Is mijn date gekrompen?

zaterdag 18 juli 2020 om 13:10
Voor de lockdown had ik twee leuke dates met een man die eigenlijk precies aan mijn eisenlijstje voldeed: lang, bovengemiddeld knap, goed salaris met nog een aantal schalen doorgroeimogelijkheid, huis met een handige ligging, hij likete vrijwel geen andere vrouwen op de socials en betaalde ook automatisch de rekening. Tijdens de lockdown hebben we nog twee videodates gehad en toen was hij heel voorkomend. Nu heb ik hem sindsdien twee keer gezien weer, hartstikke leuk en hij zegt een toekomst met me te zien, ik begin ook vlinders te krijgen. Maar hij lijkt wel iets kleiner geworden te zijn in de tussentijd. Kan dat en hoe kom ik hierachter?

zaterdag 18 juli 2020 om 13:59
Knuddestudder schreef: ↑18-07-2020 13:58Ik gun die man iemand met andere prioriteiten. Fucking hell...
Jij nam dit serieus??

zaterdag 18 juli 2020 om 14:01
Veel mensen zijn wat aangekomen in de tussentijd maar hij had juist veel getraind zei hij. Misschien is het omdat ik veel heb gedagdroomd over hem, dat ik er inderdaad in mijn zeg maar een paar cm bij heb gefantaseerd.Honingdropje2 schreef: ↑18-07-2020 13:57Jee, lastig zeg
Kan het zijn dat ie tijdens de corona een paar kilo dikker en dus breder is geworden waardoor ie optisch kleiner lijkt?
Ik durf het ook echt niet te vragen, wat als hij het zelf niet door heeft of me oppervlakkig vindt zoals sommigen van jullie.
zaterdag 18 juli 2020 om 14:03

zaterdag 18 juli 2020 om 14:07
Ja precies, of misschien liep hij al die tijd op zn tenen om het jou naar de zin te maken!

zaterdag 18 juli 2020 om 14:08
Ik zeg, op hoge poten eropaf!Honingdropje2 schreef: ↑18-07-2020 14:07Ja precies, of misschien liep hij al die tijd op zn tenen om het jou naar de zin te maken!

zaterdag 18 juli 2020 om 14:09
Ik zou me er toch echt meer zorgen over maken of dit krimpproces ook invloed heeft op zijn tampeloeris??

zaterdag 18 juli 2020 om 14:09
haha ik vind jullie wel grappig
zaterdag 18 juli 2020 om 14:16
Dit is niet serieus toch?Mumper schreef: ↑18-07-2020 13:49Nee ik wil het niet meteen 'uitmaken' (het is niet eens officieel 'aan' en ik vind hem echt leuk), ik wil alleen niet dat het steeds erger wordt. Als het hierbij blijft is het nog wel te overzien maar niet dat er straks nog een paar cm af gaat. Dat met zo'n potloodstreep lijkt me wel lastig om ongezien te doen?

zaterdag 18 juli 2020 om 14:26
Die doorgroeimogelijkheden lijken nog van pas te komen.
zaterdag 18 juli 2020 om 14:27
Voor mij klinkt dit niet abnormaal want ik heb dit ook soms. Dat ik mensen ontmoet die na verloop van tijd kleiner lijken dan ik dacht. Dat zijn mensen waar ik initieel naar opkeek (figuurlijk), verliefd op was of die ik op een voetstuk plaatste (opnieuw figuurlijk). Toen ik ze met een realistischere bril bekeek, waren ze kleiner.
Omgekeerd voel ik mezelf na een succesvolle actie ook groter. Dan lijkt het alsof ik meer ruimte krijg of inneem. Bij tegenslag is het het omgekeerde, dan voel ik me klein en onzichtbaar.
Da's een beetje zoals wanneer je beroemde acteur/zanger/... kleiner lijkt dan je had gedacht. Voor jou belangrijke personen maak je in je hoofd groter dan ze eigenlijk zijn.
Omgekeerd voel ik mezelf na een succesvolle actie ook groter. Dan lijkt het alsof ik meer ruimte krijg of inneem. Bij tegenslag is het het omgekeerde, dan voel ik me klein en onzichtbaar.
Da's een beetje zoals wanneer je beroemde acteur/zanger/... kleiner lijkt dan je had gedacht. Voor jou belangrijke personen maak je in je hoofd groter dan ze eigenlijk zijn.
rooottt wijzigde dit bericht op 18-07-2020 14:29
Reden: foutje
Reden: foutje
1.72% gewijzigd
Belgische

zaterdag 18 juli 2020 om 14:27

zaterdag 18 juli 2020 om 14:34
Ja precies. Fijn dat iemand het herkent. Als dit het is tenminste, is het echt onmogelijk dat iemand krimpt? Ik zie hem morgen weer en ik ga dan realistisch proberen te kijken.Rooottt schreef: ↑18-07-2020 14:27Voor mij klinkt dit niet abnormaal want ik heb dit ook soms. Dat ik mensen ontmoet die na verloop van tijd kleiner lijken dan ik dacht. Dat zijn mensen waar ik initieel naar opkeek (figuurlijk), verliefd op was of die ik op een voetstuk plaatste (opnieuw figuurlijk). Toen ik ze met een realistischere bril bekeek, waren ze kleiner.

zaterdag 18 juli 2020 om 14:35
Ik ben nieuwsgierig aangelegd dus heb dat opgezocht nadat hij zijn functie verteldegizzmo-returns schreef: ↑18-07-2020 14:27En je praat op je eerste dates al over salaris en doorgroei schalen?

Ik ben verder gewoon zelfstandig hoor.