Kind van vakantieliefde
maandag 9 januari 2012 om 21:10
Stel je bent begin 30 en wilt uiteindelijk kinderen.
Stel je hebt ooit op vakantie een leuke man leren kennen die aan de andere kant van de wereld woont.
Stel je gaat binnenkort op reis en gaat daar die leuke man weer treffen.
Stel dat je weet dat de kans minimaal is dat er ooit een normale relatie ontstaat met die man.
En stel dat je dan een moment denkt: 'Waarom niet een kind van hem?'
Moet je dan eeuwig branden in de hel?
Stel je hebt ooit op vakantie een leuke man leren kennen die aan de andere kant van de wereld woont.
Stel je gaat binnenkort op reis en gaat daar die leuke man weer treffen.
Stel dat je weet dat de kans minimaal is dat er ooit een normale relatie ontstaat met die man.
En stel dat je dan een moment denkt: 'Waarom niet een kind van hem?'
Moet je dan eeuwig branden in de hel?
maandag 9 januari 2012 om 21:35
quote:[message=10898453,noline]
Als je eisprong al in de vakantie valt, dan nog heb je maar 72 uur rond je eisprong kans, en is de kans dan zo'n 10-15% dat het lukt.
Ik heb geen idee hoe je dit wil plannen, maar ik zou het knap vinden!
En onwijs naief dus!Ja ga het nog ff uitleggen :S
Als je eisprong al in de vakantie valt, dan nog heb je maar 72 uur rond je eisprong kans, en is de kans dan zo'n 10-15% dat het lukt.
Ik heb geen idee hoe je dit wil plannen, maar ik zou het knap vinden!
En onwijs naief dus!Ja ga het nog ff uitleggen :S
Een relatie zonder vertrouwen is als een telefoon zonder signaal, je speelt alleen maar spelletjes..
maandag 9 januari 2012 om 21:36
Alleen is het miss vervelend voor je kind op den duur. Dus ik zou wel info verzamelen over de papa to be, voor je kind voor later. Dan kan het als het volwassen is zelf bepalen of het contact op wil nemen, papa spelen hoeft dan nml niet meer, alimentatie betalen ook niet, dus dat scheelt.
Maar ik kan me zo indenken dat je kind tegen die tijd mss wel wil weten waar het vandaan komt ( deels?)
En even uitpluizen of er ziektes al dan niet geestelijk, voorkomen.
En alsie knap en slim is: ik zeg: doen!
Maar ik kan me zo indenken dat je kind tegen die tijd mss wel wil weten waar het vandaan komt ( deels?)
En alsie knap en slim is: ik zeg: doen!
maandag 9 januari 2012 om 21:37
quote:brunetteparis schreef op 09 januari 2012 @ 21:34:
Huh? Ik vind t helemaal niet heel erg ofzo.. Hij hoeft het nooit te weten. Als je zeker weet dat je t alleen wil doen en de verantwoordelijkheid neemt, waarom niet? Net of t anders is dan n zaaddonor van de spermabank..Tjonge jonge, kind neem je niet ff voor jezelf! Wat heb je een kind dan te bieden. Het is geen hond ofzo! Mannen moeten echt rennen voor zulke hopeloze vrouwen!
Huh? Ik vind t helemaal niet heel erg ofzo.. Hij hoeft het nooit te weten. Als je zeker weet dat je t alleen wil doen en de verantwoordelijkheid neemt, waarom niet? Net of t anders is dan n zaaddonor van de spermabank..Tjonge jonge, kind neem je niet ff voor jezelf! Wat heb je een kind dan te bieden. Het is geen hond ofzo! Mannen moeten echt rennen voor zulke hopeloze vrouwen!
Een relatie zonder vertrouwen is als een telefoon zonder signaal, je speelt alleen maar spelletjes..
maandag 9 januari 2012 om 21:39
quote:mariamena schreef op 09 januari 2012 @ 21:36:
Alleen is het miss vervelend voor je kind op den duur. Dus ik zou wel info verzamelen over de papa to be, voor je kind voor later. Dan kan het als het volwassen is zelf bepalen of het contact op wil nemen, papa spelen hoeft dan nml niet meer, alimentatie betalen ook niet, dus dat scheelt.
En alsie knap en slim is: ik zeg: doen! Dan kan die vent gelijk uitleggen wat een psygisch gestoord geval haar moeder is. En dan zal het kind ook wel even achter dr oren krabben. Wat een voorbeeldfunctie!
En alsie knap en slim is: ik zeg: doen! Dan kan die vent gelijk uitleggen wat een psygisch gestoord geval haar moeder is. En dan zal het kind ook wel even achter dr oren krabben. Wat een voorbeeldfunctie!
maandag 9 januari 2012 om 21:39
quote:mariamena schreef op 09 januari 2012 @ 21:36:
En alsie knap en slim is: ik zeg: doen! Precies, iets meer voorbereidingen treffen is wel zo wenselijk dusch...
En alsie knap en slim is: ik zeg: doen! Precies, iets meer voorbereidingen treffen is wel zo wenselijk dusch...
maandag 9 januari 2012 om 21:40
maandag 9 januari 2012 om 21:43
Tja, ik weet niet, ik denk niet dat een normaal gezond mens tegen die tijd de moeder kwalijk neemt dat zij destijds deze keuze heeft gemaakt. Noem mij maar naief, maar zij geeft leven, dat is toch geen misdaad? Ze vraagt toch niks van die man? Ze wil gewoon een kind.
Maar ja, eigenlijk is het wel een beetje on ethisch, dat wel. Maar ik zie mezelf er ook wel voor aan zoiets te doen als ik in de 30 was partnerloos en met een mega kinderwens. Is nog altijd goedkoper dan ivf en je kan je eigen lekkere kerel uitzoeken
Gewoon naar het land met de mooiste mannen gaan ( ergens in Z amerika bijv, even je huiswerk doen, een paar flinke wippen maken et voila )
En waarom zou het niet lukken? Ik was altijd in 1 keer bezwangerd.
Snorry
Maar ja, eigenlijk is het wel een beetje on ethisch, dat wel. Maar ik zie mezelf er ook wel voor aan zoiets te doen als ik in de 30 was partnerloos en met een mega kinderwens. Is nog altijd goedkoper dan ivf en je kan je eigen lekkere kerel uitzoeken
Gewoon naar het land met de mooiste mannen gaan ( ergens in Z amerika bijv, even je huiswerk doen, een paar flinke wippen maken et voila )
Snorry
maandag 9 januari 2012 om 21:45
quote:smukje schreef op 09 januari 2012 @ 21:40:
Naast alle andere dingen die al genoemd zijn. Is het een vliegvakantie? Ik dacht dat het schadelijk was voor het vruchtje om aan het begin van de zwangerschap te vliegen. Kan me vergissen hoor...
Is dat echt waar? Nog nooit van gehoord..
In dat geval dus met de bus of boot terug!
Naast alle andere dingen die al genoemd zijn. Is het een vliegvakantie? Ik dacht dat het schadelijk was voor het vruchtje om aan het begin van de zwangerschap te vliegen. Kan me vergissen hoor...
Is dat echt waar? Nog nooit van gehoord..
In dat geval dus met de bus of boot terug!
quote:mariamena schreef op 09 januari 2012 @ 21:40:
[...]
Oh echt, gaat het dan toch gebeuren, wat ontzéttend vet en stoer van je. Ik wens je een uberschattig, mega gezond, super cute baby'tje toe. Hele warme hug voor jou!
Dankjewel, lief!
Ja, ben al een tijdje bezig, maar helaas nog zonder resultaat...
[...]
Oh echt, gaat het dan toch gebeuren, wat ontzéttend vet en stoer van je. Ik wens je een uberschattig, mega gezond, super cute baby'tje toe. Hele warme hug voor jou!
Dankjewel, lief!
Ja, ben al een tijdje bezig, maar helaas nog zonder resultaat...
quote:smukje schreef op 09 januari 2012 @ 21:40:
Ah vandaar is die van ons een beetje apart
Nee hoor dat kan absoluut geen kwaad.
OT: het is nogal een egoistisch idee als je verder gaat denken. Een kind dat nooit weet wie zijn vader is en zijn/haar vader nooit de kans krijgt om zijn kind te leren kennen.
Ah vandaar is die van ons een beetje apart
Nee hoor dat kan absoluut geen kwaad.
OT: het is nogal een egoistisch idee als je verder gaat denken. Een kind dat nooit weet wie zijn vader is en zijn/haar vader nooit de kans krijgt om zijn kind te leren kennen.
maandag 9 januari 2012 om 21:46
quote:mariamena schreef op 09 januari 2012 @ 21:43:
Tja, ik weet niet, ik denk niet dat een normaal gezond mens tegen die tijd de moeder kwalijk neemt dat zij destijds deze keuze heeft gemaakt. Noem mij maar naief, maar zij geeft leven, dat is toch geen misdaad? Ze vraagt toch niks van die man? Ze wil gewoon een kind.
Snorry Wel fijn dat zo een topic al deze zulke popsterren bij elkaar brengt.
Snorry Wel fijn dat zo een topic al deze zulke popsterren bij elkaar brengt.
maandag 9 januari 2012 om 21:47
quote:mariamena schreef op 09 januari 2012 @ 21:46:
Vinyl dat komt goed, echt. Je bent jong, gezond en....tja je moet gewoon een beetje geduld hebben. Moet je het zelf betalen allemaal? Is het zitten op een japanner geen optie voor jou dan ( niet slaan )
Ik ik vind JOU pas lief!!!
Hahaha! Nee, qua kosten valt het mee gelukkig.
En brrr.... aziaten?
Vinyl dat komt goed, echt. Je bent jong, gezond en....tja je moet gewoon een beetje geduld hebben. Moet je het zelf betalen allemaal? Is het zitten op een japanner geen optie voor jou dan ( niet slaan )
Ik ik vind JOU pas lief!!!
Hahaha! Nee, qua kosten valt het mee gelukkig.
En brrr.... aziaten?
maandag 9 januari 2012 om 21:47
Ach, je kunt beginnen met het achterwege laten van AC. Als de vakantieliefde zich daar verder niet druk om maakt, zou ik me iig niet druk maken om zijn gemoed. Je wil zijn geld niet, maar een kind. Als hij geen risico zou willen hierop, zou hij zich er wel van verzekeren geen risico te lopen. Dus het begint bij de anti conceptie. Als vakantieliefde er niet naar taant, zou ik me er zelf niet schuldig over voelen. Ik zou 'm alleen niet gaan bedonderen met kapotgemaakte condooms, want dan ben je opzettelijk de boel aan het belazeren.
En ik vraag me af hoeveel trauma een kind daar feitelijk aan overhoudt. Het zal zeker niet het eerste of laatste kind zijn dat zo is verwekt.
En ik vraag me af hoeveel trauma een kind daar feitelijk aan overhoudt. Het zal zeker niet het eerste of laatste kind zijn dat zo is verwekt.
maandag 9 januari 2012 om 21:52
Ik heb er wel eens over nagedacht. Het voordeel is dat je weet dat je door die persoon bent aangetrokken en zegt dat niet iets over hoe jouw genen en zijn genen elkaar aanvullen e.d.? Ik bedoel, je kan ook met een vriend zijn omdat hij lief is (het vadertype) en niet omdat hij dierlijk aantrekkelijk is. Volgens mij is een kind maken met laatste type man voor voortplanting beter.
Ja je ziet nog eens wat - als je niet wegzapt van discovery channel...
Ja je ziet nog eens wat - als je niet wegzapt van discovery channel...