Internetdating kletstopic

29-03-2010 22:29 4410 berichten
Deel je ervaringen, stel je vragen, iedereen welkom!

(Hier stond een poging tot een overzicht van de stand van zaken bij diverse hier regelmatig terugkerende posters. Was echter nauwelijks bij te houden door snelle veranderingen en wisselende aanwezigheid. Nu moeten jullie hier dus weer even zelf de kluwen zien te ontwarren.)
anoniem_90685 wijzigde dit bericht op 12-02-2011 23:41
Reden: Overzicht verouderd, nieuw overzicht nauwelijks te doen
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik spreek eigenlijk altijd alleen voor een drankje af op de eerste date. Liever dat de date me te kort duurt dan te lang! Nog een keer afspreken kan altijd natuurlijk en een beetje smachten is alleen maar goed

Mijn date heb ik voor onze date ongeveer een minuut aan de telefoon gehad, maar gek genoeg wist ik toen meteen dat t wel goed zat. Echt een heerlijke en heel erg fijne, betrouwbare, donkere stem!

En gek genoeg vond ik het ook helemaal geen slecht plan van hem om als eerste date te gaan ontbijten in de zon. Terwijl dat qua tijd natuurlijk langer is dan een drankje en bijna overeenkomt met een diner.. Nou ja, de rest is recente history, heeft vd week mn ouders ontmoet (ik was jarig, dus er was ineens een bijna onontkoombare gelegenheid) en hij is goedgekeurd!
Ik blijf het natuurlijk erg leuk vinden om hier mee te lezen en vooral om de vele succesverhalen te lezen! Super voor jullie!

En voor de anderen een hart onder de riem, je wilt (serieus) niet weten hoeveel dates ik nodig heb gehad om deze meneer te vinden, maar hij WAS er dus wel!
Oh oh, morgen is het zover!! Dan heb ik dus een date met E.. We hebben vandaag even gebeld en hebben nu echt afgesproken om morgenavond iets te gaan drinken. Poeefff, ik ben nu al zenuwachtig en een héél klein beetje hyper.. In minder dan 24 uur ga ik hem dan eindelijk zien...
Waaaah super spannend Aarbeitjje!! Hoop dat jullie een leuke date hebben!

@Stoeltie: was leuk dat hij je ouders heeft ontmoet! Je verjaardag is meteen een mooie gelegenheid!

@Rasa: ik las in je andere topic dat je een date hebt gepland met R. Ben benieuwd!

Ik word morgenochtend opgehaald voor een dagje samen, eerst naar een museum waar we allebei graag nog een keer heen wilden, ergens wat drinken/lunchen en dan voor het eerst bij hem thuis. Heel schattig hij belde vanmiddag om te overleggen over het eten en heeft lekkere hapjes en wijn in huis gehaald en was bezig geweest om schoon te maken. 's Avonds brengt ie me naar mijn moeder, zodat ik daar een nachtje kan slapen. Vind het nl nog veel te vroeg om bij elkaar te blijven slapen
@Stoeltie, zo leuk dat jullie zo lekker gaan! En (sorry hoor) nou eens een keer niet iemand bij wij het bij de eerste of tweede internetdate raak was... Dat geeft de burger moed!

@Aardbeitjje, spannend! Veel plezier alvast! Breng je verslag uit?

@magnolia, en nog zo'n heerlijk succesverhaal! Jullie hebben elkaar al een flink aantal keren in korte tijd gezien, maar nog geen seks dus? Ik bouw zelf de spanning ook liever een beetje op. Veel plezier morgen!
Ook hier was het niet meteen de eerste of tweede keer raak, maar heb mijn leukerd toch gevonden... :-)
ik heb 2 jaar lang ( met pauzes van soms een halfjaar er tussen) heel veel gedate. Ik denk wel meer dan 10. En had eigenlijk wel de moed op gegeven. Was op een gegeven moment ook behoorlijk klaar met daten. Maar in mn vrije weekenden zat ik mij wel te vervelen en zat ik savonds te chatten. Zo heb ik mn huidige vriend ontmoet. na 1 week chatten en 1 x 5 minuten bellen hadden we een date. Eerste halfuur ging het wat stroef, en dacht dit wordt em niet. Nu zijn we 1,5 jaar verder en wonen we samen!
@Heyjij; grappig, dat jij 10 dates al heel veel noemt.. In mijn beleving zeg ik dan: je was net begonnen..;) Maar het geeft niet hoe veel of weinig dates je er uiteindelijk voor nodig hebt, hij is al geboren en ook naar jou op zoek!

@Aardbeitje: heeeel veel plezier vanavond! Kan me voorstellen dat je het spannend vindt!

En Magnolia: Dat klinkt goed zeg! Ik wens je een hele fijne dag vandaag!
Ik denk dat het aantal mannen met wie ik first dates heb gehad de laatste jaren bij mij ook eerder richting de dertig gaat... Kreeg hier weleens het gevoel dat je twee categorieën had: de dames die na een of twee dates hun droomman vonden en dames die eindeloos bleven daten zonder succes. Heul fijn om te lezen dat eindeloze daters uiteindelijk toch succes hebben!

@Heyjij, mooi verhaal! Het kan dus prima, niet meteen voor elkaar in katzwijm vallen en 'alles klopte' enzo, maar toch een mooie relatie opbouwen!
Mijn eerste date met E zit er weer op.... Ik vind het moeilijk om te evalueren hoe het precies was. Opzich was ik wel zenuwachtig toen ik naar de stad reed, maar uiteindelijk toen ik hem eenmaal zal viel het reuze mee. Hij zag er erg leuk uit en zeker zoals op de foto's. We hebben gezellig samen wat gedronken en een beetje zitten kletsen. Het leek alsof we elkaar al een langere tijd kenden... Hij is wel erg leuk!

Toch zit er me iets niet lekker! Hoewel hij zegt nog een keer af te willen spreken en me in het echt nog leuker te vinden als op msn/foto etc, denk ik dat dit een man is die me keihard kan gaan kwetsen.. Ik ben er nu namelijk al bang voor te gecharmeerd van hem te zijn en dan straks te horen te krijgen dat er helemaal niets in zit voor ons (en ik weet dat je die dingen eerst een tijdje moet af wachten)... Ik heb dan nu ook besloten om het initiatief voor een vervolg date bij hem neer te leggen. Als hij mij graag wilt zien, dan neemt hij wel contact op...

Ik kan er helaas niets aan doen dat ik hoop dat hij me van de week belt. Ik hoop niet dat het hierbij blijft... Het doet best een beetje pijn, snik
@Aardbeitjje, leuke date gehad dus! Waarom denk je dat dit een man is die je gaat kwetsen? Heb je daar signalen voor gekregen? Zoals je het beschrijft klinkt het allemaal erg oké, dus ik begrijp je onzekerheid niet helemaal.
Ik heb een soort gevoel dat het tussen E en mij nooit iets gaat worden. Hoewel het gisteravond heel leuk was, denk ik dat ik mezelf er te snel in ga gooien en dat hij er niet hetzelfde gevoel bij heeft. En tuurlijk moet ik er niet te snel alles van verwachten en kan er nog vanalles groeien, maar na zo'n tijd msnen en bellen.. en als je dan iemand toch wel leuk vindt, dan hoop je toch dat je elkaar veel vaker gaat zien.

Toen hij me thuis bracht, waren we eigenlijk een beetje stil in de auto. Wel vertelde hij me een ochtendmens te zijn, vrij rustig en vond hij stiltes niet zo erg. En dan zit ik me echt af te vragen in de auto: 'is zo'n stilte niet ontzettend akelig'... Na een tijdje vroeg hij me of ik het leuk had gehad.. En zelf zei hij dat hij het 'onnatuurlijk' vindt om me naar huis te brengen. Niet omdat hij het niet wilt of het niet zou doen, maar juist omdat je (normaalgesproken) anders de dag samen afsluit.. Ik weet niet zo goed wat ik daarvan moet denken. Daarnaast hadden we al eerder die avond gezoend met elkaar.. En dat was fijn.. Maar bij het afscheid was het van zijn kant ook echt van 'bellen van de week wel een keer, een kus op de mond en doei'..

Misschien ben ik te twijfelachtig en te onzeker... Maar ik heb een soort gevoel dat hij niet zoveel meer van zich gaat laten horen. Wellicht wordt het tegendeel bewezen..
Je bent bang dat je net zo'n lauwe vent als ik te pakken heb? Jullie hebben in ieder geval al gezoend...

En nu? Ga je zelf inderdaad niets van je laten horen? Hij toevallig al iets van zich laten horen? Kan het niet zijn dat hij zich gewoon geen houding wist te geven bij het afscheid nemen?
@Heyjij; jullie hebben elkaar wel gezien met cam of foto's, neem ik aan? Overigens knap dat je zoiets aandurft.
Niet direct. Eerst alleen msnen want eigenlijk was het totaal mijn type niet en ging het mij vooral om gezellig kunnen kletsen via msn. Hij gaf direct zijn telefoonnummer maar omdat ik verder niks met hem

wilde deed ik ook niets met zijn nummer. Ik had wel een cam en hij niet, maar hij is er direct de volgende dag 1 gaan kopen en zijn we de dagen wezen cammen. Na een paar dagen gaf hij alweer zijn telefoonnummer en stiekem

hou ik wel van volhouders dus besloot de dag er na eens een smsje te sturen en kreeg direct terug. Ik had al een aantal internet dates achter de rug en was het eigenlijk spuugzat maar hij vroeg mij meerdere malen of ik een keertje wilde afspreken en had toen zoiets: ach vooruit. Toen ie voor mn neus stond was ik niet meteen onder de indruk en het eerste halfuur liep wat stroef omdat hij wat verlegen/onzeker was maar uiteindelijk werd de date heel erg leuk. Een uur na onze date smste hij al dat hij het erg leuk vond en wanneer we elkaar weer zagen. Ik stelde voor de dag erop, maar hij vroeg of hij al over 2 dagen langs mocht komen haha. Had ik nog weinig meegemaakt zo een enthousiast persoon. Hij kwam steeds vaker en op een gegeven moment is ie gewoon gebleven.

Hiervoor allemaal internet-dates gehad waarvan ik achteraf gewoon denk, hoe hád je dat kunnen doen. Veel mannen die gewoon eigenlijk op sex uit waren of uiteindelijk niet geinterseerd waren maar niet het lef hadden om dat te zeggen en dan allerlei smoesjes ophangen. Mannen die in het echt 10 kilo zwaarder, 10 kilo minder haar en 10 jaar ouder bleken te zijn op de foto (en een cam hadden uit het jaar kruik, dus wazig) 1 die pas na een aantal dates vertelde dat hij een zoon had en hij mij niet de geschikte moeder vond. Heb circa 10 verschillende mannen gedate, en op 2 jaar tijd is dat toch aardig wat voor mij. Sommige dates stranden na 1 x, sommige na 10 x. Na al die dates had ik ook zoiets: voorlopig even niet meer, en mocht er iemand op mijn pad komen dan mag hij zijn best doen want ik doe het niet meer! En zo waar is dat gebeurd :-)
Heel mooi verhaal!
Een misschien ongepaste vraag aan Heyjij, maar als een man alleen seks wilt, jij dat door hebt, hij verder aantrekkelijk voor jou is.....waarom niet? Bedoel...kan best toch nog wat fun beleven tot je de ware hebt ontmoet, niet?

Rare is namelijk dat ik altijd maar hoor dat vrouwen net zo veel seks willen als mannen....maar dat lijkt wel alleen 'in ' een relatie te gelden.
@ Rasa: Ik weet niet precies waar ik bang voor ben, het is ook een soort gevoel dat ik van binnen heb. Gisteravond heb ik hem nog een sms gestuurd met 'of hij veilig thuis gekomen was, dat ik het gezellig heb gevonden en alvast slaap lekker'.. Toen kreeg ik terug: slaap lekker. Nou ja, het kan zijn dat hij zich geen houding aan wist te geven..

Maar aangezien ik hem gisteravond gesmst heb, wil ik eigenlijk toch het initiatief bij hem laten liggen. Of zit ik daar helemaal fout mee? Ik wil namelijk niet wanhopig overkomen of achter hem aanlopen...

Hoe moet ik het trouwens interpreteren als iemand je tijdens de eerste date op je voorhoofd zoent?
quote:Aardbeitjje schreef op 18 juli 2010 @ 22:08:

Hoe moet ik het trouwens interpreteren als iemand je tijdens de eerste date op je voorhoofd zoent?Oei. Iedereen is 'anders' ....maar als ik dat zou doen...zou het meer een 'courtesy kiss' zijn dan wat anders.
Dan doen oma's toch altijd?

Nou ja, hij zal het wel goed bedoelen.

Freak..
HTFC, ik heb met een paar mannen wel alleen sex om de sex gehad maar op een gegeven moment had ik daar geen behoefte aan. Ik heb ook liever 1 vaste persoon dan voor sex om de sex dan 30 verschillende kerels. Ik had behoefte aan wat serieusers. Ik gaf bij dates ook aan als ze alleen in waren voor sex dat ze bij mij aan het verkeerde adres waren. En dan was het: nee natuurlijk niet, ik wil net zoals jou gewoon daten en kijken wat het wordt. Maar tijdens de date probeerden ze het dan gewoon tóch, en daar kon ik op een gegeven moment wel pissig om worden.
@aardbeitje, in het begin bij dates maakte ik mij er ook druk om wie er het eerste moest smsen etc. en zat ik continu op mn gsm te loeren of ik al bericht had. Later werd ik er steeds relaxter in en maakte ik mij er totaal niet meer druk om of ik nou wel of niet al gesmst of gebelt was en of ie online was. Ik deed net zoals anders en liet het van hun af komen, ook omdat ik denk dat als iemand interesse heeft diegene vanzelf wel contact opneemt - wat dus ook gebeurde. Ik reageerde wel steeds natuurlijk maar ik nam niet zelf de eerste stap. Ook met mijn huidige vriend in de relatie niet. Samenwonen leek mij best leuk maar ik ben er niet over begonnen. Vooral ook omdat mijn ex bij het woordje 'samenwonen' al panisch werd. Mijn huidige vriend heeft zelf geheel het initiatief daar in genomen.
Ik denk inderdaad ook wel dat als hij me echt leuk vindt, hij zelf wel contact met me zal opnemen.. Het is nou niet zo dat ik steeds zit te kijken of hij me gesmst of gebelt heeft, aangezien we wel vaker een paar dagen niets van elkaar hoorden, maar ik ben toch wel gewoon benieuwd of hij me binnenkort een keer smst/belt.. Hij had het op onze date over volgend weekend, dus wie weet

Hebben/hadden jullie trouwens vaak met meerdere mannen van internet contact (in de vorm van msn etc.) of juist alleen met één man? En wanneer je een date hebt gehad met een man van internet, heeft er wel eens iemand vlak daarna met weer een ander van internet afgesproken?
@Rasa: Zien R en jij elkaar deze week ook weer?
@Rasa; is je topic over die nummerloze freak weg of zo?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven