Haat reacties Bridget Maasland op Instagram
zondag 10 november 2019 om 22:19
Vandaag las ik meerdere artikelen op nu.nl dat Bridget Maasland een relatie heeft met Andre Hazes.
Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.
Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.
Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.
Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..
Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.
Waarom??
Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.
Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.
Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.
Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..
Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.
Waarom??
dinsdag 21 april 2020 om 12:27
Tuurlijk - en ik denk dat bijna iedereen wel kan zien waar het pijnpunt zit voor B. Alleen moet je soms toch proberen om dat soort pijnpunten zo goed als het gaat naar de achtergrond te duwen, omwille van je eigen zoon.Hanaa schreef: ↑20-04-2020 09:02Die vrouw zorgt nu bijna 10 jaar mee voor Mees.. Zo te zien op insta en andere social media is Mees daar graag en is ze aanwezig op belangrijke momenten in het leven van Mees.
Het is nu 10 jaar geleden dat Pepijn haar verliet (voor Nathalie?). Ze lijkt er nog altijd niet overheen als ze nu nog steeds weigert contact te hebben met Nathalie.
Heel soms, maar ik kan er ook heel ver naast zitten, lijkt ze jaloers op het gezinsleventje dat Pepijn na hun breuk heeft weten op te bouwen.
Ik kan me dat nl best voorstellen. Nadat mijn ex me liet zitten met 2 kinderen voor zijn minnares, en met haar het gezin ging opbouwen wat ik graag had gewild, was ik ook een hele lange tijd (lees jaren) behoorlijk van slag. Mbv therapie leerde ik dat mijn gezin (moeder van dochter en zoon+lat relatie) niet minderwaardig was tov dat van ex. Nu scheelt het bij mij dat ex en ik al 9 jaar geen contact meer hebben en hij de kinderen na de breuk nooit meer is komen ophalen. Maar ik kan me voorstellen, in Bridgets geval, omdat Mees de helft van de tijd in dat andere gezin meedraait, dat dat wel iedere keer een confrontatie is van hoe het had kunnen zijn met Pepijn. Zeker als hij destijds Nathalie verkoos boven haar.
Ik weet niet of je kan/mag verwachten van iemand dat ‘ie oprecht enorm meeleeft na een kanker diagnose of belangstelling toont, wanneer je meent dat deze persoon mede “schuld” heeft aan het uit elkaar vallen van je relatie (B. heeft dit volgens mij nooit zo expliciet gezegd, maar bij Linda’s zomergasten wel aangegeven dat ze verlaten was voor een ander) en je toekomst droom, maar dat je toch wel probeert met elkaar te praten lijkt mij, zeker na zoveel jaar, wel belangrijk. Met die boosheid jegens haar ex en diens vrouw heeft ze waarschijnlijk alleen zichzelf en misschien haar zoon.
Geldt ook voor het feit dat ze haar heil zoekt in compleet kansloze relaties overigens.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
donderdag 23 april 2020 om 09:55
Maar stel dat Nathalie een afschuwelijke vrouw is (geweest) tegen B. Die nare post van haar over B is om te janken. P de ex liked het nog ff. En ze had ook tegen mattie Hans kunnen zeggen: nee Hans geen valse uitspraken over B in de media, nooit niet. Is de ma van m'n minderjarige stiefzoon.
Ik weet niet of ik een bloemetje of fruitmand had gestuurd.

donderdag 23 april 2020 om 10:37
Welke post bedoel je?SonjaS schreef: ↑23-04-2020 09:55Maar stel dat Nathalie een afschuwelijke vrouw is (geweest) tegen B. Die nare post van haar over B is om te janken. P de ex liked het nog ff. En ze had ook tegen mattie Hans kunnen zeggen: nee Hans geen valse uitspraken over B in de media, nooit niet. Is de ma van m'n minderjarige stiefzoon.
Ik denk dat Nathalies hashtags over ouderschap bij haar laatste post ook steken onder water zijn. Ik begrijp dat als je verlaten bent voor een ander dat dat heel pijnlijk is. Maar je wordt niet zomaar verliefd op een ander als je relatie fijn is. En je weet niet waarom Nathalie dit doet, ik denk dat B niet de gemakkelijkste is geweest als het om de omgangsregeling ging, gezien de hashtags. Ik ga eens even op onderzoek uit:-)
Op Mediacourant staat een artikel over B die zegt dat BN'ers geen idolen meer zijn, net als vroeger, toen ze bij TMF zat. "Nu kijkt niemand meer als ik op straat loop." Als je dat op je 45ste moet zeggen heb je inderdaad psychische hulp nodig.
donderdag 23 april 2020 om 11:00
Volgens mij zei ze ooit bij Linda's zomerweek dat ze mannen van haar leeftijd of ouder om bepaalde redenen (iets als: ingekakt zijn, saai, etc) niet wilde en daarom viel voor jongere mannen omdat die tenminste nog 'leefden'. Ik zag daar een sneer in richting haar ex Pepijn omdat hij wel in de leeftijd zit van mannen die zij zgn niet meer wilde.Baggal schreef: ↑21-04-2020 12:27Tuurlijk - en ik denk dat bijna iedereen wel kan zien waar het pijnpunt zit voor B. Alleen moet je soms toch proberen om dat soort pijnpunten zo goed als het gaat naar de achtergrond te duwen, omwille van je eigen zoon.
Ik weet niet of je kan/mag verwachten van iemand dat ‘ie oprecht enorm meeleeft na een kanker diagnose of belangstelling toont, wanneer je meent dat deze persoon mede “schuld” heeft aan het uit elkaar vallen van je relatie (B. heeft dit volgens mij nooit zo expliciet gezegd, maar bij Linda’s zomergasten wel aangegeven dat ze verlaten was voor een ander) en je toekomst droom, maar dat je toch wel probeert met elkaar te praten lijkt mij, zeker na zoveel jaar, wel belangrijk. Met die boosheid jegens haar ex en diens vrouw heeft ze waarschijnlijk alleen zichzelf en misschien haar zoon.
Geldt ook voor het feit dat ze haar heil zoekt in compleet kansloze relaties overigens.
Het zit hem in de kleine dingetjes die ze roept die tegelijkertijd een (verkapte) sneer zijn naar Pepijn en zijn vrouw.
Ik denk dat ze serieus diep gekwetst is geweest door het feit dat hij haar verliet. Ze was in die tijd best begeerd en populair. Verlaten worden door de vader van je kind is iets wat je jarenlang mee draagt. Zeker als er een ander in het spel was. En zeker als dat ook nog eens publiekelijk was, niet makkelijk voor een Bn-er.
Pepijn heeft zijn insta afgeschermd, maar Nathalie gooit al sinds het begin haar gezinsgeluk naar buiten op ig.
Hastags als: mijn grote liefde, hij draagt me op handen, mijn alles, ons mooie gezinnetje (met Mees erbij) etc komen waarschijnlijk hard binnen als je verlaten bent.
Het is haar volste recht natuurlijk om haar gezins geluk met Pepijn te delen op social media, maar ik denk dat Bridget dat ook weer ziet als een kleine provocatie door de vrouw voor wie Pepijn haar verliet.
Kortom er zit nog teveel oud zeer bij haar en de (wederom publiekelijke) breuk net Andre heeft het niet makkelijker op gemaakt. Zeker omdat Andre haar ook heeft gedumpt voor een ander.
hanaa wijzigde dit bericht op 24-04-2020 12:36
0.16% gewijzigd
donderdag 23 april 2020 om 11:07
Dat zal allemaal wel, maar volgens mij zijn die 2 al meer dan 10 jaar uit elkaar. Wordt het dan niet eens tijd om het aan de kant te zetten?Hanaa schreef: ↑23-04-2020 11:00Volgens mij zei ze ooit bij Linda's zomerweek dat ze mannen van haar leeftijd of ouder om bepaalde redenen (iets als: ingekakt zijn, saai, etc) niet wilde en daarom viel voor jongere mannen omdat die tenminste nog 'leefden'. Ik zag daar een sneer in richting haar ex Pepijn omdat hij wel in de leeftijd zit van mannen die zij zgn niet meer wilde.
Het zit hem in de kleine dingetjes die ze roept die tegelijkertijd een (verkapte) sneer zijn naar Pepijn en zijn vrouw.
Ik denk dat ze serieus diep gekwetst is geweest door het feit dat hij haar verliet. Ze was in die tijd best begeerd en populair. Verlaten worden door de vader van je kind is iets wat je jarenlang mee draagt. Zeker als er een ander in het spel was. En zeker als dat ook nog eens publiekelijk was, niet makkelijk voor een Bn-er.
Pepijn heeft zijn insta afgeschermd, maar Nathalie gooit al sinds het begin haar gezinsgeluk naar buiten op ig.
Hastags als: mijn grote liefde, hij draagt me op voeten, mijn alles, ons mooie gezinnetje (met Mees erbij) etc komen waarschijnlijk hard binnen als je verlaten bent.
Het is haar volste recht natuurlijk om haar gezins geluk met Pepijn te delen op social media, maar ik denk dat Bridget dat ook weer ziet als een kleine provocatie door de vrouw voor wie Pepijn haar verliet.
Kortom er zit nog teveel oud zeer bij haar en de (wederom publiekelijke) breuk net Andre heeft het niet makkelijker op gemaakt. Zeker omdat Andre haar ook heeft gedumpt voor een ander.
donderdag 23 april 2020 om 11:55
Haar derde post. Over de selfies (tekst afbeelding).

donderdag 23 april 2020 om 12:21
Ik zou ook geen medeleven tonen als ze mijn man had afgepakt, sterker nog, ik zou zeggen karma bitch.SonjaS schreef: ↑23-04-2020 09:55Maar stel dat Nathalie een afschuwelijke vrouw is (geweest) tegen B. Die nare post van haar over B is om te janken. P de ex liked het nog ff. En ze had ook tegen mattie Hans kunnen zeggen: nee Hans geen valse uitspraken over B in de media, nooit niet. Is de ma van m'n minderjarige stiefzoon.
donderdag 23 april 2020 om 12:25
donderdag 23 april 2020 om 12:27
Ja sorry, ik ben nou eenmaal een enorm kutwijf.
donderdag 23 april 2020 om 12:32
Nathalie schreef onder een insta foto toen ze Mees een voetbal van Johan Cruyff kado had gedaan, dat Mees riep: 'Dit is het mooiste kado dat ik OOIT heb gekregen'
Als dat geen steek is naar Bridget...
Bridget moet gewoon een keer vallen op een leuke man van 48 jaar, met 2 tienerdochters, waar ze af en toe in gezinsverband leuke dingen mee kan doen: leuke vakanties samen, waar Mees dan ook bij is, weekendjes weg, lekker shoppen, tutten, netflixen met stiefdochters etc etc
Ik zie haar in zo een relatie helemaal opbloeien ipv in een relatie met een dronken puber en daar elke dag tot in de ochtend in een cafe mee blijven hangen.
Ze gaf trouwens in het programma van Linda toen ook aan dat mannen van haar leeftijd vaak een bagage hebben (lees: kinderen) en dat ze daar helemaal geen zin in heeft. Ik denk dat een wat oudere man met oudere kinderen juist beter bij haar past dan een zuipende puber. Ze heeft een aantal jaar geleden een relatie gehad met een veel jongere man die een heel jong kindje had (peuter). Ze maakte het uit omdat zij hem tijdens een vakantie moest laten zien hoe hij zijn kind moest verzorgen. Die fase is ze allang voorbij natuurlijk en ik kan me voorstellen dat ze geen zin heeft in een man met jonge kinderen die nog veel verzorging nodig hebben.
Maar een oudere man met oudere kinderen/jonge tieners lijkt me echt veel beter passen bij haar huidige levensfase.
//tot zover mijn 'relatie-expert advies'
//
Als dat geen steek is naar Bridget...
Bridget moet gewoon een keer vallen op een leuke man van 48 jaar, met 2 tienerdochters, waar ze af en toe in gezinsverband leuke dingen mee kan doen: leuke vakanties samen, waar Mees dan ook bij is, weekendjes weg, lekker shoppen, tutten, netflixen met stiefdochters etc etc
Ik zie haar in zo een relatie helemaal opbloeien ipv in een relatie met een dronken puber en daar elke dag tot in de ochtend in een cafe mee blijven hangen.
Ze gaf trouwens in het programma van Linda toen ook aan dat mannen van haar leeftijd vaak een bagage hebben (lees: kinderen) en dat ze daar helemaal geen zin in heeft. Ik denk dat een wat oudere man met oudere kinderen juist beter bij haar past dan een zuipende puber. Ze heeft een aantal jaar geleden een relatie gehad met een veel jongere man die een heel jong kindje had (peuter). Ze maakte het uit omdat zij hem tijdens een vakantie moest laten zien hoe hij zijn kind moest verzorgen. Die fase is ze allang voorbij natuurlijk en ik kan me voorstellen dat ze geen zin heeft in een man met jonge kinderen die nog veel verzorging nodig hebben.
Maar een oudere man met oudere kinderen/jonge tieners lijkt me echt veel beter passen bij haar huidige levensfase.
//tot zover mijn 'relatie-expert advies'

hanaa wijzigde dit bericht op 23-04-2020 23:32
11.94% gewijzigd
donderdag 23 april 2020 om 17:16
Juist, ze ziet er prima uit voor haar leeftijd en genoeg leuke aantrekkelijke mannen die wat ouder zijn met zelfstandige kinderen. Ze kunnen dan samen leuke citytripjes gaan doen en de oudere kinderen komen af en toe aanwaaien voor de gezelligheid.
Andre verveelde zich dood met haar tijdens die reisjes las ik ergens (ja ik heb geen leven de laatste tijd)
Hij wilde lekker uitgaan en doorhalen, maar dat is ook de fase waarin hij zit.
Gewoon een vent die zaterdagavond ook zin heeft om, met een hapjestafel voor zich, heel de avond met zijn vriendin op de bank te hangen, te netflixen of interessante documentaires te bekijken, beetje napraten. Heerlijk.
Zit meer toekomst in dan die 'prachtexemplaren' waar ze voor valt elke keer.
hanaa wijzigde dit bericht op 23-04-2020 22:48
10.21% gewijzigd

vrijdag 24 april 2020 om 00:21
Het verhaal gaat dat Pepijn verliefd werd op Nathalie toen hij en Bridget (tijdelijk) uit elkaar waren. Bridget schijnt te denken dat Pepijn en Nathalie al eerder iets hadden. Feit blijft dat het kennelijk niet zo lekker liep tussen Bridget en Pepijn. Pepijn liet zich mogelijk afpakken, hij had mogelijk nog een relatie met Bridget, Nathalie was geen van beiden geen verantwoording schuldig. Je kan je ook afvragen hoe goed de relatie was als Pepijn verliefd werd op Nathalie. Dan is er wel iets mis in je relatie,
vrijdag 24 april 2020 om 00:30
Precies.Jojanneke12 schreef: ↑24-04-2020 00:21Het verhaal gaat dat Pepijn verliefd werd op Nathalie toen hij en Bridget (tijdelijk) uit elkaar waren. Bridget schijnt te denken dat Pepijn en Nathalie al eerder iets hadden. Feit blijft dat het kennelijk niet zo lekker liep tussen Bridget en Pepijn. Pepijn liet zich mogelijk afpakken, hij had mogelijk nog een relatie met Bridget, Nathalie was geen van beiden geen verantwoording schuldig. Je kan je ook afvragen hoe goed de relatie was als Pepijn verliefd werd op Nathalie. Dan is er wel iets mis in je relatie,
En 'karma is a bitch'

Alsof ziekte en een verbroken relatie, die kennelijk al niet meer zo gelukkig was, met elkaar te vergelijken is.

vrijdag 24 april 2020 om 09:40
Heel vervelend inderdaad. Beetje net als Bridget en Hazes jr, eigenlijk. Toen had ze ook schijt aan Monique, net als Nathalie schijt heeft aan haar. Bijzonder naar clubje. Allemaal.Jojanneke12 schreef: ↑24-04-2020 00:21Het verhaal gaat dat Pepijn verliefd werd op Nathalie toen hij en Bridget (tijdelijk) uit elkaar waren. Bridget schijnt te denken dat Pepijn en Nathalie al eerder iets hadden. Feit blijft dat het kennelijk niet zo lekker liep tussen Bridget en Pepijn. Pepijn liet zich mogelijk afpakken, hij had mogelijk nog een relatie met Bridget, Nathalie was geen van beiden geen verantwoording schuldig. Je kan je ook afvragen hoe goed de relatie was als Pepijn verliefd werd op Nathalie. Dan is er wel iets mis in je relatie,
vrijdag 24 april 2020 om 10:15
Ook als je relatie goed is kun je verliefd worden op een ander. Wat je ermee doet is een tweede.Jojanneke12 schreef: ↑24-04-2020 00:21Het verhaal gaat dat Pepijn verliefd werd op Nathalie toen hij en Bridget (tijdelijk) uit elkaar waren. Bridget schijnt te denken dat Pepijn en Nathalie al eerder iets hadden. Feit blijft dat het kennelijk niet zo lekker liep tussen Bridget en Pepijn. Pepijn liet zich mogelijk afpakken, hij had mogelijk nog een relatie met Bridget, Nathalie was geen van beiden geen verantwoording schuldig. Je kan je ook afvragen hoe goed de relatie was als Pepijn verliefd werd op Nathalie. Dan is er wel iets mis in je relatie,