Leuk voor nu :(
zondag 18 september 2011 om 08:49
Gisteren weer eens een gezellige dag /avond/nacht met de jongen waar nu 1,5 maand mee date...alleen vanacht zei ie dat het leuk is voor nu.....
Ik was dus best teleurgesteld, later zei ie dat ie het zo niet bedoelde (yeah right)......hij ligt nu nog te slapen...
Dadelopijk dus nog even sterk houden en dan mag mij lekker laten gaan....
Waarom vind een man mij noot echt leuk genoeg? :sad:
Ik was dus best teleurgesteld, later zei ie dat ie het zo niet bedoelde (yeah right)......hij ligt nu nog te slapen...
Dadelopijk dus nog even sterk houden en dan mag mij lekker laten gaan....
Waarom vind een man mij noot echt leuk genoeg? :sad:
zondag 18 september 2011 om 08:53
Wat heb je gezegd toen hij aangaf dat het leuk is voor nu? Of heb je daarna nog even lekker gen**kt om hem bij je te houden? Dat laatste bedoel ik niet lullig hoor, dat heb ik ook een tijdje gedaan met een scharrel waar ik stiekem verliefd op was. Maar in the end werkt het natuurlijk voor geen meter.
zondag 18 september 2011 om 08:54
quote:himalaya schreef op 18 september 2011 @ 08:51:
Balen
Maar wat bedoel je met ' dan mag hij me lekker laten gaan'?
Dat is toch iets wat je zelf beslist?
Ze zegt dat zij zich dan kan laten gaan. Denk een potje janken. Zo lees ik het tenminste.
TO, balen zeg. Kan het niet zo zijn dat hij het echt niet zo bedoelde?
Balen
Maar wat bedoel je met ' dan mag hij me lekker laten gaan'?
Dat is toch iets wat je zelf beslist?
Ze zegt dat zij zich dan kan laten gaan. Denk een potje janken. Zo lees ik het tenminste.
TO, balen zeg. Kan het niet zo zijn dat hij het echt niet zo bedoelde?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zondag 18 september 2011 om 09:02
quote:Suze02 schreef op 18 september 2011 @ 08:56:
Het is toch ook leuk nu? Wat wil je nou na 1,5 maanden? Een man die gaat roepen dat hij over 10 jaar 2 kinderen en een koophuis in een vinex heeft? Zo steken (de meeste) mannen niet in elkaar. Die hebben het nu leuk en wat er volgende maand is: we zien wel.
Nou nee hoor, dat denk ik niet. Als hij zegt het is leuk voor nu, dan zegt hij waarschijnlijk, leuk voor de neuk. Mannen zijn daar over het algemeen juist erg duidelijk in.
Een man die een vrouw ziet zitten doet daar over het algemeen moeite voor. Kan hij misschien nog niet zeggen hoe hij de toekomst over 10 jaar ziet, maar laat diegene wel merken dat het meer is dan alleen maar leuk voor nu.
Het is toch ook leuk nu? Wat wil je nou na 1,5 maanden? Een man die gaat roepen dat hij over 10 jaar 2 kinderen en een koophuis in een vinex heeft? Zo steken (de meeste) mannen niet in elkaar. Die hebben het nu leuk en wat er volgende maand is: we zien wel.
Nou nee hoor, dat denk ik niet. Als hij zegt het is leuk voor nu, dan zegt hij waarschijnlijk, leuk voor de neuk. Mannen zijn daar over het algemeen juist erg duidelijk in.
Een man die een vrouw ziet zitten doet daar over het algemeen moeite voor. Kan hij misschien nog niet zeggen hoe hij de toekomst over 10 jaar ziet, maar laat diegene wel merken dat het meer is dan alleen maar leuk voor nu.
zondag 18 september 2011 om 09:04
Als je er moeite mee hebt dat een jongen je ziet als 'leuk voor nu', misschien is het dan toch goed een volgende keer meer duideljkheid te hebben voordat ie blijft slapen.
Er zijn wel types die echt heel serieus op zoek zijn.
(Ik kreeg laatst via datingsite een eerste mailtje, of ik aan de hand van zijn profiel dacht dat we heel lang samen gelukkig konden zijn. Ehm.... ik ben meer van het type: leuk voor nu en we zien wel )
Er zijn wel types die echt heel serieus op zoek zijn.
(Ik kreeg laatst via datingsite een eerste mailtje, of ik aan de hand van zijn profiel dacht dat we heel lang samen gelukkig konden zijn. Ehm.... ik ben meer van het type: leuk voor nu en we zien wel )
zondag 18 september 2011 om 09:08
zondag 18 september 2011 om 09:09
"kalliope1986, 2 minuten geleden
Mali, geen in een zin in een scene (vriend van vrienden) en gewoon te verbaasd, had het niet zien aankomen..."
Scene, gewoon kalm zeggen ok , dan hebben wij niet hetzelfde idee over dit "ding" en dan lijkt het me beter als je gaat.
Enne komop JIJ gaat voor, jou gevoel gaat voor! Daar hebben die vrienden niks over te zeggen, je hoeft je niet te laten kwetsen..
Mali, geen in een zin in een scene (vriend van vrienden) en gewoon te verbaasd, had het niet zien aankomen..."
Scene, gewoon kalm zeggen ok , dan hebben wij niet hetzelfde idee over dit "ding" en dan lijkt het me beter als je gaat.
Enne komop JIJ gaat voor, jou gevoel gaat voor! Daar hebben die vrienden niks over te zeggen, je hoeft je niet te laten kwetsen..
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
zondag 18 september 2011 om 09:10
zondag 18 september 2011 om 09:11
quote:Kikkerrr schreef op 18 september 2011 @ 09:02:
[...]
Een man die een vrouw ziet zitten doet daar over het algemeen moeite voor. Kan hij misschien nog niet zeggen hoe hij de toekomst over 10 jaar ziet, maar laat diegene wel merken dat het meer is dan alleen maar leuk voor nu.Assumption is de mother of all fuckups.
[...]
Een man die een vrouw ziet zitten doet daar over het algemeen moeite voor. Kan hij misschien nog niet zeggen hoe hij de toekomst over 10 jaar ziet, maar laat diegene wel merken dat het meer is dan alleen maar leuk voor nu.Assumption is de mother of all fuckups.
zondag 18 september 2011 om 09:13
quote:kalliope1986 schreef op 18 september 2011 @ 09:08:
Moonlight, geen spijt over de sex hoor.....
Dacht eigenlijk dat ie wel serieus was en had het totaal niet zien aankomen,hij had het al over weekendje weg, zou zijn zussen ontmoeten, zagen elkaar toch wel 2 a 3 keer per week.....vandaar de verrrassingMannen beloven veel voor de neuk,,maar beloftes komen nooit uit
Moonlight, geen spijt over de sex hoor.....
Dacht eigenlijk dat ie wel serieus was en had het totaal niet zien aankomen,hij had het al over weekendje weg, zou zijn zussen ontmoeten, zagen elkaar toch wel 2 a 3 keer per week.....vandaar de verrrassingMannen beloven veel voor de neuk,,maar beloftes komen nooit uit