Is mijn date gekrompen?

18-07-2020 13:10 189 berichten
Voor de lockdown had ik twee leuke dates met een man die eigenlijk precies aan mijn eisenlijstje voldeed: lang, bovengemiddeld knap, goed salaris met nog een aantal schalen doorgroeimogelijkheid, huis met een handige ligging, hij likete vrijwel geen andere vrouwen op de socials en betaalde ook automatisch de rekening. Tijdens de lockdown hebben we nog twee videodates gehad en toen was hij heel voorkomend. Nu heb ik hem sindsdien twee keer gezien weer, hartstikke leuk en hij zegt een toekomst met me te zien, ik begin ook vlinders te krijgen. Maar hij lijkt wel iets kleiner geworden te zijn in de tussentijd. Kan dat en hoe kom ik hierachter?
Knuddestudder schreef:
18-07-2020 13:58
Ik gun die man iemand met andere prioriteiten. Fucking hell...

Jij nam dit serieus??
Honingdropje2 schreef:
18-07-2020 13:57
Jee, lastig zeg
Kan het zijn dat ie tijdens de corona een paar kilo dikker en dus breder is geworden waardoor ie optisch kleiner lijkt?
Veel mensen zijn wat aangekomen in de tussentijd maar hij had juist veel getraind zei hij. Misschien is het omdat ik veel heb gedagdroomd over hem, dat ik er inderdaad in mijn zeg maar een paar cm bij heb gefantaseerd.

Ik durf het ook echt niet te vragen, wat als hij het zelf niet door heeft of me oppervlakkig vindt zoals sommigen van jullie.
Alle reacties Link kopieren
Misschien moet je je richten op belangrijker dingen. Is zijn salaris bijvoorbeeld niet kleiner geworden? Dan zou ik dat als iets positiefs zien om op te focussen.
Mumper schreef:
18-07-2020 14:01
Ik durf het ook echt niet te vragen, wat als hij het zelf niet door heeft of me oppervlakkig vindt zoals sommigen van jullie.
Dan zal je ermee rond blijven lopen. Of je kan de break-up techniek van Peixe gebruiken.
Wat heb jij weinig eisen. Heb je zelf geen huis?
Misschien kan je terwijl dat ie slaapt even een meetlint ernaast leggen? Dan moet je alleen wel ff regelen dat ie blijft slapen.
Ik zou er open kaart over spelen. Gewoon vragen of je hem mag opmeten en dat twee weken later nog een keertje mag herhalen. Voordat je een relatie aangaat moet je toch weten wat voor vlees je in de kuip hebt? Misschien heeft hij wel een krimpziekte.
Ik weet niet wat ik grappiger vind: dit topic en de gevatte reacties daarop, of het feit dat er ook forummers zijn die denken dat dit serieus is. :rofl:
Avena schreef:
18-07-2020 14:04
Ik zou er open kaart over spelen. Gewoon vragen of je hem mag opmeten en dat twee weken later nog een keertje mag herhalen. Voordat je een relatie aangaat moet je toch weten wat voor vlees je in de kuip hebt? Misschien heeft hij wel een krimpziekte.
Ja precies, of misschien liep hij al die tijd op zn tenen om het jou naar de zin te maken!
Honingdropje2 schreef:
18-07-2020 14:07
Ja precies, of misschien liep hij al die tijd op zn tenen om het jou naar de zin te maken!
Ik zeg, op hoge poten eropaf!
Avena schreef:
18-07-2020 14:04

Ik zou me er toch echt meer zorgen over maken of dit krimpproces ook invloed heeft op zijn tampeloeris??
Herfstblaadje19 schreef:
18-07-2020 14:08
Ik zeg, op hoge poten eropaf!
haha ik vind jullie wel grappig
Mumper schreef:
18-07-2020 13:49
Nee ik wil het niet meteen 'uitmaken' (het is niet eens officieel 'aan' en ik vind hem echt leuk), ik wil alleen niet dat het steeds erger wordt. Als het hierbij blijft is het nog wel te overzien maar niet dat er straks nog een paar cm af gaat. Dat met zo'n potloodstreep lijkt me wel lastig om ongezien te doen?
Dit is niet serieus toch?
Mimali schreef:
18-07-2020 14:16
Dit is niet serieus toch?
Bladzijde 244c van Hoe Heurt het. - De toekomstige levenspartner de maat nemen.
Everything you see I owe to spaghetti!
Ik vind het vooral bijzonder dat je niet durft te zeggen: hé, je lijkt kleiner dan de eerste keer. Maar blijkbaar is het geen enkel probleem om tijdens de eerste of tweede date salaris plus doorgroeimogelijkheden ter sprake te brengen.
Heel raar.
Jufjoke schreef:
18-07-2020 14:24
Ik vind het vooral bijzonder dat je niet durft te zeggen: hé, je lijkt kleiner dan de eerste keer. Maar blijkbaar is het geen enkel probleem om tijdens de eerste of tweede date salaris plus doorgroeimogelijkheden ter sprake te brengen.
Heel raar.
Die doorgroeimogelijkheden lijken nog van pas te komen.
En je praat op je eerste dates al over salaris en doorgroei schalen?
Voor mij klinkt dit niet abnormaal want ik heb dit ook soms. Dat ik mensen ontmoet die na verloop van tijd kleiner lijken dan ik dacht. Dat zijn mensen waar ik initieel naar opkeek (figuurlijk), verliefd op was of die ik op een voetstuk plaatste (opnieuw figuurlijk). Toen ik ze met een realistischere bril bekeek, waren ze kleiner.

Omgekeerd voel ik mezelf na een succesvolle actie ook groter. Dan lijkt het alsof ik meer ruimte krijg of inneem. Bij tegenslag is het het omgekeerde, dan voel ik me klein en onzichtbaar.

Da's een beetje zoals wanneer je beroemde acteur/zanger/... kleiner lijkt dan je had gedacht. Voor jou belangrijke personen maak je in je hoofd groter dan ze eigenlijk zijn.
rooottt wijzigde dit bericht op 18-07-2020 14:29
Reden: foutje
1.72% gewijzigd
Belgische
madamzonderm schreef:
18-07-2020 14:26
Die doorgroeimogelijkheden lijken nog van pas te komen.
:HA:
Is relatietherapie nog een optie?
:rolling:
Lenteui schreef:
18-07-2020 14:30
Is relatietherapie nog een optie?
:rolling:
De kans is klein.
Ik denk dat jij gegroeid bent en hij heeft doorgezakte voeten.
Rooottt schreef:
18-07-2020 14:27
Voor mij klinkt dit niet abnormaal want ik heb dit ook soms. Dat ik mensen ontmoet die na verloop van tijd kleiner lijken dan ik dacht. Dat zijn mensen waar ik initieel naar opkeek (figuurlijk), verliefd op was of die ik op een voetstuk plaatste (opnieuw figuurlijk). Toen ik ze met een realistischere bril bekeek, waren ze kleiner.
Ja precies. Fijn dat iemand het herkent. Als dit het is tenminste, is het echt onmogelijk dat iemand krimpt? Ik zie hem morgen weer en ik ga dan realistisch proberen te kijken.
gizzmo-returns schreef:
18-07-2020 14:27
En je praat op je eerste dates al over salaris en doorgroei schalen?
Ik ben nieuwsgierig aangelegd dus heb dat opgezocht nadat hij zijn functie vertelde :$
Ik ben verder gewoon zelfstandig hoor.
Mumper schreef:
18-07-2020 14:35
Ik ben nieuwsgierig aangelegd dus heb dat opgezocht nadat hij zijn functie vertelde :$
Ik ben verder gewoon zelfstandig hoor.
Zo klink je niet echt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven