Ik vind het maar eeenng!

26-12-2010 22:28 2006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ok dus ik met mijn grote mond over liefdes en dat soort gedoe, niet aan mij besteed enzo.

Nou ik geloof dat ik het te pakken heb en niet een beetje ook...en geheel overwacht.

Tijdens een van mijn reisjes in Scandinavie op een feestje leuke jongen ontmoet...leuk mee verteld, leuke spanning, veel gelachen, zó leuk. Totdat ik hoorde dat ie 22 is *slik*...ik ben 29. Maar toch die chemie...zo onweerstaanbaar.

Met zijn leeftijd in mijn achterhoofd heb ik die avond netjes met een knuffel (maar da's best normaal daar) afgesloten. En nu sinds 2 weken thuis, we skypen en msnen ons suf!

Ik heb de stoute schoenen aangetrokken, 31 december ga ik terug, alleen, naar zijn appartement, oud en nieuw vieren. Ik weet nog steeds niet wat me overkomen is maar hij zit in mijn hoofd en wil er ook niet meer uit, en het is wederzijds. Ben ik nu vrijgezel nog, ja toch he? Jeetje over een aantal dagen zie ik 'm weer...help! Weet niet waarom ik dit typ maar ik bedacht me net dat het nog maar een aantal dagen is en ik begin 'm best te knijpen nu

Waaaaar is mijn ratio?!
Mooie ogen hanneke (en lijf )! Wel erg vrouwelijke lippen, iets te getuit naar mijn smaak. Maar ik durf te wedden dat ie goddelijk zoent...
quote:Sorcha_ schreef op 08 maart 2011 @ 18:01:

De niet-ex-lover van Hanneke is objectief gezien wel knap maar niet mijn type.

Misschien post ik zo wel een foto van mijzelf . Voor drie seconden ofzo.Jaaaa iets langer dat ik m niet mis!
Waarom zou jij het niet mogen zien? .

We kennen elkaar toch niet denk ik. Maar dat zou ik zeker weten als ik op tijd was geweest voor jouw foto .
Speciaal voor Arnan .

*weg*

Zeg het even als je hem gezien hebt!
Thanx 2 Will & grace weer mr smooth gemist
Gezien Vet leuk om een echt gezicht te zien bij een nick!

Had pas ook jouw foto gezien Hanneke, toen je net je haren geverfd had. Maar had toen geen mogelijkheid om te reageren, zat op blackberry. Maar jij was echt zooo anders dan ik verwacht had. Door die avatar van je
Kan je me terugpakken, dat bedoelde ik

Maar voor de komende 15 minuten; dit ben ik. Als ik thuis kom ik 'ie meteen weer weg hoor!

*foef*
Heey sorcha cool ik heb je gezien! Leuk koppie heb je. Je bent veel jonger dan ik dacht. Grappig hoe je zo een ander beeld van iemand kan maken in je hoofd
hanny, dat vind ik wel een beetje flauw hoor

Sorcha: ja doen! Ik vind het leuk om te weten!

Amman; tja ik heb niet echt een zwijmelverhaal. Ik ga over 46 dagen terug en hij is druk met de planning. Ik kan ook niet zo goed uitleggen waarom ik hem geweldig vind. Val normaal niet op donkere mannen, maar hij is zo schattig en zo vriendelijke uitstraling dat ik opeens wel op donkere mannen val verder klikt het gewoon tussen ons. Hij is vriendelijk, rustig, lief, sportief en heeft er altijd vertrouwen in dat het goed komt. Terwijl ik me eens per week afvraag of het nu wel handig is en zo . Maar veel zwijmelverhalen kan ik niet vertellen. Veel romantische dingen zijn er nog niet gebeurd. Het is voornamelijk heel gezellig en erg grappig
x
Hannibal ik lijk op jou!!! Bijna zelfde haarkleur (mijn haar is wel korter) en ook zo'n super intelli bril

Leuk om jullie gezichten erbij te zien zo!
Je ziet er leuk uit Hanneke! Mijn haar is ook een tijdje die kleur geweest, misschien nog wel feller . Je lijkt gelukkig ook echt niet op je avatar waarmee ik je onbewust associeerde!
Jaaaaa eindelijk de foto's eens gezien! En ja Hanneke, ook niet echt mijn smaak. Maar zeg nou zelf, als we allemaal dezelfde mannen leuk zouden vinden, brak de oorlog uit
quote:sloopthard schreef op 08 maart 2011 @ 18:09:

Amman; tja ik heb niet echt een zwijmelverhaal. Ik ga over 46 dagen terug en hij is druk met de planning. Ik kan ook niet zo goed uitleggen waarom ik hem geweldig vind. Val normaal niet op donkere mannen, maar hij is zo schattig en zo vriendelijke uitstraling dat ik opeens wel op donkere mannen val verder klikt het gewoon tussen ons. Hij is vriendelijk, rustig, lief, sportief en heeft er altijd vertrouwen in dat het goed komt. Terwijl ik me eens per week afvraag of het nu wel handig is en zo . Maar veel zwijmelverhalen kan ik niet vertellen. Veel romantische dingen zijn er nog niet gebeurd. Het is voornamelijk heel gezellig en erg grappig Ben je toevallig gewoon heel nuchter? Ik vind het echt heel leuk en lief klinken hoor! Geniet ervan
Jullie zijn het echt he *weet niet meer wat te geloven*

Sorcha leuke foto, had je alleen ook ouder verwacht.

Hanni, haha dankzij je avatar had ik ook heel ander beed van je. Maar superleuk je in het echt gezien te hebben. Mooie haarkleur!

Haha nu wil ik alle foto's zien SnJ, Aero, voelen jullie je al een beetje exhibitionistisch?

En sloopthard en DeKenau natuurlijk
How about you? Of ben jij dat op je avatar?
Ja die ava van Hanneke is super misleidend. Slim hoor !
Amman, ik ben vrij nuchter en zakelijk. Dus vind zwijmelverhalen moeilijk. Maar over 46 dagen heb ik er vast een aantal die zal ik dan in de volgende snuggie afwezigheidsperiode met jullie delen. de ethiopier mailde iig al net dat ie druk bezig is zn huis in orde te maken. Ben benieuwd

Zo en nu ga ik trainen. Dus alle volgende foto's ga ik missen
quote:SexNJaZz schreef op 08 maart 2011 @ 18:10:

Hannibal ik lijk op jou!!! Bijna zelfde haarkleur (mijn haar is wel korter) en ook zo'n super intelli bril

Leuk om jullie gezichten erbij te zien zo!Nog korter?! Aan 1 kant is het gemillimeterd!
Arnan, ik ben tot vrijdag gedoemd tot mobiel forummen.... :(

Maar kan m wel een keer posten daarna.

Heb jou ook nog niet gezien Arnan! (was ik zeker net te laat)

Oké gotta go weer. Doeiiiii
quote:Sorcha_ schreef op 08 maart 2011 @ 18:15:

How about you? Of ben jij dat op je avatar?

I wish. Dat is Liv Tyler

Ik moet even kijken of ik er eentje online kan zetten ergens, waar verder niemand komt. Heb hyves enzo allemaal op prive.
www.imageshack.us
quote:sloopthard schreef op 08 maart 2011 @ 18:09:

Amman; tja ik heb niet echt een zwijmelverhaal. Ik ga over 46 dagen terug en hij is druk met de planning. Ik kan ook niet zo goed uitleggen waarom ik hem geweldig vind. Val normaal niet op donkere mannen, maar hij is zo schattig en zo vriendelijke uitstraling dat ik opeens wel op donkere mannen val verder klikt het gewoon tussen ons. Hij is vriendelijk, rustig, lief, sportief en heeft er altijd vertrouwen in dat het goed komt. Terwijl ik me eens per week afvraag of het nu wel handig is en zo . Maar veel zwijmelverhalen kan ik niet vertellen. Veel romantische dingen zijn er nog niet gebeurd. Het is voornamelijk heel gezellig en erg grappig Klinkt toch geweldig, Sloopt!! Meer, mééér verhaal willen we
Dat kon ik niet zien maar nee, bij mij wel een redelijk 'standaard' korte coupe (alhoewel.... Krijg nog regelmatig opmerkingen over m'n haar maar dat komt vast omdat ik t zo vaak verander. En nogal van de high hair ben haha)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven