Haat reacties Bridget Maasland op Instagram

10-11-2019 22:19 2971 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag las ik meerdere artikelen op nu.nl dat Bridget Maasland een relatie heeft met Andre Hazes.

Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.

Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.

Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.

Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..

Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.

Waarom??
Flower350 schreef:
19-04-2020 18:01
Nou die krijgt echt wel instructies van Monique hoor.
In de tijd met Bridget leek het alsof Bridget hem ook voor een deel aanspoorde om dingen te zeggen. Zoals dat statement wat naar buiten werd gebracht over de breuk met Monique, daar zat Bridget achter. Heeft ze zelf ook toegegeven.
Ik zie Monique er wel echt voor aan dat ze hem op het hart drukt dat hij de juiste dingen over hun relatie moet zeggen en over haar. Deze man lijkt geen eigen mening te hebben.
Die vind alles wel oke, zolang hij zijn werk maar kan doen, kan zuipen, feesten en lekker kan neuken wanneer hij dat wil. Zodra dat allemaal niet meer kan ( over een tijdje is hij de regels van Monique vergeten ) is hij weer weg. Dan heeft hij weer een volgende waar hij naar luistert.
Maar ik blijf erbij dat Monique heel gehaaid is, maar de meeste mensen kijken niet verder dan hun neus lang is.
zie mijn vorige berichten....niets aan toe te voegen :rofl:
Jojanneke12 schreef:
19-04-2020 21:11
Lees al je berichten nog eens terug. Ik zou bijna denken dat je Bridget bent :P
Sure :rofl:
Blijkbaar heb jij mijn berichten niet terug gelezen, want ik zeg nergens iets lelijks over Monique.
Always look on the bright side of life
.
Jojanneke12 schreef:
19-04-2020 21:14
zie mijn vorige berichten....niets aan toe te voegen :rofl:
Je post slaat nergens op.
Zelfs je smiley past er totaal niet bij.
Heeft ze trouwens echt zo een hekel aan de stiefmoeder van Mees? Als mijn kinderen een stiefmoeder zouden hebben die haar best doet stiefkind te betrekken in het leven van zijn vader zou ik de strijdbijl allang begraven hebben.
Ik las ooit dat ze na al die jaren nog steeds niet on speaking terms is met haar ex Pepijn, ook niet wat betreft de opvoeding van hun zoon. Best vreemd
(ga even opzoeken of ik de link ergens terug kan vinden)
Hanaa schreef:
19-04-2020 23:34
Heeft ze trouwens echt zo een hekel aan de stiefmoeder van Mees? Als mijn kinderen een stiefmoeder zouden hebben die haar best doet stiefkind te betrekken in het leven van zijn vader zou ik de strijdbijl allang begraven hebben.
Ik las ooit dat ze na al die jaren nog steeds niet on speaking terms is met haar ex Pepijn, ook niet wat betreft de opvoeding van hun zoon. Best vreemd
(ga even opzoeken of ik de link ergens terug kan vinden)
Kennelijk wel Hans Klok deed pas een boekje open dat B geen enkele blijk van medeleven gaf de eerste keer maar ook de tweede keer dat Nathalie ziek werd en kanker kreeg .
https://www.shownieuws.nl/top-nieuws/20 ... -maasland/
Yildizlar schreef:
20-04-2020 08:04
Kennelijk wel Hans Klok deed pas een boekje open dat B geen enkele blijk van medeleven gaf de eerste keer maar ook de tweede keer dat Nathalie ziek werd en kanker kreeg .
Waarom meent Hans Klok daar een boekje over open te moeten doen? Ook niet erg chique.
Yildizlar schreef:
20-04-2020 08:04
Die vrouw zorgt nu bijna 10 jaar mee voor Mees.. Zo te zien op insta en andere social media is Mees daar graag en is ze aanwezig op belangrijke momenten in het leven van Mees.
Het is nu 10 jaar geleden dat Pepijn haar verliet (voor Nathalie?). Ze lijkt er nog altijd niet overheen als ze nu nog steeds weigert contact te hebben met Nathalie.
Heel soms, maar ik kan er ook heel ver naast zitten, lijkt ze jaloers op het gezinsleventje dat Pepijn na hun breuk heeft weten op te bouwen.
Ik kan me dat nl best voorstellen. Nadat mijn ex me liet zitten met 2 kinderen voor zijn minnares, en met haar het gezin ging opbouwen wat ik graag had gewild, was ik ook een hele lange tijd (lees jaren) behoorlijk van slag. Mbv therapie leerde ik dat mijn gezin (moeder van dochter en zoon+lat relatie) niet minderwaardig was tov dat van ex. Nu scheelt het bij mij dat ex en ik al 9 jaar geen contact meer hebben en hij de kinderen na de breuk nooit meer is komen ophalen. Maar ik kan me voorstellen, in Bridgets geval, omdat Mees de helft van de tijd in dat andere gezin meedraait, dat dat wel iedere keer een confrontatie is van hoe het had kunnen zijn met Pepijn. Zeker als hij destijds Nathalie verkoos boven haar.
Billy_Mean schreef:
20-04-2020 09:02
Waarom meent Hans Klok daar een boekje over open te moeten doen? Ook niet erg chique.
Omdat Nathalie zijn assistente is hij al jaren met haar werkt en bevriend met haar is denk ik .
Hanaa schreef:
Die vrouw zorgt nu bijna 10 jaar mee voor Mees.. Zo te zien op insta en andere social media is Mees daar graag en is ze aanwezig op belangrijke momenten in het leven van Mees.
Het is nu 10 jaar geleden dat Pepijn haar verliet (voor Nathalie?). Ze lijkt er nog altijd niet overheen als ze nu nog steeds weigert contact te hebben met Nathalie.
Heel soms, maar ik kan er ook heel ver naast zitten, lijkt ze jaloers op het gezinsleventje dat Pepijn na hun breuk heeft weten op te bouwen.
Ik kan me dat nl best voorstellen. Nadat mijn ex me liet zitten met 2 kinderen voor zijn minnares, en met haar het gezin ging opbouwen wat ik graag had gewild, was ik ook een hele lange tijd (lees jaren) behoorlijk van slag. Mbv therapie leerde ik dat mijn gezin (moeder van dochter en zoon+lat relatie) niet minderwaardig was tov dat van ex. Nu scheelt het bij mij dat ex en ik al 9 jaar geen contact meer hebben en hij de kinderen na de breuk nooit meer is komen ophalen. Maar ik kan me voorstellen, in Bridgets geval, omdat Mees de helft van de tijd in dat andere gezin meedraait, dat dat wel iedere keer een confrontatie is van hoe het had kunnen zijn met Pepijn. Zeker als hij destijds Nathalie verkoos boven haar.
Dan zou ik na 10 jaar toch eens therapie overwegen als dat het geval zou zijn bij B
Yildizlar schreef:
20-04-2020 09:10
Dan zou ik na 10 jaar toch eens therapie overwegen als dat het geval zou zijn bij B

Dat werd ook geadviseerd door vrienden.

https://www.superguide.nl/nieuws/vriend ... aasland-tv

Psychische hulp
De anonieme bron - volgens Story afkomstig uit Bridgets 'directe omgeving' - legt uit waarom ze psychische hulp zou hebben ingeschakeld. "Haar vrienden zijn ‘om haar heen gaan staan’. Het is niet zo dat ze gered moest worden, maar ze moet wel iets doen. En dat heeft niet eens te maken met die breuk met André, hoe hard die er ook heeft ingehakt. Al sinds de breuk met Pepijn (de vader van haar zoontje Mees, Red.) is ze niet meer in staat geweest om een echt stabiele relatie aan te gaan. Dat heeft psychische gevolgen en daar is best het nodige aan te doen."

Maar 10 jaar lang nog steeds geen woord willen wisselen met de stiefmoeder van Mees is best opvallend. Zou ze een groot deel van haar boosheid mbt de breuk met Pepijn op Nathalie richten?
Hanaa schreef:
20-04-2020 09:23
Maar 10 jaar lang nog steeds geen woord willen wisselen met de stiefmoeder van Mees is best opvallend. Zou ze een groot deel van haar boosheid mbt de breuk met Pepijn op Nathalie richten?
In zo'n situatie zijn de kinderen de dupe. Geen verjaardagen/diploma-uitreikingen/gelegenheden waar allebei je ouders een keer zijn of een van de ouders met de nieuwe partner en half broertjes/zusjes.
Laat brandnetels staan; juist op brandnetels leggen vlinders hun eitjes.
Yildizlar schreef:
20-04-2020 09:08
Omdat Nathalie zijn assistente is hij al jaren met haar werkt en bevriend met haar is denk ik .
Dat geeft hem nog steeds niet het recht om het over het ouderschap van andermans kind te hebben.
Am Yisrael Chai!
Billy_Mean schreef:
Eens. Ik vind dat altijd zo zielig. Dat je een ander zwart moet maken.
Yildizlar schreef:
20-04-2020 09:08
Blijf het niet chique vinden.
Sjaantje37 schreef:
17-04-2020 14:23
Hahahaha dat denk ik dus ook, wacht maar als die jongen er weer op uit mag, die ziet ze echt de komende tijden niet meer. Denk zelfs dat Andre naar België gaat vluchten....

Ik vind Bridget ook maar een gek mens maar volgens mij had hij daar wel meer lol mee. Ik vind Mo steeds onechter worden, soort van robot ofzo

Dit denk ik ook!!!
fashionvictim schreef:
20-04-2020 10:56
Dat geeft hem nog steeds niet het recht om het over het ouderschap van andermans kind te hebben.
Dat zeg ik ook niet maar de vraag was waarom meent hij daar wat over te kunnen zeggen en ik denk dat dat het antwoord is .
Billy_Mean schreef:
20-04-2020 11:16
Blijf het niet chique vinden.
Zie mijn antwoord op fv ;)
Yildizlar schreef:
20-04-2020 12:53
Zie mijn antwoord op fv ;)
Als hij begaan is met Nathalie, mag hij al die dingen natuurlijk wel denken maar het zo breed in de media gooien is gewoon niet oké.

Prima dat hij een konijn uit een hoge hoed kan toveren maar zoveel bagger uit diezelfde hoed toveren is echt niet nodig.
Flowerspowers schreef:
19-04-2020 21:24
Sure :rofl:
Blijkbaar heb jij mijn berichten niet terug gelezen, want ik zeg nergens iets lelijks over Monique.
Zie nu dat ik je verwarde met Flowers350, dacht dat jou Posts ook van Flower350 waren. Excuus!
Billy_Mean schreef:
20-04-2020 17:57
Als hij begaan is met Nathalie, mag hij al die dingen natuurlijk wel denken maar het zo breed in de media gooien is gewoon niet oké.

Prima dat hij een konijn uit een hoge hoed kan toveren maar zoveel bagger uit diezelfde hoed toveren is echt niet nodig.
En dat niet alleen want hij verdiend ook geen schoonheidsprijs hoe hij de man heeft verlaten die jarenlang naast hem stond en hem hielp zijn carrière op te bouwen. Toen meneer Klok eindelijk doorbrak met zijn truukjes wisselde hij zijn man in voor een jongere minnaar.
Sjaantje37 schreef:
20-04-2020 19:30
En dat niet alleen want hij verdiend ook geen schoonheidsprijs hoe hij de man heeft verlaten die jarenlang naast hem stond en hem hielp zijn carrière op te bouwen. Toen meneer Klok eindelijk doorbrak met zijn truukjes wisselde hij zijn man in voor een jongere minnaar.
Klinkt als de ultieme goocheltruc😂😂
Oh, dit evolueert nu tot een Hans Klok-topic!
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Bulbul schreef:
21-04-2020 09:12
Oh, dit evolueert nu tot een Hans Klok-topic!
Magisch hè?
SonjaS schreef:
19-04-2020 14:55
Ik las ergens op shownieuws dat B 't haar van zoon heeft geknipt, quarantaine haircut. Staat ook op haar insta. Nu zie ik door gebrek aan een leven dat zoon z'n haar is geknipt door pa Pepijn, filmpje en foto's op de pagina van zijn huidige vrouw. Om solidair te zijn met (zieke) stiefmoeder. Knetter lief. Wat ik vreemd vind is dat B daar NIKS over zegt. Dat is toch mooi om te benoemen #trotsopmnkind ofzo. En (eens) een echt verhaaltje onder een post.
Jeetje, ik zag het ook en ken het verhaal van zijn zieke vrouw. Maar ze deed het voorkomen dat ze het zelf had gedaan. En wat lief van haar zoon. Dit was een uitgelezen kans om een keer fatsoenlijk een Instagram post te posten. Mijn hemeltje, die vrouw kan echt niet Instagrammen. Alleen maar selfies en dan: ik denk aan de zorg. Ze is zo niet creatief. En dat werkt dan in een creatieve sector....maar ja, meer dan een autocue lezen kan ze dan denk ik ook niet. En die foto van haar en Rachel, o wat een steek naar Monique. En wie lacht er nu het laatste....Maar ben ook geen fan van Mo, die is natuurlijk ook uitgekookt. Wat ik overigens vreemd vond: Rachel hield Mo tegen toen Dreetje nog thuis woonde en hij twee weken ziek was. Mo mocht niet naar binnen met haar presentjes. Rachel beweert nu dat ze hem wilde beschermen, dat hij nog moest leven omdat hij zo jong was. Het gekke is: hij is nog steeds jong maar als de nieuwe schoondochter een BN'er is, heeft mevrouw er geen probleem mee.

En ik denk dat Bridget inderdaad al heeft aangevoeld dat er wat speelde tussen Mo en André vóór de Antillen en dat ze daarom is gegaan. Wie vliegt er ' spontaan' even voor drie dagen er naar toe? Tuurlijk, het kan. Maar ik vermoed dat ze het niet vertrouwde en daar heeft ze gelijk in gekregen.
anoniem_654ca67d70481 wijzigde dit bericht op 21-04-2020 09:38
Reden: tekstfouten
29.89% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven