Hoe vaak seks per week

08-02-2020 13:40 210 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dames, hoe vaak hebben jullie seks in jullie relatie? Bij ons is dit 1 a 2 keer in de week en alsnog vind man dit te weinig....
Alle reacties Link kopieren
Lachattenoir schreef:
08-02-2020 23:06
Tuurlijk joh. De jaren 50 roepen je terug denk ik.
Ah de dooddoener
Madeliefjees schreef:
08-02-2020 15:18
1x in de maand, en als hij zeurt wordt het 1x in de 2 maanden.
Bij jouw reacties denk ik steeds dat jij in plaats van een liefdevolle relatie een ‘man’ hebt gevonden die je aan een korte lijn met zijn ballen in een doosje op het nachtkastje kan houden.
Hier 10x p.wk.

Maar ongeacht het antwoord: als jouw man meer behoefte heeft, dan zul je daar iets mee moeten.

Ik lees veel over dat zin maken niet kan vanwege pijn, maar nog afgezien van dat daar vaak een onderliggend relatieprobleem aan vast zit, er zijn ook alternatieven. Als je geen zin hebt kun je prima je man een pijpbeurt geven. Om maar wat te noemen.
Sensu schreef:
09-02-2020 08:05
Nou, zo klinkt het wel heel naar ja.
Als je er zo over denkt gaat het ook niet goed komen. Ik vind wel dat een hoop partners (zowel man als vrouw maar in dit geval is het meestal de vrouw) eens wat meer hun best mogen doen. Wanneer men werkelijk geen sex meer heeft is je relatie wel ten einde denk ik dan ook.

En ik heb ook heust weleens geen zin maar uiteindelijk lukt het hem vaak toch om mij zin te laten krijgen en anders heb je nog altijd glijmiddel. Ik zeg het ook vaak niet tegen hem als ik geen zin heb. Ik bedoel hoeveel moeite kost het nu helemaal? Gewoon een vluggertje is met een 5 a 10 minuten weer klaar. En om eerlijk te zijn ik geniet er altijd van.
Maar begrijp je dat een ander jou niet is? Jij vindt het prima om tegen je zin in seks te hebben met je man. Jij kan de knop heel makkelijk omzetten. De ander kan dat minder goed, mentaal niet en fysiek niet. En dan is de seks voor hem leuk, maar voor haar erg onprettig. We hebben het hier over lichamelijke integriteit, niet over wie vanavond de kattenbak verschoont.

Verder hebben de partners hier gewoon 1 tot 2 keer per week seks. Keurig gemiddeld.
Lachattenoir schreef:
09-02-2020 09:09
Maar begrijp je dat een ander jou niet is? Jij vindt het prima om tegen je zin in seks te hebben met je man. Jij kan de knop heel makkelijk omzetten. De ander kan dat minder goed, mentaal niet en fysiek niet. En dan is de seks voor hem leuk, maar voor haar erg onprettig. We hebben het hier over lichamelijke integriteit, niet over wie vanavond de kattenbak verschoont.

Verder hebben de partners hier gewoon 1 tot 2 keer per week seks. Keurig gemiddeld.
Zoals ik hierboven al zei: je hoeft niet altijd te neuken, gewoon een pijpbeurt werkt ook.
Alle reacties Link kopieren
DS1971 schreef:
09-02-2020 09:34
Zoals ik hierboven al zei: je hoeft niet altijd te neuken, gewoon een pijpbeurt werkt ook.
Heerlijk hoor, gepijpt worden door iemand die er geen zin in heeft. En ga je dat dan iedere week doen, na het verschonen van de kattenbak?

Zo werkt dat niet.
2x per week kan minder zijn dan je wil, maar ik vind het wel een beetje onzin om in dat geval te klagen dat je tekort komt. Of dat je partner tekort zou schieten. Heb het vooral een beetje leuk sámen. De meer of minder discussie gaat altijd uit van jezelf, de vraag is waarom je de ander niet tegemoet kan komen. Wat heb je ervoor nodig om dat wel meer te kunnen doen. Van beide kanten.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Alle reacties Link kopieren
Sensu schreef:
09-02-2020 08:11
Vind dit wel interessant eigenlijk. Veel vrouwen zijn van mening dat je het nooit tegen je zin in moet doen. Nou ik denk wanneer je nooit zin hebt er iets mis is met je relatie. En als je weleens geen zin heb dan kan dat best maar wat is dan de moeite?

Ik vind het ook niet gek dat wanneer 1 partner nooit meer wilt, de ander daar enorme moeite mee heeft. Als je dat al 1000x aangekaart hebt en er veranderd niks. Ja en dan wel janken als de partner sex buiten de deur zoekt. Dan denk ik: hoeveel heb je je partner al die jaren gegeven? Ja ik had nooit zin........ tja.
Is vreemdgaan dan netjes? Nee! Is het begrijpelijk? Ja
Ook een interessant artikel hierover, hoe vreemdgaan je huwelijk kan redden, al ben ik er zelf geen voorstander van. Maar hier gaat het eigenlijk over 'legaal' vreemdgaan, een open relatie dus. Niet mijn ding, maar ik kan me voorstellen als je goede afspraken maakt, kan het werken, daar gaat het artikel over.
https://www.smh.com.au/lifestyle/life-a ... 53xzg.html
Nog iets: wat verstaat men onder "hoe vaak sex" ? Moet er persé geneukt worden of is alleen foezelen / criminelen ook sex ?
DS1971 schreef:
09-02-2020 09:34
Zoals ik hierboven al zei: je hoeft niet altijd te neuken, gewoon een pijpbeurt werkt ook.
Ik krijg gewoon de rillingen van jouw reacties. Iemand die er zo in staat is dus geen match voor mij. Mijn ex was zo en dat heeft een hoop schade aangericht.
Alle reacties Link kopieren
creativeguy schreef:
09-02-2020 09:48
Ook een interessant artikel hierover, hoe vreemdgaan je huwelijk kan redden, al ben ik er zelf geen voorstander van. Maar hier gaat het eigenlijk over 'legaal' vreemdgaan, een open relatie dus. Niet mijn ding, maar ik kan me voorstellen als je goede afspraken maakt, kan het werken, daar gaat het artikel over.
https://www.smh.com.au/lifestyle/life-a ... 53xzg.html
Nog iets: wat verstaat men onder "hoe vaak sex" ? Moet er persé geneukt worden of is alleen foezelen / criminelen ook sex ?
Je huurt ook een werkster in voor klussen waar je geen zin in hebt
Als seks je zo tegenstaat, is een ander de klus laten klaren niet onlogisch

Seks is een levensbehoefte. Ramen lappen niet
lolapaloeza schreef:
09-02-2020 09:44
Heerlijk hoor, gepijpt worden door iemand die er geen zin in heeft. En ga je dat dan iedere week doen, na het verschonen van de kattenbak?

Zo werkt dat niet.
2x per week kan minder zijn dan je wil, maar ik vind het wel een beetje onzin om in dat geval te klagen dat je tekort komt. Of dat je partner tekort zou schieten. Heb het vooral een beetje leuk sámen. De meer of minder discussie gaat altijd uit van jezelf, de vraag is waarom je de ander niet tegemoet kan komen. Wat heb je ervoor nodig om dat wel meer te kunnen doen. Van beide kanten.
Ja, als je dat al niet leuk kan maken. Ik heb ook wel eens geen zin. Maar de juiste sfeer komt vanzelf en heb ik er veel plezier in om haar te verwennen.
MinkeDeWit schreef:
09-02-2020 09:51
Ik krijg gewoon de rillingen van jouw reacties. Iemand die er zo in staat is dus geen match voor mij. Mijn ex was zo en dat heeft een hoop schade aangericht.
Dat kan natuurlijk. Niet iedereen is hetzelfde.

Maar ik ken genoeg mannen die echt lijden onder seksleven waar ze niet gelukkig mee zijn. En ik zie hier in de reacties vooral heel veel begrip voor geen zin en nauwelijks begrip voor wat afwijzing met de ander doet. En bij een relatie hoort wat mij betreft ook iets doen voor de ander, ook als je daar geen zin in hebt. En dan is het genieten van de ander zijn plezier weer iets waar je je plezier uit kan halen.
Als je twee keer per week seks hebt mag je echt niet klagen. Voor overige hoge nood heb je zelf twee handen gekregen.
MinkeDeWit schreef:
09-02-2020 11:02
Als je twee keer per week seks hebt mag je echt niet klagen. Voor overige hoge nood heb je zelf twee handen gekregen.
Sorry? Mensen moeten hun behoeftes aanpassen aan gemiddelde waardes?
lilalinda schreef:
09-02-2020 08:19
Ah de dooddoener
Rechtstreeks uit de jaren 70 :)
MinkeDeWit schreef:
09-02-2020 09:51
Ik krijg gewoon de rillingen van jouw reacties. Iemand die er zo in staat is dus geen match voor mij. Mijn ex was zo en dat heeft een hoop schade aangericht.
Kan je je voorstellen dat jouw reacties rond dit soort onderwerpen ook rillingen kunnen oproepen?
DS1971 schreef:
09-02-2020 11:25
Sorry? Mensen moeten hun behoeftes aanpassen aan gemiddelde waardes?
Nee zeker niet, maar als je partner consequent 2 wil en jij 10, kun je daar geen compromis in sluiten. Dan doe je gewoon een of twee keer pijpen, trekken, zeesterren, is toch geen oplossing? Dat is gewoon je zin doordrijven en over (in dit geval) haar grenzen gaan.
BlaZoo schreef:
09-02-2020 11:34
Kan je je voorstellen dat jouw reacties rond dit soort onderwerpen ook rillingen kunnen oproepen?
Flauwekul.
MinkeDeWit schreef:
09-02-2020 11:53
Nee zeker niet, maar als je partner consequent 2 wil en jij 10, kun je daar geen compromis in sluiten. Dan doe je gewoon een of twee keer pijpen, trekken, zeesterren, is toch geen oplossing? Dat is gewoon je zin doordrijven en over (in dit geval) haar grenzen gaan.
Dus geen compromis (hoezo kan dat niet?), alleen de wens van de partner die 2x wil telt.

Hoe liefdevol.
Alle reacties Link kopieren
MinkeDeWit schreef:
09-02-2020 11:02
Als je twee keer per week seks hebt mag je echt niet klagen. Voor overige hoge nood heb je zelf twee handen gekregen.
zoals hier al eerder aangegeven
gebrek aan seks is ook gebrek aan intimiteit. Dat los je niet op met je handen
Alle reacties Link kopieren
Lachattenoir schreef:
09-02-2020 09:09
Maar begrijp je dat een ander jou niet is? Jij vindt het prima om tegen je zin in seks te hebben met je man. Jij kan de knop heel makkelijk omzetten. De ander kan dat minder goed, mentaal niet en fysiek niet. En dan is de seks voor hem leuk, maar voor haar erg onprettig. We hebben het hier over lichamelijke integriteit, niet over wie vanavond de kattenbak verschoont.

Verder hebben de partners hier gewoon 1 tot 2 keer per week seks. Keurig gemiddeld.
Ja hoor dat snap ik wel.
Ik heb nooit tegen mijn zin in sex.
Ik heb weleens geen zin maar dat heb ik in zoveel dingen weleens niet. Eenmaal bezig krijg ik wel zin.
Tegen mijn zin in zie ik meer als iemand die sex met mij heeft terwijl ik nee zei.

Maar ook ik heb relaties gehad waar de sex slecht was en ik nooit wilde. Een ex, die altijd pushte en dan lelijk ging doen als hij zijn zin niet kreeg.

Mijn man nu zou zoiets nooit doen. Kan een echte harde zijn ook in bed maar zodra ik roep stop is het klaar.

Ik denk dat daar voor veel vrouwen misschien ook een punt zit? Dat mannen naar kunnen gaan doen wanneer ze hun zin niet krijgen. Dan zou ik ook zeggen: toedeledoki
MinkeDeWit schreef:
09-02-2020 11:53
Flauwekul.
Precies, jouw persoonlijke mening breng je standaard als feit. Het komt niet bij je op dat jouw mening niets meer waard is dan die van DS1971
Dat is ook een goede vraag voor je man: is het de mate van seks (penetratie) die hij mist of intimiteit?

Mijn man en ik zitten zo te lezen behoorlijk onder het gemiddelde qua seks, maar wat ik om me heen zie is dat wij gedurende de dag en week veel meer intiem zijn dan mijn vriendinnen met hun man. Zij hebben dan misschien wel 2x in de week seks, maar verder raken ze elkaar nauwelijks aan. Wij knuffelen, zoenen, aaien, pakken vast, geven kussen de hele dag door. Op de bank zitten we praktisch altijd helemaal in elkaar gekropen en in bed ook.

Dat kwalificeert voor mij net zo goed als intimiteit als seks.

En dan heb je binnen seks ook nog alle verschillende mogelijkheden: het hoeft niet altijd penetratie te zijn. En een man hoeft echt niet altijd te komen.

Kortom: er is een hele wereld aan intimiteit.
anoniem_99788 wijzigde dit bericht op 09-02-2020 12:52
0.61% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
DS1971 schreef:
09-02-2020 08:39
Hier 10x p.wk.

Maar ongeacht het antwoord: als jouw man meer behoefte heeft, dan zul je daar iets mee moeten.

Ik lees veel over dat zin maken niet kan vanwege pijn, maar nog afgezien van dat daar vaak een onderliggend relatieprobleem aan vast zit, er zijn ook alternatieven. Als je geen zin hebt kun je prima je man een pijpbeurt geven. Om maar wat te noemen.
Nou als iemand helemaal geen zin heeft in sex dan is een pijpbeurt natuurlijk ook teveel. Dan is alles teveel.

En ik ben ook weleens te moe. Dat hij zin heeft en ik bij wijze van al in slaap gevallen ben in zijn armen. Ja dan stopt het ook. Dan gaat hij mij echt niet wakker maken.

Maar er zijn idd meerdere wegen die naar Rome leiden. Maar echt zwaar tegen je zin in doen is denk ik nooit goed. Echter dan zit er wel wat mis in je relatie naar mijn mening
Oh mijn man en ik hebben ook een verschil in libido. Voor mij zou 3 à 4 keer per week fijn zijn, voor hem is het erg wisselend maar eens per 10 dagen vind hij ook prima en soms 3x in de week maar het blijft altijd dat ik een hoger libido heb. Het is niet echt het einde van de wereld ofzo...
Alle reacties Link kopieren
creativeguy schreef:
09-02-2020 09:48
Ook een interessant artikel hierover, hoe vreemdgaan je huwelijk kan redden, al ben ik er zelf geen voorstander van. Maar hier gaat het eigenlijk over 'legaal' vreemdgaan, een open relatie dus. Niet mijn ding, maar ik kan me voorstellen als je goede afspraken maakt, kan het werken, daar gaat het artikel over.
https://www.smh.com.au/lifestyle/life-a ... 53xzg.html
Nog iets: wat verstaat men onder "hoe vaak sex" ? Moet er persé geneukt worden of is alleen foezelen / criminelen ook sex ?
Beetje lang stuk wel haha.
Ja weet je als dit werkt voor hun waarom niet.
Ik kink nu naar 1 man, 3 wives. Die mormonen. Het is niks voor
Mij maar als het voor hun werkt waarom niet?

Per se geneukt niet nee.
De rest is voor mij ook sex
anoniem_377629 wijzigde dit bericht op 09-02-2020 12:40
0.17% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven