Klootzak dat ik ben

29-07-2010 15:42 517 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een klootzak, ik heb tegen m'n (ex-)vriendin gelogen (niet vreemdgegaan) en zij is er zelf achtergekomen.

Dat is wat er gebeurt is.

Nu, ze wil me geen kans geven (misschien later) maar ik wil haar NU zien, op mn knieën gaan en mijn betoog houden. Ik wil haar gelukkig maken door haar vertrouwen te herstellen en eerlijk en lief te zijn.

Ze wilt tijd, maar tijd... dat kan ik niet.

Ik zal haar altijd trouw blijven. Wat moet ik doen? Gewoon langsgaan?
Ben jij het jongere broertje van mijn ex?????

Voor jou bestaan andere mensen niet, alleen woorden gebruiken om je doel te bereiken. JOUW doel. Haar doel boeit je helemaal niet. Ik hoop dat zij slimmer is als ik geweest ben, het heeft bij mij 15 jaar geduurd voordat ik de deur dicht trapte.

....
Heb ik dat?!
quote:Rasa schreef op 29 juli 2010 @ 18:53:

[...]

Woehahaha, zat net hetzelfde te denken! Posel is gewoon een psychologiestudent die een onderzoekje moet doen: is het waar dat vrouwen op inernetfora als haaien bovenop een jonge droplul springen die een vaag verhaal vertelt?Dan is de uitkomst inmiddels duidelijk. Dat klopt.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
Denk je niet dat het een onwijze afknapper is voor een (redelijk denkende) vrouw als ze geconfronteerd wordt met dubieuze praktijken van haar vriendje? En dan nog liegen ook? Heb je enig idee hoe onaantrekkelijk dat is? Volgens mij niet. Anders zou je niet zo doordrammen maar je je in een hoekje gaan zitten schamen.
quote:Posel schreef op 29 juli 2010 @ 19:23:

[...]

Ik ben bang dat ik iets stoms doe, zoals langsgaan.

Maar inderdaad, ze heeft ruimte nodig.Ja, dat zei je al maar ga pas als zij jou uitnodigt.
.
quote:Vamonos schreef op 29 juli 2010 @ 19:21:

Het enige advies dat ik je kan geven, is je verhaal op papier te zetten. Alles. Stuur dat naar je ex/-vriendin, dan kan ze het lezen als ze eraan toe is.

Pffff, iedereen probeert hem te overtuigen dat hij haar mening moet respecteren dat ze met rust gelaten moet worden. Dat was haar wens.

Super advies .
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Nee, nog geen stap verder.

Ik moet TO wel nageven dat hij alle 'tirades, terecht wijzigingen en minder leuke naam aanduidingen' (alhoewel verdiend toch niet leuk om te lezen) op redelijke wijze beantwoordt. Je zou ze de kost moeten geven die dan om zich heen gaan trappen, hoe verkeerd ze zelf ook bezig waren voor ze een topic openden.
quote:Amari74 schreef op 29 juli 2010 @ 19:29:

Nou sterkte, dat weet je wat je moet...

Gewoon doorademen en af en toe wat in je mik stoppen...

Bedankt.

Dat eten is lastig nu. Ik heb geen honger meer.
quote:Sgaapie schreef op 29 juli 2010 @ 19:29:

Voor jou bestaan andere mensen niet, alleen woorden gebruiken om je doel te bereiken. JOUW doel. Haar doel boeit je helemaal niet. Ik hoop dat zij slimmer is als ik geweest ben, het heeft bij mij 15 jaar geduurd voordat ik de deur dicht trapte.

....Mij 5...en ik ben heel boos op mezelf, nog steeds, dat ik het zo lang heb laten duren. Daar was ik namelijk zelf bij, ik heb het zo ver láten komen. Omdat ik het stomme idee had dat hij zijn geweten vroeg of laat wel zou laten spreken. Nu weet ik dat sommige mensen geen rem hebben, die moeten afgeremd worden of in een andere richting gestuurd. Totdat ze crashen, maar dan ver van mij vandaan gaarne.
.
quote:Sgaapie schreef op 29 juli 2010 @ 19:29:

....

Ik heb een broer, maar wie ben jij?

Geen broer die een rlatie van 15 jaar had.
quote:Evidenza schreef op 29 juli 2010 @ 19:34:

[...]

Ik ben altijd bang dat een ánder iets stoms gaat doen. Gek genoeg heb ik mezelf namelijk in de hand.

Ach, we doen allemaal wel eens iets stoms maar dat staat in een andere verhouding dan waar het hier om gaat. En we zijn ook allemaal wel eens iets te impulsief en dat is toch een teken dat je als mens jezelf niet altijd 100% in de hand hebt. Tenzij je natuurlijk van jezelf totaal niet impulsief bent.
quote:shahla schreef op 29 juli 2010 @ 19:32:

[...]

Ja, dat zei je al maar ga pas als zij jou uitnodigt.Zal ik me aan houden.
Ik had me nog zo voorgenomen om niet te gaan reageren.....

maar ik struikel toch enorm over het woord gelijkwaardigheid Posel. Ik weet niet waar jij die ziet, maar liegen in een relatie op welke manier dan ook....zie ik echt niet als gelijkwaardigheid.

Overigens mensen besodemieteren op internet ook niet. Lekkere vent ben je en als je er toch zo'n spijt van hebt, betaal dan eerst iedereen terug die je besodemieterd hebt. Biedt die mensen ook kruipend op je knieen je excuses aan.

Ik krijg een beetje het gevoel dat het enige waar je spijt van hebt het feit is dat je niet meer kunt pronken met je vriendin.
quote:shahla schreef op 29 juli 2010 @ 19:37:

Nee, nog geen stap verder.

Ik moet TO wel nageven dat hij alle 'tirades, terecht wijzigingen en minder leuke naam aanduidingen' (alhoewel verdiend toch niet leuk om te lezen) op redelijke wijze beantwoordt. Je zou ze de kost moeten geven die dan om zich heen gaan trappen, hoe verkeerd ze zelf ook bezig waren voor ze een topic openden.

Ik heb het gevoel dat ik wat verder ben.

Tja, heb het verdient. Dat zie ik ook als volwassen zijn, andermans mening begrijpen en accepteren, zeker als, in dit geval ik, iemand zo FOUT is geweest.
quote:minny schreef op 29 juli 2010 @ 19:38:

[...]

Mij 5...en ik ben heel boos op mezelf, nog steeds, dat ik het zo lang heb laten duren. Daar was ik namelijk zelf bij, ik heb het zo ver láten komen. Omdat ik het stomme idee had dat hij zijn geweten vroeg of laat wel zou laten spreken. Nu weet ik dat sommige mensen geen rem hebben, die moeten afgeremd worden of in een andere richting gestuurd. Totdat ze crashen, maar dan ver van mij vandaan gaarne.

Sorry maar ben je nu niet te hard voor jezelf?

Ik vind het altijd zo raar jezelf de schuld te geven als een ander jou dingen heeft geflikt. Jij hebt het dan niet zo ver laten komen. Die lapzwans. Jij had je redenen om het pas na vijf jaar af te kappen. Ja, dat had waarschijnlijk veel eerder gemoeten maar je had toch niet al die vijf jaar alle info? Dan kun je het jezelf moeilijk kwalijk blijven nemen dat je vijf jaar nodig had.
Dan gewoon doorademen en geen domme dingen meer doen en wachten tot je uit je hol kunt kruipen zodat je geen slag voor je bek krijgt van een van je slachtoffers.

Of ga je gewoon nu echt werk zoeken en je schulden aflossen?
quote:Amari74 schreef op 29 juli 2010 @ 19:42:

Dan gewoon doorademen en geen domme dingen meer doen en wachten tot je uit je hol kunt kruipen zodat je geen slag voor je bek krijgt van een van je slachtoffers.

Of ga je gewoon nu echt werk zoeken en je schulden aflossen?

Het is opgelost. Ik denk niet dat ze gedupeerden nog wat willen doen...

Ik heb werk nu. Sinds kort.

Je bent toch niet heel toevallig m'n ex?
Ik heb nog steeds het gevoel dat het je nog het meeste spijt dat je nu zelf de nare consequenties van je akties voelt. Wat het voor jou heeft betekend dus, niet wat het voor haar heeft betekend. Ik ga hier geen diagnose stellen, ben geen psycholoog, maar naar mijn mening mis je dan serieus iets in je karakter. Dingens bestaan niet pas als jij het merkt, pijn telt niet pas als jij het ook voelt, akties hebben niet pas gevolgen als ze effect hebben op jouw leven. Wat ik bij jou mis is een gezonde dosis empathie...zonder eigenbelang.
Kan iemand hier een korte samenvatting geven?
Ik dacht even door de topictitel dat mijn exvriend een topic had geopend, maar het is een andere klootzak
quote:lindy schreef op 29 juli 2010 @ 19:38:

ZE - WIL - NIET

Accepteer dat nu maar gewoon.

Ze wil nog wel contact en ik denk dat TO daardoor denkt dat hij het nog wel weer goed krijgt op termijn.

Het beste zou zijn dat ze het helemaal afkapt en voortaan weigert met hem om te gaan en te praten. Wegwezen. Als jij je leven wilt beteren, goed zo, hopelijk heeft een volgende vriendin dan een verbeterde versie.
Wat zou je daarvan vinden als ik je ex was? En wat zou je dan nu doen?
quote:minny schreef op 29 juli 2010 @ 19:44:

Ik heb nog steeds het gevoel dat het je nog het meeste spijt dat je nu zelf de nare consequenties van je akties voelt. Wat het voor jou heeft betekend dus, niet wat het voor haar heeft betekend. Ik ga hier geen diagnose stellen, ben geen psycholoog, maar naar mijn mening mis je dan serieus iets in je karakter. Dingens bestaan niet pas als jij het merkt, pijn telt niet pas als jij het ook voelt, akties hebben niet pas gevolgen als ze effect hebben op jouw leven. Wat ik bij jou mis is een gezonde dosis empathie...zonder eigenbelang.Ik heb spijt van wat ik heb gedaan. Niet dat het uitgekomen is. Al had ik het haar liever zelf verteld.
quote:minny schreef op 29 juli 2010 @ 19:44:

Ik heb nog steeds het gevoel dat het je nog het meeste spijt dat je nu zelf de nare consequenties van je akties voelt. Wat het voor jou heeft betekend dus, niet wat het voor haar heeft betekend. Ik ga hier geen diagnose stellen, ben geen psycholoog, maar naar mijn mening mis je dan serieus iets in je karakter. Dingens bestaan niet pas als jij het merkt, pijn telt niet pas als jij het ook voelt, akties hebben niet pas gevolgen als ze effect hebben op jouw leven. Wat ik bij jou mis is een gezonde dosis empathie...zonder eigenbelang.Of is het toch mijn ex?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven