Is mijn date gekrompen?

zaterdag 18 juli 2020 om 13:10
Voor de lockdown had ik twee leuke dates met een man die eigenlijk precies aan mijn eisenlijstje voldeed: lang, bovengemiddeld knap, goed salaris met nog een aantal schalen doorgroeimogelijkheid, huis met een handige ligging, hij likete vrijwel geen andere vrouwen op de socials en betaalde ook automatisch de rekening. Tijdens de lockdown hebben we nog twee videodates gehad en toen was hij heel voorkomend. Nu heb ik hem sindsdien twee keer gezien weer, hartstikke leuk en hij zegt een toekomst met me te zien, ik begin ook vlinders te krijgen. Maar hij lijkt wel iets kleiner geworden te zijn in de tussentijd. Kan dat en hoe kom ik hierachter?

zaterdag 18 juli 2020 om 13:32
Mannen bewijzen meerdere keren per dag het tegendeel.ManOpHetPrikbord schreef: ↑18-07-2020 13:29Dit gaat niet meer goed komen. Iets dat eenmaal is gekrompen, is niet meer in de oude staat terug te brengen.

zaterdag 18 juli 2020 om 13:34
Ja maar toen leek hij nog groter dus ik zie niet in wat dat er mee te maken heeft

zaterdag 18 juli 2020 om 13:34
Balen zeg!
Zie je na 2 dates al een gelukkige toekomst voor je.. blijkt hij opeens gekrompen.
Wat kan het leven toch vol onaangename verrassingen zitten.
Al therapie overwogen om deze tegenslag te verwerken?
Of je neemt het voor lief... vergeet dat royale salaris en de goede ligging van zijn huis niet hè.
Zie je na 2 dates al een gelukkige toekomst voor je.. blijkt hij opeens gekrompen.
Wat kan het leven toch vol onaangename verrassingen zitten.
Al therapie overwogen om deze tegenslag te verwerken?
Of je neemt het voor lief... vergeet dat royale salaris en de goede ligging van zijn huis niet hè.

zaterdag 18 juli 2020 om 13:35
Als een wollen truitjePindakaasjes schreef: ↑18-07-2020 13:27Ok. Alles is was dus al goedgekeurd. Van salaris tot de ligging van zijn huis.
Maar toen op een dag had hij zichzelf te heet gedoucht ofzo? Was hij gekrompen als een wollen truitje?
Kun je iets meer toelichting geven??
Mijn vriendin had een keer een vriend een paar maanden niet gezien.
Die vriend was druk geweest met trainen, en kwam wat breder het vliegtuig uit.
Ze riep: wat is je hoofd klein geworden!

zaterdag 18 juli 2020 om 13:37
Damn dan wordt hij dus nog iets kleiner want ik zag hem elke keer 's avonds en hij is nog niet blijven slapen!madamzonderm schreef: ↑18-07-2020 13:35Mensen zijn kort na wakker worden (~= lang hebben gelegen) langer dan verderop de dag.

zaterdag 18 juli 2020 om 13:49
Nee ik wil het niet meteen 'uitmaken' (het is niet eens officieel 'aan' en ik vind hem echt leuk), ik wil alleen niet dat het steeds erger wordt. Als het hierbij blijft is het nog wel te overzien maar niet dat er straks nog een paar cm af gaat. Dat met zo'n potloodstreep lijkt me wel lastig om ongezien te doen?

zaterdag 18 juli 2020 om 13:54
Mumper schreef: ↑18-07-2020 13:49Nee ik wil het niet meteen 'uitmaken' (het is niet eens officieel 'aan' en ik vind hem echt leuk), ik wil alleen niet dat het steeds erger wordt. Als het hierbij blijft is het nog wel te overzien maar niet dat er straks nog een paar cm af gaat. Dat met zo'n potloodstreep lijkt me wel lastig om ongezien te doen?
Hey.. vraag je moeder om een ijsje en ga lekker buitenspelen, okay?
Je hebt schoolvakantie, het is mooi weer.. ga wat leuks doen.
Doei, doei..

zaterdag 18 juli 2020 om 13:55
Mumper schreef: ↑18-07-2020 13:49Nee ik wil het niet meteen 'uitmaken' (het is niet eens officieel 'aan' en ik vind hem echt leuk), ik wil alleen niet dat het steeds erger wordt. Als het hierbij blijft is het nog wel te overzien maar niet dat er straks nog een paar cm af gaat. Dat met zo'n potloodstreep lijkt me wel lastig om ongezien te doen?
Oefening baart kunst.
Weet je al waar zijn paspoort ligt?

zaterdag 18 juli 2020 om 13:57
Ik vond het al een raar topic maar hier trek ik de grens...tuurlijk johMumper schreef: ↑18-07-2020 13:49Nee ik wil het niet meteen 'uitmaken' (het is niet eens officieel 'aan' en ik vind hem echt leuk), ik wil alleen niet dat het steeds erger wordt. Als het hierbij blijft is het nog wel te overzien maar niet dat er straks nog een paar cm af gaat. Dat met zo'n potloodstreep lijkt me wel lastig om ongezien te doen?