over ouderschap bij haar laatste post ook steken onder water zijn. Ik begrijp dat als je verlaten bent voor een ander dat dat heel pijnlijk is. Maar je wordt niet zomaar verliefd op een ander als je relatie fijn is. En je weet niet waarom Nathalie dit doet, ik denk dat B niet de gemakkelijkste is geweest als het om de omgangsregeling ging, gezien de hashtags. Ik ga eens even op onderzoek uit:-)

Op Mediacourant staat een artikel over B die zegt dat BN'ers geen idolen meer zijn, net als vroeger, toen ze bij TMF zat. "Nu kijkt niemand meer als ik op straat loop." Als je dat op je 45ste moet zeggen heb je inderdaad psychische hulp nodig.
Ja dus? Dan ga je toch gewoon weg! Ik vind dat altijd zo'n bullshit. Hij heeft haar gewoon belazerd hoor, niets meer en minder, terwijl er een kind in het spel is. En daarom is hij, wat dat betreft, gewoon een eikel. En mocht B nou inderdaad zo'n lastig portret zijn geweest in hun relatie dan is het helemaal dom, want dan is het risico op een vechtscheiding natuurlijk helemaal groot. Er van uitgaande dat de ex van Bridget vreemd is gegaan, ik was er niet bij.
Vlinder1963 schreef:
24-04-2020 11:30
Nogmaals ik zeg alleen hoe het op mij overkomt en dat het op iets lijkt wat ik heb meegemaakt, en dat zegt niks over mij het sneue gedrag van die ander.
Je projecteert jouw persoonlijke ervaring op reacties op het forum. Je bent boos op je ex, niet op forummers. Misschien houdt zijn gedrag je nog steeds bezig en raakt het je daarom zo. Wat ik van Hazes vind is gebaseerd op zijn gedrag wat ik zie (ja op tv) en wat ik lees (in media) en daar komt hij nou eenmaal niet als talentvol en intelligent naar voren. Jij maakt de connectie met je ex, die had misschien raakvlakken met het gesrag van Hazes, maar het is dan ook niet voor niks je ex.
Laat brandnetels staan; juist op brandnetels leggen vlinders hun eitjes.
Ik wil niet lullig doen maar ik zeg alleen hoe het op mij overkomt, ik ben meer dan twintig jaar gelukkig met mijn huidige man en mijn ex is zo goed als uit mijn geheugen, ik heb samen met hem twee kinderen en al meer dan twintig jaar geen contact met die man en ook geen behoefte aan. Nu duidelijk dat mijn verleden er totaal niks mee te maken heeft?
Whateffa schreef:
24-04-2020 11:52
Ja dus? Dan ga je toch gewoon weg! Ik vind dat altijd zo'n bullshit. Hij heeft haar gewoon belazerd hoor, niets meer en minder, terwijl er een kind in het spel is. En daarom is hij, wat dat betreft, gewoon een eikel. En mocht B nou inderdaad zo'n lastig portret zijn geweest in hun relatie dan is het helemaal dom, want dan is het risico op een vechtscheiding natuurlijk helemaal groot. Er van uitgaande dat de ex van Bridget vreemd is gegaan, ik was er niet bij.
Tja en je weet dus niet of hij echt vreemdgegaan is. Hier werd eerder al gezegd dat ze uit elkaar waren.
Hoe dan ook: na meer dan 10 jaar mag je je daar weleens overheen zetten. Het is gebeurd, dat is kut, maar je leven laten beïnvloeden daardoor is niet nodig. Dat kind lijkt een goede band met pa en stiefma te hebben, dus gun hem dat en speel toneel.
Whateffa schreef:
24-04-2020 11:52
Volgens mij hebben zowel Nathalie als Pepijn dat altijd ontkent hoor .
minnimouse schreef:
24-04-2020 12:32
Tja en je weet dus niet of hij echt vreemdgegaan is. Hier werd eerder al gezegd dat ze uit elkaar waren.
Hoe dan ook: na meer dan 10 jaar mag je je daar weleens overheen zetten. Het is gebeurd, dat is kut, maar je leven laten beïnvloeden daardoor is niet nodig. Dat kind lijkt een goede band met pa en stiefma te hebben, dus gun hem dat en speel toneel.
Sommige mensen kunnen zich daar niet overheen zetten.
Bridget staat er nou niet bepaald bekend om haar lange relaties. Zal ( denk ik ) best een stuk jaloezie bijzitten.
minnimouse schreef:
24-04-2020 12:32
Los van B en haar ex; het lijkt me in zekere mate best wel traumatisch wanneer je denkt in een goede, langdurige relatie te zitten (met of zonder kinderen) en je dan verlaten/ingeruild wordt voor een ander. Ik kan me voorstellen dat dat wel enige schade aanricht en dat zoiets, ook al wil je je daar zelf na X jaar graag overheen zetten, toch ool invloed uitoefent op hoe je daarna in relaties staat.
Vlinder1963 schreef:
24-04-2020 10:32
Je lijkt mijn ex wel als mijn kinderen hun mening gaven had ik het ze dat in gepeperd, dat ze een eigen mening hadden bestond niet, het waren toen net als deze lullo geen driejarige he.
Na dat vreselijke interview van Monique weet ik bijna zeker dat ze echt als een moedertje bovenop hem zit om hem de juiste dingen te laten zeggen.
Monique vertelt zelf tussen de regels door dat hij niet goed zelf na kan denken, domme dingen doet enz. Of eigenlijk zegt ze het echt letterlijk.

Ze hadden beter uit elkaar kunnen blijven voor die kleine.
Veel moedigen het maar aan dat het zo fijn is dat hij weer terug is voor hun zoontje, maar dit knulletje gaat niet veranderen.
Dan maar beter uit elkaar als het kind nog heel jong is en toch niet beter weet dan dat papa bijna niet thuis is.
Ipv een ouder kind die veel van de breuk mee zal krijgen en dan ook snapt wat er op tv en in de bladen besproken word.
Flower350 schreef:
24-04-2020 17:13
Sommige mensen kunnen zich daar niet overheen zetten.
Bridget staat er nou niet bepaald bekend om haar lange relaties. Zal ( denk ik ) best een stuk jaloezie bijzitten.
Nee, dat is duidelijk. Sommigen leven liever jaren in wrok.
Flower350 schreef:
24-04-2020 17:22
Na dat vreselijke interview van Monique weet ik bijna zeker dat ze echt als een moedertje bovenop hem zit om hem de juiste dingen te laten zeggen.
Monique vertelt zelf tussen de regels door dat hij niet goed zelf na kan denken, domme dingen doet enz. Of eigenlijk zegt ze het echt letterlijk.

Ze hadden beter uit elkaar kunnen blijven voor die kleine.
Veel moedigen het maar aan dat het zo fijn is dat hij weer terug is voor hun zoontje, maar dit knulletje gaat niet veranderen.
Dan maar beter uit elkaar als het kind nog heel jong is en toch niet beter weet dan dat papa bijna niet thuis is.
Ipv een ouder kind die veel van de breuk mee zal krijgen en dan ook snapt wat er op tv en in de bladen besproken word.
Eens. En toch kent André het riedeltje zelf ook zo goed, dat hij er ook echt in is gaan geloven.
Ik las dat B en P in 2008 ff uit elkaar gingen. Net een huis gekocht. Zwanger. Tijdelijk was de bedoeling. P kwam N tegen dat jaar (of N was de reden dat ze ff 'n break namen), werd verliefd en in 2009 werd er gescheiden. Ik besef nu pas dat ze tijdens de scheiding net was bevallen. Wat heftig.

En waarom dacht P dat 't een goed idee was om met N in Vegas te gaan trouwen? Met B is ie daar ook getrouwd.

Wat een nare vent.
SonjaS schreef:
25-04-2020 11:55
Ik las dat B en P in 2008 ff uit elkaar gingen. Net een huis gekocht. Zwanger. Tijdelijk was de bedoeling. P kwam N tegen dat jaar (of N was de reden dat ze ff 'n break namen), werd verliefd en in 2009 werd er gescheiden. Ik besef nu pas dat ze tijdens de scheiding net was bevallen. Wat heftig.

En waarom dacht P dat 't een goed idee was om met N in Vegas te gaan trouwen? Met B is ie daar ook getrouwd.

Wat een nare vent.
En ook nogeens op het zelfde eiland.

Vind het ook een naaienstreek.
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Yasmeenah82 schreef:
25-04-2020 12:03
En ook nogeens op het zelfde eiland.

Vind het ook een naaienstreek.
Eiland ??
SonjaS schreef:
25-04-2020 11:55

Wat een nare vent.
Daarna moest ze nog 126.000 euro afstaan aan Pepijn...
Als dat geen pijn doet.. (daar staat zijn naam voor ook Pe-pijn)

https://www.ad.nl/sterren/bridget-is-ex ... oogle.com/

Wat deed hij toen eigenlijk voor de kost?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven