Is mijn date gekrompen?

18-07-2020 13:10 189 berichten
Voor de lockdown had ik twee leuke dates met een man die eigenlijk precies aan mijn eisenlijstje voldeed: lang, bovengemiddeld knap, goed salaris met nog een aantal schalen doorgroeimogelijkheid, huis met een handige ligging, hij likete vrijwel geen andere vrouwen op de socials en betaalde ook automatisch de rekening. Tijdens de lockdown hebben we nog twee videodates gehad en toen was hij heel voorkomend. Nu heb ik hem sindsdien twee keer gezien weer, hartstikke leuk en hij zegt een toekomst met me te zien, ik begin ook vlinders te krijgen. Maar hij lijkt wel iets kleiner geworden te zijn in de tussentijd. Kan dat en hoe kom ik hierachter?
Mumper schreef:
18-07-2020 13:26
Nee, ik had nieuwe witte gympen aan de laatste keer, wel met een beetje zo'n dikke zool. Ik kan even geen plaatje vinden ervan.
En de eerste keer wel een hak?
ManOpHetPrikbord schreef:
18-07-2020 13:29
Dit gaat niet meer goed komen. Iets dat eenmaal is gekrompen, is niet meer in de oude staat terug te brengen.
Mannen bewijzen meerdere keren per dag het tegendeel.
whitewolves schreef:
18-07-2020 13:31
En de eerste keer wel een hak?
Ja maar toen leek hij nog groter dus ik zie niet in wat dat er mee te maken heeft
Balen zeg!
Zie je na 2 dates al een gelukkige toekomst voor je.. blijkt hij opeens gekrompen.
Wat kan het leven toch vol onaangename verrassingen zitten.
Al therapie overwogen om deze tegenslag te verwerken?
Of je neemt het voor lief... vergeet dat royale salaris en de goede ligging van zijn huis niet hè.
Alle reacties Link kopieren
Mensen zijn kort na wakker worden (~= lang hebben gelegen) langer dan verderop de dag.
Pindakaasjes schreef:
18-07-2020 13:27
Ok. Alles is was dus al goedgekeurd. Van salaris tot de ligging van zijn huis.
Maar toen op een dag had hij zichzelf te heet gedoucht ofzo? Was hij gekrompen als een wollen truitje?
Kun je iets meer toelichting geven??
Als een wollen truitje 😂
Mijn vriendin had een keer een vriend een paar maanden niet gezien.
Die vriend was druk geweest met trainen, en kwam wat breder het vliegtuig uit.
Ze riep: wat is je hoofd klein geworden! 😂😂😂
Is hij naar de kapper geweest?
Als hij per 5 maanden 3 cm krimpt dan zit je in no-time met een kabouter. Misschien doucht hij te heet?
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Mumper schreef:
18-07-2020 13:34
Ja maar toen leek hij nog groter dus ik zie niet in wat dat er mee te maken heeft
Dat is dan wel gek idd.
Draagt hij van de cowboy laarzen toevallig? Daar kan wel onopgemerkt een flinke hak onder zitten.
madamzonderm schreef:
18-07-2020 13:35
Mensen zijn kort na wakker worden (~= lang hebben gelegen) langer dan verderop de dag.
Damn dan wordt hij dus nog iets kleiner want ik zag hem elke keer 's avonds en hij is nog niet blijven slapen!
Tja, en nu?
Overweeg je het uit te maken ?
3 cm is idd een wereld van verschil 🤪
Mijn God, dat is een dealbreaker...?!

Ik hoor wel eens dat mensen 20 kilo zwaarder worden als ze eenmaal een relatie hebben. Dit is nieuw voor me.
Misschien leek zijn portemonnee voorheen groter en dacht je daarom dat hij ook groter was. Wat een oppervlakkige OP zeg.
Nee ik wil het niet meteen 'uitmaken' (het is niet eens officieel 'aan' en ik vind hem echt leuk), ik wil alleen niet dat het steeds erger wordt. Als het hierbij blijft is het nog wel te overzien maar niet dat er straks nog een paar cm af gaat. Dat met zo'n potloodstreep lijkt me wel lastig om ongezien te doen?
Mumper schreef:
18-07-2020 13:37
Damn dan wordt hij dus nog iets kleiner want ik zag hem elke keer 's avonds en hij is nog niet blijven slapen!

Bij veel mannen is er s'ochtends 'iets anders' groter!!!
Uitproberen??
komt uit noorwegen zeker die date van je
@Pinkakaasjes: LOL ja daar hoop ik ook achter te komen maar ik ga niet zo makkelijk met een man naar bed, dan worden mijn gevoelens straks nog groter dus ik wacht meestal een paar dates tot het moment dat ik een toekomst zie. Stukje zelfbescherming.
Mumper schreef:
18-07-2020 13:49
Nee ik wil het niet meteen 'uitmaken' (het is niet eens officieel 'aan' en ik vind hem echt leuk), ik wil alleen niet dat het steeds erger wordt. Als het hierbij blijft is het nog wel te overzien maar niet dat er straks nog een paar cm af gaat. Dat met zo'n potloodstreep lijkt me wel lastig om ongezien te doen?

Hey.. vraag je moeder om een ijsje en ga lekker buitenspelen, okay?
Je hebt schoolvakantie, het is mooi weer.. ga wat leuks doen.
Doei, doei..
Mumper schreef:

Oefening baart kunst.

Weet je al waar zijn paspoort ligt?
Ik denk dat je date niet gekrompen is, maar dat hij in je herinnering groter geworden was.
Jij bent nog in de groei zo te lezen, dus niet hij is gekrompen, maar jij bent gegroeid.
Everything you see I owe to spaghetti!
Jee, lastig zeg
Kan het zijn dat ie tijdens de corona een paar kilo dikker en dus breder is geworden waardoor ie optisch kleiner lijkt?
Mumper schreef:
Ik vond het al een raar topic maar hier trek ik de grens...tuurlijk joh
Ik gun die man iemand met andere prioriteiten. Fucking hell...
Als je ouder wordt, krimp je ook he. Je skelet zakt in elkaar. Misschien heeft dat bij hem gewoon snel ingezet.
Such fun!1

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven