Hoe ga ik nu verder.

29-11-2010 00:26 159 berichten
Alle reacties Link kopieren
Expres geen vraagteken achter de topictitel, want hoe weet ik in grote lijnen eigenlijk al.

Het is meer het concreet maken, de invulling, de stappen zetten en deze beter timen.

Dit topic open ik om hier af en toe over te schrijven en dan vooral ook de positieve kanten, of soms mijn valkuilen te delen om er een licht over te laten schrijven door jullie wijze forummers

Vanuit een relatie komen die heftig is beindigd en moeten beseffen dat deze mij veel minder goed deed dan dat ik mijzelf liet geloven.

En nu dus verder met deze grote verandering in mijn leven, die positiever is dan dat ik een half jaar geleden zag( voor mij dan,niet voor de kids ) .

Hoe gaat een persoonlijk avontuur worden denk ik .

Bij deze wel nog een voor alle trouwe en minder trouwe meeschrijvers in mijn ander topic waar ik veel aan heb gehad.

Thanks

had onder een andere nick al een topic geopend maar laat deze verwijderen, een andere nick past mij toch niet, En nou ja, wie meeleest uit mijn privesfeer , so be it. Ik zal mijn best doen zorgvuldig te zijn met wat ik schrijf
Ier meid, je kan nog steeds aanhaken bij ons besloten kletsgroepje hoor, ook daar elke keer weer nieuwe ontwikkelingen die ik ook niet meer op het forum hier slinger...

Maar ik 'moet' gewoon schrijven, mijn gedachten ordenen, dan ben ik het kwijt, dus als je wilt, nogmaals het aanbod.

Stuur een vriendenverzoekje en ik voeg je toe.

Bij mij ook van alles weer gebeurd, ik ben namelijk weer vrijgezel... pfff lang verhaal, vertel ik hier dus niet

Maar ondanks alles voel ik me goed, beter dan in tijden!
quote:NewWoman schreef op 13 december 2010 @ 16:24:

Ier meid, je kan nog steeds aanhaken bij ons besloten kletsgroepje hoor, ook daar elke keer weer nieuwe ontwikkelingen die ik ook niet meer op het forum hier slinger...

Maar ik 'moet' gewoon schrijven, mijn gedachten ordenen, dan ben ik het kwijt, dus als je wilt, nogmaals het aanbod.

Stuur een vriendenverzoekje en ik voeg je toe.

Bij mij ook van alles weer gebeurd, ik ben namelijk weer vrijgezel... pfff lang verhaal, vertel ik hier dus niet

Maar ondanks alles voel ik me goed, beter dan in tijden!Jammer meid, het leek zo leuk
Héé, balen, NW, had ik niet verwacht?! Ik denk dat ik me ook maar eens aanmeld voor het groepje... Hoe doe ik dat?

Iry: je bent mijn held en ook helden hebben weleens een dip! Kies voor jezelf, werkt dat? Moest ik vorige week ineens doen, want toen was ik eigenlijk z i e k, maar dacht ik dat ik gewoon chagrijnig was en me een beetje minder voelde. Pas nu ik weer beter ben, merk ik hoeveel energie ik ook kan hebben. Zelfs in deze afschuwelijke laatste-week-voor-de-kerstvakantie.

Heb twee dikke vette asielkatten voor mijn verjaardag als cadeau uit het asiel gehaald. Ze zijn schattig en mijn kinderen zijn er helemaal gek mee! Verder heb ik het nog steeds wonderleuk met Mr X. Toch blijft een feit dat ik af en toe eens diep na moet denken, als er dingen zijn waar ik over na moet denken En meestal is dan mijn conclusie dat dingen die hij doet of niet doet, meer zeggen over hem dan over mij. Mr X is en blijft nl een horkerige bouwvakker, al ik het de liefste horkerige bouwvakker die ik ken.. En ik hou alweer meer dan anderhalf jaar zielsveel van hem; elke dag weer meer!

Met mijn kinderen heb ik het erg goed en leuk. Oudste zoon heeft weer regelmatig conflicten met zijn bemoeizuchtige vader, maar hier gaat het goed en is hij prima aanspreekbaar. Ik neem hem serieus en hij merkt dagelijks dat ik veel van hem houd en graag goed voor hem zorg.

Kortom: ik tel mijn zegeningen. Nu nog het eind van deze week fatsoenlijk zien te halen...

O ja, ben ook nog bezig met een sollicitatie naar een hogere salarisschaal. Hoor morgen meer, denk ik.
thnks Iris voor je lieve woorden en tip. Mijzelf niet voorbij lopen blijft soms lastig.

En de feestdagen? geen idee hoe ik die nu ga invullen.

1e kerstdag zoals alle jaren met alle kids en familie, en tweede kerstdag????

Oud en nieuw blijf ik denk ik lekker thuis al heb ik uitnodigen lopen bij vrienden,maar ex ook en daar heb ik geen zin in.

Kan ook bij nieuwe lover gaan zittten, maar te confronterend om daar met zijn kids maar zonder die van mij te zijn.

Dus.. och, misschien gewoon me, een paar olliebollen en een fles wijn( klinkt heel triest maar zo voel ik dat niet hoor)
he appel, we msn/spreken binnenkort anders wat af om bij te kletsen!!
he yellow, tuurlijk ken ik je nog( ben ook benieuwd hoe het met jou gaat)

Met eten gaat het met ups en downs. Was na de breuk in een recordtijd veel afgevallen en dat zit er met een beetje meer inmiddels weer aan.

Alleen is het eetgestoord gedrag nog gewoon aanwezig, daar met nog hard aan gewerkt worden.
Ah new, wat jammer dat het niets is geworden, je klonk zo enthousiast? what happend?

Ik ga je binnenkort een vriendenverzoek sturen, het is wel fijn om wat openelijker te kunnen schrijven en af en toe wat feedback te krijgen( al vloeken jullie af en toe maar met mij mee)
Gianni, een held? ghe .

Voor jezelf kiezen, ben er totaal nog niet handig in.

Fijn om te lezen hoe het met jou gaat en je nieuwe liefde je goed doet.

Blijft lastig met de kids en exen, maar we dealen er maar mee( geen andere keuze)

Hey Iry,

Net dit topic gevonden. Goed te lezen dat het beter gaat, wel met ups en downs dus. Maar je basis lijkt een stuk steviger.

Woon je nog steeds in je huis?

voor jou!
Hey lynne

Zie nu pas je post

Mijn basis is idd een stuk steviger, al kamp ik nog met de deuken die de laatste jaren van deze relatie hebben achtergelaten.

Maar zeker voel ik mij krachtiger op weer andere vlakken. Voel mij steeds meer landen in mijn eigen schoenen in plaats van die van een ander.

Woon nog steeds in mijn eigen huis.

Thanks voor de .
Ier!

Moest lachen om die mokken. Jij durft!
quote:LunaSter schreef op 17 december 2010 @ 00:59:

Ier!

Moest lachen om die mokken. Jij durft!

He lieverd!

En guess what, ze staan in mijn kast heur!!

Kan je het je voorstellen .

En ik begin pas, het kriebelt om te gaan stylen en ik denk... gewaagd!
Gaaaf! Kun je je eindelijk laten gaan!

Wit en strak is zoooo 2010.

Kleur, modern en oud gemixt kan ook heel stylisch zijn.
Wit en strak is idd zooooooo 2010!

De nieuwe trend voor 2011 wordt mix and match.

White meets colour

New meets old

Sophisticated meets the ordinary

Normal meets silly.

In the box goes out of the box.

( pfff... krijg het druk met stylen )
Hihi Iry.

Iry, ik heb geen van je topics heel close gevolgd, maar zoals ik je hier en daar tegenkom op het forum vind ik je overkomen als een sterke en positieve vrouw met heel veel compassie voor anderen en liefde voor je kinderen. Mooi om af en toe wat van je mee te krijgen!
Kastanjez, jee zeg.. wat een lief compliment.

En eerlijk gezegd, wat fijn ook om dat te lezen.Doet mij echt goed.

Thanks

Hey nieuwe styliste, ik ga misschien binnenkort verhuizen, dus check af en toe even de wonen pijler voor tips

Kwam gewoon langs om je een hart onder de riem te steken, welterusten voor straks, x
Thanks yellow en jij ook trusten.

Ik zal er langs komen waaien voor tips!
He Ier, eindelijk heb ik je ook gevonden!

Je klinkt goed en dips horen erbij.

Hier ook een neiging naar roze dingen...dat hoort er dus duidelijk bij.

hahaha, tetter, wat bizar dat je dan ineens naar roze dingen gaat neigen.

Is daar een theorie op los te laten

Waar komt dat vandaan? waarom doen we dat?
Ik heb die behoefte nog niet, ik heb dat meer met geel(vandaar ook de naam). Zodra ik allemaal gele prulletjes ga kopen, zit ik fantastisch in mijn vel

Hoe voel je verder vandaag Iry?
Vandaag een tegenstrijdige dag geweest.

heb een topdag overdag gehad door hele lieve vrienden die mij en frum mee naar het circus in ahoy namen.

Maar moeizaam thuis met wat kids die niet lekker in hun vel zaten.

Sowieso een emotioneel zwaardere week geweest met veel zorgen en inspanning om en voor dierbaren.

En onzekerheden die ik erg heb en bij prille liefde wel tot uiting komen.

En ik baal daarvan.

Nergens voor nodig en hij reageert er wel heel lief en geduldig op.

Dat is fijn, maar ik moet ze gewoon niet hebben.
Fijn om te horen dat je overdag wel iets leuks gedaan hebt!En dat je lieve vrienden hebt die je dan meenemen.

En wat betreft je onzekerheden, je bent toch bezig om eraan te werken? Je erkent je onzekerheden, en je wilt er iets aan doen. En het heeft nog tijd nodig, maar ik weet gewoon dat jij er komt. Misschien klinkt het gek ,maar sinds ik ooit op het forum kom heb ik altijd zo naar jou opgekeken, omdat ik het gevoel heb dat je je er altijd weer doorheen weet te slaan.

En je prille liefde klinkt als een leuke man , heeft hij nog een broertje?
Jee yellow, tegen mij opgekeken?

Dat klinkt in zoverre gek in mij oren dat ik mijzelf niet zo bijzonder vind.

Al moet ik wel bekennen dat deze periode mij wel wat meer heeft doen beseffen dat ik kennelijk altijd wel overeind blijf.

Geen groots besef, wel fijn om te weten

PL is een hele leuke man.

Zo anders dan ik gewend was.

Ik heb niet het gevoel dat ik weer in iemands schaduw sta, hij stimuleert mij juist om in mijn eigen licht te gaan staan.

Hij is vreselijk lief en we hebben het echt heel leuk samen.

Hij heeft idd een broertje, maar die ken ik ook nog niet.

Zodra ik meer weet en het is wat stuur ik hem op je af

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven