Is dit intimidatie?

23-09-2018 18:42 134 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik had vanmorgen een wedstrijd en daar had ik een klein voorval met de scheidsrechter. Het was nog voor de daadwerkelijke wedstrijd begon. We hadden nog 5 min en ik stond op van mn stoel en deed wat spullen in mn tas. Toen liep de scheidsrechter voorbij en trok ineens aan het lipje van mn sportbroek. Deze hing er blijkbaar uit. Zegt ie lachend: “ja dat nodigd uit om aan te trekken” dus ik kijk hem aan, doe ondertussen het lipje terug in mn broek en zeg: “je kan er ook niet aan trekken” en ben toen naar de zaal gelopen. Ik heb het later ook aan een teamgenoot verteld en die zei dat is intimidatie. Is dat ook zo? En zou ik er melding van moeten maken? Ik had er verder ook niet meer over na gedacht en ben verder gegaan met mn wedstrijd.
Alle reacties Link kopieren
Lipjes aan kleding zitten in de regel vast aan een rits, dat dingetje waar je de rits mee omhoog en omlaag doet.
Het mooiste wat we kunnen ervaren, is het mysterie. Het is de bron van alle ware kunst en wetenschap. Einstein ♡
Alle reacties Link kopieren
Nee, ik zou dit niet anders dan letterlijk opvatten.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Tenzij hij hard genoeg aan het lipje trok waardoor je broek dus ook uitrekte en hij zo even naar binnen kon kijken, zou ik er niet zo veel achter zoeken.
Alle reacties Link kopieren
Dit lijkt mij meer ongepast dan intimiderend gedrag. Maar goed, het gaat er m.i. meer om hoe jij het zelf hebt ervaren.

Bedenk wel dat je iemand heel erg kan schaden bij het maken van daadwerkelijk een melding.
Alle reacties Link kopieren
Soms piept zo'n treklipje achter de stof van kleding uit. Je hoeft er niet iets achter te zoeken om er niet van gediend te zijn.
anoniem_327397 wijzigde dit bericht op 23-09-2018 19:15
38.38% gewijzigd
Het mooiste wat we kunnen ervaren, is het mysterie. Het is de bron van alle ware kunst en wetenschap. Einstein ♡
Alle reacties Link kopieren
Het was meer de reactie die hij gaf waarom hij deed wat hij deed en dan ook nog met een blije blik in zn ogen.
Verder maak ik me er niet druk om, ik vroeg me alleen af hoe jullie hier over dachten. Maar dat hebben jullie wel duidelijk gemaakt.
Dat doen vrouwen onderling ook en die zijn niet allemaal lesbisch.

Ik vind het overdreven van jou en die andere meid.
BowGirl35 schreef:
23-09-2018 19:15
Het was meer de reactie die hij gaf waarom hij deed wat hij deed en dan ook nog met een blije blik in zn ogen.
Verder maak ik me er niet druk om, ik vroeg me alleen af hoe jullie hier over dachten. Maar dat hebben jullie wel duidelijk gemaakt.
heeft die man een vrolijke bui is het weer niet goed.
Alle reacties Link kopieren
BowGirl35 schreef:
23-09-2018 19:15
Het was meer de reactie die hij gaf waarom hij deed wat hij deed en dan ook nog met een blije blik in zn ogen.
Verder maak ik me er niet druk om, ik vroeg me alleen af hoe jullie hier over dachten. Maar dat hebben jullie wel duidelijk gemaakt.
Iew, zo iemand die denkt met een lach overal mee weg te komen. Was maar een grapje.
Het mooiste wat we kunnen ervaren, is het mysterie. Het is de bron van alle ware kunst en wetenschap. Einstein ♡
Alle reacties Link kopieren
BowGirl35 schreef:
23-09-2018 19:15
Het was meer de reactie die hij gaf waarom hij deed wat hij deed en dan ook nog met een blije blik in zn ogen.
Verder maak ik me er niet druk om, ik vroeg me alleen af hoe jullie hier over dachten. Maar dat hebben jullie wel duidelijk gemaakt.
Blije blikken dienen onmiddellijk gemeld te worden bij het bevoegd gezag
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
strikjemetstippels schreef:
23-09-2018 19:15
Dat doen vrouwen onderling ook en die zijn niet allemaal lesbisch.

Ik vind het overdreven van jou en die andere meid.
Ja hoor, alle vrouwen zijn familiair met elkaar. :wtf:
Het mooiste wat we kunnen ervaren, is het mysterie. Het is de bron van alle ware kunst en wetenschap. Einstein ♡
Alle reacties Link kopieren
Wanneer het voor jou niet als intimidatie voelt waarom laat je dan zo op naaien door wat een ander er van zegt?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
gyda schreef:
23-09-2018 19:17
Iew, zo iemand die denkt met een lach overal mee weg te komen. Was maar een grapje.
Overdrijf eens niet zo zeg! Wat sta je wantrouwend in het leven.
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
BowGirl35 schreef:
23-09-2018 19:15
....Verder maak ik me er niet druk om...
Dus pas toen iemand anders tegen je zei dat het intimidatie was, ging je je er druk genoeg om maken dat je er toch maar een topic over dacht te moeten openen?
Laat jij je altijd zo makkelijk iets aanpraten?

Hij deed het met een vrolijke blik, het was dus duidelijk een grapje.
Kan je een mening hebben of het een leuk grapje was en of het een gepast grapje was, maar het is en blijft een grapje. Waarom zou je er meer van willen maken?
Alle reacties Link kopieren
JollyRider schreef:
23-09-2018 19:18
Blije blikken dienen onmiddellijk gemeld te worden bij het bevoegd gezag
:popcorn:

Precies, wat denken ze wel niet. Eikels.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Alle reacties Link kopieren
Ja dat is intimidatie. In elk geval een poging tot. Ook als jij het in eerste instantie niet zi ervaart. Het is niet normaal om zoiets zomaar te doen.
Als ie het bij jou doet, doet ie het ook bij anderen. Ik zou inderdaad n klacht indienen.
Alle reacties Link kopieren
Djin schreef:
23-09-2018 19:25
Overdrijf eens niet zo zeg! Wat sta je wantrouwend in het leven.
Heeft niks met wantrouwen te maken.
Het mooiste wat we kunnen ervaren, is het mysterie. Het is de bron van alle ware kunst en wetenschap. Einstein ♡
Alle reacties Link kopieren
strikjemetstippels schreef:
23-09-2018 19:15
Dat doen vrouwen onderling ook en die zijn niet allemaal lesbisch.

Ik vind het overdreven van jou en die andere meid.
Als een vrouw zomaar aan me zit dan zeg il daar ook iets van.
Zie ik bij een andere vrouw een etiketje oid uit haar kleding steken dan zeg ik dat en vraag of ik het even gied zal doen.
DitaVonTeese1969 schreef:
23-09-2018 19:28
Ja dat is intimidatie. In elk geval een poging tot. Ook als jij het in eerste instantie niet zi ervaart. Het is niet normaal om zoiets zomaar te doen.
Als ie het bij jou doet, doet ie het ook bij anderen. Ik zou inderdaad n klacht indienen.
Mocht ik die scheidsrechter zijn zou ik acuut stoppen met vrijwillig fluiten op mijn vrije zondag als er zo'n klacht zou komen.
DitaVonTeese1969 schreef:
23-09-2018 19:28
Ja dat is intimidatie. In elk geval een poging tot. Ook als jij het in eerste instantie niet zi ervaart. Het is niet normaal om zoiets zomaar te doen.
Als ie het bij jou doet, doet ie het ook bij anderen. Ik zou inderdaad n klacht indienen.


Trek jij nooit aan een etiketje van iemands shirt of broek als dat boven de kraag of broeksband uitsteekt? Om aan te geven dat het eruit hangt? Sterker nog, ik steek het in zo'n geval direct even terug, hoeft diegene dat zelf niet meer te doen.

Wat het in dit geval ongepast maakt is dat het de scheidsrechter was, geen teamgenoot of familielid. Maar dat maakt het nog geen intimidatie. In welke zin zie jij hier intimidatie in?
BowGirl35 schreef:
23-09-2018 19:15
Het was meer de reactie die hij gaf waarom hij deed wat hij deed en dan ook nog met een blije blik in zn ogen.
Verder maak ik me er niet druk om, ik vroeg me alleen af hoe jullie hier over dachten. Maar dat hebben jullie wel duidelijk gemaakt.


Heeft je teamgenoot die blik ook gezien of ging ze af op wat jij vertelde?
Alle reacties Link kopieren
pamelacourson schreef:
23-09-2018 18:54
Joh, maak je niet druk. Dit is geen intimidatie en ook geen seksuele intimidatie. Gewoon een geintje, moet kunnen.
Niet mee eens.
Als ik goed lees: TO is een vrouw? Scheids is een man?
Zou hij dat ook bij een mannelijke speler gedaan hebben?
Vervelend werk en gekke kleren en likdoorns en inkomensbelasting
Alle reacties Link kopieren
Hij had mij er ook op een normale manier op kunnen attenderen dat het labeltje uit mn broek stak zonder er aan te trekken. Of zie ik dat verkeerd?
Alle reacties Link kopieren
BowGirl35 schreef:
23-09-2018 19:35
Hij had mij er ook op een normale manier op kunnen attenderen dat het labeltje uit mn broek stak zonder er aan te trekken. Of zie ik dat verkeerd?
Ik vind normaal niet overdreven.
Het mooiste wat we kunnen ervaren, is het mysterie. Het is de bron van alle ware kunst en wetenschap. Einstein ♡
BowGirl35 schreef:
23-09-2018 19:35
Hij had mij er ook op een normale manier op kunnen attenderen dat het labeltje uit mn broek stak zonder er aan te trekken. Of zie ik dat verkeerd?
Wouw... Ja grapjes maken zou verboden moeten worden op een natte zondagochtend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven