Ik vind het maar eeenng!

26-12-2010 22:28 2006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ok dus ik met mijn grote mond over liefdes en dat soort gedoe, niet aan mij besteed enzo.

Nou ik geloof dat ik het te pakken heb en niet een beetje ook...en geheel overwacht.

Tijdens een van mijn reisjes in Scandinavie op een feestje leuke jongen ontmoet...leuk mee verteld, leuke spanning, veel gelachen, zó leuk. Totdat ik hoorde dat ie 22 is *slik*...ik ben 29. Maar toch die chemie...zo onweerstaanbaar.

Met zijn leeftijd in mijn achterhoofd heb ik die avond netjes met een knuffel (maar da's best normaal daar) afgesloten. En nu sinds 2 weken thuis, we skypen en msnen ons suf!

Ik heb de stoute schoenen aangetrokken, 31 december ga ik terug, alleen, naar zijn appartement, oud en nieuw vieren. Ik weet nog steeds niet wat me overkomen is maar hij zit in mijn hoofd en wil er ook niet meer uit, en het is wederzijds. Ben ik nu vrijgezel nog, ja toch he? Jeetje over een aantal dagen zie ik 'm weer...help! Weet niet waarom ik dit typ maar ik bedacht me net dat het nog maar een aantal dagen is en ik begin 'm best te knijpen nu

Waaaaar is mijn ratio?!
Ik als meelezer van dit topic moet gewoon even reageren

Van dit soort topics word ik toch heel erg blij. Wat ontzettend leuk TO dat je zo'n leuke vent aan de haak hebt geslagen en ik vind je manier van vertellen ook erg hillarisch.

* Hoopt net als menig ander op dit topic ook een zo'n leuke vent op te duiken *
Het gras aan de overkant is niet groen.
mail anders even, Snyggin, dan staat het niet openbaar.
Dank je Kampen

Ik kan het ook iedereen van harte aanbevelen ;)

Staat genoteerd Hanneke!
En als iedereen er nu ook zo leuk over schrijft, dan hebben we niet meer van die flubber-romannetjes nodig
You got mail!

Ook qua uiterlijk passen jullie echt te leuk bij elkaar!!

*giegel*

Je ziet wel dat ie jong is, maar ik zie het niet als je begrijpt wat ik bedoel. Gelukkig is ie ook een stuk groter dan ik, dat helpt ook. Beetje vreemd maar wel lekker, zal mijn roze bril wel zijn

Oh man het gaat écht niet goed met mij hoor. Zit al een uur Erasure te luisteren, kán toch niet.
Jawel, dat kán wel

Haha ik ben net als Kampen86 zo'n meelezer (nouja heb wel 1x gereageerd). Maar ik vind je verslagen ook geweldig leuk om te lezen! Grappig dat volwassenen zich dan lekker als verliefde pubers gedragen

Sterkte met het gemis de komende dagen, al zullen die vast voorbij vliegen! En veel plezier met carnaval en met je zweedse pojkvän in een bananenpak
Aww dat is hier ook bekend, lekker masochistisch door het liefdesverdriet wroeten

Alhoewel Adele ook gewoon lekker meeblaten is, lekker randje...heerlijk.

Ik heb nog niet een moment gehad dat ik heb gedacht: "jeee grow up" ofzo. So far so good.

Misschien komt dat wel met de tijd, als er serieuzere dingen gaan gebeuren. Maar goed hij is en blijft 22 en ik kan moeilijk van hem verwachten dat ie zich als een 30 jarige gaat gedragen natuurlijk, dat is wel iets wat ik gewoon in mijn achterhoofd moet houden.
Ja prachtnaam dat is het woord wat ik zocht verliefde pubers. Maar lekker van genieten! Vind het echt super!

Heb geen feel good movie meer nodig! Ik heb dit topic

Geniet van je verliefdheid TO, als ik dit zo lees denk ik: Ja dit is toch zoals verliefdheid hoort te zijn is het niet?
Oh maar zo voel ik me ook, ben de eerste om dat toe te geven. Op deze manier heb ik het ook inderdaad niet gehad sinds mijn 16e dat gruwelijke zwijmelen. Ik ging toch altijd voor de "veilige keuze" ,paste goed in het plaatje, dat wel.

We hebben het leuk met de kleinste dingen, zoals op hetzelfde moment precies hetzelfde roepen, om dan weer op hetzelfde moment elkaar aan te kijken en: "no way!" synchroon te roepen. Dat gebeurt regelmatig haha!

Ik ben in jaren ook niet zo aanhalig geweest, of dat ik het kon hebben dat iemand mij in bed gewoon ligt aan te staren en in zich op te nemen zonder dat er gepraat wordt. Dan draaide ik me om, voelde ik me helemaal niet prettig bij. Hij mag dat wel. En andersom ook.

Dan maar minder veilig, minder conventioneel en meer obstakels.
quote:[message=8505435,noline]Prachtnaam schreef op 22 Sterkte met het gemis de komende dagen, al zullen die vast voorbij vliegen! En veel plezier met carnaval en met je zweedse pojkvän in een bananenpak

10 dagen is te doen

En dat bananenpak gaat er NIET komen, echt niet hoor haha!
quote:Snyggin schreef op 22 februari 2011 @ 13:12:

[...]

10 dagen is te doen

En dat bananenpak gaat er NIET komen, echt niet hoor haha!

NATUURLIJK komt dat bananenpak er!! For the love of ehh... LOVE!!

"Liefde is... met elkaar in een bananenpak lopen
Ik citeer Hooglied 3 maar even

3.1 In mijn slaap zocht ik mijn liefste. Ik zocht en zocht, maar kon hem niet vinden. Hij leek wel geel? Hoe kon dat nu?

3.2 Ik wilde opstaan en in de stad naar hem zoeken. In mijn droom zocht ik mijn liefste op de straten en pleinen en tussen de hossende mensen en in de kroeg, maar vond hem niet.

3.3 De dronken nachtwakers vonden mij tijdens hun nachtelijke ronde. Ik vroeg of zij mijn liefste soms gezien hadden. Ze koste enkel over mijn schoeisel

3.4 Amper waren zijn weg of ik vond mijn liefste eindelijk! Hij had een bananenpak aan. Daarom had ik hem niet herkend Ik klampte mij aan zijn gele, zachte pak vast vast en liet hem niet meer los tot ik hem bij mij thuis gebracht had alwaar ik hem snel van het pak ontdeed
hahahaha Hanneke

Ik geloof niet dat ze dat zo bedoeld hebben!
Hanneke
Ach, die hele Bijbel wordt per kerk weer anders geïnterpreteerd. Dus waarom niet zo?
En trouwens, de moraal van het verhaal (neuken), dat is ook de moraal van hooglied hoor (Alleen dan wel ná het huwelijk, maar dat is slechts een detail )
Dat huwelijk zal niet gebeuren helaas, daar zijn we allebei niet van

We houden het dan maar gewoon op 't neuken, zal vast niet zo erg zijn toch?
aaah Snyggin, wat een héérlijk verhaal weer!!

( pics or it didn't happen-- ben ook reuze benieuwd naar de foto's )

En ik ben gewoon jaloers, haha, de liefde...heerlijk he!

En ik luister dankzij Hanneke nu ook al de hele week naar dat nummer van Adele.
Nee hoor, neuken is just fine

@DeKenau - goed is 'ie he Die hele CD is een liefdesverdriet-aanrader hoor!

deze

deze

en deze (maar die is al erg bekend)
(ik vind een bananen-pak ook leuk!)

maar ik lees hier eigenlijk niet meer mee wegens de overdaad aan geluk
Sorry mymelody, ik ga het nog erger maken

Zweed made my day. Dik uur geleden uit het niets een smsje:

Baby you are the most wonderful girl, in my eyes you are the perfect girl a thousand kisses for you <3

Ik terug:

"haha that's a bit random, where does this come from all of the sudden?"

reactie:

Cause I love you so much and I just dont want you to think i take you for granted

nee wacht dubbel

he loves me
Ow Snyggin!

Wat is het toch heerlijk mee zwijmelen met je verhalen. Ik kan maar 3 dingen zeggen: geniet, geniet, GENIET! Maar volgens mij doe je dat al.... met volle teugen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven