Kind van vakantieliefde
maandag 9 januari 2012 om 21:10
Stel je bent begin 30 en wilt uiteindelijk kinderen.
Stel je hebt ooit op vakantie een leuke man leren kennen die aan de andere kant van de wereld woont.
Stel je gaat binnenkort op reis en gaat daar die leuke man weer treffen.
Stel dat je weet dat de kans minimaal is dat er ooit een normale relatie ontstaat met die man.
En stel dat je dan een moment denkt: 'Waarom niet een kind van hem?'
Moet je dan eeuwig branden in de hel?
Stel je hebt ooit op vakantie een leuke man leren kennen die aan de andere kant van de wereld woont.
Stel dat je weet dat de kans minimaal is dat er ooit een normale relatie ontstaat met die man.
En stel dat je dan een moment denkt: 'Waarom niet een kind van hem?'
maandag 9 januari 2012 om 21:18
maandag 9 januari 2012 om 21:26
Stel je bent begin 30 en wilt uiteindelijk kinderen.
Dan zou je als je besluit dat je het ouderschap ook alleen zou durven aan te vangen kunnen kiezen voor kunstmatige inseminatie voor een donor, of zelf een donor zoeken, of een kindje adopteren, of etc. Genoeg opties waar je ook moreel achter kunt staan.
Mooi toch?
Nog mooier!
Stel dat je die gedachte eens laat varen? Wie weet wat voor moois er kan ontstaan liefde is een wonderlijk iets. En anders, geniet van wat er wel is.
En stel dat je dan een moment denkt: 'Waarom niet een kind van hem?
Stel dat je die gedachte dan ook eens laat varen?
Geen idee.
Dan moet jij wel verder leven met de last die je daarmee op de schouders van je kind legt. Het doet je je leven lang pijn als je vader liever had gehad dat je er nooit was geweest, ook al houd ie dan toch wel van je, kan ik je vertellen.
Dan zou je als je besluit dat je het ouderschap ook alleen zou durven aan te vangen kunnen kiezen voor kunstmatige inseminatie voor een donor, of zelf een donor zoeken, of een kindje adopteren, of etc. Genoeg opties waar je ook moreel achter kunt staan.
Mooi toch?
Nog mooier!
Stel dat je die gedachte eens laat varen? Wie weet wat voor moois er kan ontstaan liefde is een wonderlijk iets. En anders, geniet van wat er wel is.
En stel dat je dan een moment denkt: 'Waarom niet een kind van hem?
Stel dat je die gedachte dan ook eens laat varen?
Geen idee.
Dan moet jij wel verder leven met de last die je daarmee op de schouders van je kind legt. Het doet je je leven lang pijn als je vader liever had gehad dat je er nooit was geweest, ook al houd ie dan toch wel van je, kan ik je vertellen.
maandag 9 januari 2012 om 21:31
Ik ben zelf bezig met in mijn eentje een kind krijgen.
Al veel pogingen achter de rug, maar nog steeds niet gelukt.
(op een gewone normale manier, niet via vakantieliefdes dus, )
Waar ik me over verbaas is dat ik vaker te horen kreeg: waarom pik je niet iemand op in de kroeg, of iets van die strekking.
Dit verhaal vind ik ook weer zoiets. Wat denk je nou, dat een zwangerschap maakbaar is? Dat je even van een vakantieliefde zwanger kan raken precies op dat moment?
Als je eisprong al in de vakantie valt, dan nog heb je maar 72 uur rond je eisprong kans, en is de kans dan zo'n 10-15% dat het lukt.
Ik heb geen idee hoe je dit wil plannen, maar ik zou het knap vinden!
En onwijs naief dus!
Al veel pogingen achter de rug, maar nog steeds niet gelukt.
(op een gewone normale manier, niet via vakantieliefdes dus, )
Waar ik me over verbaas is dat ik vaker te horen kreeg: waarom pik je niet iemand op in de kroeg, of iets van die strekking.
Dit verhaal vind ik ook weer zoiets. Wat denk je nou, dat een zwangerschap maakbaar is? Dat je even van een vakantieliefde zwanger kan raken precies op dat moment?
Als je eisprong al in de vakantie valt, dan nog heb je maar 72 uur rond je eisprong kans, en is de kans dan zo'n 10-15% dat het lukt.
Ik heb geen idee hoe je dit wil plannen, maar ik zou het knap vinden!
En onwijs naief dus!
maandag 9 januari 2012 om 21:33
maandag 9 januari 2012 om 21:33
Das toch geen vent erin luizen? Ze wil gewoon een kind en gebruikt daarvoor zijn zaad. Hij woont aan de andere kant van de wereld. Het is niet dat ik denk dat ze nou perse zijn geld wil, daar zijn gemakkelijkere manieren voor .
Ik vind het helemaal zo gek niet. Eigenlijk. Laat mij dan ook maar branden
Ik vind het helemaal zo gek niet. Eigenlijk. Laat mij dan ook maar branden