leeftijdsverschil
woensdag 23 november 2011 om 11:51
Dag allemaal,
Ik heb even wat meningen nodig van andere vrouwen;) Alhoewel ik natuurlijk ook zelf prima een eigen mening heb, maar toch is het soms fijn die van anderen te horen.
Het volgende is gebeurd; ik ben stapel verliefd geworden op een jongen. Alleen deze jongen is 18... en ik ben 28. Had gedacht dat het wel snel over zal waaien, maar het is allemaal fantastisch en ik begrijp er niks van hoe dit heeft kunnen gebeuren. Mijn gevoel zegt genieten, maar mijn verstand zegt doe dit nou niet.
Het probleem is dus, voor op het moment is het gewoon super de super leuk, alleen het heeft geen toekomst:( Tegen de tijd dat ik aan kinderen toe ben, is hij een jonge twintiger.
Het verbaast me gewoon alleen ontzettend dat er ook jongens bestaan van 18 die wel volwassen gesprekken kunnen voeren en zich wat ouder gedragen. Kortom; we kunnen t superleuk vinden met elkaar.
Nu weet ik ook wel dat je ook geen garanties hebt op een leuke en lange relatie met mannen van je eigen leeftijd, maar iets in me houdt me tegen, ik denk reacties van buitenwereld etc. Het is toch een beetje een taboe.
Ik heb even wat meningen nodig van andere vrouwen;) Alhoewel ik natuurlijk ook zelf prima een eigen mening heb, maar toch is het soms fijn die van anderen te horen.
Het volgende is gebeurd; ik ben stapel verliefd geworden op een jongen. Alleen deze jongen is 18... en ik ben 28. Had gedacht dat het wel snel over zal waaien, maar het is allemaal fantastisch en ik begrijp er niks van hoe dit heeft kunnen gebeuren. Mijn gevoel zegt genieten, maar mijn verstand zegt doe dit nou niet.
Het probleem is dus, voor op het moment is het gewoon super de super leuk, alleen het heeft geen toekomst:( Tegen de tijd dat ik aan kinderen toe ben, is hij een jonge twintiger.
Het verbaast me gewoon alleen ontzettend dat er ook jongens bestaan van 18 die wel volwassen gesprekken kunnen voeren en zich wat ouder gedragen. Kortom; we kunnen t superleuk vinden met elkaar.
Nu weet ik ook wel dat je ook geen garanties hebt op een leuke en lange relatie met mannen van je eigen leeftijd, maar iets in me houdt me tegen, ik denk reacties van buitenwereld etc. Het is toch een beetje een taboe.
vrijdag 30 december 2011 om 15:02
quote:knorreltjeknor schreef op 08 december 2011 @ 18:30:
Daarom Ksenija.
Hij is meerderjarig.
Dus een volwassen vent!!!
Dus er is helemaal niets verkeerds aan.
TO, doe gewoon waar je jezelf het beste bij voelt.
Het zou jammer zijn dat je jouw prins laat lopen, omdat de gemiddelde maatschappij anders van je verwacht.
Ik vind zo jammer dat alles maar in hokjes geplaatst moet worden of iets 'niet kan'.
Waarom niet? Het zijn toch meerderjarige mensen die oud en wijs genoeg zijn om hun eigen beslissingen te maken.
Succes TO!Ik ben het er mee eens!
Daarom Ksenija.
Hij is meerderjarig.
Dus een volwassen vent!!!
Dus er is helemaal niets verkeerds aan.
TO, doe gewoon waar je jezelf het beste bij voelt.
Het zou jammer zijn dat je jouw prins laat lopen, omdat de gemiddelde maatschappij anders van je verwacht.
Ik vind zo jammer dat alles maar in hokjes geplaatst moet worden of iets 'niet kan'.
Waarom niet? Het zijn toch meerderjarige mensen die oud en wijs genoeg zijn om hun eigen beslissingen te maken.
Succes TO!Ik ben het er mee eens!
donderdag 12 januari 2012 om 20:23
Ik 32, moeder van 2 kinderen en gescheiden.
Hij, nog net 18, woonde nog bij zijn ouders thuis.
6 jaar later;
2 jaar getrouwd, 1 zoontje samen.
Leeftijd een issue? Dacht het niet en garanties heb je nooit!
Ik ben nog steeds intens gelukkig met mijn man!
Wie niet waagt, wie niet wint, ga af op je gevoel, het ergste wat er kan gebeuren, is dat het niet goed gaat...maar in welke relatie heb je dat wel?
Die vooroordelen van anderen, oedipuscomplex bij hem, jij zou een pedo zijn of misschien wel een cougar..
Niks van aantrekken! Waarom is het bij mannen altijd "zo normaal" als ze met een jonger iemand aan komen?
Geniet ervan! Doe ik ook!!!
Hij, nog net 18, woonde nog bij zijn ouders thuis.
6 jaar later;
2 jaar getrouwd, 1 zoontje samen.
Leeftijd een issue? Dacht het niet en garanties heb je nooit!
Ik ben nog steeds intens gelukkig met mijn man!
Wie niet waagt, wie niet wint, ga af op je gevoel, het ergste wat er kan gebeuren, is dat het niet goed gaat...maar in welke relatie heb je dat wel?
Die vooroordelen van anderen, oedipuscomplex bij hem, jij zou een pedo zijn of misschien wel een cougar..
Niks van aantrekken! Waarom is het bij mannen altijd "zo normaal" als ze met een jonger iemand aan komen?
Geniet ervan! Doe ik ook!!!
donderdag 12 januari 2012 om 20:31
Leeftijd maakt geen zak uit. En trouwens, zoals moomoo al zegt: bij mannen is het altijd zo "normaal" als een vrouw (veel) jonger is, bij een vrouw wordt er altijd met een schuin oog naar gekeken. Ook irritant dat bv de vriend van particia Paay dan haar 'toy boy" wordt genoemd. hoor je iemand over Maurice de Hond en zijn tig jaar jongere vrouw? Nee! Echt irritant. Niks van aantrekken. Als het klikt, klikt het. Al is ie 16.
maandag 16 januari 2012 om 16:40
Tsja, toch is het gevoel zo sterk, ik KAN ook gewoon niet anders dan ermee doorgaan. Ik vind ook alles leuk en bijzonder en help hem met van alles (studie, etc) en hij helpt mij weer met andere dingen(sport).
Het is vooral erg gezellig en gemoedelijk en veel wederzijds respect en begrip.
Ook kan hij al goed over de toekomst praten en nadenken. Niet dat we weten of dat wat wordt, maar dat weet je van geen enkele, beginnende relatie. Maar het is wel fijn te weten dat je dan samen op 1 lijn zit.
Ik hoop dat ie zo blijft en dat we gek op elkaar blijven. Ik hoop het echt...
Hij wordt vanzelf ouder;) en dan is het al wat minder 'raar'.
Het is vooral erg gezellig en gemoedelijk en veel wederzijds respect en begrip.
Ook kan hij al goed over de toekomst praten en nadenken. Niet dat we weten of dat wat wordt, maar dat weet je van geen enkele, beginnende relatie. Maar het is wel fijn te weten dat je dan samen op 1 lijn zit.
Ik hoop dat ie zo blijft en dat we gek op elkaar blijven. Ik hoop het echt...
Hij wordt vanzelf ouder;) en dan is het al wat minder 'raar'.