** LDR deel 13 **

05-01-2010 12:39 3084 berichten
LONG DISTANCE RELATIONSHIPS

deel 13

Hier is deel 12:

Long Distance Relationship (LDR) nr.12
Ja hoor Spijker. Geef ons maar de schuld.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind mezelf ook nog best beginner lol

Ik weet niet waar het aan ligt, ik denk dat het meer te maken heeft met mijn perfectionistische instelling (controle freak een beetje hier)

Ik denk wel dat het ver weg zal werken, we hebben hier een maand met elkaar geleefd aan een stuk, terwijl ik ook gewoon moest werken (dus geen vakantie idee), en dat ging perfect Ik weet gewoon heel zeker dat ik de rest van mn leven met hem ga delen (dat gevoel heb ik nog nooit eerder gehad, en ik heb vertrouwen in mn vrouwelijke intuitie)

Het is gewoon de manier die me het meeste rust in mn hoofd geef, niet perse de meeste voldoening (want het wachten nu), maar wel rust
Jezus wat gaan jullie snel vandaag xD

Ik zou aan het werk moeten zijn, dus ik wissel af werk-viva-werk
quote:Spijker schreef op 15 februari 2010 @ 15:58:

Zelfs al denk ik wel helder na, dan gaat t nog niet weg. Dus tja wat doe je dan? Je betaalt zuchtend en steunend je idiote telefoonrekening en zwicht voor een stelletje anonieme vrouwen dat je op internet toe zit te schreeuwen dat je een ticket moet boeken.

Je gooit je geplande leven in een hoek en daar ga je. Diepe laatste ademteug en geen idee wat er dan komt.Als je ons maar uitnodigt voor je bruiloft.
Oh ja uhm dus mn avatar, ik heb eigenlijk gewoon nooit naar een plaatje gekeken uit luiheid

En Spijker bedankt voor het plaatje van de bloem! Geen idee of Punica een granaatappel is, ik doelde met mn naam meer op dat lekkere vruchtensapje

Tsja, en flierefluiten.... ik heb voor mijn gevoel al zoveel geflierefluit, dat heb ik eigenlijk wel gehad. Ik ben wel toe aan lekker burgerlijk nu (jooohhh dat klinkt oud!)

*Nieuw doel! help Punica aan een avatar!*
quote:fille schreef op 15 februari 2010 @ 16:08:

[...]

Als je ons maar uitnodigt voor je bruiloft. 't Is wel een eind vliegen he?
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Spijker, we huren wel een bus.
Oh mooi, tegen die tijd woon ik daar wel

Kom ik ook!

Tip: receptie in restaurant in de CN-tower !
Ik zie opeens voor me: een bus uitzinnige vrouwen die toeterend door Canada rijdt, hollandse vlaggetjes uit het raam en versierd met tulpen natuurlijk. En Fille die als een soort zwarte piet maar dan anders dropjes in de rondte smijt
Ik moet dit maar beter niet aan Bassist vertellen, wil ik nog een klein kansje op dat hij denkt dat ik normaal ben!
Puncia, wat dacht hier dan van:
oh hey das mn favoriete smaak!

(ik ga af en toe in duitsland shoppen voor de lekkere smaken )

Ga het effe proberen om m te gebruiken als avatar

Bedankt!
Je krijgt als je googled op punica de ene granaatappel na de andere. Ik denk dus dat het een granaatappel is

Dan ga ik nu werken.

En daar is helaas geen internet.

Niet teveel schrijven meisjes!
Dat doen we nooit, meisje met de vooroordelen.
quote:findingnemo schreef op 15 februari 2010 @ 16:00:

[...]

Ik dacht eigenlijk HBO, weet niet, had er dus niet over nagedacht.

Wist je al dat WO-ers er een bloedhekel aan hebben als HBO-ers allerlei studietermen gaan gebruiken voor hun opleiding?

Bij mij op de universiteit zaten trouwens best wel een aantal Marokkanen en ik ging naar een nogal witte universiteit.
quote:Spijker schreef op 15 februari 2010 @ 16:15:

Ik zie opeens voor me: een bus uitzinnige vrouwen die toeterend door Canada rijdt, hollandse vlaggetjes uit het raam en versierd met tulpen natuurlijk. En Fille die als een soort zwarte piet maar dan anders dropjes in de rondte smijt Oh ik dacht Fille voorin met de microfoon!

Punica, het was toch ook iets met het visum dat jullie nu besloten hadden het zo te doen?
Nou ja zeg, had ik best kunnen forummen onder werktijd, want vakantie op school en heb daarom m'n tempo wat naar beneden geschroeft, doe ik 't niet (geen idee waarom) en loop ik weet ik hoeveel pagina's achter! Dit is niet meer normaal.

Alles wat ik nu nog schrijf komt er wel erg laat achteraan.

Ik ken 't ldr-missen ook wel. Ik miste R. enorm toen we nog ldr-den, maar vond de weekjes samen tussendoor in Marokko wel érg fijn. Wat Kjong zegt, er hoeft hélemaal niks daar, echt niks. Ja, veel sex, maar that's it. Ik las stapels boeken, als R. werkte zat ik uren op 'n terrasje aan 't strand, als ie niet werkte dacht ik totaal niet na over wat we gingen doen, ik ging gewoon overal in mee. Heerlijk.

Dat deel mis ik wel dus. De smsjes voor we gingen slapen ook, en de onzintelefoontjes ook. Die inderdaad regelmatig alleen maar als doel hadden 'stem horen' en daarom om zeer onzinnige dingen gingen.

Oh, 'moet' mee boodschappen doen. Het nadeel van sdr.
Marg, wanneer heb ik precies de indruk gewekt een donkere, gezette man te zijn? Maar dat voor in de bus met microfoon zie ik wel zitten. En misschien kunnen we dan Willeke Alberti meenemen en die laten zingen en iemand die servies verkoopt. Oh en bingo natuurlijk. Jongens, dat wordt een top tripje!
Ik ga naar de borrelavond van mijn talenschool om de kring rond te maken. Daar ontmoette ik ongeveer vijf en een halve maand geleden birthdayass.
quote:fille schreef op 15 februari 2010 @ 17:22:

Marg, wanneer heb ik precies de indruk gewekt een donkere, gezette man te zijn?

Toen je zo charmant in dat glas stond te kotsen.

Klinkt alsof mn bruiloft erg leuk wordt! Nu de gom nog strikken. Voordeel van een buitenlander: we kunnen hem makkelijk wijs maken dat t gewoon állemaal hollandse tradities zijn. De hele bus en het dropsmijten en de willeke-meezingers en alles. Geen probleem
Nou met je unisekskapsel kom je al een eind en verder heb je vast nog wel even om in shape komen
Ja. Zonnebankje en veel eten. Moet lukken.
quote:Margaretha2 schreef op 15 februari 2010 @ 17:15:

Punica, het was toch ook iets met het visum dat jullie nu besloten hadden het zo te doen?

Ja, idd, zodra hij zijn diploma heeft kan hij het ticket hierheen boeken (dat moet hij nl persoonlijk afhalen), en dan gaan we ook het emigratie proces in gang zetten

Nou, ik ga nog eens even prutsen met dat avatar gedoe, gaat me vast lukken nu ik wat rustiger thuis zit
Is er overigens geen middenweg tussen emigreren en op vakantie? Moet je meteen emigreren, kan je niet eerst een jaartje test-wonen daar?

(want jullie gaan daarheen toch?)
Ja, dat kan idd, omdat ik nog geen 31 ben kan ik daar een jaar heen (soort studenten visum, al studeer ik niet meer). Dat is een speciaal traject

We hebben er over nagedacht, maar ik denk dat ik toch voor "gewoon" emigreren ga, omdat het niet meteen betekend dat ik "vast" zit aan Canada, ik kan nog altijd terug.

En als ik dat jaartje zou proberen en dan alsnog daarheen wil, moet ik eerst weer hier wonen (het kan niet vanuit daar geregeld worden als ik dat jaartje daar zou wonen). Dat is lastig, en daarbij zou het me 2 x geld kosten ("jaartje-visum" en "gewoon visum")

Dus ik zie daar toch maar vanaf. Daarbij zit ik in het makkelijkste emigratie traject, ik kan daar een baan zoeken, en hoef niet al een baan te hebben voor ik een visum kan krijgen. Al ga ik me zeker al wel oriënteren op een baan voordat ik over ga. Maar zover is het nog niet

Ik kom er trouwens echt niet uit met mn plaatje. Plaatje is 80*60 pixels, en .jpeg, maar hij pakt m niet :s

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven