het leeftijdsverschil topic!
maandag 19 februari 2007 om 00:40
Regelmatig duiken hier topics op.... in de trant van Oudere man, jongere vriend, 22 jaar leeftijds verschil e.d. Ik volg die topics omdat ik zelf ook in een leeftijdsverschil situatie zit. Wat me opvalt is dat veel van onze angsten, twijfels en problemen op elkaar lijken. Is het een idee om er een centraal topic van te maken waarin een ieder die met leeftijdsverschil in de relatie te maken heeft en er met 'lotgenoten' over wil kletsen terecht kan?
Als het een suf idee is kan de moderator dit topic weer dichtgooien.
Ik trap wel af. Ben zelf 24 en mn verloofde (yeeeah ben nog steeds blij dat ik dat kan zeggen) is 41. We hebben in het begin problemen gehad die in de acceptatie sfeer lagen (mijn familie was er niet blij mee etc) en nu nog reageert niet iedereen even leuk maar we zitten nu in het stadium dat we daar écht lak aan hebben omdat we heel blij met elkaar zijn.
Ook vind ik wel leuk om te weten hoe je in de relatie terecht bent gekomen, of je het tegen hebt proberen te houden toen je achter het leeftijds verschil kwam etc.
Als het een suf idee is kan de moderator dit topic weer dichtgooien.
Ik trap wel af. Ben zelf 24 en mn verloofde (yeeeah ben nog steeds blij dat ik dat kan zeggen) is 41. We hebben in het begin problemen gehad die in de acceptatie sfeer lagen (mijn familie was er niet blij mee etc) en nu nog reageert niet iedereen even leuk maar we zitten nu in het stadium dat we daar écht lak aan hebben omdat we heel blij met elkaar zijn.
Ook vind ik wel leuk om te weten hoe je in de relatie terecht bent gekomen, of je het tegen hebt proberen te houden toen je achter het leeftijds verschil kwam etc.
donderdag 8 maart 2007 om 13:25
quote:Dacht af en toe even dat ik alleen was.. Ik ben een meisje van 17 en ik heb een vriend van 47. We zijn na een behoorlijk heftige tijd nu even in een iets rustigere periode. Dat is wel heel fijn vind ik. Het was liefde op het eerste gezicht en vanaf het moment dat we elkaar hebben leren kennen konden we eigenlijk niet meer zonder elkaar. Ondanks dat het meteen klikte hebben we het nog wel heel moeilijk gehad. Iedereen heeft een mening over jou, je vriend en je relatie en dan meestal negatief. Ik ben niet makkelijk beiinvloedbaar maar soms trek ik me dingen wel aan. Vooral als mensen dingen zeggen die gewoon niet waar zijn zoals dat hij mij gebruikt. Dat soort dingen kwetsen gewoon ookal weet ik beter. Ik ben er de afgelopen periode gelukkig wel achtergekomen wie echt altijd onvoorwaardelijk achter me blijven staan en wie niet.Ik ben toch wel redelijk verbaasd over jouw verhaal... de reden waarom mensen een negatieve mening over jouw relatie en jouw vriend hebben... is omdat geen enkele kerel van 47! met gezond verstand een relatie met een 17 jarig meisje begint. En dat heeft niets met jou als persoonlijkheid te maken, maar met je ontwikkeling en ervaring in het leven. Je bent simpelweg nog te jong om dat te beseffen, en hij zou dat moeten beseffen, dat jij daar nu nog te jong voor bent.
vrijdag 9 maart 2007 om 14:12
quote:Ik ben toch wel redelijk verbaasd over jouw verhaal... de reden waarom mensen een negatieve mening over jouw relatie en jouw vriend hebben... is omdat geen enkele kerel van 47! met gezond verstand een relatie met een 17 jarig meisje begint. En dat heeft niets met jou als persoonlijkheid te maken, maar met je ontwikkeling en ervaring in het leven. Je bent simpelweg nog te jong om dat te beseffen, en hij zou dat moeten beseffen, dat jij daar nu nog te jong voor bent.Helemaal mee eens!
vrijdag 9 maart 2007 om 14:24
vrijdag 9 maart 2007 om 14:50
vrijdag 9 maart 2007 om 16:17
Leuk onderwerp! Ik heb op deze pijler ook als eens een topic voor geopend. Ik ben laat in de 40 en heb mijn ouder wordende vrouw (46) vervangen door een jonge mooie meid van 26. We doen alleen maar leuke dingen samen en maken veel plezier. Ik was mijn vrouw meer dan zat de laatste jaren van ons huwelijk en ze werd er ook niet veel mooier op. Toen heb ik de knoop doorgehakt en tot op de dag van vandaag totaal geen spijt gehad. Tuurlijk, het is niet leuk voor de kits, maar die slaan zich er wel doorheen. Die willen ook niet opgroeien in een gezin wat niet meer lekker draait. Mijn en haar familie heeft soms ook moeite haar en mij te accepteren. Ik zou te oud zijn om met haar vriendinnetjes om te gaan en zij is te jong om met mijn maten om te gaan. Ik wel toe dat ze soms nog wat naief is in opvattingen, maar dat krijgen we er wel uit. We zijn tenslotte allemaal jong geweest, nietwaar? Onze relatie maakt mij ook jonger! We doen beide sportieve dingen en in bed is alles veel opener en vrijer dan toen in de tijd met mijn vrouw. Ik kan iedereen aanraden om op zoek te gaan naar een jonger tulpje, dat maakt het leven dynamisch! Want zeg nou zelf: ben je beide boven de 45, dan ben je al aan het aftellen.
vrijdag 9 maart 2007 om 16:43
Ja, Peter, jij wel ja. Geestelijk ben je ook al aan het aftakelen, want je weet blijkbaar niet meer hoe je het woord "kids" schrijft...:?
Ik denk dat je op het verkeerde forum zit.
Want wij hier , hebben het niet over het vervangen van iemand , omdat hij of zij te oud en te lelijk zou zijn geworden.
Wij hier hebben het over echte liefde. En die gaat niet over leeftijd, en al zeker niet over uiterlijkheden zoals mooi of lelijk zijn of worden.
Ik denk dat jij, Peter een redelijk grote kans loopt, om vervangen te worden voor een lekekre jongere kerel van pakweg 27, binnen afzienbare tijd, want jij bent waarschijnlijk nu al aan het rimpelen, want immers 40+..
Ik benijd jouw vrouw dus niks.....ze moet het, for the time that's being, doen met een oudje..:o Maar, niet getreurd, ze kan jou simpelweg inruilen als zij daar aan toe is. Maar dat past geheel in jouw norm, dus zal je dat tegen die tijd heel begrijpelijk vinden, dat zij dan kiest voor een jonge potente dekhengst. Jouw beste tijd is immers al lang verleden tijd..
Ik denk dat je op het verkeerde forum zit.
Want wij hier , hebben het niet over het vervangen van iemand , omdat hij of zij te oud en te lelijk zou zijn geworden.
Wij hier hebben het over echte liefde. En die gaat niet over leeftijd, en al zeker niet over uiterlijkheden zoals mooi of lelijk zijn of worden.
Ik denk dat jij, Peter een redelijk grote kans loopt, om vervangen te worden voor een lekekre jongere kerel van pakweg 27, binnen afzienbare tijd, want jij bent waarschijnlijk nu al aan het rimpelen, want immers 40+..
Ik benijd jouw vrouw dus niks.....ze moet het, for the time that's being, doen met een oudje..:o Maar, niet getreurd, ze kan jou simpelweg inruilen als zij daar aan toe is. Maar dat past geheel in jouw norm, dus zal je dat tegen die tijd heel begrijpelijk vinden, dat zij dan kiest voor een jonge potente dekhengst. Jouw beste tijd is immers al lang verleden tijd..
vrijdag 9 maart 2007 om 16:54
Misschien heb ik mijn beste tijd gehad, ik heb inderdaad al rimples, maar daar vallen jonge vrouwen juist op. Mannen worden namelijk mooier als zie ouder worden, vrouwen takelen juist af. Dat begint eigenlijk al bij het puberen. Dan gaan ze zich al opmaken. Juist: voor de mannen. Misschien wil je over een tijdje een knaapje van 27, maar die heeft geen eigen huis, geen geld om leuke stedentripjes te maken en geen levenservaring. Zo'n rukkertje van 27 moet z'n puistjes nog uitknijpen en komt net van school af. Nee, een ouder iemand heeft wat te bieden aan zo'n meisje. Geborgenheid, vrijheid en ervaring kan ze krijgen. En als ze een ander beter vindt? Voor haar 10 anderen op de stoep. Liefde is ook niet eeuwig. Liefde gaat over. Dan blijven mensen 'maar bij elkaar' omdat ze (financieel) niet meer zonder elkaar kunnen. Dan is het juist goed om eens rond te kijken wat er nog meer te koop is in de wereld. Ik leef maar één keer!
vrijdag 9 maart 2007 om 17:15
quote:Misschien heb ik mijn beste tijd gehad, ik heb inderdaad al rimples, maar daar vallen jonge vrouwen juist op. Alleen de eenzame jonge vrouwen, die kunnen nl geen man van hun eigen leeftijd krijgen. Mannen worden namelijk mooier als zie ouder worden, Hoe kom je daar zo bij joh..? Boven de 35 zakken ze uit, en krijgen van dat leijke grijze haar en van die diepe rimpels in het voorhoofd van al dat gepieker hoe ze een jong exemplaar kunnen strikken...vrouwen takelen juist af. Dat begint eigenlijk al bij het puberen. Dan gaan ze zich al opmaken. Juist: voor de mannen. Misschien wil je over een tijdje een knaapje dat zijn geen knaapjes meer, hoor. Dat zijn strakke binken met een heerlijk hoog libibo. Daar kan geen 40+er tegen op. van 27, maar die heeft geen eigen huis, geen geld om leuke stedentripjes te maken en geen levenservaring. Zo'n rukkertje van 27 moet z'n puistjes nog uitknijpen en komt net van school af. Dat vind ik juist heerlijke eigenschappen. Mijn vriend van 24 zit gewoon nog op school. Nee, een ouder iemand heeft wat te bieden aan zo'n meisje. Ja, een hoop gezeur en een slappe lul. Geborgenheid, vrijheid en ervaring kan ze krijgen. helaas...was dat maar waar. Van een 40+er kun je krijgen: gezeur, gezeik, hangbuik, "moe"...uit zijn mond ruiken...want op die leeftijd een slecht gebit..En als ze een ander beter vindt? Voor haar 10 anderen op de stoep. Dat is dus geen liefde, maar profiteren van iemand. Liefde is ook niet eeuwig. Liefde gaat over. Dan blijven mensen 'maar bij elkaar' omdat ze (financieel) niet meer zonder elkaar kunnen. Dan is het juist goed om eens rond te kijken wat er nog meer te koop liefde is niet te koop.is in de wereld. Ik leef maar één keer! Dat is nog maar afwachten.
vrijdag 9 maart 2007 om 21:41
quote:
quote: Peter Zomer reageerde
Misschien heb ik mijn beste tijd gehad, ik heb inderdaad al rimples, maar daar vallen jonge vrouwen juist op. Alleen de eenzame jonge vrouwen, die kunnen nl geen man van hun eigen leeftijd krijgen. Mannen worden namelijk mooier als zie ouder worden, Hoe kom je daar zo bij joh..? Boven de 35 zakken ze uit, en krijgen van dat leijke grijze haar en van die diepe rimpels in het voorhoofd van al dat gepieker hoe ze een jong exemplaar kunnen strikken...vrouwen takelen juist af. Dat begint eigenlijk al bij het puberen. Dan gaan ze zich al opmaken. Juist: voor de mannen. Misschien wil je over een tijdje een knaapje dat zijn geen knaapjes meer, hoor. Dat zijn strakke binken met een heerlijk hoog libibo. Daar kan geen 40+er tegen op. van 27, maar die heeft geen eigen huis, geen geld om leuke stedentripjes te maken en geen levenservaring. Zo'n rukkertje van 27 moet z'n puistjes nog uitknijpen en komt net van school af. Dat vind ik juist heerlijke eigenschappen. Mijn vriend van 24 zit gewoon nog op school. Nee, een ouder iemand heeft wat te bieden aan zo'n meisje. Ja, een hoop gezeur en een slappe lul. Geborgenheid, vrijheid en ervaring kan ze krijgen. helaas...was dat maar waar. Van een 40+er kun je krijgen: gezeur, gezeik, hangbuik, "moe"...uit zijn mond ruiken...want op die leeftijd een slecht gebit..En als ze een ander beter vindt? Voor haar 10 anderen op de stoep. Dat is dus geen liefde, maar profiteren van iemand. Liefde is ook niet eeuwig. Liefde gaat over. Dan blijven mensen 'maar bij elkaar' omdat ze (financieel) niet meer zonder elkaar kunnen. Dan is het juist goed om eens rond te kijken wat er nog meer te koop liefde is niet te koop.is in de wereld. Ik leef maar één keer! Dat is nog maar afwachten.
quote: Peter Zomer reageerde
Misschien heb ik mijn beste tijd gehad, ik heb inderdaad al rimples, maar daar vallen jonge vrouwen juist op. Alleen de eenzame jonge vrouwen, die kunnen nl geen man van hun eigen leeftijd krijgen. Mannen worden namelijk mooier als zie ouder worden, Hoe kom je daar zo bij joh..? Boven de 35 zakken ze uit, en krijgen van dat leijke grijze haar en van die diepe rimpels in het voorhoofd van al dat gepieker hoe ze een jong exemplaar kunnen strikken...vrouwen takelen juist af. Dat begint eigenlijk al bij het puberen. Dan gaan ze zich al opmaken. Juist: voor de mannen. Misschien wil je over een tijdje een knaapje dat zijn geen knaapjes meer, hoor. Dat zijn strakke binken met een heerlijk hoog libibo. Daar kan geen 40+er tegen op. van 27, maar die heeft geen eigen huis, geen geld om leuke stedentripjes te maken en geen levenservaring. Zo'n rukkertje van 27 moet z'n puistjes nog uitknijpen en komt net van school af. Dat vind ik juist heerlijke eigenschappen. Mijn vriend van 24 zit gewoon nog op school. Nee, een ouder iemand heeft wat te bieden aan zo'n meisje. Ja, een hoop gezeur en een slappe lul. Geborgenheid, vrijheid en ervaring kan ze krijgen. helaas...was dat maar waar. Van een 40+er kun je krijgen: gezeur, gezeik, hangbuik, "moe"...uit zijn mond ruiken...want op die leeftijd een slecht gebit..En als ze een ander beter vindt? Voor haar 10 anderen op de stoep. Dat is dus geen liefde, maar profiteren van iemand. Liefde is ook niet eeuwig. Liefde gaat over. Dan blijven mensen 'maar bij elkaar' omdat ze (financieel) niet meer zonder elkaar kunnen. Dan is het juist goed om eens rond te kijken wat er nog meer te koop liefde is niet te koop.is in de wereld. Ik leef maar één keer! Dat is nog maar afwachten.
vrijdag 9 maart 2007 om 21:46
quote:Misschien heb ik mijn beste tijd gehad, ik heb inderdaad al rimples, maar daar vallen jonge vrouwen juist op. Mannen worden namelijk mooier als zie ouder worden, vrouwen takelen juist af. Dat begint eigenlijk al bij het puberen. Dan gaan ze zich al opmaken. Juist: voor de mannen. Misschien wil je over een tijdje een knaapje van 27, maar die heeft geen eigen huis, geen geld om leuke stedentripjes te maken en geen levenservaring. Zo'n rukkertje van 27 moet z'n puistjes nog uitknijpen en komt net van school af. Nee, een ouder iemand heeft wat te bieden aan zo'n meisje. Geborgenheid, vrijheid en ervaring kan ze krijgen. En als ze een ander beter vindt? Voor haar 10 anderen op de stoep. Liefde is ook niet eeuwig. Liefde gaat over. Dan blijven mensen 'maar bij elkaar' omdat ze (financieel) niet meer zonder elkaar kunnen. Dan is het juist goed om eens rond te kijken wat er nog meer te koop is in de wereld. Ik leef maar één keer!
Je hersen-inhoud is in ieder geval al heul ver over de datum:o
Je hersen-inhoud is in ieder geval al heul ver over de datum:o
zaterdag 10 maart 2007 om 13:37
quote:Leuk onderwerp! Ik heb op deze pijler ook als eens een topic voor geopend. Ik ben laat in de 40 en heb mijn ouder wordende vrouw (46) vervangen door een jonge mooie meid van 26. Die dus ook al aan het aftakelen is, want dat gebeurt immers al in de puberteit. Ik zou, als ik jou was, eentje zoeken van een jaar of 12, dan kun je in ieder geval nog een jaar of 4 vooruit.
We doen alleen maar leuke dingen samen en maken veel plezier. Ik was mijn vrouw meer dan zat de laatste jaren van ons huwelijk en ze werd er ook niet veel mooier op. Jij wel, begrijp ik? Heb je nou eigenlijk over innerlijk of uiterlijk? Het is me niet helemaal duidelijk, maar ik ben dan ook al bijna 40 en behoorlijk aan het aftakelen.
Toen heb ik de knoop doorgehakt en tot op de dag van vandaag totaal geen spijt gehad. Tuurlijk, het is niet leuk voor de kits tuurlijk joh, kinderen zijn tenslotte maar bijzaak voor de ECHTE egoïst dan, maar die slaan zich er wel doorheen. Die willen ook niet opgroeien in een gezin wat niet meer lekker draait. Mijn en haar familie heeft soms ook moeite haar en mij te accepteren. Ik zou te oud zijn om met haar vriendinnetjes vriendinNETJES???? hoe oud zijn die dan, 12, 13? Zit daar niks van jouw gading tussen joh?
om te gaan en zij is te jong om met mijn maten om te gaan. Ik wel toe dat ze soms nog wat naief is in opvattingen neeeee, jij bent volwassen
, maar dat krijgen we er wel uit. We zijn tenslotte allemaal jong geweest nietwaar? Onze relatie maakt mij ook jonger! We doen beide sportieve dingen en in bed is alles veel opener en vrijer dan toen in de tijd met mijn vrouw. Ik kan iedereen aanraden om op zoek te gaan naar een jonger tulpje, dat maakt het leven dynamisch! Want zeg nou zelf: ben je beide boven de 45, dan ben je al aan het aftellen. Jij dus ook.Ik zal het je maar niet kwalijk nemen dat je zo überdom bent, je kunt er zelf tenslotte ook niks aan doen dat je IQ niet hoger is dan dat van een stoeptegel.
We doen alleen maar leuke dingen samen en maken veel plezier. Ik was mijn vrouw meer dan zat de laatste jaren van ons huwelijk en ze werd er ook niet veel mooier op. Jij wel, begrijp ik? Heb je nou eigenlijk over innerlijk of uiterlijk? Het is me niet helemaal duidelijk, maar ik ben dan ook al bijna 40 en behoorlijk aan het aftakelen.
Toen heb ik de knoop doorgehakt en tot op de dag van vandaag totaal geen spijt gehad. Tuurlijk, het is niet leuk voor de kits tuurlijk joh, kinderen zijn tenslotte maar bijzaak voor de ECHTE egoïst dan, maar die slaan zich er wel doorheen. Die willen ook niet opgroeien in een gezin wat niet meer lekker draait. Mijn en haar familie heeft soms ook moeite haar en mij te accepteren. Ik zou te oud zijn om met haar vriendinnetjes vriendinNETJES???? hoe oud zijn die dan, 12, 13? Zit daar niks van jouw gading tussen joh?
om te gaan en zij is te jong om met mijn maten om te gaan. Ik wel toe dat ze soms nog wat naief is in opvattingen neeeee, jij bent volwassen
Laat het los, heb vertrouwen, het komt goed.....
zondag 11 maart 2007 om 11:43
Allemaal heel grappige reactie's Zamira, maar dat geldt ook voor JOUW vriend als 'ie straks 45 is geweest, toch? Tenzij je 'm ook weer inlevert voor een jonger exeplaar. Ik weet ook als geen ander dat vrouwen boven de 40 ook minder lekker fris worden. Uitgelubberd zijn , scheten laten bij opstaan, opvliegers. Verder ben ik niet dom. Ik ben financieel onafhankelijk, ik kan doen wat ik wil, heb aan de plicht voldaan door kinderen op de wereld te zetten, en ben nu bezig met de 2e helft van m'n leven. Dat ik nu niet verliefd ben zoals op mijn vrouw toen staat daar los van. Ik heb nu een verrekte geil ding en hebben het leuk samen. Ze wéét dat ik boven de 45 ben, dus weet ze wellicht ook dat ik met gebreken kom. Kortom, we weten wat we aan elkaar hebben en houden elkaar niet voor de gek. Wie houdt me tegen!
zondag 11 maart 2007 om 12:32
quote:Allemaal heel grappige reactie's Zamira, 't Is niet mijn bedoeling grappig te zijn, had je dat niet door??? Mmmm...apart..maar dat geldt ook voor JOUW vriend als 'ie straks 45 is geweest, toch? Tenzij je 'm ook weer inlevert Waar kan ik hem inleveren dan? Bij de "Oud Vuil Ophaaldienst"? voor een jonger exeplaar. Zo gaat een weldenkend en emotioneel volwassen mens niet met anderen om. Dat probeerde ik jou al eerder duidelijk te maken..Ik weet ook als geen ander dat vrouwen boven de 40 ook minder lekker fris worden. Uitgelubberd zijn , scheten laten bij opstaan, opvliegers. Verder ben ik niet dom. Ik vind dit behalve een beetje dommig ook getuigen van een beperkte geest. Ik ben financieel onafhankelijk, ik kan doen wat ik wil, heb aan de plicht voldaan door kinderen op de wereld te zetten, Dacht je dat dat je plicht was? Toch een beetje dom dus.. en ben nu bezig met de 2e helft van m'n leven. Dat ik nu niet verliefd ben zoals op mijn vrouw toen staat daar los van.Voor verliefdheid geef ik geen cent. Verliefdheid duurt misschien 4 maanden, en dan is het weg. Ik heb nu een verrekte geil ding en hebben het leuk samen. Ze wéét dat ik boven de 45 ben, dus weet ze wellicht ook dat ik met gebreken kom.Ik ben benieuwd of JIJ wel geil genoeg bent voor haar. Helaas komt bij mannen de ouderdom ook met impotentie...die begint doorgaans rond de 40 bij een vent. Kortom, we weten wat we aan elkaar hebben en houden elkaar niet voor de gek. Wie houdt me tegen!Niemand heeft behoefte om jou tegen te houden, Peter Zomer. Dacht je dat? Ook een domme gedachte.
zondag 11 maart 2007 om 12:47
Peter Zomer, ik zal je trouwens de vrouwen van 26 de kost geven die al uitgelubberd zijn. Die waren nl op hun 14de al te dik. Genoeg vrouwen van die leeftijd die al een kop vol groeven hebben en wegens gebrek aan beweging een hangreet en blubberbenen.
Dus jij met je vrouw van 26...ze is al aardig aan het aftakelen.
Ik vermoed wel dat ze in angst leeft.
Angst, omdat ze samen is met een man die nauwlettend haar uiterlijk in de gaten houdt ivm opkomend verval. Als zij 31 is, is ze op haar retour...ook dat beseft ze. Lijkt me geen ontspannende manier van leven. :o
Dus jij met je vrouw van 26...ze is al aardig aan het aftakelen.
Ik vermoed wel dat ze in angst leeft.
Angst, omdat ze samen is met een man die nauwlettend haar uiterlijk in de gaten houdt ivm opkomend verval. Als zij 31 is, is ze op haar retour...ook dat beseft ze. Lijkt me geen ontspannende manier van leven. :o
zondag 11 maart 2007 om 13:21
Sorry hoor, maar Peter Zomer, de onzin je neerkalkt kan ik werkelijk waar niet serieus nemen. Heb de indruk dat je het allemaal schrijft puur om reacties uit te lokken... beetje jammer is het wel. En anders lijkt het erop dat je met de jaren je verstand bent verloren, waardoor je nu maar afgedaald bent naar het denkniveau van lager gelegen regionen van je lijf... vandaar je strakke, geile vriendinnetje van 26, toch? Geniet ervan zou ik zeggen!
zondag 11 maart 2007 om 15:36
quote:Sorry hoor, maar Peter Zomer, de onzin je neerkalkt kan ik werkelijk waar niet serieus nemen. Heb de indruk dat je het allemaal schrijft puur om reacties uit te lokken... beetje jammer is het wel. En anders lijkt het erop dat je met de jaren je verstand bent verloren, waardoor je nu maar afgedaald bent naar het denkniveau van lager gelegen regionen van je lijf... vandaar je strakke, geile vriendinnetje van 26, toch? Geniet ervan zou ik zeggen! Volgens mij is Peter Zomer bloedserieus, Tinkerbelle, ik heb hem al eens eerder zien blaten op dit forum.
zondag 11 maart 2007 om 17:16
Hoi
Goed idee deze topic!!
Zelf heb ik nu 1 jaar een relatie met een leeftijdsverschil van 21 jaar....en dan met een vriend die jonger is dan ik...hij 21 ik 42
Kwam net uit een scheiding en had totaal geen zin in een relatie maar het gebeurde toch...
Alleen is het moeilijk, ontzettend moeilijk...
Hij is mooi...... , ik zie er nu nog goed uit wat gebeurt er straks als ik begin te ..verleppen??
Zijn familie ( vooral zijn moeder) accepteert mij niet , in haar visie is het zondig...ik mag geeneens op bezoek komen, voor hem is dit lood- en loodzwaar hij heeft zijn familie hoog in het vaandel staan...
Soms twijfel ik aan deze relatie, hoeveel ik ook van m hou....
Goed idee deze topic!!
Zelf heb ik nu 1 jaar een relatie met een leeftijdsverschil van 21 jaar....en dan met een vriend die jonger is dan ik...hij 21 ik 42
Kwam net uit een scheiding en had totaal geen zin in een relatie maar het gebeurde toch...
Alleen is het moeilijk, ontzettend moeilijk...
Hij is mooi...... , ik zie er nu nog goed uit wat gebeurt er straks als ik begin te ..verleppen??
Zijn familie ( vooral zijn moeder) accepteert mij niet , in haar visie is het zondig...ik mag geeneens op bezoek komen, voor hem is dit lood- en loodzwaar hij heeft zijn familie hoog in het vaandel staan...
Soms twijfel ik aan deze relatie, hoeveel ik ook van m hou....